Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsan alla.

Jag är ganska ny i detta forumet, men älskar alla varningar och beröm och går mycket på detta i mina besök.

Detta blir min första tråd, så jag hoppas den blir till belåtenhet.

Efter en vecka på Sweden Rock Festival så kändes det underbart att komma hem, duscha och känna sig som en människa igen, men ryggen hade ju fått stryk av allt stående och titta på konserter i fel skor. Så efter granskande här på EG blev valet Nina på Siam girls. Jag hade inte beställt tid innan, utan bara kom dit och ville ha deras cocktail 30 minuter för 900Dkr. De hade ingen växel (givetvis) så det fick bli 1000Dkr för 40 minuter.

Jag håller med alla som berömt Nina för massagen..... den var helt perfekt. Hon fixade ryggen på ett bra sätt ( thai massage) och i övrigt var det en jättebra oljemassage...på ryggen....

När det blev dax att vända sig kom det erotiska in i bilden och en helt ok B2B på framsidan (hon var dock naken hela tiden men ingen B2B på ryggen).

Sexet var (utan detaljer) mer än jag förväntade mig.

När vi var färdiga så kom givetvis frågan var jag kom ifrån eftersom jag pratade engelska, och det visade sig att Nina pratar mycket bra svenska. Kom till Sverige -96, så gissningarna på ålder runt 40 + - stämmer nog bra. Det blev mycket socialt eftersnack och jag lämnade 1,5 timmar senare, men det intima var drygt 40 enligt avtal.

Nina berättade att hon jobbade 24/7, men hoppade in på andra massageställen i närheten när hon hade lite att göra, men jag var fortfarande i dimman och lyssnade inte på vilka ställen....

Summering:

Jag är ingen lärare och tänker inte ge betyg, men du får vad du betalar för.

I övrigt en mycket social kvinna men skarp hjärna.

Ta väl hand om henne.

//Tommyboy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...