Hop til indhold
Guest Sunny the best

Hmmmm er det bare mig der syntes det er ved at være for meget ???

Recommended Posts

Guest Sunny the best

Jeg kunne godt tænke mig at vide om jeg er den eneste herinde der syntes at det hele begynder at køre lidt i ring ?

Jeg syntes det er de samme og de samme emner der bliver taget op igen og igen.

Er selvfølgelig klar over at der hele tiden kommer nye medlemmer til både kvinder og mænd. Og de skal selvfølgelig have lov til at bringe nogle emner op som de syntes er relevante. Eller spørge om noget fordi de er nysgerrige osv... Det er der intet galt i.

Men hold kæft mand hvor er det træls at de samme personer bliver ved med at spørge.

Jeg føler virkelig at nogen herinde bare vil være på konstant altså mig mig mig mig.

Igen Jeg forstår godt at man kan være nysgerrig om forskellige ting. Og har brug for at dele nogle ting med os andre. Men der må da for fanden være en grænse. Eller hvad ?

Ved godt at jeg ikke kan forvente at alle de indlæg der bliver skrevet skal være noget jeg syntes er spændende, eller har lyst til at kommentere.

Der hvor det går galt for mig er når enkelte piger begynder at skrive Ihhhhh jeg har ikke det her job fordi jeg kan lide sex, pengene betyder ikke så meget. COME ON !!!!

Altså jeg har da også kun valgt dette job fordi jeg bare vil have noget pik, lære spændende mænd at kende, få en masse bekræftelse osv... Pengene er da det mindste af det. Jeg har altid været i stand til at give mændene en ægte oplevelse fordi jeg tør være mig selv hele vejen igennem. Jahhhrrrr right.

Jeg har altid nydt når næsten alle mændene kunne give mig en for vild sprøjteorgasme så mange på en vagt at jeg bliver helt dehydreret. Jeg har det rigtigt fint med at mændene roder rundt i mit underliv igen og igen. Så kan jeg da kun glæde mig til næste vagt.

Igen og igen diskuteres der hvorvidt vi skal kaldes det ene eller det andet.

Aiiiii skal nok stoppe nu. Ved at dette indlæg sikkert ikke bliver et hit.

Og at jeg måske i bund og grund burde holde en pause med at læse herinde.

På den anden side kan jeg jo for det meste godt lide at læse med. Det er både sjovt og spændende.

Og selvfølgelig skal de nye have lov at boltre sig og nyde opmærksomheden de får herinde. Det mener jeg oprigtigt.

Kan også sagtens glæde mig på deres vegne. Og er endnu ikke blevet en bitter gammel kælling der ikke kan unde at andre får opmærksomhed. Personligt syntes jeg bare det er ved at blive for meget af det gode.

Så fik jeg lige lukket gassen ud af ballonen.

Kh Sunny :-/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Jeg kunne godt tænke mig at vide om jeg er den eneste herinde der syntes at det hele begynder at køre lidt i ring ?

Er selvfølgelig klar over at der hele tiden kommer nye medlemmer til både kvinder og mænd. Og de skal selvfølgelig have lov til at bringe nogle emner op som de syntes er relevante. Eller spørge om noget fordi de er nysgerrige osv... Det er der intet galt i.

Men hold kæft mand hvor er det træls at de samme personer bliver ved med at spørge.

Jeg føler virkelig at nogen herinde bare vil være på konstant altså mig mig mig mig.

Igen Jeg forstår godt at man kan være nysgerrig om forskellige ting. Og har brug for at dele nogle ting med os andre. Men der må da for fanden være en grænse. Eller hvad ?

Ved godt at jeg ikke kan forvente at alle de indlæg der bliver skrevet skal være noget jeg syntes er spændende, eller har lyst til at kommentere.

Der hvor det går galt for mig er når enkelte piger begynder at skrive Ihhhhh jeg har ikke det her job fordi jeg kan lide sex, pengene betyder ikke så meget. COME ON !!!!

Altså jeg har da også kun valgt dette job fordi jeg bare vil have noget pik, lære spændende mænd at kende, få en masse bekræftelse osv... Pengene er da det mindste af det. Jeg har altid været i stand til at give mændene en ægte oplevelse fordi jeg tør være mig selv hele vejen igennem. Jahhhrrrr right.

Jeg har altid nydt når næsten alle mændene kunne give mig en for vild sprøjteorgasme så mange på en vagt at jeg bliver helt dehydreret. Jeg har det rigtigt fint med at mændene roder rundt i mit underliv igen og igen. Så kan jeg da kun glæde mig til næste vagt.

På den anden side kan jeg jo for det meste godt lide at læse med. Det er både sjovt og spændende.

Og selvfølgelig skal de nye have lov at boltre sig og nyde opmærksomheden de får herinde. Det mener jeg oprigtigt.

Kan også sagtens glæde mig på deres vegne. Og er endnu ikke blevet en bitter gammel kælling der ikke kan unde at andre får opmærksomhed. Personligt syntes jeg bare det er ved at blive for meget af det gode.

Hej Sunny. Er du ikke tilfreds med de emner der er på EG, er der vel kun ét at gøre. Lave nogle flere trådstarter, eller at få andre til at lave dem. Sagt i bedste mening. Det er i hvert fald sådan jeg selv kommer videre på EG. Men sig det ikke til nogen. :-P

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, du har da fat i noget.

Nu er diskussionen om "luder" dukket op for 3. eller 4. gang. Og den om "følelser" for (læs: forelskelse i ) en glædespige har været oppe flere gange før.

Det er så nok noget, man må affinde sig med, når der hele tiden kommer nye brugere, der ikke har perspektivet bagud som de garvede.

Derimod, det indrømmer jeg blankt, irriterer det mig lidt, når der kommer en ny bruger herinde, som begynder at kommentere indlæg i oldgamle strenge, som er uddøde for måske to år siden.

Så kører karussellen en ny runde

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Do der Sunny- girl.

Hvor ska` vi den do!!

Den er jeg med på. Jeg har udstyret norden for knæerne og synden for navlen   -   jeg ska` gerne bekræfte dig i at du er verdens bedste  -  jeg  har 157,75 kr.

Hva` sejer du  -  Ska  det være wos to?

Ironi er ikke helt udelukket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja EG trådene kører ofte i ring og det er de samme folk som bringer gamle vin på nye flasker op.

Jeg har været med siden EGs spæde start og set de samme emner og diskussioner dukke op igen og igen i nye indpakninger. 

Man kan altid henvise til en tidligere tråd om samme emne hvis man kan huske den.

Vi mangler nyskabelse på EG, gode anmeldelser bliver der længere og længere i mellem.

Tilbage er tom snak om vittigheder, personfnidder og gennemtygget emner, en lidt trist udvikling.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

At nogen emner dukker op igen er ok, som du selv siger Sunny, så kommer der nye til osv.

Nogle af emnerne og spørgsmålene er måske stillet lidt op som et spørgeskema, heh...

Men det er vist bare "the circle of life" på et forum... mange emner er der vel heller ikke som er købesex relateret, eller ?

Anmeldelserne er der færre af, af forskellige grunde...

Jeg undrer mig over at der med alle de sjove hoveder herinde fx. ikke er en "sjove steder du har onaneret henne" - tråd fx. under hyggesnak... :blink:

*** Men hvordan var tingenes tilstand i de andre forums ?

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, du har da fat i noget.

Nu er diskussionen om "luder" dukket op for 3. eller 4. gang. Og den om "følelser" for (læs: forelskelse i ) en glædespige har været oppe flere gange før.

Det er så nok noget, man må affinde sig med, når der hele tiden kommer nye brugere, der ikke har perspektivet bagud som de garvede.

Derimod, det indrømmer jeg blankt, irriterer det mig lidt, når der kommer en ny bruger herinde, som begynder at kommentere indlæg i oldgamle strenge, som er uddøde for måske to år siden.

Så kører karussellen en ny runde

Som garvede brugere behøver man heller ikke at blande sig i samme diskussioner igen og lade karussellen kører videre.

Man har vel udtrykt sine meninger og synpunkter i tidligere tråde og behøver ikke at gentage sig for prins Knuds skyld.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som garvede brugere behøver man heller ikke at blande sig i samme diskussioner igen og lade karussellen kører videre.

Man har vel udtrykt sin meninger og synpunkter i tidligere tråde og behøver ikke at gentage sig for prins Knuds skyld.

Næh, og det var også derfor, at jeg lidt provokerende skrev en streng: "Jeg genbruger et gammelt indlæg fra 24. oktober""

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Sunny. Er du ikke tilfreds med de emner der er på EG, er der vel kun ét at gøre. Lave nogle flere trådstarter, eller at få andre til at lave dem. Sagt i bedste mening. Det er i hvert fald sådan jeg selv kommer videre på EG. Men sig det ikke til nogen. :-P

Kommer videre?? Er det hvad du gør?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil henvise til hvad jeg før har skrevet  -  nu lettere omskrevet:

Sorte medlemmer: max. 5 skriv pr. dag.

Luserøde med(uden)lemmer: min. 5 skriv pr. dag.

Nå ja  -  det snart fodvold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest F. Underwood

Kære Sunny

Du har helt ret.

Jeg har fire gyldne regler.

1. Du skal behandle pigen med respekt. Det er et svært serviceorienteret job.

2. Du skal huske på det er sex for penge og vi skal ikke lege far mor og børn eller kærester.

3. Du skal ikke redde pigen, som ridderen på den hvide hest.

4. Du skal have respekt for dig selv og ikke tilbede pigen

Nyd derefter dit besøg på massageklinikken.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Well Sunny, her findes og vil altid findes, enkelte der vil skabe ballade. Hvad-piger-skal-kaldes-debatter er et sikkert kort. Ligesom nogle andre evner. Riddere, mænd der lader sig narres-ha-ha- sikke naive drenge, etc etc.

Det kedelige er at vi altid går igang på det. Også mig.

Jeg skal sagtens prøve at tie stille lidt.

Prøve i hvert fald.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

At nogen emner dukker op igen er ok, som du selv siger Sunny, så kommer der nye til osv.

Nogle af emnerne og spørgsmålene er måske stillet lidt op som et spørgeskema, heh...

Men det er vist bare "the circle of life" på et forum... mange emner er der vel heller ikke som er købesex relateret, eller ?

Anmeldelserne er der færre af, af forskellige grunde...

Jeg undrer mig over at der med alle de sjove hoveder herinde fx. ikke er en "sjove steder du har onaneret henne" - tråd fx. under hyggesnak... :blink:

*** Men hvordan var tingenes tilstand i de andre forums ?

Det er ved at være så længe siden at jeg var med på VL og Gimel at jeg ikke en gang kan huske det, men det har jo nok været det samme.

Krølle når du syntes jeg er verdens bedste så er det fint med mig at du kun har 157,75 :P

Ha ha Stump det kunne jeg jo gøre. Meeeeen at være trådstarter nahhhhh det ville i sgu hurtig blive trætte af. Griner

Hmmm sjove steder hvor jeg har onaneret, nahhhhhh det vil jeg ikke fortælle hehe.

Men ja i har nok ret i at i et forum vil der være gentagelser mm. Og jo der skal være plads til alle.

Men men men alt med måde.

Kh Sunny :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ved at være så længe siden at jeg var med på VL og Gimel at jeg ikke en gang kan huske det, men det har jo nok været det samme.

Krølle når du syntes jeg er verdens bedste så er det fint med mig at du kun har 157,75 :P

Ha ha Stump det kunne jeg jo gøre. Meeeeen at være trådstarter nahhhhh det ville i sgu hurtig blive trætte af. Griner

Hmmm sjove steder hvor jeg har onaneret, nahhhhhh det vil jeg ikke fortælle hehe.

Men ja i har nok ret i at i et forum vil der være gentagelser mm. Og jo der skal være plads til alle.

Men men men alt med måde.

Kh Sunny :)

Vi vil da godt høre lidt nærmere om at være "Pikkoline i absolut særklasse :P "

Det går faktisk bedst når en provokatør starter et kontroversielt emne og siden hen ryger på porten, så emnet kan diskuteres uden den store mudderkastning,...er det ikke lidt spøjst :blink:

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Vi vil da godt høre lidt nærmere om at være "Pikkoline i absolut særklasse :P "

Det går faktisk bedst når en provokatør starter et kontroversielt emne og siden hen ryger på porten, så emnet kan diskuteres uden den store mudderkastning,...er det ikke lidt spøjst :blink:

Det er da bare markedsføring :P aiiii sad og pjattede en aften med en veninde vi prøvede at finde på nye navne kunne også have skrevet pikkegog. :P. Så det er bare ren pjat snak.

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da bare markedsføring :P aiiii sad og pjattede en aften med en veninde vi prøvede at finde på nye navne kunne også have skrevet pikkegog. :P. Så det er bare ren pjat snak.

:)

Den er ellers go :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest thaihaj

Der er 110.768 beskeder her i Euroguide, så os der ikke har været med i flere år har jo ikke en jordisk chance for at vide hvilke emner der har været debatteret før. Jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at læse alle de beskeder før jeg tillader mig at kommentere på noget.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er 110.768 beskeder her i Euroguide, så os der ikke har været med i flere år har jo ikke en jordisk chance for at vide hvilke emner der har været debatteret før. Jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at læse alle de beskeder før jeg tillader mig at kommentere på noget.  

Jeg har faktisk en dag tygget mig igennem alle emne overskrifterne i generel debat og hyggesnak, for at se om der var et gammelt spændende emne :D

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Kære Sunny,

Der vanker mig ganske sikkert øretæver efter dette indlæg, men det må jeg så tage med… ;)

Prøv dog alligevel at tage de positive briller på, inden du læser dette indlæg og sænk dit forsvar, da dette svar er oprigtigt og kærligt ment… :)

Tror ikke, at du finder svaret på dine spørgsmål herinde på EG… Tror du skal kigge indad i stedet - i hvert fald til at starte med…

Jeg er godt klar over, hvem du hentyder til - og på ganske humoristisk vis, prøver at parodiere… Jasmin samt undertegnede…

- Jeg kan dog sagtens håndtere det, men jeg vil ikke lade det stå uberørt… :)

Lad mig allerførst sige, at for mig er ALLE slags følelser okay, for ALLE følelser har et formål…

Dette er imidlertid ikke det samme som at sige, at det er okay at hælde alle sine agressioner ud i hovedet på andre, men det er nødvendigt, at kunne mærke alle slags følelser, fordi de netop vil fortælle os noget…

Mange af os reagerer eksempelvis med vrede, overfor andre, hvis vi bevidst eller ubevidst føler os truede eller afmægtige, så kunne det rent faktisk tænkes, at det er sådan det hænger sammen inde i dig..?

Én ting der altid er værd at huske, i samspillet med andre mennesker er, at hvis DU bliver irriteret over noget, så kommer den følelse jo indeni dig - den stammer fra dig - og det ved jeg, fordi vi mennesker bliver irriterede over forskellige ting hele tiden, og fordi jeg ved, at der ikke findes nogen sikker måde at irritere andre på… :)

Altså er følelsen af irritation din, og KUN du kan tage ansvar for den…

Så ja, måske på tide med en pause herfra, såfremt vi nye tydeligvis irriterer dig så grænseløst at du opretter en tråd om emnet…

Tolerance og rummelighed er ligeledes godt at have med i baghånden… ;) 

Alt godt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest thaihaj
holstebronx sagde den 12 Jun 2014 - 8:56 PM:

Jeg har faktisk en dag tygget mig igennem alle emne overskrifterne i generel debat og hyggesnak, for at se om der var et gammelt spændende emne :D

Hold da op :eek: Du må se at få dig et liv :-P  :-P :-P  :-P  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eller måske der skal nogle nye tiltag til herinde, så folk får noget ny inspiration ?

En "kollega" herinde lavede en hurtig research herinde...ud af 7000 medlemmer havde kun halvdelen skrevet mindst 1 indlæg.

Og overordnet er der få, som har skrevet mange indlæg.

Folk ligger hårdt ud med at være med overalt, men nu er det 2-3 indlæg om ugen fra deres side.

Konklusson: Folk falder fra...

Del dette indlæg

Link til indlæg

det har du også ret i - der har været et par gennemgående temaer...

men det har vel også mest noget at gøre med at der er 5-6 brugere herinde der bevidst kører på de emner for i større eller mindre omfang at promovere det gænge synspunkt at der pine død skal være skam og skyld og fornedrelse med i alle besøg hos os og så er der de 3 brugere der konstant og uden ophør trækker racismekortet ved først bedste lejlighed og kører det hele af sporet

det kan jo få alting til at køre i samme rille

jeg har generelt respekt for mange af dine indlæg, men det her er så en solid undtagelse... for hvis der virkelig ikke skal mere til at kæden hopper af for dig - så er det ikke forfatterne af glædes-budskaberne der har et problem..

det kan da godt være at du ikke har det som SEM eller Nikita eller Line eller Sisse eller undertegnede når du er på vagt eller at du forlængst er holdt op med at glæde dig til din næste vagt - men hvad dælen bilder du dig egentlig ind at stille spørgsmålstegn ved de udsagn vi andre er kommet med? Hvis du ikke kan finde ud af at glæde dig MED de piger - så er tavsheld guld!!!

de udsagn er personlige... og med mindre du kan bevise andet - så sidder du faktisk og siger at dem der siger det er fulde af løgn... tak for lort Sunny!!

Det er sådan nogle nedladende generaliseringer jeg ville forvente af EC eller BR eller et par af de andre "i er bare nogle kolde kyniske pengemaskiner" forfattere.... men at du nu kan slåes i hartkorn med dem - det er en skuffelse ud over det sædvanlige

At du ikke kan glæde dig over at nogle af dine kolleger rent faktisk ER skide glade for de få vagter de har pr uge... for de kolleger der synes at sexen er en oplevelse.... for de kolleger for hvem det er en hobby og ikke et job, for de af dine kolleger der har masser at falde tilbage på og derfor blot kan træde tilbage hvis de vil.....

det fortæller at Sunny the Beast nok er mere rammende end "the Best" - og at du måske skulle overveje at få dig noget ferie...

Du var den første til at svine mig til da jeg udtalte mig om andre kolleger... og du var en bitch af dimensioner.... men det her - der er du decideret ukollegial... og det er tusinde gange værre!! 

en bitch kan man forholde sig til... det her... der er du da ikke en man skal vise sin glæde for man får den lige i synet igen...  ikke en man skal vende ryggen til - det er da helt sikkert

når du tydeligvis ser så kynisk på dine kolleger der har glædet sig med dig når du havde noget godt at fortælle, kun for nu at nedgøre vores motiver og udsagn på det groveste ... umotiveret .... så kan det godt være din analyse er korrekt og du burde læse mindre med...

i hvert fald hvis det foranlediger dig til at være ukollegial på den facon og stille dig til dommer over den enkeltes motivation

hvis du ikke tror os - så er du måske blevet en tand for bitter eller lidt for kynisk...  det tror jeg faktisk du har ganske ret i 

hvem er det så du glæder dig sammen med ??? for jeg kan da i hvert fald pege på mindst 4 af dine kolleger herinde du IKKE glæder dig sammen med efter at have læst det her indlæg...

men godt at du fik lukket gassen ud Sunny... jeg håber et gjorde dig godt... og at du kan glæde dig over den effekt den opmærksomhed du har fået har haft.. nu hvor du i hvert fald har givet udtryk for hvad du mener om når andre får opmærksomheden...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...