Jasmin 8533 Skrevet 14. Juni, 2014 (edited) mmmmmmmmmm syntes du det indlæg var skrevet slemt? og ukolligialt? i forhold til Warterbording?Hvad er det du selv skriver der?(var der nogen der skrev det til mig...så havde jeg da godt nok afprøvet om vedkomne havde lige så stor en erfaring som jeg i emnet, eller vedkomne var varmluftballonfører!) jeg er ikke helt sikker på hvad du vil med det der... for jeg forstår ikke din hensigt med det du skriver på et tidspunkt spørger du om jeg vil låne en vandpistol.... men da du jo er domina og en vandpistol på givne tidspunkt er som at pisse på et skt hans bål - så spørger jeg om du ikke har udstyr til waterboarding.... hvilket giver fin mening - du er jo domina... det er meget sandsynligt at du har udstyret da du går for at være hardcore og da jeg tilfældigvis kender torturteknikken og kan applicere den uden at tage livet af folk - så virkede det langt mere naturligt at låne fremfor en supersoaker.. så jeg ved ikke hvad du har hæftet på den interne diskurs... for jeg forstår ikke din henvisning til den som jeg har citeret Og selv om vi er lyserøde kan og skal vi ikke være enige om alt....Det ville være unaturligt! Deri er vi helt enige... ingen skal være enige om alt men at det betyder carte blanche til at angribe hinanden umotiveret som Sunny gjorde i sit indledende indlæg - det er vi absolut ikke enige om Jeg synes Sunny gik så langt over stregen som man overhovedet kan gøre.... du synes jeg gør det samme og du tager så Sunnys adfærd i forsvar - dig om det.... så kan vi debattere hvem der går over hvilke streger og hvor stregerne skal gå... hvor stregen går for SEM - det må du tage med hende hvis du har problemer med noget hun har skrevet til 3 part i dont care... helt ærligt...Sunny har lagt linien for fremtidig kollegial adfærd.... kan blot konstatere at det er rart at finde ud af hvem man kan stole på - INDEN man fik sagt noget man ikke skulle betro til de forkerte Redigeret 14. Juni, 2014 af Jasmin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 14. Juni, 2014 Deri er vi helt enige... ingen skal være enige om alt men at det betyder carte blanche til at angribe hinanden umotiveret som Sunny gjorde i sit indledende indlæg - det er vi absolut ikke enige om Jeg synes Sunny gik så langt over stregen som man overhovedet kan gøre.... du synes jeg gør det samme og du tager så Sunnys adfærd i forsvar - dig om det.... så kan vi debattere hvem der går over hvilke streger og hvor stregerne skal gå... i dont care... helt ærligt... men det er rart at finde ud af hvem man kan stole på - INDEN man fik sagt noget man ikke skulle betro til de forkerteKære JasminJeg er ikke helt klar over hvor du vil hen med det sidst, men der skal vist ikke den store regnemaskine til for at gøre op at Sunny og jeg og (jaaaaaaaaaa ret mange af Eroguides bruger) kender hinannen fra logens tid, og det er i store træk sådan en 11-12 år, Hvor nogle af os mødes privat, taler i telefon, tager på ferie osv. sammen. Så har jeg nogle Nevøer herinde, og jeg har også en klar fornæmmelse af min læge er her, udover div. slaver og gæster.Så ja vi har et lille sammenrend her, så jeg kan godt forstå den betænkelighed, jeg stoler nemlig også på dem jeg kender, men jeg er altid åben overfor nye venner, så lukket er min verden ikke at jeg ikke tør stole andre, det giver udfordringer, prøv det....måske du kan opleve en hel ny side af dig selv?Feks at du kan lære noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Juni, 2014 Kære Jasmin Jeg er ikke helt klar over hvor du vil hen med det sidst, men der skal vist ikke den store regnemaskine til for at gøre op at Sunny og jeg og (jaaaaaaaaaa ret mange af Eroguides bruger) kender hinannen fra logens tid, og det er i store træk sådan en 11-12 år, Hvor nogle af os mødes privat, taler i telefon, tager på ferie osv. sammen. Så har jeg nogle Nevøer herinde, og jeg har også en klar fornæmmelse af min læge er her, udover div. slaver og gæster. Så ja vi har et lille sammenrend her, så jeg kan godt forstå den betænkelighed, jeg stoler nemlig også på dem jeg kender, men jeg er altid åben overfor nye venner, så lukket er min verden ikke at jeg ikke tør stole andre, det giver udfordringer, prøv det....måske du kan opleve en hel ny side af dig selv? Feks at du kan lære noget? Et kammeratligt sammenrend af gamle venner, med fælles baggrund fornyer ikke en scene. Det er det der er ved at ske. Cirkus i dag, og cirkus igår ej består, det gamle forgår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 14. Juni, 2014 Kære JasminJeg er ikke helt klar over hvor du vil hen med det sidst, men der skal vist ikke den store regnemaskine til for at gøre op at Sunny og jeg og (jaaaaaaaaaa ret mange af Eroguides bruger) kender hinannen fra logens tid, og det er i store træk sådan en 11-12 år, Hvor nogle af os mødes privat, taler i telefon, tager på ferie osv. sammen. Så har jeg nogle Nevøer herinde, og jeg har også en klar fornæmmelse af min læge er her, udover div. slaver og gæster.Så ja vi har et lille sammenrend her, så jeg kan godt forstå den betænkelighed, jeg stoler nemlig også på dem jeg kender, men jeg er altid åben overfor nye venner, så lukket er min verden ikke at jeg ikke tør stole andre, det giver udfordringer, prøv det....måske du kan opleve en hel ny side af dig selv?Feks at du kan lære noget?jeg er ikke i tvivl om at jeg kan lære meget af mennesker der er til at stole på og denne tråd har givet et klokkeklart, lysende billede af dels HVEM der kan lære mig noget og ikke mindst hvem jeg absolut ikke har lyst til at lære af 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 14. Juni, 2014 (edited) jeg er ikke i tvivl om at jeg kan lære meget af mennesker der er til at stole på og denne tråd har givet et klokkeklart, lysende billede af dels HVEM der kan lære mig noget og ikke mindst hvem jeg absolut ikke har lyst til at lære afJamen det var godt, hvornår vil du så have din første time i at stole på?Jeg har mest tid om Mandagen ? :D ps...der er noget galt med dit tastatur, det "råber" periodisk", faktisk på afstand lyder det lidt skingeret? Redigeret 14. Juni, 2014 af Lady Cherie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thebronx 17 Skrevet 14. Juni, 2014 (edited) Jasmin. Jeg vil gerne lige fortælle dig lidt om mænd: vi er altså ikke så snot naive og dumme at vi ikke kan se når en trunte laver reklamestunts. Den eneste grund til vi ikke reagerer og siger fra, når vi får sådan noget øregas smidt i hovet er, at vi ikke har noget imod en pige, sålænge hun bare har store patter. Hvis du er så glad for at få dunket grotten til med pik, hvorfor laver du så ikke din forretning om til et socialfilantropisk foretagne, hvor vi kan komme og nyde godt af dit stoooore hjerte og din evige trang til at blive reddet godt og grundigt, ja byd os nu på en gang gratis fisse, så vi kan få syn for sagen at du er såååååå glad for dit job. Thebronx Rettet da man gerne må have lidt respekt for pigerne i sine udtalelser Redigeret 14. Juni, 2014 af Alleviator 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 14. Juni, 2014 HURRA OG TIL LYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 14. Juni, 2014 Jasmin. Jeg vil gerne lige fortælle dig lidt om mænd: vi er altså ikke så snot naive og dumme at vi ikke kan se når en trunte laver reklamestunts. Den eneste grund til vi ikke reagerer og siger fra, når vi får sådan noget øregas smidt i hovet er, at vi ikke har noget imod en hjernetom gås, sålænge hun bare har store patter. Hvis du er så glad for at få dunket grotten til med pik, hvorfor laver du så ikke din forretning om til et socialfilantropisk foretagne, hvor vi kan komme og nyde godt af dit stoooore hjerte og din evige trang til at blive reddet godt og grundigt, ja byd os nu på en gang gratis fisse, så vi kan få syn for sagen at du er såååååå glad for dit job. Thebronxhusk at sige til din chef at du arbejder gratis fra nu af fordi du er sååååååååå glad for dit job .... nå ikke ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thebronx 17 Skrevet 14. Juni, 2014 Jasmin, du forstod vist ikke rigtig mit indlæg, derfor får du nu pointerne meget langsomt og i små bider. 1. Mænd er ikke så naive og dumme, som kvinder tror. 2. Du virker ikke særlig snu, men det er ingen minus i din branche, for det er patterne vi er interesseret i. 3. Bevis du ikke er i branchen for pengenes skyld, ved at byde på gratis fisse, bare en enkelt dag. Sluttelig vil du vide om jeg vil lave mit arbejde gratis. Hør her Jasmin, det er ikke mit liv eller mit arbejde som er til diskution her. Det er dig, dit arbejde og dit liv, som vi sidder og griner lidt af. Thebronx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Deputy Skrevet 14. Juni, 2014 Min kollega har igen været inde og slette nogle grimme formuleringer. Det må kunne lade sig gøre at skrive i en civiliseret tone. Samtidig vil jeg opfordre til at undgå evindelige personkrige. Kan i ikke selv finde ud af at holde en ordentlig stil bliver der sat lås på tråden. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 329 Skrevet 14. Juni, 2014 Jasmin, du forstod vist ikke rigtig mit indlæg, derfor får du nu pointerne meget langsomt og i små bider. 1. Mænd er ikke så naive og dumme, som kvinder tror. 2. Du virker ikke særlig snu, men det er ingen minus i din branche, for det er patterne vi er interesseret i. 3. Bevis du ikke er i branchen for pengenes skyld, ved at byde på gratis fisse, bare en enkelt dag. Sluttelig vil du vide om jeg vil lave mit arbejde gratis. Hør her Jasmin, det er ikke mit liv eller mit arbejde som er til diskution her. Det er dig, dit arbejde og dit liv, som vi sidder og griner lidt af. Thebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 329 Skrevet 14. Juni, 2014 The Bronx. Jeg skammer mig på mit køns vegne over dine udtalelser. Undskyld til alle pigerne som har læst dette. Og beskyld mig gerne for at lide af det såkaldte "riddersyndrom". Bronx:-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 14. Juni, 2014 Min kollega har igen været inde og slette nogle grimme formuleringer. Det må kunne lade sig gøre at skrive i en civiliseret tone. Samtidig vil jeg opfordre til at undgå evindelige personkrige. Kan i ikke selv finde ud af at holde en ordentlig stil bliver der sat lås på tråden. Hvis det som er tilbage er civiliseret, hvor grimt måtte det ikke ha været som er slettet!!! 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 14. Juni, 2014 jeg er helt på linie med Bananas i denne sammenhæng... hans argumentation er spot on men det ændrer ikke på at B har fuldstændig ret i sin argumentation... det er nedladende at more sig med det ordvalg... Hvilken "argumentation"? Bananas blander udtryk som "bitchfight" sammen med "popcorn" og "kvinder, der har det røde"....hvis du synes den slags er "spot on", så dig om det! Jeg har brugt ordet bitchfight. Men prøv nu med dine egne ord at forklare, hvorfor udtrykket "bitchfight" er "nedladende" eller specielt kvindenedgørende! Er det lige så nedladende at bruge udtrykket "hanekamp", hvis det nu i stedet var blevet brugt om 2 mænd, der debatterede hidsigt med hinanden på EG? Hvis man selv er SÅ ekstremt nærtagende over for helt dagligdags ord og vendinger, som du åbenbart er, så er der da en masse debatindlæg af dine egne, som gennem tiden kunne have været formuleret en smule mere diplomatisk... (du finder sikkert selv et par eksempler ved brug af søgefunktionen!). Min egen holdning er, at der INTET nedladende er ved ordene "bitchfight" eller "hanekamp" i sig selv - intet som helst og slet ikke i vore dage! Iøvrigt anerkender jeg heller ikke Bananas' præmis: "Jeg taler ikke for kvinderne, jeg taler for menneskerne og mig selv. Jeg kan ikke lide når man latterliggør en gruppe mennesker der allerede befinder sig lavere på samfundsstigen. Og før nogen siger noget: Ja, kvinderne befinder sig under mændene..." Tilbage står, at jeg med mit indlæg og udtrykket "bitchfight" var inde i al kådhed og drille dig og Sunny på en "rimeligt solid baggrund", lige som jeg tidligere har drillet så mange andre af begge køn på EG, og den slags kan jeg selvfølgelig fremover bare lade være med - navnlig over for folk, som ikke kan tåle det... Ihvertfald har jeg hidtil ikke opfattet dig, Jasmin, som en der befinder sig "under mig på samfundsstigen", men som en helt ligeværdig person, jeg kan debattere med på samme måde, som jeg tidligere har gjort med Borende X, Onslow og andre af "gutterne"...(!) All the best/TH 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 15. Juni, 2014 (edited) Nu ved jeg du ikke stiller nogle spørgsmål til mig TH, men jeg svarer ligevel, eftersom jeg åbenbarlig har trådt dig - og flere andre - over tæerne. 1. Jeg har ikke en eneste gang set nogen skrive "Hanekamp" eller noget andet når mænd herinde ikke er enige. Og uenige er jo mænd herinde hver eneste dag. Måske plejer du at gøre det, men jeg har ikke set det. Men det er lige meget, fordi det er stadig helt unødvendigt at drille to kvinder der debatterer med disse hentydninger. Især når de er i et sådant mindretal som herinde. 2. At snakke om cat fight og popcorn er at antyde at nu drenge, nu bliver det underholdning. To kvinder der ikke er ens. Kom og se. Helt gratis. 3. At snakke om det røde - noget man kun kan gøre om kvinder - er respektløst, foragtfuldt og hånligt. Men det aller mest intressante er hvor utroligt indignerede i pludseligt bliver, i som synes det er lidt sjovt at drille. Og i som som så ofte mener man skal gå på bolden og ikke manden. Jeg har ikke udpeget nogen, kun sagt at i måske ikke er så ligestillede som i tror i Danmark. Så bliver svenskerne pludseligt et usympatiskt folk. Og det har ikke nogen protesteret imod, så jeg må formode at det er en almindelig holdning. Meget følsomme tæer. B Redigeret 15. Juni, 2014 af Bananas 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 15. Juni, 2014 jeg er helt på linie med Bananas i denne sammenhæng... hans argumentation er spot on at jeg ikke på nogen måde påtalte alt det pjat var simpelthen fordi jeg syntes der var noget der var meget meget vigtigere at kommentere... nemlig Sunnys hæsligt ukollegiale fremfærd.... og at se hende prøve at slå det hen som en joke og alt det andet p** og l*** der blev hældt ud af ørene i forsvar for den adfærd... det tog jeg meget meget mere seriøst vi lyserøde overlever nok at nogen mænd synes at det er super morsomt at se en lyserød svine andre lyserøde til og råbe på popcorn... det kan ikke i den situation bringe mit pis i kog for det er så inderligt.... mænder-ligt...guy-ish (det er ikke mandigt eller maskulint - mangler et godt ord på dansk lige nu) - så typisk for situationen *gab* men det ændrer ikke på at B har fuldstændig ret i sin argumentation... det er nedladende at more sig med det ordvalg... men at nogle mænd har behov for at ytre sig så nedladende - det siger mere om mændene end om kvinderne der skændes om noget meget konkret.... så derfor fandt jeg det slet ikke værdigt til en kommentar eller noget jeg personligt gad løfte senere nu tog Bananas så teten og da du ligefrem har kommenteret mhbl på min vurdering har jeg så givet mit besyv med... men honestly - jeg tog det som et udtryk for at hvis de kunne bedre end de nedladende kommentarer ... tja.. så havde vi nok set eksempler på det Det ville være bedre, hvis nogle af de debattører tænkt over hvad de skriver, end klager over, hvordan andre beskriver deres måde at debattere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. Juni, 2014 jeg håber du mener spørgsmålet seriøst - ellers føler jeg mig lidt fjollet at jeg har forsøgt at svare seriøst med ine egne ord som du efterspørger... here goes Hvilken "argumentation"? Bananas blander udtryk som "bitchfight" sammen med "popcorn" og "kvinder, der har det røde"....hvis du synes den slags er "spot on", så dig om det! Jeg har brugt ordet bitchfight. Men prøv nu med dine egne ord at forklare, hvorfor udtrykket "bitchfight" er "nedladende" eller specielt kvindenedgørende! Du brugte ordet bitchfight... lad os starte med den. Bitchfight er ikke en kvindelig ekvivalent til hverken en "nævekamp" eller en "hanekamp" For bitchfight er en irreel kamp hvor der hives i håret, kradses med neglene og skubbes rundt, hives i tøjet... der sker ingen synderlige skader for der ligger i det at piger ikke kan slås.. derfor er det "underholdning" - ikke slåskamp. Der ligger endvidere i det at tøjet går i stykker "fordi kvinder ikke kan slås" - og da mænd kun venter på at det sker er det den eneste grund til at de kigger... for underholdning så når en mand råber "bitchfight" - så betyder det at han betragter 2 kvinder der meget seriøst ønsker at skade hinanden uden den formelle fysiske kapacitet som hans personlige underholdningsplatform hvor han har mulighed for at opleve sexuel stimulation når tøjet går i stykker *doh!!!* Hvor hanekampen er særdeles skadelig og dødelig for den ene deltager og nævekampen antyder at 2 mænd "finder ud af det" så er bitchfight absolut ikke et forum hvor pigerne "finder ud af noget" rent definitorisk... Der var absolut intet sexuelt var i Sunnys angreb mod mig og omvendt - så bliver noget der er meget seriøst for kombattanterne gjort til et primitivt sexual-objekt der skal betragtes som underholdning Trust me - det var ikke en skid skægt for mig at læse det Sunny skrev, og jeg håber da at hun tog det jeg skrev lige så seriøst som jeg gjorde det hun skrev... Derfor bliver det ekstremt nedladende når mændene på bekostning af kvinderne sexualiserer det og dermed deminuerer det... det samme med "den tid på måneden" ect... det er ekstremt nedladende fordi det tager noget meget alvorligt og afskriver det som noget hormonelt forstyrret. Jeg skal ikke kunne tale for Sunny - men for mig er det ca 14 dage off ifht hvis det skulle passe... så langt fra som det kan være alligevel så bliver det at 2 kvinder skændes og sårer hinanden - for real - betragtet som affødt af hormonel ubalance... igen - enhver ligeværdighed forsvinder Er det lige så nedladende at bruge udtrykket "hanekamp", hvis det nu i stedet var blevet brugt om 2 mænd, der debatterede hidsigt med hinanden på EG? hanekamp er dominans-kamp der er territorial-baseret. Lad os for sjov skyld sige at der rent faktisk opstod et scenarie med en enkelt alfa han herinde og han hele tiden blev udfordret på sit territorium og på sine høns... det er ikke noget der kan ske - men for argumentationen skyld så opfinder vi det til lejligheden. når han så blev angrebet i fuldt alvor af en der rent faktisk ville detronisere ham... - så var det alvor og så ville det være ekstremt nedladende hvis alle de andre haner og høns råbte "hanekamp" "popcorn" hver gang der kom en ny udfordrer - det er nedladende at gøre noget meget alvorligt til underholdning på den måde!! Du kan sige at "hanekamp" refererer til umodne hanekyllinger og dermed til umodne mænd - men det er ikke den gængse opfattelse. Hvis det går den vej kan du argumentere at drengene herinde slås som små umodne teens Men da ingen af dem slås for at imponere pigerne - så er hanekamp sådan lidt... søgt. Min pointe er - det er meget meget meget nedladende at gøre kønsbaseret grin med - og dermed deminuere - noget der for deltagerne er ramme alvor. Det er det uanset om det er mænd eller kvinder hanekamp er bare ikke et ord der ville have den effekt.. Hvis man selv er SÅ ekstremt nærtagende over for helt dagligdags ord og vendinger, som du åbenbart er, så er der da en masse debatindlæg af dine egne, som gennem tiden kunne have været formuleret en smule mere diplomatisk... (du finder sikkert selv et par eksempler ved brug af søgefunktionen!). hov hov hov hov hov!!!! - nu skal du lige skille tingene ad... for du har lige lavet en solid stråmand Du og B sidder et par indlæg tilbage og debatterer hvad jeg!!! mener om noget der er blevet skrevet. Noget jeg end ikke har kommenteret eller citeret på noget tidspunkt. Du udtaler dig specifikt om hvad jeg mener om noget - uden at spørge mig først!!!Fordi du udtaler dig skråsikkert men fejlagtigt på mine vegne - så retter jeg på din opfattelse og fortæller dig at jeg er enig med din modstander.. men hallo - det gør mig ikke nærtagende på nogen måde for det er absolut ikke mig der har kommenteret på dit brug af "bitchfight" eller andet!! Jeg har faktisk ingen steder kommenteret på alt det ukurante udenomssnak der er kommet omkring min og Sunnys kontrovers!! og jeg har kun kommenteret på brugen af nedladende udtryk fordi du udtalte dig på mine vegne og sagde du kendte migDet gjorde du ikke i denne sammenhæng og du tog fejl denne gang - men det gør ikke mig ikke nærtagende!! Det kan allerhøjest gøre mig uenig med dig når du konkluderer noget - så konkluder på det jeg skriver - ikke på det du selv skriver om mig... !! ellers er det en stråmand Min egen holdning er, at der INTET nedladende er ved ordene "bitchfight" eller "hanekamp" i sig selv - intet som helst og slet ikke i vore dage! Det er subjektivt - det er det svært at sige noget til... det er lidt en digital funktion - enten eller.. og du har ret til at mene det. Man kan være enige eller uenig.. Tilbage står, at jeg med mit indlæg og udtrykket "bitchfight" var inde i al kådhed og drille dig og Sunny på en "rimeligt solid baggrund", lige som jeg tidligere har drillet så mange andre af begge køn på EG, og den slags kan jeg selvfølgelig fremover bare lade være med - navnlig over for folk, som ikke kan tåle det... for mit vedkommende - så må du såmen drille mig alt det du vil... at jeg er nærtagende var din stråmands-konklusion!! du kan roligt drille videre fordi konklusionen er forkert.... om Sunny vil drilles - det tror jeg såmen nok hun plejer at tage den slags lige som jeg... med et gran(m) salt Når jeg er involveret i et skænderi som jeg var med Sunny - så ser jeg bare slet ikke drillerierne for alt hvad der ikke influerer direkte på det vi slås om springer jeg ganske enkelt over... jeg holder fouks på det der interesserer mig og lige midt i en kamp - så er det min modstander jeg har fokus på Ihvertfald har jeg hidtil ikke opfattet dig, Jasmin, som en der befinder sig "under mig på samfundsstigen", men som en helt ligeværdig person, jeg kan debattere med på samme måde, som jeg tidligere har gjort med Borende X, Onslow og andre af "gutterne"...(!) All the best/TH det har jeg aldrig været i tvivl om - men det ændrer ikke på at ordenes ladning er forskellig for forskellige personer og det er det hele den her debat om bitchfight i virkeligheden munder ud i Du mener ikke det er negativt ladet (nedladende).... det gør B og til en vis grad også jeg når den bruges i en bestemt kontekst (for mit vedkommende ikke nok til at jeg ville have kommenteret det af mig selv) Jeg mener ikke rygmærker er negativt ladet - det mener nææææææsten alle andre... Nogle mener at ordet luder er nedladende - det er der nogen der holder stejlt på det ikke er... ect ect ect ect ... jeg kunne blive ved Det hele handler om ord... og da ord betyder noget forskelligt for alle - så vil man på et tidspunkt komme til at bruge ord der støder hinanden... thats life.. Vi kan blot prøve at respektere hinandens følelser omkring ord... hvis vi da har lyst til at være søde ved hinanden Håber at mine egne ord forklarer hvorfor jeg var enig med B selv om jeg aldrig ville have kommenteret på brugen af de ord af mig selv *gg* 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Juni, 2014 (edited) Lignende udtryk bliver nu brugt på mænd også. Kommer der ikke for meget testedron nu? Ahh kan i ikke gå ud og måle Jeres pikke. Sexistisk og nedladende Man BURDE ikke skrive det men kommer ofte til det når man synes en diskution er for meget. Det er hvad man risikerer når man tager en personfight i åben forum og ikke PM. Men hvad jeg læser er det egentlig heller ikke det du reagerer på, men at få lagt nogle ord i din mund. Popcorn. Den kommer mange steder herinde når folk skændes for åben skærm. Ja jeg reagerer på Bananas indlæg. Først fordi han trækker du er Dansker kortet men mere fordi han skriver noget vrøvl til mig i en anden tråd hvor der ikke er noget argument og kun tænkt nedladende. moral er godt dobbelt moral er dobbelt så godt Redigeret 15. Juni, 2014 af Havnebumsen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. Juni, 2014 Lignende udtryk bliver nu brugt på mænd også. Kommer der ikke for meget testedron nu? Ahh kan i ikke gå ud og måle Jeres pikke. jeg havde ikke selv lige tænkt på det men det der er de perfekte ekvivalenter til "bitchfight" og "det røde" jeg er for en gangs skyld totalt enig med havnebumsen *ggg* - det er nøjagtig lige så nedladende udtryk når det bruges om en seriøs uenigehed mellem mænd som "bitchfight" er når det bruges mod kvinder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 15. Juni, 2014 Jøsses! Jasmin - Søde - hør lige her. Et venligt råd for fremtiden: hvis du føler dig stødt over en tråd som måske omhandler dig så ring til vedkommende som får dig op at køre og få talt ud om det i stedet for at bruge nettet til at skændes på. Havde du ignoreret det første indlæg, så var luften gået af ballonen ret hurtigt... Lige nu har du nemlig åbnet op for at alle med et tastatur kan latterliggøre dig mens resten af MorDanmark skiftesvis græmmes eller griner. Den beskydning du er inde i nu, den er i længden alt for hård for din psyke! Stop nu Jasmin, lad det ligge og tag resten med Sunny over telefonen, hvis du har mere du gerne vil sige eller ring til mig 52 93 46 03 jeg er vågen nu og du må gerne læsse af her. Til alle andre end Jasmin: pigen har tabt slaget og lige nu står i allesammen og sparker til en pige som kan være på vej i knæ, jeg synes i allesammen skal stoppe nu og finde en anden tråd og kommentere på. Det at pigen reagere med vrede betyder ikke, at hun nødvendigvis er stærk og kan klare mosten. Tænk lige på, hvordan i selv ville ha det med at stå for skud, selvforskyldt eller ej. Knus Pia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. Juni, 2014 (edited) Øhhh - Pia.. søde.. den debat med Sunny har da været ovre længe - faktisk rigtig mange sider tilbage.... om der var vinder eller taber.. tja... hvis nogen har behov for at finde ud af det så dem om det kært at du føler behov for at beskytte mig... men bare rolig... det er ganske unødvendigt EG er bare et forum *gg* - ikke den virkelige verden.... med tryk på "bare" men tak for din moderlige omsorg alligevel... Redigeret 15. Juni, 2014 af Jasmin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Juni, 2014 jeg havde ikke selv lige tænkt på det men det der er de perfekte ekvivalenter til "bitchfight" og "det røde" jeg er for en gangs skyld totalt enig med havnebumsen *ggg* - det er nøjagtig lige så nedladende udtryk når det bruges om en seriøs uenigehed mellem mænd som "bitchfight" er når det bruges mod kvinder Nu må det sgu ikke blive en stime! Gider fandeme ikke diskutere med mig selv *ggg* 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 15. Juni, 2014 Øhhh - Pia.. søde.. den debat med Sunny har da været ovre længe - faktisk rigtig mange sider tilbage.... om der var vinder eller taber.. tja... hvis nogen har behov for at finde ud af det så dem om det kært at du føler behov for at beskytte mig... men bare rolig... det er ganske unødvendigt EG er bare et forum *gg* - ikke den virkelige verden.... med tryk på "bare" men tak for din moderlige omsorg alligevel... Okay Jasmin, hvis du ikke selv føler at de kommentarer du har fået med på vejen er noget problem for dig, så har du jo lige selv dømt frit slag på liggehønen. Ha en dejlig dag Jasmin Knus Pia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. Juni, 2014 Okay Jasmin, hvis du ikke selv føler at de kommentarer du har fået med på vejen er noget problem for dig, så har du jo lige selv dømt frit slag på liggehønen. Ha en dejlig dag Jasmin Knus Pia overhovedet ikke det er jo bare et forum... folk kan skrive lige hvad de vil.. når solen går ned er det jo glemt igen Dejlig dag til dig også Knus og kram 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 15. Juni, 2014 (edited) Nu ved jeg du ikke stiller nogle spørgsmål til mig TH, men jeg svarer ligevel, eftersom jeg åbenbarlig har trådt dig - og flere andre - over tæerne. 1. Jeg har ikke en eneste gang set nogen skrive "Hanekamp" eller noget andet når mænd herinde ikke er enige. Og uenige er jo mænd herinde hver eneste dag. Måske plejer du at gøre det, men jeg har ikke set det. Men det er lige meget, fordi det er stadig helt unødvendigt at drille to kvinder der debatterer med disse hentydninger. Især når de er i et sådant mindretal som herinde. 2. At snakke om cat fight og popcorn er at antyde at nu drenge, nu bliver det underholdning. To kvinder der ikke er ens. Kom og se. Helt gratis. 3. At snakke om det røde - noget man kun kan gøre om kvinder - er respektløst, foragtfuldt og hånligt. Men det aller mest intressante er hvor utroligt indignerede i pludseligt bliver, i som synes det er lidt sjovt at drille. Og i som som så ofte mener man skal gå på bolden og ikke manden. Jeg har ikke udpeget nogen, kun sagt at i måske ikke er så ligestillede som i tror i Danmark. Så bliver svenskerne pludseligt et usympatiskt folk. Og det har ikke nogen protesteret imod, så jeg må formode at det er en almindelig holdning. Bananas, lad os lige først tage den med "svenskerne som et usympatisk folk" - det er jeg ihvertfald dybt uenig i og har altid været det... Har mødt masser af sympatiske svenskere i mit liv både i og uden for Sverige! Men når jeg ellers har travlt med at forsvare mine egne positioner og skrive mine egne indlæg, er det ikke sikkert jeg lige når at kommentere på de forskellige angreb, som andre skribenter bliver udsat for i samme tråd... Nogle svenskere virker måske lidt tørre og "kedelige" i starten - lidt lige som Kristian Jensen fra venstre - men det plejer at hjælpe på det, når brændevinen er skænket op, og den om "helan og halvan" er blevet sunget første gang... Jeg kan heller ikke huske at have set udtrykket "hanekamp" på EG, men jeg kunne sagtens finde på at bruge det, lige som jeg nok af og til har brugt ord som "alfahan" eller "testosteron" over for nogle af de mænd, der har duelleret mest brutalt og indædt her på boardet eller på VL EGs søgefunktion frembragte dog bl.a. dette eksempel: Mht. "bitchfight" eller "catfight" er det vist også allerførste gang i mit liv, jeg bruger ordet i en debat på internettet. Men hvis du genlæser Sunnys trådstart og Jasmins 1. svar, så er "bitchfight" netop det ord i hele verden, som mest præcist karakteriserer de gensidige verbale overfald, der udveksles, så jeg ser ingen grund til at fortryde brugen af det ord i denne sammenhæng. Man kan godt læse ud af mit indlæg, at en udveksling af spydigheder de 2 kvinder imellem havde været mere velanbragt i private PM'ere. Der, hvor dit oprindelige indlæg falder mig for brystet, er at du blander ord som "bitchfight", "popcorn" og "kvinder der har det røde" sammen i een pærevælling, hvorved jeg bliver slået i hartkorn med folk, der bruger "det røde" som led i deres argumentation. Jeg vil gerne forsvare min egen brug af "bitchfight", og det har jeg gjort, men jeg vil ikke tages til indtægt for eventuelt sexistiske ord eller udtryk, som andre skribenter har brugt... Jeg tror og håber, du forstår denne pointe. Tilbage står, at jeg vedkender mig at have "drillet" de 2 kvindelige kombattanter. Det kan man så mene er unødvendigt eller ondskabsfuldt eller sjovt, alt efter hvordan vi nu hver især er indrettet, men det har efter min opfattelse INTET at gøre med kvindenedgørelse. Redigeret 15. Juni, 2014 af ThorsHammer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg