Guest stump Skrevet 12. Juni, 2014 (edited) Det er jo ikke noget med at gemme sig, men mere at gøre med hvad man køber - jeg køber glæde og ikke en luder - OK - engang imellem kan der være en smutter og jeg er så kommet til at købe en luder, men et af mine formål med at være her på Eroguide er at minimere antallet af ludere og øge antallet af glædespiger (piger der sælger glæde og gode oplevelser) - der kan jeg så se vi har 2 modstrindende ønsker og jeg vil så egentlig bare foreslå dig at finde et andet forum - selvom det desværre nok bliver svært, da de fleste helst vil have noget glæde for pengene, fremfor at blive røvrendt Jernsvinet: en bager bager brød, en blikkenslager arbejder med blik, en rørlægger lægger rør, en chauffør kører noget på hjul, en bogholder fører regnskab, oprindelig holdt han en tyk regnskabsprotokol eller bog, en prostitueret (eller en luder) sælger og leverer sex. Det er simpelthen normalt, at et fag har en benævnelse, og den som lever af faget, har en betegnelse som tager udgangspunkt i hvad vedkommende leverer, ikke konsekvensen af leverancen. En person som sælger sex har prostitueret sig, og er derfor at benævne som prostitueret. Længere er den bare ikke. Med det syn, flertallet af verdens befolkninger har på kvinder som er prostituerede, forstår jeg nemt, at prostituerede bevidst eller ubevidst forsøger at sløre, bruge andre betegnelser. Og jeg kan se at deres kunder, brugere af EG bl. a. følger med i den sløring ved at bruge en betegnelse som glædespige om VOKSNE kvinder som kun leverer varen mod betaling. Redigeret 12. Juni, 2014 af stump Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 12. Juni, 2014 (edited) Og i alle tider har moralskt indignerte mennesker brugt andre ord for at nedværdige hvad man mente tilhørte samfundets bærme. Ludere, whore, slut etc etc etc. Selv er jeg ikke inderst inde moralskt indigneret, og bruger derfor uden problemer ordet glædespige. Det føles faktiskt helt fint. Måske skal jeg prove lidt med nymf fremover. B Jeg er ikke moralsk indigneret. Jeg har været kunde i perioder af mit liv siden jeg var 15 år gammel. Og jeg forsøger ikke at mildne min "synd " ved at bruge en slørende betegnelse. Og jeg har de sidste mange år været åben omkring mit brug at prostituerede, min mor vidste det, uden at gå i detaljer, mine voksne børn ved det, mine venner ved det. Sådan er det bare for mig. At udtrykket glædespige, jeg håber at vi taler om voksne kvinder, har været brugt i flere hundreder år, ændrer ikke noget for mig. Sløring, jeg er ikke så slem som de siger, eller lignede, har altid eksisteret. Til Jer generelt, ikke kun Bananas, som farer op hver gang jeg prøver at kaste lidt lys over prostituerede som de er, så prøv dog at forstå, at jobbet som prostituret virkelig gør noget ved de mennesker, som vælger det erhverv. Det kommer næsten altid til at ende med at dreje sig om punktet PENGE. Man kan tage den prostituerede ud af bordellet, men man kan ikke tage prostitution ud af den prostituerede. Redigeret 12. Juni, 2014 af stump Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 12. Juni, 2014 Faktisk lidt sjov tråd De fleste piger skriver de egentlig er ligeglade med ordet Luder (hvis det er brugt i den rette kontekst) hvorimod mange af mændene stejler over det............ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Juni, 2014 Faktisk lidt sjov tråd De fleste piger skriver de egentlig er ligeglade med ordet Luder (hvis det er brugt i den rette kontekst) hvorimod mange af mændene stejler over det............ jamen, jamen, det er ikke så svært. Når jeg er sammen med en pige for penge, så køber jeg en oplevelse. Indtil videre har jeg fået fantastiske oplevlser. Disse oplevelser ser jeg tibage på med glæde, og synes tit jeg kan finde en lille smule af den fantasktiske duft, på mine fingre - for slet ikke at tale om hvad der sker når jeg slikker mig om munden. Jeg afskyr ordet luder, og benyttes det om en af de piger jeg har oplevet et mirakel med, så slås der skår i min glæde over det der var. Derfor! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 12. Juni, 2014 Jernsvinet: en bager bager brød, en blikkenslager arbejder med blik, en rørlægger lægger rør ............... ..... og en luder er en, der luder? :D 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 12. Juni, 2014 ..... og en luder er en, der luder? :D hahahahahahahaha stump kommer godt nok på afveje hvis vi begynder på etymologien og øvrige sproglige finurligheder omkring det her emne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 12. Juni, 2014 jamen, jamen, det er ikke så svært. Når jeg er sammen med en pige for penge, så køber jeg en oplevelse. Indtil videre har jeg fået fantastiske oplevlser. Disse oplevelser ser jeg tibage på med glæde, og synes tit jeg kan finde en lille smule af den fantasktiske duft, på mine fingre - for slet ikke at tale om hvad der sker når jeg slikker mig om munden. Jeg afskyr ordet luder, og benyttes det om en af de piger jeg har oplevet et mirakel med, så slås der skår i min glæde over det der var. Derfor! Åh ja det er der med Riddere og sympatisører jeg aldrig helt har forstået. Hvis en har en dårlig oplevelse med en af mine favoritpiger, så so what. Faktisk tænker jeg lidt modsat, nå så var jeg lidt specielt og fik den helt store tur. Samme med Luder, jeg kalder pigen det hun ønsker når vi er sammen. Er der en der skriver Luder ( i en ikke nedladende kontekst) om hende så fint med mig, specielt hvis det ikke generer hende. Jeg er 100 % indforstået med, at den tid vi har haft sammen, primært skyldes de penge jeg har lagt på natbordet. Det er et arbejde for hende og selvom vi måske på mange punkter kan lidt hinanden er det et professionelt forhold, hvor jeg ikke blander for meget følelser med i 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Juni, 2014 (edited) Åh ja det er der med Riddere og sympatisører jeg aldrig helt har forstået. Hvis en har en dårlig oplevelse med en af mine favoritpiger, så so what. Faktisk tænker jeg lidt modsat, nå så var jeg lidt specielt og fik den helt store tur. Samme med Luder, jeg kalder pigen det hun ønsker når vi er sammen. Er der en der skriver Luder ( i en ikke nedladende kontekst) om hende så fint med mig, specielt hvis det ikke generer hende. Jeg er 100 % indforstået med, at den tid vi har haft sammen, primært skyldes de penge jeg har lagt på natbordet. Det er et arbejde for hende og selvom vi måske på mange punkter kan lidt hinanden er det et professionelt forhold, hvor jeg ikke blander for meget følelser med i Jo men jeg taler ikke om oplevelser. Blot om min opfattelse ordet når nogen kalder min lille lækre veninde for luder, så slår han skår i min glæde. Din kobling til riddere står for egen regning. Forstår slet ikke hvorfor du kobler den gamle traver på hamlen. Redigeret 12. Juni, 2014 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 12. Juni, 2014 Jo men jeg taler ikke om oplevelser. Blot om min opfattelse ordet når nogen kalder min lille lækre veninde for luder, så slår han skår i min glæde. Din kobling til riddere står for egen regning. Forstår slet ikke hvorfor du kobler den gamle traver på hamlen. Kan da godt være jeg har misset essensen af meningen med Riddere og sympatisører Jeg havde klart den opfattelse, at det bl.a omfattede dem der farede frem når deres favoritpige blev omtalt negativt. Hvis jeg tager fejl trækker jeg da udtalelsen tilbage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 12. Juni, 2014 (edited) Kan da godt være jeg har misset essensen af meningen med Riddere og sympatisører Jeg havde klart den opfattelse, at det bl.a omfattede dem der farede frem når deres favoritpige blev omtalt negativt. Hvis jeg tager fejl trækker jeg da udtalelsen tilbage Det forstår jeg godt, at du ikke forstår, Liderligfyr. Nu ved jeg godt, at jeg stikker hovedet i løvens gab. Men "gab, gab" hvor har jeg dog længe været træt af alt den ridderpjank- og riddersnak. Med eller uden hvide damecykel/sorte Velo Solex'er. Kong Arthur og hans stålklædte mænd er døde for århundreder siden, og deres runde bord, som Christian 2. tilsyneladende arvede i 1532, er for længst fjernet fra Sønderborg slot. Riddere er vist en rest, som VL-elementer har slæbt med herover på EG. Men det gør det da ikke mindre trættende at skulle læse gang på gang. Er det ikke naturligt, at man bliver glad, hvis ens "yndlingspige", som det vist hedder på VL-sprog, bliver positivt anmeldt af andre? Det betyder jo basalt set kun, at man ikke selv er Vollidiot, som det hedder på tysk, i og med at andre også har set de samme kvaliteter hos selvsamme pige? Det er sgu' da dejligt at se, at man ikke er eneste stemme i koret. Flere stemmer fører jo ligefrem til en symfoni. Omvendt kan ens "yndlingspige" også blive negativt anmeldt. Og det er fair nok, eftersom en hyrdestund jo er en subjektiv oplevelse, og eftersom den enkelte glædespigesøgende har egne præferencer, som måske ikke bliver indfriet. Det ville være rart, hvis brugerne respekterede, at nogle har dårlige oplevelser med en pige, hvor andre til gengæld har gode. Og selvfølgelig omvendt. Skulle disse diskrepanser, det som SEM kalder perceptioner, mon ikke grunde sig i det faktum, at vi er mennesker, og at vi som mennesker er vi vidt forskellige? I vor kultur plejer vi at rose os af, at mennesker er mennesker – og dermed forskellige. Det gælder vel også i vore præferencer af piger? Eller har jeg misforstået noget? Måtte Line her påkalde sig karmaen over mit formastelige indlæg. Redigeret 12. Juni, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gorm 108 Skrevet 12. Juni, 2014 så prøv dog at forstå, at jobbet som prostituret virkelig gør noget ved de mennesker, som vælger det erhverv. Det kommer næsten altid til at ende med at dreje sig om punktet PENGE. Gælder det ikke alle erhverv, at det drejer sig om penge? Jeg kender ikke nogen, der har et erhverv, der ikke drejer sig om penge. Men jeg kunne godt tænke mig at vide, om du - Stump - ville blive et gladere og lykkeligere menneske, hvis alle vi andre konsekvent begyndte at sige "prostitueret" i stedet for "glædespge"? Hvad betyder det for dig? Og hvorfor synes du, at alle vi andre skulle bruge et ord, vi ikke bryder os om at bruge? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 12. Juni, 2014 (edited) så prøv dog at forstå, at jobbet som prostituret virkelig gør noget ved de mennesker, som vælger det erhverv ........ Foranlediget af denne passus, som jeg er blevet opmærksom på via Gorms indlæg, vil jeg da gerne medgive dig, Stump, at du har fuldstændig ret i, at "jobbet som prostitueret virkelig gør noget ved de mennesker, som vælger det erhverv". Jeg ved fra tidligere batailler imellem os, dateret tilbage til november/december 2012, at det at "gør(e) noget ved" i dit univers er negativt ment: Som prostitueret bliver man ødelagt, og det vel at mærke i en Tanja Harmsk forståelsesramme. Så sent som i dag har en lyserød, nemlig Nikita, betroet os, at hun via sin virksomhed er blevet utroligt udviklet som menneske. Og det er jo den stik modsatte version af din. Tillad – og tilgiv mig – at jeg hiver lidt af forhænget til side: Jeg mener efterhånden at kende Nikita rimeligt godt, og denne 28-årige kvinde har altså en menneskeindsigt og en forståelse for det enkelte menneskes øjeblikkelige situation, som en ti år ældre kvinde med rette kunne misunde hende. Så jo, Stump, jeg er helt enig med dig i at "jobbet som prostituret virkelig gør noget ved de mennesker, som vælger det erhverv". Havde jeg dog bare selv haft Nikitas menneskeindsigt, da jeg var 28! Redigeret 12. Juni, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 12. Juni, 2014 Gælder det ikke alle erhverv, at det drejer sig om penge? Jeg kender ikke nogen, der har et erhverv, der ikke drejer sig om penge. Men jeg kunne godt tænke mig at vide, om du - Stump - ville blive et gladere og lykkeligere menneske, hvis alle vi andre konsekvent begyndte at sige "prostitueret" i stedet for "glædespge"? Hvad betyder det for dig? Og hvorfor synes du, at alle vi andre skulle bruge et ord, vi ikke bryder os om at bruge? Hej Gorm. Nej jeg tror ikke at I kan gøre mig gladere eller lykkelige ved at følge mig. det er ikke på det plan jeg diskuterer. he he he. Mit liv kører videre som det gør, uanset om jeg får ret eller ej. Men min trådstart siger alligevel meget om mig. Jeg stopper op, undrer mig, når jeg emner at jeg ser noget, som virker forkert. Og nogle gange laver jeg så en trådstart på det. Denne gang havde jeg ikke tænk over konsekvensen. Hvis jeg havde gjort det, var jeg formodentlig kommet frem til hvad der minder om hvad der er sket. Nemlig at folk generelt ikke vil lytte, generelt ikke vil forstå hvad jeg mener. det er jo ærgerligt. men på den anden side er det forståeligt. I hvert set fra de prostitueredes side. De forsøger efter min mening at sløre hvad de laver, når de bruger et udtryk som glædespige. De kender deres position som prostituerede hos langt den største del af befolkningen, det er vel derfor meget få efter min mening spiller med åbne kort overfor familie, venner, bekendte osv De forsøger også at sløre forholdet til kunderne, Liv skrev en gang i en af mine rabaldertråde, at det trods alt er en forretning. Citeret efter hukommelsen. Det er det de prøver at sløre. Og det er den fælde, mange af deres kunder fortrænger. Så sent som i dag er der brugt vendinger som "min lille veninde" om en prostituret, som, lad mig gætte, kun er den romantikers veninde så længe han husker at tage penge med. Manden er en kunde, sådan er det. der var et andet lignende eksempel tidligere på dagen. Som jeg har skrevet før, er jeg selv kunde hos prostituerede, har været det i perioder i hele mit liv fra jeg var 5, til nu mange år senere. Men jeg kunde aldrig drømme om at kalde dem noget, som rækker ud over at være kunde. Og de som gør d e t, snyder sig selv. Sådan er det bare. Salg af sex, det er det prostituerede gør, er ikke et almindeligt erhverv. Konsekvenserne skal man ikke spørge de prostituerede om, de er normalt de eneste som ikke kan svare korrekt på det spørgsmål. Når de f. eks. diskuterer her, er de også forretningsfolk, og i forhold til mine standarder skal man stort set aldrig tro på "pengene". Pigerne har penge i klemme, så de vil aldrig fortælle sandheden. Erhvervet prostitution skaber de som udfører erhvervet, om til at fokusere på penge når de er sammen med mænd. Jeg adskiller mig måske fra de fleste her på EG ved, at jeg i mange mange år har levet om af venner og bekendte, som har troet at den prostituerede var "deres lilel kæreste", eller "deres lille veninde" eller lignende. Jeg snakker pt jævnligt med venner eller bekendte, som har brændt sig alvorligt på prostituerede, som kun tog dem for penge, de fik børn med de prostituerede, og tro mig, i dag er der meget lidt glæde i de forhold. Det er faktisk forfærdeligt at se og høre på. Og der er også de børn som mændene på 50+ eller 60+ får med deres lille glade prostituerede, og så er der også de huse, de biler, de virksomheder de mister, når livet i forholdet bliver umuligt at leve, med deres små veninder, kæreste eller kone, eller hvad de nu end kalder dem. For at komme tilbage til udgangspunktet, brug af en slørende betegnelse som glædespiger, jeg synes at det er forkert, jeg mener at det er berøringsangst i forhold til det både prostituerede og deres kunder laver. Det er min mening. Hverken mere eller mindre. Og fordi jeg har det sådan, laver jeg en trådstart om emnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gorm 108 Skrevet 12. Juni, 2014 Du kan bare ikke sige, at pigerne slører noget som helst ved at bruge ordet "glædespige", når alle ved, hvad en glædespige er - nemlig en prostitueret. Der er ingen, der bliver snydt, Stump - og der er intet, der bliver sløret. "Glædespige" lyder bare bedre. Og ja, selvfølgelig spiller langt de færreste af pigerne med åbne kort - de vil jo ikke nedgøres af familien og vennerne, vel? Men det betyder jo ikke, at alt er reddet, hvis de kalder sig "glædespige" i stedet - for det ord kender vennerne jo også. "Glædespige" lyder bare bedre. Og det samme længere nede i dit indlæg: pigerne forsøger ikke at sløre noget for kunderne. Kunderne ved godt, at de er kunder. De/vi ved jo godt, at vi lige har betalt penge, og hvad vi har betalt penge for. Og nogle af os har betalt penge for at lege. Nogen "leger"/"spiller rollespil", og nogen kalder pigerne dette og hint. Men det er jo en leg! Et spil! Det hele er langt mere nuanceret end, hvad du vil gøre det til! Det er trist, det, med dine venner, som har brændt sig. Trist og tragisk! Og synd! Og jeg tror på, hvad du fortæller. Men du kan ikke gå ud fra, at det vil ske med alle. Det ser meget ud til, at du har dit udgangspunkt et helt andet sted end mange af os andre. Det ser ud til, at du har dit udgangspunkt i thai-verdenen (eller lignende), og at de venner, du taler om, er mænd, som har lært en fremmed kvinde at kende under andre himmelstrøg og fra en anden kultur. Det lyder i hvert fald ikke som om, det er danske glædespiger, du snakker om. Og det er fint, at du prøver på at redde os - men husk, at vi er forskellige alle sammen, og at andre kan have en helt anden indgangsvinkel end du og opleve tingene på en helt anden måde. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 12. Juni, 2014 Det forstår jeg godt, at du ikke forstår, Liderligfyr. Nu ved jeg godt, at jeg stikker hovedet i løvens gab. Men "gab, gab" hvor har jeg dog længe været træt af alt den ridderpjank- og riddersnak. Med eller uden hvide damecykel/sorte Velo Solex'er. Kong Arthur og hans stålklædte mænd er døde for århundreder siden, og deres runde bord, som Christian 2. tilsyneladende arvede i 1532, er for længst fjernet fra Sønderborg slot. Riddere er vist en rest, som VL-elementer har slæbt med herover på EG. Men det gør det da ikke mindre trættende at skulle læse gang på gang. Er det ikke naturligt, at man bliver glad, hvis ens "yndlingspige", som det vist hedder på VL-sprog, bliver positivt anmeldt af andre? Det betyder jo basalt set kun, at man ikke selv er Vollidiot, som det hedder på tysk, i og med at andre også har set de samme kvaliteter hos selvsamme pige? Det er sgu' da dejligt at se, at man ikke er eneste stemme i koret. Flere stemmer fører jo ligefrem til en symfoni. Omvendt kan ens "yndlingspige" også blive negativt anmeldt. Og det er fair nok, eftersom en hyrdestund jo er en subjektiv oplevelse, og eftersom den enkelte glædespigesøgende har egne præferencer, som måske ikke bliver indfriet. Det ville være rart, hvis brugerne respekterede, at nogle har dårlige oplevelser med en pige, hvor andre til gengæld har gode. Og selvfølgelig omvendt. Skulle disse diskrepanser, det som SEM kalder perceptioner, mon ikke grunde sig i det faktum, at vi er mennesker, og at vi som mennesker er vi vidt forskellige? I vor kultur plejer vi at rose os af, at mennesker er mennesker – og dermed forskellige. Det gælder vel også i vore præferencer af piger? Eller har jeg misforstået noget? Måtte Line her påkalde sig karmaen over mit formastelige indlæg. Lyder som vi er ganske enige, nemlig at opfattelser er subjektive og man derfor skal acceptere andre ikk er så positive som en selv. Ligesom andre skal acceptere du render super glad rundt, den gælder naturligvis begge veje Det er jo sådan jeg også har det! Derfor jeg synes det er lidt sjovt at det er mændene i denne tråd der har det svært med ordet Luder når dem det omhandler nemlig pigerne er lidt ligeglade. synes vi skal lade pigerne selv sige fra fremfor at blande os på deres vegne Kan forstå det ikke er essensen jeg har misforstået men ordet i er lidt trætte af ( ridder) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 374 Skrevet 12. Juni, 2014 Jeg forstår hellere ikke hvorfor folk bruger ordene: glædespige/gudinde. Jeg benytter mig UDELUKKENDE af ordene: luder/prostitueret. Men det er jo en smagssag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 12. Juni, 2014 Ja det kan du sige, bortset fra, at vi ved vi har lyst, men synes det vi gør, eller tænker at gøre, er på kanten af det moralske. Jeg er nemlig ikke overbevist om at det at være glædespige/luder eller hvad vi nu skal kalde det medføre noget godt for pigen på sigt. Derfor siger min moral og etik "vagt i gevær". Men vi prøver vel alle på hver vores måde at gøre verden til et bedre sted, og så har vi hver vores kæpheste. vh Den moralsk forstyrrede Det er i mine øjne en seriøs og respektabel holdning. Men det påvirker vel ikke hvad man kalder pigermne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 12. Juni, 2014 Jernsvinet: en bager bager brød, en blikkenslager arbejder med blik, en rørlægger lægger rør, en chauffør kører noget på hjul, en bogholder fører regnskab, oprindelig holdt han en tyk regnskabsprotokol eller bog, en prostitueret (eller en luder) sælger og leverer sex. Det er simpelthen normalt, at et fag har en benævnelse, og den som lever af faget, har en betegnelse som tager udgangspunkt i hvad vedkommende leverer, ikke konsekvensen af leverancen. En person som sælger sex har prostitueret sig, og er derfor at benævne som prostitueret. Længere er den bare ikke. Med det syn, flertallet af verdens befolkninger har på kvinder som er prostituerede, forstår jeg nemt, at prostituerede bevidst eller ubevidst forsøger at sløre, bruge andre betegnelser. Og jeg kan se at deres kunder, brugere af EG bl. a. følger med i den sløring ved at bruge en betegnelse som glædespige om VOKSNE kvinder som kun leverer varen mod betaling. En glædespige er en pige der spreder glæde - hvorfor må hun så ikke kaldes glædespige? Ligesom en der læger kaldes en læge 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 12. Juni, 2014 - - - - Og det er den fælde, mange af deres kunder fortrænger. Så sent som i dag er der brugt vendinger som "min lille veninde" om en prostituret, som, lad mig gætte, kun er den romantikers veninde så længe han husker at tage penge med. Manden er en kunde, sådan er det. der var et andet lignende eksempel tidligere på dagen. . . . Jeg snakker pt jævnligt med venner eller bekendte, som har brændt sig alvorligt på prostituerede, som kun tog dem for penge, de fik børn med de prostituerede, og tro mig, i dag er der meget lidt glæde i de forhold. Det er faktisk forfærdeligt at se og høre på. Og der er også de børn som mændene på 50+ eller 60+ får med deres lille glade prostituerede, og så er der også de huse, de biler, de virksomheder de mister, når livet i forholdet bliver umuligt at leve, med deres små veninder, kæreste eller kone, eller hvad de nu end kalder dem. For at komme tilbage til udgangspunktet, brug af en slørende betegnelse som glædespiger, jeg synes at det er forkert, jeg mener at det er berøringsangst i forhold til det både prostituerede og deres kunder laver. - - - Det var godt at få baggrunden til din holdning beskrevet. Hvad du skriver giver mening, Men jeg tror ellers, at det mest er nogle kunder, der ønsker at undertrykke, hvad det betyder at købe sex og engagere sig i forhold til "glædespiger". Alle andre ved, at "glædespige" er det samme som en prostitueret. Men du kan vælge at se de prostituerede i en positiv eller negativ måde. Nu taler jeg om besøg på prostituerede. Langvarige relationer bør man tænke igennem meget nøje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrT 174 Skrevet 12. Juni, 2014 (edited) Nemlig at folk generelt ikke vil lytte, generelt ikke vil forstå hvad jeg mener. det er jo ærgerligt. men på den anden side er det forståeligt. Det der synes jeg er sørgeligt og ufint. Fint nok, du har din mening og du vil gerne ud med den. Så derfor laver du en ny tråd om det. Men i den post jeg nu har citeret fra, synes jeg det tydeligt fremgår at det du leder efter ikke er den debat. Det du leder efter er en circle-jerk, som du ikke har fået og nu stamper du utilfreds i jorden og siger at ingen forstår dig. Sådan fremstår det. NEJ NEJ NEJ! Folk er bare uenige med dig! De kvinder der kun tog dem for pengene er gold diggers. Det virker bare som om at du mener at samtlige glædespiger er af den støbning. Gold diggers findes alle vegne. De kvinder har solgt mere end blot en ydelse/service, de har solgt en stor del af deres liv for penge. Jeg vil dog ikke afskrive muligheden for, at visse kvinder ændres i forbindelse med deres arbejde som glædespige og derfor finder det lettere at transitionere over til at blive en gold digger. Hvem ved, det er jo ren spekulation omend plausibelt. Nu klager du over at folk kalder kvinderne deres små kære eller andre ting, som du mener er upassende fordi det slører forholdet. Men ved du hvad, det sker også i helt almindelig butikker i hverdagen. I en tøjbutik som jeg handler i, har jeg smidt virkeligt mange penge efterhånden. Når jeg køber noget får jeg altid et eller andet ekstra med gratis. Jeg får en ekstra god service, gratis adgang til deres skrædder for at få lavet noget på et stykke tøj som jeg ikke engang har købt i deres forretning. Der falder en masse fryns af, som nu relaterer sig til deres forretningsområde fordi de ad den vej kan få mig til at føle mig speciel og værdsat. Men i sidste ende, hvorfor gør de dette? Fordi de ved at det skaber en hvis loyalitet og jeg dermed bliver ved med at handle der. Jeg er sgu da ikke dum eller naiv nok til at tro det er andet. Jeg vil mene at dette lille spil frem og tilbage mellem glædespige og kunden er af sådan en natur, selv om der ad den vej nemmere kan komme følelser i klem. Specielt hvis manden er lidt forblændet, men så er det glædespigens moralske kompas der forhåbentlig peger ret nord og afslutter forholdet. Vi skal passe på hinanden, ikke? Redigeret 12. Juni, 2014 af MrT 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobb 74 Skrevet 13. Juni, 2014 En glædespige er en pige der spreder glæde - hvorfor må hun så ikke kaldes glædespige? Ligesom en der læger kaldes en læge Min viduespudser spreder også glæde. Måske jeg skulle til at kalde ham glædesdreng. Det samme gælder den synsmand der lige godkendte min kones bil, der var sørme endnu en glædesdreng.... Jo mere jeg tænker over det, så lad os dog droppe alle de forskellige stillingsbetegnelser i servicebranchen, og så bare kalde "dem" glædes- drenge og piger. Er sikker på verden så vil blive et bedre sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 13. Juni, 2014 Min viduespudser spreder også glæde. Måske jeg skulle til at kalde ham glædesdreng. Det samme gælder den synsmand der lige godkendte min kones bil, der var sørme endnu en glædesdreng.... Jo mere jeg tænker over det, så lad os dog droppe alle de forskellige stillingsbetegnelser i servicebranchen, og så bare kalde "dem" glædes- drenge og piger. Er sikker på verden så vil blive et bedre sted Og en læge, der læger en glædeslæge? Tror jeg vil til at være sådan en - jeg har ihvertfald købt uniformen med stetoskop og det hele - så piger skynd jer at bestille en undersøgelse - gerne dybdeborende - men husk at I må selv varme mit undersøgelsesinstrument op 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 14. Juni, 2014 nu kommer jeg med et citat af en af danmarks store forfatter, nemlig dan turell, som i bogen mord i rodby, skriver "en imtimmassøse (guderne må vide hvorfor det ikke bare hedder luder som det gjorde i gamle dage)" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Juni, 2014 nu kommer jeg med et citat af en af danmarks store forfatter, nemlig dan turell, som i bogen mord i rodby, skriver "en imtimmassøse (guderne må vide hvorfor det ikke bare hedder luder som det gjorde i gamle dage)" Se der fandt du et citat der passede ind i dit kram. Rar følelse, ikke sandt? Danny havde ret. Det hed det i GAMLE dage Det var dengang det hed automobil, bicycle og senere: fjernsyn, isskab, Beatleshår osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 14. Juni, 2014 Se der fandt du et citat der passede ind i dit kram. Rar følelse, ikke sandt? Danny havde ret. Det hed det i GAMLE dage Det var dengang det hed automobil, bicycle og senere: fjernsyn, isskab, Beatleshår osv. Du har nu en varm humor engang imellem ÅE. Det er rart når de citater kan bruges til noget fornuftig :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg