sydjyden 109 Skrevet 7. Juni, 2014 Hej alle Er meget fristet af hende her, til GFE eller evt noget dominans. Hun lyder fræk og ser dejlig ud. Nogen med erfaringer? http://side6.dk/resultatside/?q=4742 Kvitterer med anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 7. Juni, 2014 (edited) det er flere år siden jeg besøgte lotte dengang var hun i kolding og da var det en ok oplevelse. Redigeret 7. Juni, 2014 af knallert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elly 17 Skrevet 8. Juni, 2014 Hun er ok men hendes alder er 50+ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saccy 60 Skrevet 8. Juni, 2014 Har os besøgt hende, til noger lala dominans, hun er sq hot nok af en på 50+ og suttede fandme os godt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydjyden 109 Skrevet 8. Juni, 2014 Ok, tak for svar. Går nu nok efter en på 40 eller lidt under, så vil søge videre lidt. Men pæne ord om hende ellers! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovebuen 21 Skrevet 8. Juni, 2014 Jeg har også haft æren af besøge lotte for et år tilbage og kan godt om hende billeder passer ikke lige så godt mn hun ligner det godt nok. og der må jeg squ sige hun var skide fræk Jeg havde en LANG time med hende hun gik ikke så meget op i tiden for jeg tro kunne godt lide det vi lavedel lidt dominans og der var hun skide fræk.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rideelsker 8 Skrevet 9. Juni, 2014 Jeg var der for et par mdr. siden. Billederne passe på ingen måde - men,vil dog sige det var en ok oplevelse,stedet er nemt at finde ved vejle c,og er ok diskret. jeg havde en time med lidt "la la" dominans,det var ok,og meget pirrende, Hele seancen blev lige dæmpet meget da hendes privat tlf. ringede ! og blev ved! til sidst spurgte hun om det var ok hun lige ringede op og besvarede!! Øh..jo,gør du da bare det men alt i alt,er ok oplevelse med lidt skrammer i lakken... Rideelsker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg