Ravnen 45 Skrevet 20. November, 2014 Jeg har mødt hende i Kbh, hun var på en kort visit. Hun er super fræk og var i den grad "på". Hun var i den grad tændt og var villig til det meste. Hende vil jeg gerne se igen, har dog hverken nummer eller mail til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaguaren 19 Skrevet 20. November, 2014 Mødte hende igen for ik så længe siden, hun er flyttet til KBH i ca 2 år, Så kommer hun tilbage til os i Århus igen:-) Hun er satme god og kan sit kram, i alle ender og kanter:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 20. November, 2014 Mødte hende igen for ik så længe siden, hun er flyttet til KBH i ca 2 år, Så kommer hun tilbage til os i Århus igen:-) Hun er satme god og kan sit kram, i alle ender og kanter:-) Har I et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nice guy 63 Skrevet 1. December, 2014 Hvordan får man kontakt med hende? Har mødt hende for et par år siden....hun er sku desuden og flot. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nice guy 63 Skrevet 3. Marts, 2015 (edited) Har et par gange fået sutte pik af Sarah mulat i århus...og sex. Hun er rigtig model lækker, har en meget lille røv og sluger ved blow! Redigeret 3. Marts, 2015 af nice guy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nice guy 63 Skrevet 6. Marts, 2016 Er der nogen der ved om Sarah Mulat stadig er aktiv ....eller på nogen måde kan kontaktes? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 149 Skrevet 9. Marts, 2016 Ja, det gad jeg også godt vide. Er der ikke nogen der ved noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nice guy 63 Skrevet 18. November, 2016 Er der nogen som kan huske Sarah Mulat fra Århus....som vist nu holder til i KBH. Er der nogensom ved om hun fortsat er aktiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg