Hop til indhold
proudfucker

Massage i Århus med BJ UDEN kondom.

Recommended Posts

Ærede medlemmer.

Jeg har brug for lidt hjælp, jeg ønsker at finde det bedste sted i århus og omegn. Hvor der gives thaimassage og som tillæg tilbydes Blowjob UDEN kondom.

Stedet må meget gerne have massøser uden alt for meget sul på kroppen.

Håber på nogle gode input, fra jer.

Håber alle har haft en dejlig pinse. ;)

Proud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv - ingen svar.

Jeg prøver lige at holde liv i din tråd :-P

Jeg leder efter B2B og BJ uden - helst ung slank køn Thai i Aarhus området, mon hun findes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jupa Thai Massage i Århus kan du få blow uden gummi (dog lidt dyrt, men hun er så også god til det)

Hun er i pige et sted mellem 30 til 40, ikke tyk men heller ikke ultra tynd (alm. dansk pige størrelse)

Er dog lidt svært at komme til da man først skal ses efter inden man få lov til og komme ind.. De er normalt I EB

Men det er også det eneste sted i århus jeg  har oplevet de vil være med til det

Redigeret af Pinkeye

Del dette indlæg

Link til indlæg

Farida fra n og n på odder vej er også til blow uden, dog sluger hun ikke, men spytter det ud diskret efter overtykket

Nan der nu er på herluf trolles alle/gade i nordbyen, kan ikke helt huske eller stave det, mener det er nummer 35, hun tager det på samme måde som farida,

Skal nok lige siges at jeg måske nok er det man kalder stamkunde på de steder med over 15 besøg.

Redigeret af volvodrengen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...