Hop til indhold
Thomas.Pedersen

Ægte privat studine... hvor

Recommended Posts

Ja, det vrimler efterhånden med "private" "studiner" der tilbyder frække ydelser.... Men de fleste af dem er hverken private eller studerende. Det er åbenbart bare blevet et marketing stunt at kalde sig.

Men jeg vil gerne finde en ægte af slagsen. Kald mig bare idealist, men vil gerne at pigen får hele omsætningen selv, og ikke skal betale 1000-2000 om dagen for at låne et ulækkert værelse.

Så er der nogen der har erfaring med ægte studiner, der rent faktisk studerer og inviterer på frække besøg for at supplere deres SU??? Gerne konkrete forslag eller evt ideer til hvor man finder dem.
Så vil jeg gerne yde mit bidrag til at forsøde en tilværelse på SU....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er der nogen der har erfaring med ægte studiner, der rent faktisk studerer og inviterer på frække besøg for at supplere deres SU??? Gerne konkrete forslag eller evt ideer til hvor man finder dem.

Så vil jeg gerne yde mit bidrag til at forsøde en tilværelse på SU....

Husk, at hun kun må tjene ca. 7500kr ved siden ag SU, før hun blivervtrukket i SU-ydelsen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Husk, at hun kun må tjene ca. 7500kr ved siden ag SU, før hun blivervtrukket i SU-ydelsen!

Hvis hun har 2 kunder hver tredje dag, tjener hun fint så hun kan droppes SUen :)

(10 dage x 2 kunder = 20 kunder x 1,500 kr. = 30.000 kr. pr. måned).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis hun har 2 kunder hver tredje dag, tjener hun fint så hun kan droppes SUen :)

(10 dage x 2 kunder = 20 kunder x 1,500 kr. = 30.000 kr. pr. måned).

Thomas nævnte supplement til SU! - og vi går jo ikke ind for sort arbejde, vel? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

35.png

Nå nej! Du er jo vest for Lillebælt - der er det der moms og skat jo aldrig rigtig slået an!

Min felj!

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Thomas nævnte supplement til SU! - og vi går jo ikke ind for sort arbejde, vel? :)

Læs mit indlæg igen.

Jeg skrev, at hvis hun tjener 30K kr. pr. måned, kan hun droppe/sige nej tak/afmelde SUen - og gemme den til en anden god gang.

Hvorfor leve af SU + småpenge, hvis du kan tjene gode penge og droppe SUen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...