Hop til indhold

Recommended Posts

Her er min anmeldelse om Katin.

Efter ca. 10 år med diverse thaisteder i København, har jeg fundet "mig til ro" med Katin.

Katin leverer fantastisk thaimassage, og har besøgt hende igennem et års tid. Kommer efterhånden udelukkende her.

Katin har skifte lokaler, og har, efter min mening, byens bedste lokaler. De er også anonyme og selv om det er en gadeforretning, så er indgangen via opgangen.. så ingen kan se man vader ind på selve stedet.... rigtigt rart...

Der er også en anden kvinde.. kan ikke huske hendes navn.. hun leverer lige så god massage og er meget sød.

SEX.... det er der INGENTING af... så er det sex du går efter og venter på tilbud.. så sker det ikke.

Handjob... jo jo det er der skam... og er du til en finger i stjernen, så får du også "sportmassage" der..  :-P

Prisen er 300.. og nogle gange er det med begge piger på en gang - for samme pris!

STEDET: 10/10

STEMNING 10/10

SEX 0/10

HANDJOB 10/10

PRIS 10/10

Det lyder næsten som en reklame, men sandt sagt.. så er jeg også begejstret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været flere gange hos Katin og kan bekræfte den høje kvalitet til god pris. Får altid handjob med en finger i røven til afslutning, en afslutning som jeg ikke har kunne finde lige så god nogen andre steder (har dog ikke besøgt gorn endnu). 

30min med begge piger (4hands) og afslutning for 500kr, ja tak! :D

Hvis jeg endelig skulle komme med et minus må det være hendes stønneri under afslutningen, må nok bede hende om at stoppe det ved næste besøg.. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været flere gange hos Katin og kan bekræfte den høje kvalitet til god pris. Får altid handjob med en finger i røven til afslutning, en afslutning som jeg ikke har kunne finde lige så god nogen andre steder (har dog ikke besøgt gorn endnu). 

30min med begge piger (4hands) og afslutning for 500kr, ja tak! :D

Hvis jeg endelig skulle komme med et minus må det være hendes stønneri under afslutningen, må nok bede hende om at stoppe det ved næste besøg.. :P

Enig med stønneriet... jeg er begyndt at spille luftviolin imens - det budskab går igennem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

der er kommet en ny pige, ung og dejlige patter, jeg fik tilbudt hele pakken midt i seancen men det havde min pengepunk ikke lige regnet med.. nøjedes med en body massage, hvor der blev masseret normalt på ryg og derefter over i lidt gnidning af patter udover ryggen og blide strejf af kalorius.. 

derefter vendt rundt og så blev der ellers gledet rundt i alle kanter, hun har en dejlig blød krop der blev snoget godt ind i mig, efter damptrykket var lettet blev der masseret færdig på ben og arme, og dejlig hoved /ryg massage til slut.. 

god oplevelse ! 1000 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tobiasskov

Her er min anmeldelse om Katin.

Efter ca. 10 år med diverse thaisteder i København, har jeg fundet "mig til ro" med Katin.

Katin leverer fantastisk thaimassage, og har besøgt hende igennem et års tid. Kommer efterhånden udelukkende her.

Katin har skifte lokaler, og har, efter min mening, byens bedste lokaler. De er også anonyme og selv om det er en gadeforretning, så er indgangen via opgangen.. så ingen kan se man vader ind på selve stedet.... rigtigt rart...

Der er også en anden kvinde.. kan ikke huske hendes navn.. hun leverer lige så god massage og er meget sød.

SEX.... det er der INGENTING af... så er det sex du går efter og venter på tilbud.. så sker det ikke.

Handjob... jo jo det er der skam... og er du til en finger i stjernen, så får du også "sportmassage" der..  :-P

Prisen er 300.. og nogle gange er det med begge piger på en gang - for samme pris!

STEDET: 10/10

STEMNING 10/10

SEX 0/10

HANDJOB 10/10

PRIS 10/10

Det lyder næsten som en reklame, men sandt sagt.. så er jeg også begejstret.

Hvis man vil have handjob som afslutning, hvordan bestiller man så det? Er det automatisk inkluderet i prisen til 300,-?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis man vil have handjob som afslutning, hvordan bestiller man så det? Er det automatisk inkluderet i prisen til 300,-?

I ca. 90% af tilfældene vil du blive spurgt, om du ønsker "ekstra, andre ting" eller lign.

Massagen koster typisk mellem 3-400,- for alm olie massage. Hertil skal du regne med alt mellem 2-400,- for HJ, oveni.

Husk det handler rigtigt meget om kemien mellem dig og pigen, og er du ellers respektfuld, renlig, og generelt sød og venlig, ja, så kommer det helt af sig selv :-P

Good Luck

Hilsen Dråben

Redigeret af dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så blev det min tur til at afprøve og hermed anmelde Katin. Jeg må desværre være en af dem, der ikke har haft en helt så positiv oplevelse, som Jer andre.

Jeg ringede og bestilte tid og blev lukket ind. Stedet/beliggenhed synes jeg er rigtig fin.

Men... så snart jeg var trådt ind af døren var der en hånd på min pik! Jeg havde ikke givet udtryk for noget som helst i telefonen! Det var lidt for direkte efter min smag. 

Nok om det...jeg blev ført ind i et rum, hvor jeg fik præsenteret dagens tilbud. En kombi-pakke med afslutning. Jeg er måske "sart", men jeg synes jeg at tilbuddet skal komme undervejs i forbindelse med massagen. At få det opremset, som noget af det første synes jeg er for direkte.

Jeg bestilte 4-hands i 30 min. med afslutning. 

Selve massagen da jeg lå på maven var rigtig fin og tilpas hård. Da jeg blev bedt om at vendte mig gik der ikke mange sekunder, før de havde fat i pikken og jeg havde en finger dybt oppe i udstødningen! Herefter gik de begge i gang med deres overdrevne stønneri. Jeg tvivler på, at de nyder at hive mig i fjederen SÅ meget, at de behøver at stønne højt?! Nu havde jeg herinde læst om deres lyst til at putte en finger op, men stadig lidt for direkte til min smag.

Efter et middelt håndjob blev jeg hurtigt vasket og fik lidt udemærket massage i nakken mens jeg sad op. 

Tid fra jeg var trædt ind ad døren, til jeg var ude igen: ca. 25 minutter - inkl. omklædning og fremlæggelse af "menu"!! 

Hvis det havde været min første gang hos thai-massør, ville jeg være skræmt fra vid og sans og jeg opfordrede ikke selv til den meget direkte facon fra pigerne. 

Jeg beklager, men det kan virke som om de gode ammeldelser herinde har givet dollar-tegn i øjnene på pigerne og de bare skal have så mange igennem møllen, som muligt. Dørklokken kimede da også lystigt, mens jeg lå på briksen. 

Måske prøver jeg heldet igen en anden dag, men der går nok lidt tid... 

Redigeret af Hr. Jensen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det flere der har noget at tilføje? Trænger til at komme til massage for massagens skyld. Det virkede umiddelbart som stedet at tage hen, men har det ændret sig?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det flere der har noget at tilføje? Trænger til at komme til massage for massagens skyld. Det virkede umiddelbart som stedet at tage hen, men har det ændret sig?

Hvis du skal have massage for massgens skyld, skulle du måske hendende dig hos Hannah på Strandboulevarden 11.

Ellers er der nogle kinesere på Jagtvejs ulige numre næsten nede ved Østerbrogade.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du skal have massage for massgens skyld, skulle du måske hendende dig hos Hannah på Strandboulevarden 11.

Ellers er der nogle kinesere på Jagtvejs ulige numre næsten nede ved Østerbrogade.

Tak for svar.

Har du et link til nogen af dem på Østerbrogade?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var forholdsvis dyrt, men måske man er blevet forvænt til priserne fra Thaiklinikkerne.

Det ved jeg så ikke.

Jeg har ikke frekventeret kineserklinikken, men udelukkende reflekteret på dit ønske om at finde et sexfrit foretagende. Jeg kender ikke priserne hos Hannah, men ved fra et par bekendte, at det er sexfrit.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ved jeg så ikke.

Jeg har ikke frekventeret kineserklinikken, men udelukkende reflekteret på dit ønske om at finde et sexfrit foretagende. Jeg kender ikke priserne hos Hannah, men ved fra et par bekendte, at det er sexfrit.

Hanna´s priser ligger lidt over de andre steders.

Men det giver vel også mening.

Super god kvalitet, og ingen ekstra ydelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan fuldt ud bekræfte at Hanna på Strandboulevarden 11 , tlf. 35382249 giver en god og hård massage uden antydning af sex.

Du kan selv bestemme om du vil have masseret hele kroppen eller om du eks. har behov for en ryg,

skulder nakke massage.

Bare sig det til hende, og skulle du glemme det så skal hun såmænd nok finde nogle steder på din krop, hvor du ikke var klar over at du havde ondt. :wink: Hun er dygtig.

Jeg ved ikke om 400,- kr. for 1 times super massage er dyrt. ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan fuldt ud bekræfte at Hanna på Strandboulevarden 11 , tlf. 35382249 giver en god og hård massage uden antydning af sex.

Du kan selv bestemme om du vil have masseret hele kroppen eller om du eks. har behov for en ryg,

skulder nakke massage.

Bare sig det til hende, og skulle du glemme det så skal hun såmænd nok finde nogle steder på din krop, hvor du ikke var klar over at du havde ondt. :wink: Hun er dygtig.

Jeg ved ikke om 400,- kr. for 1 times super massage er dyrt. ?

Det gode ved Hanna er jo, at hun rent faktisk er uddannet inden for sit fag (rigtigt uddanelse), modsat de fleste andre udbydere (som har et 14 dages certifikat)

Nu har jeg ikke lige været forbi de senere år. Men dengang kostede 1 time vist også 400,- og det var alle pengene værd, selvom det gjorde nas.

Så hvis hun stadig kører med 1 time til 400,- så er det billigt, MEGET BILLIGT!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Youngman

Skulle vi ikke lade Katin's anmeldelser etc. være på denne tråd - og så kunne du starte en efterlysning hvis du ønsker andre forslag - det bliver let noget rod og indviklet at læse og finde rundt i tråden, når man blander andre steder og muligheder ind i denne :-P Altså ingen kritik, bare et godt råd - og så får du også selv mere ud af besvarelserne og det gør vi andre også...

God week-end og giv endelig lyd fra dig, når du har noget nyt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg meddelt byen bedste thai massage sted.. at stønneri ved handjob... det er altså ikke alle som er lige begejstret for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...