ThorsHammer 519 Skrevet 16. Juni, 2014 (edited) sorry BX - en piteraq er en iskold vind... ikke en varm - Om den er kold eller varm, ved jeg ikke, men piteraq lyder helt bestemt som navnet på en mavebitter... Nå, spøg til side - jeg skylder vel egentlig dette interessante emne piteraq/føhn lidt mere seriøsitet, og uenigheden mellem Borende og Jasmin fik mig til at søge lidt på nettet og finde bl.a. følgende: http://debat.tv2.dk/vejret/message.jsp?thread=154909&message=950293 Lidt citater fra linket: "Piteraq'en er ikke et eentydigt begreb. I den mest almindelige form er det blot 'landbrisen', der lokalt er forstærket af landskabets topografi, når luften kanaliseres. Den blæser i 'udstrålingsvejr' ud gennem visse fjorde, hvor den kan være meget stærk..... Den typiske baggrund er en koldfrontpassage vestfra via Indlandsisen, hvor koldluften ofte er af canadisk oprindelse. Strålingsafkølingen på iskappen synes ikke at spille nogen stor rolle, hvilket ses af, at Piteraq'ens temperatur ved ankomsten til Østkysten typisk ligner den, som har været målt på Vestkysten - der er altså ikke sket noget undervejs. På sin vej ned fra isen opvarmes vinden i princippet 'tøradiabatisk', dvs. 1 grad pr. 100 m (føhneffekten)... Er luftmassen varm, kan temperaturen i Piteraq'en være adskillige grader over 0, men så er luften så 'let', at de stærke vinde kun lokalt når ned til overfladen." Så med opbydelsen af al min (velkendte) Salomoniske visdom vil jeg tillade mig at konkludere, at Jasmin nok har ret i, at en piteraq pr. definition er kold(og fønvind varm), men at BX subjektivt subjektivt sagtens kan have oplevet en eller flere varme piteraqer (og "varm" i betydningen: fra minus 30 grader til plus 10 grader og knastør luft!?) Redigeret 16. Juni, 2014 af ThorsHammer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 16. Juni, 2014 (edited) Jeg har slettet indlægget... ... da det ved nærmere eftertanke afsporede debatten i tråden... Sorry! Venligst French Redigeret 16. Juni, 2014 af frenchlover1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Juni, 2014 Godt Frenclover, det kan vi jo ikke have tråden omhandler Piterag. Som er nogle kold/varme vinde oppe ved Arktis 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. Juni, 2014 Tak til Hammeren for yderligere undersøgelser. Ja, jeg har et par gange oplevet dette voldsomme temperaturskifte. Og oplevelsen er ganske rigtig subjektiv. Roden til den lille disput er måske opfattelsen af "varm", som det angives i Hammerens sidste linie. Det kan gerne være, at en sådan vind teknisk set defineres som kold, men man oplever den som varm, når man det ene øjeblik har stået i 30 graders frost og det næste står i et par plusgrader. Her spiller det naturligvis også ind, at man i udgangspunktet faktisk er klædt på til at modstå de hårde frostgrader. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 17. Juni, 2014 (edited) Hvad jeg selv bidrager med? Og om jeg er i stand til andet? Jeg ved for det første ikke, om det er et kriterium i sig selv at være trådstarter. Jeg har for det andet skrevet flere anmeldelser. Både på Hedomas, Gimel og herinde. Trods det faktum, at jeg nyder at skrive anmeldelser, holdt jeg imidlertid op med det i november. Der var for stor utilfredshed med min stil. Nu vil jeg ikke forlange, at du skal gennemgå hele min produktion, så jeg har samlet et lille udpluk. Men før du giver dig i kast med læsningen, vil jeg gerne returnere spørgsmålet: Hvad har du egentlig selv bidraget med? God læselyst. Derudover har jeg en anmeldelse af Gina-Faith, som jeg aldrig fik postet. Kære Borende X Du kan med rette sige : 1. Men før du giver dig i kast med læsningen, vil jeg gerne returnere spørgsmålet: Hvad har du egentlig selv bidraget med? Svar: - ingen anmeldelser, - jeg har selv startet 11 emner i min medlemsperiode og dig selv i samme periode 12 og det incl.1 anmeldelse. Ad nogle besynderlige snørklede veje som jeg ej husker mere, kom jeg på EG for vist ½ år. Jeg har godt nok bemærket noget der hed anmeldelse; men aldrig tænkt mere over det, førend i dag hvor jeg ved at læse ca. 10 forskellige anmeldelser vidt spredt rundt i ”Anmeldelser”, - og fik det helt ind på nethinden og forstod hvad det drejer sig om. Jeg kan gudskelov med min samvittighed i behold sige, - at jeg aldrig før - heller ikke i dag - og heller ikke i fremtiden - vil beskæftige mig med den slags. At anmelde et andet menneske - en kvinde rent seksuelt - giver mig myrekryb. De eneste mennesker jeg har anmeldt er et par spritbilister og 2 indbrudstyve. Du bør også kende mig så meget, at til dette niveau synker jeg aldrig. Den værste af slagsen jeg engang har set var noget i retning af : krop = 7/10 - GFE = 2/10 - Patter = 5/10 - fisse = 4/10 - smil = 2/10. Med sådan en indstilling til et andet menneske får denne mandsling næppe nogensinde en kæreste - hendes næste besøgende kan have en helt anden positiv oplevelse, og fornægte sig anvendelse af tal. Det jeg prøver at forklare er: - at møder mellem mennesker er 2 sidet oplevet : de er - subjektive - situationsbestemte - specielle - men sanselige? - smukke? - søgt empati? - - - det betyder også der kan ligge et psykisk pres på pigerne - hvad med en eventuel anmeldelse - det svarer til et tillæg oven i stigmatiseringen!! - - husker selv, - et sted Nikita nævnte en mandsling hvor hun frygtede en kommende evaluering i form af en anmeldelse, ja - psykisk pres, - på selv Nikita. Ordet anmeldelse er negativt i lighed med : rapport/afkrydsning skema/vurdering/skala 0 - 10 osv - ordet Anbefaling er meget mere positivt Så der har jeg, helt rigtigt set, ikke bidraget med noget - så dit score er nok 7 - 0 eller 999 - 0 - jeg taber med glæde Jeg tog mig tid til at læse/skimme alle dine ovenfor listede ”Anmeldelser” - de er i kategorien "Genfortællingsreferater", og de er subjektive - særegne - sanselige - sirlige - smukke - søde og særligt sendt … - og på en måde harmløse. Og så er de jo også ”slet skjulte kærestebrev” og skrevet i urbansprog så vi alle kan være med - du skal have ros for dine skriv trods alt; godt gået gamle jas :) men de siger mig stadig intet. Hvis du skal have en karakter efter den gamle 13 skala så er det et 13 tal - kærestebreve = 10 - der er lidt at arbejde videre med Fremover holder jeg mig til ”Eroguide.dk ” og ”Andet” som altid før, og hvis EG´s ”Førerbunker” mener mig for grov eller direkte malplaceret på EG så sletter i mig bare - very easy Mange hilsner Nyder livet Redigeret 17. Juni, 2014 af Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. Juni, 2014 Kære Borende X Du kan med rette sige : 1. Men før du giver dig i kast med læsningen, vil jeg gerne returnere spørgsmålet: Hvad har du egentlig selv bidraget med? Svar: - ingen anmeldelser, - jeg har selv startet 11 emner i min medlemsperiode og dig selv i samme periode 12 og det incl.1 anmeldelse. Ad nogle besynderlige snørklede veje som jeg ej husker mere, kom jeg på EG for vist ½ år. Jeg har godt nok bemærket noget der hed anmeldelse; men aldrig tænkt mere over det, førend jeg ved at læse ca. 10 forskellige anmeldelser vidt spredt rundt i ”Anmeldelser”, - og fik det helt ind på nethinden og forstod hvad det drejer sig om. Jeg kan gudskelov med min samvittighed i behold sige, - at jeg aldrig før - heller ikke i dag - og heller ikke i fremtiden - vil beskæftige mig med den slags. At anmelde et andet menneske - en kvinde rent seksuelt - giver mig myrekryb. De eneste mennesker jeg har anmeldt er et par spritbilister og 2 indbrudstyve. Du bør også kende mig så meget, at til dette niveau synker jeg aldrig. Den værste af slagsen jeg engang har set var noget i retning af : krop = 7/10 - GFE = 2/10 - Patter = 5/10 - fisse = 4/10 - smil = 2/10. Med sådan en indstilling til et andet menneske får denne mandsling næppe nogensinde en kæreste - hendes næste besøgende kan have en helt anden positiv oplevelse, og fornægte sig anvendelse af tal. Det jeg prøver at forklare er: - at møder mellem mennesker er 2 sidet oplevet : de er - subjektive - situationsbestemte - specielle - men sanselige? - smukke? - søgt empati? - - - det betyder også der kan ligge et psykisk pres på pigerne - hvad med en eventuel anmeldelse - det svarer til et tillæg oven i stigmatiseringen!! - - husker selv, - et sted Nikita nævnte en mandsling hvor hun frygtede en kommende evaluering i form af en anmeldelse - ja - psykisk pres, - på selv Nikita. Ordet anmeldelse er negativt i lighed med : rapport/afkrydsning skema/vurdering/skala 0 - 10 osv - ordet Anbefaling er meget mere positivt Så der har jeg, helt rigtigt set, ikke bidraget med noget - så dit score er nok 7 - 0 eller 45 - 0 - jeg taber med glæde. Jeg tog mig tid til at læse/skimme alle dine ovenfor listede ”Anmeldelser” - de er i kategorien "Genfortællingsreferater", og de er subjektive - særegne - sanselige - sirlige - smukke - søde og særligt sendt … - og på en måde harmløse. Og så er de jo også ”slet skjulte kærestebrev” og skrevet i urbansprog så vi alle kan være med - du skal have ros for dine skriv trods alt; godt gået gamle jas :) men de siger mig stadig intet. Hvis du skal have en karakter efter den gamle 13 skala så er det et 13 tal - kærestebreve = 10 - der er lidt at arbejde videre med Fremover holder jeg mig til ”Eroguide.dk ” og ”Andet” som altid før, og hvis EG´s ”Førerbunker” mener mig for grov eller direkte malplaceret på EG så sletter i mig bare - very easy 2. Men før du giver dig i kast med læsningen, vil jeg gerne returnere spørgsmålet: Hvad har du egentlig selv bidraget med? - jeg har selv startet 11 emner i min medlemsperiode og dig selv i samme periode 12 og det incl. anmeldelse. Mange hilsner Nyder livet Mange tak for din positive respons på mine indlæg. Jeg kan godt følge dig i din misnøje med begrebet "anmeldelse". Det har også altid klinget lidt for klinisk eller kokkehue-agtigt for mig, men jeg har ikke fundet noget, der er bedre. Jeg kan bestemt ikke forestille mig, at Førerbunkeren skulle have noget imod din tilstedeværelse herinde. Der er jo ingen bestemmelse, der siger, at man skal skrive et vist antal anmeldelser om året. Ellers stod jeg vist også nart til udsmidning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 17. Juni, 2014 Mange tak for din positive respons på mine indlæg. Jeg kan godt følge dig i din misnøje med begrebet "anmeldelse". Det har også altid klinget lidt for klinisk eller kokkehue-agtigt for mig, men jeg har ikke fundet noget, der er bedre. Jeg kan bestemt ikke forestille mig, at Førerbunkeren skulle have noget imod din tilstedeværelse herinde. Der er jo ingen bestemmelse, der siger, at man skal skrive et vist antal anmeldelser om året. Ellers stod jeg vist også nart til udsmidning. Kære Borende X Jeg kan bestemt ikke forestille mig, at Førerbunkeren skulle have noget imod din tilstedeværelse herinde - næ - måske ikke; men ind imellem er jeg jo lidt grov. klinget lidt for klinisk eller kokkehue-agtigt - nej - det er faktisk endnu mere slemt - alt er subjektivt - personligt - nærmest som da Tyskerne gik fra Dmark til Euro - hver forretning havde sin egen vekselkurs - mening om tingene. Og hver eneste “uberettiget anmeldelse ser jeg som psykisk pres Mange hilsner Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 17. Juni, 2014 Jeg husker den gang jeg prøvede at indføre at det var OPLEVELSER vi fortalte om, ikke mennesker vi anmeldte. Ja, jeg fik på hovedet også den gang. Og jeg tænkte som jeg stadig tænker: den der anmelder piger har nok ikke nogle oplevelser at reflektere over. Min mening har altid været at vi ikke køber piger, sex eller en gang retten til sex: Vi køber en billett der ger os MULIGHED at opleve noget og den oplevelsen er helt afhængig af hvordan vi bruger muligheden. Men hvorfor skriver jeg dette i denne tråd?? B 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Juni, 2014 Tja, manglende anmeldelser er jo et gammelt emne på EG Det er imidlertid ikke sidens kerne punkt, så deeeeeet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 17. Juni, 2014 (edited) Jeg ved ikke med jer, men jeg syntes nu at det er dejligt at leve livet lidt igennem andres oplevelser, når man nu ikke har råd til at opleve noget hver dag selv. Jeg har ikke været her sålænge, så jeg syntes at det er godt at nogle af de "gamle" emner bliver taget op igen. Samtidigt syntes jeg også at det viser manglende forståelse, når man overlegent eller direkte uhøfligt, svarer på en brugers forespørgsel med et "Søg dog i forum hvor svært kan det lige være idiot" måske lidt groft skrevet, men ingen tvivl for mig om at det er det der menes. Måske har i "gamle" glemt hvordan det er at være ny på et sådant forum eller ny ud i det at købe sex. Jeg syntes da helt klart at noget af fornøjelsen ved at købe sex er at finde lige præcis den oplevelse man går og drømmer om og den pige der lige tænder og skrive med andre om det, men når man så glad og tændt stiller spørgsmål om dit eller dat, bare for at få af vide at man kan søge i forum, så er det sgu lidt som at få en spand koldt vand smidt i hovedet. Hvis det eneste kloge i erfarne brugere har at sige, er at man skal søge i forum, så ville det måske nok være bedre at holde kæft, for den tror jeg sgu nok at de fleste har regnet ud. Det er bare ikke nær så sjovt Hvis nu man var lidt flink i stedet for pisse overlegen, så kunne det jo også godt være at de mindre erfarne, ville få lidt mere lyst til at dele deres oplevelser med alle andre. Og nej!!! jeg er ikke ude på at begynde et eller andet verbalt slagsmål med alle jer erfarne, jeg syntes bare at det er et pisse uhøfligt svar Redigeret 17. Juni, 2014 af Toddy 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 17. Juni, 2014 Det her er godt nok er tråd hvor alle evner rummes. Som en af de lidt mer erfarne kan jeg bare sig at jeg ikke husker noget om noget fra den gang. Jow, jeg gør, og jeg synes også det er lidt trist at nyere brugere ikke kan stille spørgsmål uden at nogen skal være Klogeåge. Men jeg synes det er mindst ligeså kedeligt når nyere, testosteronfyldte hanner, skal komme ind og fortælle hvordan det skal være, hvordan man skal skrive og omtale pigerne etc. Det er min lille private opfattelse om et af problemerne som ødelagde VL. Vi gamle gad simpelthen ikke skrive mer. Måske er det sådan - lidt sådan generelt altså - at en gammel erfaren luderkarl har lært noget gennem årene vedrørerende adfærd, respekt for kvinderne og sex overhovedet. Måske...? Men selvfølgelig findes der klaphatter i alle aldre. B 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 17. Juni, 2014 Ja vidste ikke lige hvem, jeg skulle citere Toddy eller Bananas. Men er enig i mange af de synspunkter i bringer frem. Da jeg var nybegynder herinde, Spurgte jeg da, også til højre og venstre, Og fik meget positivt hjælp. Blandt andet ved min tysklands tur. Var Monte, Bonobo og Nille da en uvurderlig hjælp, for mig.Godt være de har tænkt en masse, men de hjalp en nybegynder. Lad os da hjælpe hinanden. også de "nye" Om vi der, har været her længere tid er klogere end de nye, tja, kan man ikke altid lære noget nyt. Altså den med, at man ikke kan lære en gammel cirkus klovn nye kunstner. Tja godt være nogen ikke vil det. men er det ikke lidt skidt. Situations læring betyder vel bare, at læring er knyttet til deltagelse i sociale praksisfællesskaber (EROGUIDE, og andre sider), dvs. at læring ikke kun finder sted i en situations kontekst, men også i alle andre kontekster, vi befinder os i. Situations læring forstår jeg ud fra ’Mesterlære-princippet’, hvor læringen bl.a. handler, om hvordan ’den nye’ tilegner sig identitet igennem sin deltagelse i et socialt praksisfællesskab som EROGUIDE. At være ny eller gammel på EROGUIDE Læring må siges at i denne sammenhæng afhængig af social inklusion. (vi tager imod alle nye) Ved at ny tilmeldte bliver inkluderet i et socialt fællesskab, Her menes ikke i nødvendigvis skal blive venner med dem), får de adgang til, at være en del af en social site.. De mere erfarne herinde lad os bare kalde jer.(Mestrene) viser de ’uerfarne’(de nyankomne) hvordan man skal agere herinde. Gennem hjælp og praktiske oplysninger om eks. sprog, osv. opnår de ’uerfarne’ større erfaring og ekspertise, der med tiden gør dem til de ’erfarne’. Håber det giver mening. God aften til alle. KK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Potatohead Skrevet 22. Juni, 2014 Jeg har ikke læst hele tråden, da jeg kørte træt i det, hvilket jo nok også er Sunnys pointe og min. Så mange kritikere, så få skabende individer, at kommentere på kommentarer i flæng, at kvantiteten langt overstiger kvaliteten. Jeg har ikke noget at basere det på, men følelsen af den forfængelighed det er at blive set og læst, synes at være dagsordenen mere end den der skabende og nysgerrige tilgang. Møder er mere interessante end et resume fra et møde og et møde om et resume fra et møde er dog døden i sig selv. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 22. Juni, 2014 Jeg har ikke læst hele tråden, da jeg kørte træt i det, hvilket jo nok også er Sunnys pointe og min. Så mange kritikere, så få skabende individer, at kommentere på kommentarer i flæng, at kvantiteten langt overstiger kvaliteten. Jeg har ikke noget at basere det på, men følelsen af den forfængelighed det er at blive set og læst, synes at være dagsordenen mere end den der skabende og nysgerrige tilgang. Møder er mere interessante end et resume fra et møde og et møde om et resume fra et møde er dog døden i sig selv. Helst fandt jeg da gerne afløb for min kreativitet og skabertrang herinde, men ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Potatohead Skrevet 22. Juni, 2014 Ja kunne man bare begrænse sin kreativitet til intervaller og få udgange. Tak for at du gjorde min pointe håndgribelig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Juni, 2014 Jeg har ikke læst hele tråden................ Jeg har ikke noget at basere det på, men følelsen af den forfængelighed det er at blive set og læst, synes at være dagsordenen ..................... Ja-ikke sandt Potato;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Potatohead Skrevet 22. Juni, 2014 jo forfængelighed er menneskeligt, dog er en vedkendelse af denne brist langt at foretrække. mine indlæg begrænser sig til nogle og 80. Hvad er dine oppe på. Desuden har jeg en forkærlighed for folk der griber citater ud af en helhed og kaster dem i hovedet på afsender. Fantastisk. Igen må pointen være, ja den har i vist gjort klar. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Juni, 2014 jo forfængelighed er menneskeligt, dog er en vedkendelse af denne brist langt at foretrække. mine indlæg begrænser sig til nogle og 80. Hvad er dine oppe på. Desuden har jeg en forkærlighed for folk der griber citater ud af en helhed og kaster dem i hovedet på afsender. Fantastisk. Igen må pointen være, ja den har i vist gjort klar. Citatet er ikke taget ud af helheden. Det uvæsentlige er blot barberet. Dette ERkender jeg;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 22. Juni, 2014 (edited) Ja kunne man bare begrænse sin kreativitet til intervaller og få udgange. Tak for at du gjorde min pointe håndgribelig. Nu ved jeg ikke, om vi går galt af hinanden. Af og til er du meget kryptisk i dine indlæg. Men for mig gælder det ikke om at skrive flest indlæg. Eller om at få flest lajkere. Allerhelst ville jeg skrive anmeldelser af mine besøg, for her kan jeg få fuldt afløb for min sproglige og poetiske kreativitet. Men jeg har måttet erkende, at de (med få undtagelser) ikke er i høj kurs herinde blandt flertallet. Det har bl.a. - med årvågne moderatorer her på stedet - manifesteret sig i, at anonyme smæderier er blevet lagt på alternative boards, og det gider jeg altså ikke lægge ryg til. Så selvom anmeldelser er livsnerven her på EG, og selvom jeg egentlig gerne ville, så har jeg alligevel droppet min ellers positive tilgang til anmeldervirksomheden og optræder nu herinde kun som gammel sur stodder i debatterne. Redigeret 22. Juni, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 23. Juni, 2014 Nu ved jeg ikke, om vi går galt af hinanden. Af og til er du meget kryptisk i dine indlæg. Men for mig gælder det ikke om at skrive flest indlæg. Eller om at få flest lajkere. Allerhelst ville jeg skrive anmeldelser af mine besøg, for her kan jeg få fuldt afløb for min sproglige og poetiske kreativitet. Men jeg har måttet erkende, at de (med få undtagelser) ikke er i høj kurs herinde blandt flertallet. Det har bl.a. - med årvågne moderatorer her på stedet - manifesteret sig i, at anonyme smæderier er blevet lagt på alternative boards, og det gider jeg altså ikke lægge ryg til. Så selvom anmeldelser er livsnerven her på EG, og selvom jeg egentlig gerne ville, så har jeg alligevel droppet min ellers positive tilgang til anmeldervirksomheden og optræder nu herinde kun som gammel sur stodder i debatterne. Nu er offerhatten ved at være lidt slidt BX. Du har igennem tiderne deltaget på lige vilkår i afsporing af debatter og brugt gamle anmeldelser til små skjulte person angreb. Og når man som dig skriver så mange indlæg om alt muligt, så kan man jo ikke forvente andet end at få nogle over næsen en gang imellem. Og på et helt andet punkt, hvus du ynder at skrive fabler og historier så meget, hvorfor er du så ikke aktiv på lange af de fora der er beregnet til netop det? Hvis du alligevel ikke føler du bidrager med andet her end "mavesure" debat indlæg? Eller hvis du ikke kan slippe EG, så opret dog en streng under hyggensnak, hvor du kan skrive hvad du lyster? Og selvom du ikke føler vi alle kaster os for fødderne af dig og tilbeder dine lyriske kvaliteter, så husk "en mands Mozart er en anden mands One Direction. Hvis det er skrive glæden der er den primære motovations faktor, så burde det vel ikke gøre så meget at der er en skare der ikke ser de nobelpris vindende kvaliteter i dine skriv? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 23. Juni, 2014 Åh Plasker - du får lige en stående applaus - jeg kunne ikke være mere enig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 23. Juni, 2014 Enig Plasker. Den offerhat han altid tager på er virkelig tyndslidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 23. Juni, 2014 Nu bevæger jeg mig ikke så meget i det udlandsforum der hedder Sjælland Men har da læst en eller 2 af dine anmeldelser X. Skrivestilen ligger langt fra mine anmeldelser, men som udgangspunkt er det underordnet! Jeg kan sagtens læse mig til, du har været sammen med en pige du var glad for! en pige du synes er smuk! du fik en service der sparkede benene væk under dig! og fik hvad du forventede ja mådke mere til! Ja kort sagt et besøg du ikke ville være foruden Du pakker det lidt ind på din egen måde beskriver planlægningen osv. Ja din måde at lave en anmeldelse på. Nogen roser andre kritiserer..... hvad jeg har set vinder roserne nu klart.... nå ja man kan ikke høre alle glade, synes fe fleste anmeldelsen er god, så er det vel ganske fint?? Kritikerne de er på banen ingen tvivl. Det har jeg læst flere steder. Men er alle kritikere kritikere når det kommer til stykket? Du skriver meget, du er med i de fleste fights hanekampe og lignende. Du kan være efter folk. Det trækker nogle spor, ja Sugardaddy så man jo forleden. En anmeldelse kan man springe over hvis den ikke er interessant.... men folk vælger at reagere på den alligevel Men skyldes det kun anmeldelsen eller lige så meget gammelt nag? jeg kan have mine tvivl Med alt dette vil jeg egentlig bare sige..... Skriv da de anmeldelser hvis du lyster!!!!!!!! kritiken får du jo uanset :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 23. Juni, 2014 Allerhelst ville jeg skrive anmeldelser af mine besøg, for her kan jeg få fuldt afløb for min sproglige og poetiske kreativitet. Men jeg har måttet erkende, at de (med få undtagelser) ikke er i høj kurs herinde blandt flertallet. jeg er en af dem der godt kan lide dine anmeldelser - men jeg tager afstand fra indlæg der lyser af selvmedlidenhed.... ærlig talt .. hvor svært kan det være ? betyder det virkelig noget hvad folk mener ? det er et fucking online forum... who cares ?? det betyder ikke en skid i morgen.. i næste uge eller om 10 år hvad folk har ment om dine kreative udfoldelser skriv hvis du lyster - men hold op med at klynke over hvis folk ikke kan lide dem... for det er pisse ligegyldigt om de kan.. skriv for dig - ikke for andre og i øvrigt er det hykleri først at skrive at du ikke kerer dig om likes for derefter at tillægge folks mening en betydning... bestem dig - enten eller hvad er det egentlig for en sygdom der florerer herinde.... det der med hvem der kan lide hvad og hvem der tilkendegiver at kunne lide hvem... hvad er det dog for en gang pladder at søge bekræftelse på et internetforum.... det kan i da gøre IRL hvor det tæller og ikke blandt en flok avatarer i for størstedelens vedkommende ikke har mødt alligevel... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 23. Juni, 2014 Jasmin sagde den 23 Jun 2014 - 4:34 PM: hvad er det dog for en gang pladder at søge bekræftelse på et internetforum.... det kan i da gøre IRL hvor det tæller og ikke blandt en flok avatarer i for størstedelens vedkommende ikke har mødt alligevel... hvorfor skriver du her så Jasmin ? - hellere dårlig pr end ingen pr ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg