Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Juni, 2014 Hmmm. En klog forumist opfandt engang begrebet: MAGNETEFFEKT. Er det det vi ser her i forhold til Borende X? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 23. Juni, 2014 Nu er offerhatten ved at være lidt slidt BX. Du har igennem tiderne deltaget på lige vilkår i afsporing af debatter og brugt gamle anmeldelser til små skjulte person angreb. Og når man som dig skriver så mange indlæg om alt muligt, så kan man jo ikke forvente andet end at få nogle over næsen en gang imellem. Og på et helt andet punkt, hvus du ynder at skrive fabler og historier så meget, hvorfor er du så ikke aktiv på lange af de fora der er beregnet til netop det? Hvis du alligevel ikke føler du bidrager med andet her end "mavesure" debat indlæg? Eller hvis du ikke kan slippe EG, så opret dog en streng under hyggensnak, hvor du kan skrive hvad du lyster? Og selvom du ikke føler vi alle kaster os for fødderne af dig og tilbeder dine lyriske kvaliteter, så husk "en mands Mozart er en anden mands One Direction. Hvis det er skrive glæden der er den primære motovations faktor, så burde det vel ikke gøre så meget at der er en skare der ikke ser de nobelpris vindende kvaliteter i dine skriv? Jamen, jeg er da ikke blind for, at jeg har mine fejl, og dem lader jeg mig da gerne påpege. Det kan da godt være, at min offerhat er slidt. Vi er tilsyneladende flere, der har slidte hatte. Din er f.eks troværdighedshatten. Du er jo to gange blevet grebet i at omgås sandheden lidt letfærdigt herinde. Så med hensyn til hatte, tror jeg ikke, vi to har meget at lade hinanden høre for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 23. Juni, 2014 (edited) HappyHippo... vi skriver vel allesammen con amore... i pigernes tilfælde også med et twist af entrepeneurship. Jasmin har en uforfærdet stil - nogen elsker den (mig f.eks) - andre..well ...øhh... Det jeg synes er FEDT ved Jasmin er at vi kan skændes så det brager - og så være sure i laaang tid bagefter :).. (eller rettere sagt indtil vi får sendt en PM) Den helt store forskel på pigerne herinde og så os er, at vi æææælsker vores Avatars/Nicks fordi vi er en flok nacissistiske gamle mavesure røvhuller med et stort umættet behov for bekræftelse af vores internet-alter-egoer (som vi åbenbart ikke får nok af i det virkelig liv) Og pigerne er her, fordi de både har et frirum (og kan tale med deres kunder/tilbedere/whatever om den del af deres personlighed som jobbet er hvilket måske ellers ikke er så enkelt) - og så naturligvis fordi det er godt for business Redigeret 23. Juni, 2014 af Heine 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 23. Juni, 2014 (edited) Jamen, jeg er da ikke blind for, at jeg har mine fejl, og dem lader jeg mig da gerne påpege. Det kan da godt være, at min offerhat er slidt. Vi er tilsyneladende flere, der har slidte hatte. Din er f.eks troværdighedshatten. Du er jo to gange blevet grebet i at omgås sandheden lidt letfærdigt herinde. Så med hensyn til hatte, tror jeg ikke, vi to har meget at lade hinanden høre for. Nææh, men jeg tuder ikke over det gang på gang Og du burde jo vide det med "troværdigheden" da du jo var førende spydsspids i begge sager. Den ene en gammel streng du hev frem og mudrede til. Og jeg er jo ikke den eneste har du har været efter. Så du har selv været med til at skabe den stemning du nu lider under. Redigeret 23. Juni, 2014 af Plaskeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 23. Juni, 2014 Den ene en gammel streng du hev frem og mudrede til. .... Og en anden, som jeg overhovedet ikke blandede mig i eller deltog i. Men hvis du nu passer din slidte troværdighedshat, så passer jeg min offerhat :). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 23. Juni, 2014 Hmmmm? Den her tråd har da udviklet sig til endnu et eksempel på, at der tilsyneladende er langt flere end bare de lyserøde, der er i stand til at bløde igennem...... Vh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 23. Juni, 2014 kan I for hulen ikke holde tøsefnidderet på PM's... alle vi andre er henrivende ligeglade med hvem af jer der har den mindste pik ? ! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 23. Juni, 2014 .... Og en anden, som jeg overhovedet ikke blandede mig i eller deltog i. Men hvis du nu passer din slidte troværdighedshat, så passer jeg min offerhat :). Nu har jeg, så vidt jeg ved, ikke klynket i et par strenge nu? Og så var mit indlæg mest en undren over hvorfor du ikke står ved din passion, og skriver det du brænder for? Er der så en eller flere der vælger at bruge deres tid på at skrive hånlige svar på dine historier, jamen så er det jo dem er fremstår som tåber. Og når man som dig skriver så mange indlæg, så er det jo næsten uundgåeligt at der ikke er nogen der kommer tilbage og rammer en i ansigtet. Men hvis du mest har set mit indlæg som et personangreb og skudt igen, hvilke det tyder på, jamen så vil jeg slutte min deltagelse med at sige at det ikke var meningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 23. Juni, 2014 kan I for hulen ikke holde tøsefnidderet på PM's... alle vi andre er henrivende ligeglade med hvem af jer der har den mindste pik ? ! Der behøves ikke... Det har jeg med garanti :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 23. Juni, 2014 (edited) Men hvis du mest har set mit indlæg som et personangreb og skudt igen, hvilke det tyder på, jamen så vil jeg slutte min deltagelse med at sige at det ikke var meningen. Sådan opfattede jeg det heller ikke. Dertil var tonen for moderat, og jeg mener selv, jeg har holdt en moderat her. Jeg ville i min replik blot påpege, at ingen er fejlfri. Redigeret 23. Juni, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 23. Juni, 2014 Sådan opfattede jeg det heller ikke. Dertil var tonen for moderat, og jeg mener selv, jeg har holdt en moderat her. Jeg ville i min replik blot påpege, at ingen er fejlfri. Helt i orden. Bare underligt du valgte at fiksere på det, end på det reelle indhold? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 23. Juni, 2014 (edited) hvorfor skriver du her så Jasmin ? - hellere dårlig pr end ingen pr ? uha nej - god pr - og det at give udtryk for hvem jeg er, hvad jeg kan lide og hvad jeg har lyst til på dette forum giver bonus hos den målgruppe jeg håber at få besøg af dårlig pr ville give mig et shitload af ubrugelige henvendelser..... dem får jeg aldrig... jeg drukner ikke i fjollede forespørgsler og "hej med dig"-PMer at det er god pr afspejler sig i lødigheden af de PMs jeg får, de aftaler jeg laver via forummet og de anmeldelser jeg har modtaget herinde - forummet genererer ikke spildtid med gæster der ikke besøger mig alligevel... som Heine skriver... jeg har en "uforfærdet" (tak for komplimentet *gg* ) stil... jeg er ikke typen der lægger op til underlødig kontakt fyldt med lort og pikspiller-materiale... og det betyder at de gæster der ser mig herinde - de ved hvad det er for en kvinde og ved hvad det er for en type de har mulighed for at besøge Så jeg skriver for at give den rette målgruppe et indtryk af hvem jeg er... og så skriver jeg fordi jeg synes det er sjovt... nogengange i hvert fald Men som jeg har skrevet i flere andre tråde... jeg er pisseligeglad med likes... jeg ville ikke tænke et sekund over hvis jeg aldrig fik en like mere... og jeg er rimelig græsk katolsk med hvad andre debattører (der ikke er lyserøde) mener om mig som person udfra mine indlæg ... de kan lide mig eller de kan lade være... jeg er her ikke for at folk skal kunne lide mig jeg er her for at give et indtryk af hvem jeg er... no more no less hvis de er enige og synes jeg er spændende og besøgsværdig er det fint - hvis de er uenige og synes jeg er rædsom er det lige så fint... men jeg synes seriøst der er gået inflation i at hade dem der tilkendegiver sympati for andre i almindelighed og lyserøde i særdeleshed... det er en mandeting for det er kun jer mænd der kriges om "ridderlighed" indbyrdes... og jeg synes der er gået ekstra inflation i de beskyldninger om at vi piger har særlig sympati for de mænd der liker vores indlæg.... hvilket for mit vedkommende er noget værre vrøvl... jeg forholder mig til mine debattører udfra hvad de har at byde på... ikke hvor mange gange de kan trykke på en knap og ja - jeg synes det er noget pladder hvis man bruger et internet forum til at blive bekræftet som person.. det har ingen værdi for bekræftelse fra mennesker man aldrig har mødt vil aldrig kunne tælle i det store hele... der skal IMHO en menneskelig interaktion til før bekræftelse imellem folk har nogen værdi (og effekt) - ellers er det jo bare ord.. og ord bag en skærm er ganske gratis... Redigeret 23. Juni, 2014 af Jasmin 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 329 Skrevet 23. Juni, 2014 (edited) Selv om Jasmin er revnende ligeglad med likes, får hun sgu en herfra alligevel:-) Hvis det blive sløjt i lagengymnastikbranchen så gå ind i politik, Jasmin. :-) Redigeret 23. Juni, 2014 af Luxuria Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg