Hop til indhold
Guest Sunny the best

Hmmmm er det bare mig der syntes det er ved at være for meget ???

Recommended Posts

Så så tøsepiger, gå nu ikke i den røde boks så let... Sådan som jeg ser det her, og det kan sagtens være forkert vil jeg lige sige, så er der jo flere ting i det her...

Efter mange år i branchen er der kommet nyt ( og det er fantastisk!!!) og nye måder at være pige på... Da jeg startede var det ( og er stadigvæk- ikke kun ,men hovedsageligt , like it or not men ærlig er jeg...) et spørgsmål om at have så mange besøge de pr vagt som muligt... Gæsterne var på en måde " hurtigere" den gang... Ud og ind og grin og klask i måsen og farvel til næste uge... Der var ikke så mange der ville have kærestesex , nusse putte osv... De fleste kyssede faktisk ikke engang ( gjorde jeg så heller ikke..,) de ville " bare nyde en god hed stund , lidt snak og så videre i dagens tekst...

I dag er ,( jeg er blevet med tiden, alderen, roen osv) der en del nye piger, der sælger primært halve og hele timer og kun meget intime og kæreste agtige stunder... Hvilket er super for behovet er der tydeligvis, og ja så er der også penge at tjene - forstår i...?

Dette er på andre præmisser end i de store kliniks tider, hvor en vis mutter kunne sige; du skal have meget større patter og tabe dig max 55 kg, og de skal bare hurtig ind og ud de mænd FORTÅET...,? Vi var på mange klinikker landet over og det samme cirkus overalt ... Det er måske stillet groft op, for der har altid været god beskidt og virkelig fed humor og masser af søde og hyggelige gæster, men tiden er nok mere til det dybe, nære, ægte osv..

Og her ser jeg at krisen- ikke kun i familierne, men også her, har fundet indre værdier frem, mere ro mindre jagt på materielle goder, mere dybde i det vi foretager os, ja mere tid til at mærke både os selv og andre...

Jeg ser hvad der sker med de mennesker jeg omgås, både på jobbet her og mit andet job, vi vil det nære og rolige mere end før på alle fronter inkl mig selv...

Branchen her har vist mig mange grimme ansigter , og sørgeligt nok fra mine kollegaer- ikke de få jeg stoler på, men de andre derude der burde være det... Sladder, ondskab, intriger, dolken i ryggen, smålighed osv lever desvære i bedste velgående derude OG JEG HENTYDER IKKE TIL NOGEN HERINDE, men prøver at sige, at det er der RIGTIGT meget af og den eneste måde jeg personligt står imod det, er ved at være mig!!! Glad og positiv og med forståelse for at ikke alle i branchen har det nemt, ikke alle takkede af i tide ( måske Tanja????) ikke alle kan føle fællesskab i stedet for konkuranter med de andre piger... MEN det er sådan og bliver nok desværre ved med at være sådan ... Penge er omdrejningspunktet og vi ved alle hvad de kan gøre ved folk ...

Jeg vil ikke gå ind i ringen, men jeg kan se det fra begge sider - forandringen er over os og den skal bydes velkommen og det er tilladt at spørge de nye piger og undre sig, lige som de kan spørge os gamle rotter og undre sig... Med med god karma i fra begge sider hvis i spørger mig... Smil. Ved ikke om det giver mening men vil gerne at i kommer tilbage på god karma stien og giver rummelighed til vores forskellighed og udviklingen/ fortiden...

Mange knus fra jeres kollega Line og nat nat smil

Nat, Nat Line

Altid dejligt med in dejlige energi og anderledes vinkel :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

......hahahaha tror sq at alle i "gamle røvhuller" skulle tage at blive skilt.......og så gå ud og få noget på den dumme...MED EN ANDEN....woop woop :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Ja derfor undlader jeg at kommentere på det :P

Jeg har en holdning til dette, men holder den for mig selv :P

Du tør ikke Nille....... bork bork bork ( eller hvad helvede den skide Kylling nu siger hehe)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så så tøsepiger, gå nu ikke i den røde boks så let... Sådan som jeg ser det her, og det kan sagtens være forkert vil jeg lige sige, så er der jo flere ting i det her...

Efter mange år i branchen er der kommet nyt ( og det er fantastisk!!!) og nye måder at være pige på... Da jeg startede var det ( og er stadigvæk- ikke kun ,men hovedsageligt , like it or not men ærlig er jeg...) et spørgsmål om at have så mange besøge de pr vagt som muligt... Gæsterne var på en måde " hurtigere" den gang... Ud og ind og grin og klask i måsen og farvel til næste uge... Der var ikke så mange der ville have kærestesex , nusse putte osv... De fleste kyssede faktisk ikke engang ( gjorde jeg så heller ikke..,) de ville " bare nyde en god hed stund , lidt snak og så videre i dagens tekst...

I dag er ,( jeg er blevet med tiden, alderen, roen osv) der en del nye piger, der sælger primært halve og hele timer og kun meget intime og kæreste agtige stunder... Hvilket er super for behovet er der tydeligvis, og ja så er der også penge at tjene - forstår i...?

Dette er på andre præmisser end i de store kliniks tider, hvor en vis mutter kunne sige; du skal have meget større patter og tabe dig max 55 kg, og de skal bare hurtig ind og ud de mænd FORTÅET...,? Vi var på mange klinikker landet over og det samme cirkus overalt ... Det er måske stillet groft op, for der har altid været god beskidt og virkelig fed humor og masser af søde og hyggelige gæster, men tiden er nok mere til det dybe, nære, ægte osv..

Og her ser jeg at krisen- ikke kun i familierne, men også her, har fundet indre værdier frem, mere ro mindre jagt på materielle goder, mere dybde i det vi foretager os, ja mere tid til at mærke både os selv og andre...

Jeg ser hvad der sker med de mennesker jeg omgås, både på jobbet her og mit andet job, vi vil det nære og rolige mere end før på alle fronter inkl mig selv...

Branchen her har vist mig mange grimme ansigter , og sørgeligt nok fra mine kollegaer- ikke de få jeg stoler på, men de andre derude der burde være det... Sladder, ondskab, intriger, dolken i ryggen, smålighed osv lever desvære i bedste velgående derude OG JEG HENTYDER IKKE TIL NOGEN HERINDE, men prøver at sige, at det er der RIGTIGT meget af og den eneste måde jeg personligt står imod det, er ved at være mig!!! Glad og positiv og med forståelse for at ikke alle i branchen har det nemt, ikke alle takkede af i tide ( måske Tanja????) ikke alle kan føle fællesskab i stedet for konkuranter med de andre piger... MEN det er sådan og bliver nok desværre ved med at være sådan ... Penge er omdrejningspunktet og vi ved alle hvad de kan gøre ved folk ...

Jeg vil ikke gå ind i ringen, men jeg kan se det fra begge sider - forandringen er over os og den skal bydes velkommen og det er tilladt at spørge de nye piger og undre sig, lige som de kan spørge os gamle rotter og undre sig... Med med god karma i fra begge sider hvis i spørger mig... Smil. Ved ikke om det giver mening men vil gerne at i kommer tilbage på god karma stien og giver rummelighed til vores forskellighed og udviklingen/ fortiden...

Mange knus fra jeres kollega Line og nat nat smil

Ej Line det der er slet ikke i orden! Et alt for reflekteret og fornuftig indlæg

Frem med mudderet og bikinierne og lad os så få gang i den Bitchfight ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne godt tænke mig at vide om jeg er den eneste herinde der syntes at det hele begynder at køre lidt i ring ?

Jeg syntes det er de samme og de samme emner der bliver taget op igen og igen.

Er selvfølgelig klar over at der hele tiden kommer nye medlemmer til både kvinder og mænd. Og de skal selvfølgelig have lov til at bringe nogle emner op som de syntes er relevante. Eller spørge om noget fordi de er nysgerrige osv... Det er der intet galt i.

Men hold kæft mand hvor er det træls at de samme personer bliver ved med at spørge.

Jeg føler virkelig at nogen herinde bare vil være på konstant altså mig mig mig mig.

Igen Jeg forstår godt at man kan være nysgerrig om forskellige ting. Og har brug for at dele nogle ting med os andre. Men der må da for fanden være en grænse. Eller hvad ?

Ved godt at jeg ikke kan forvente at alle de indlæg der bliver skrevet skal være noget jeg syntes er spændende, eller har lyst til at kommentere.

Der hvor det går galt for mig er når enkelte piger begynder at skrive Ihhhhh jeg har ikke det her job fordi jeg kan lide sex, pengene betyder ikke så meget. COME ON !!!!

Altså jeg har da også kun valgt dette job fordi jeg bare vil have noget pik, lære spændende mænd at kende, få en masse bekræftelse osv... Pengene er da det mindste af det. Jeg har altid været i stand til at give mændene en ægte oplevelse fordi jeg tør være mig selv hele vejen igennem. Jahhhrrrr right.

Jeg har altid nydt når næsten alle mændene kunne give mig en for vild sprøjteorgasme så mange på en vagt at jeg bliver helt dehydreret. Jeg har det rigtigt fint med at mændene roder rundt i mit underliv igen og igen. Så kan jeg da kun glæde mig til næste vagt.

Igen og igen diskuteres der hvorvidt vi skal kaldes det ene eller det andet.

Aiiiii skal nok stoppe nu. Ved at dette indlæg sikkert ikke bliver et hit.

Og at jeg måske i bund og grund burde holde en pause med at læse herinde.

På den anden side kan jeg jo for det meste godt lide at læse med. Det er både sjovt og spændende.

Og selvfølgelig skal de nye have lov at boltre sig og nyde opmærksomheden de får herinde. Det mener jeg oprigtigt.

Kan også sagtens glæde mig på deres vegne. Og er endnu ikke blevet en bitter gammel kælling der ikke kan unde at andre får opmærksomhed. Personligt syntes jeg bare det er ved at blive for meget af det gode.

Så fik jeg lige lukket gassen ud af ballonen.

Kh Sunny :-/

Sådan ! Det er et flot indlæg du har skrevet her, og tak for det.

Selvfølgelig er store dele af mangfoldigheden ikke i tvivl om hvorfor man sælger selv.

Men der er stadig håberne. Dem der håber på at det er helt normalt at ligge i ske med flere mennesker på en hel nat og uden at det har nævneværdige omkostninger.

At der eksistere piger der prøver at omvende og skabe tvivl om dette, ja det er klart nok.

De prøver at få deres eget jeg til at acceptere deres handlinger.

De vil være her til evig tid uanset hvad....

Tak for dit skriv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Nej, du har da fat i noget.

Nu er diskussionen om "luder" dukket op for 3. eller 4. gang. Og den om "følelser" for (læs: forelskelse i ) en glædespige har været oppe flere gange før.

Det er så nok noget, man må affinde sig med, når der hele tiden kommer nye brugere, der ikke har perspektivet bagud som de garvede.

Derimod, det indrømmer jeg blankt, irriterer det mig lidt, når der kommer en ny bruger herinde, som begynder at kommentere indlæg i oldgamle strenge, som er uddøde for måske to år siden.

Så kører karussellen en ny runde

jeg mener at du er akademiker BX. Så du skulle vel kunne læse indenad!

Tråden jeg lavede om udtrykket glædespiger var, meget overraskende måske, om udtrykket glædespiger. Mit problem er, at det udtryk er en indpakning af hvad der virkelig foregår i en prostituerets hverdag.

Det var ikke en ny luderdebat. Det er en debat om ikke at stå ved hvad man som prostitueret laver, og det samme gælder de mænd, som også bruger udtrykket glædespige. De bruger det efter min mening dels for at tækkes de prostituerede, dels fordi de måske selv prøver at pakke deres sexkøbe realiteter ind.

Vi besøger ikke glædespiger, men voksne kvinder, som er prostituerede, fordi de har prostitueret sig ved at sælge sex..

Om at emner bliver gentaget - debat der går i cirkler. Ja men for pokker da, er man som debattør på EG træt af et emne, så lad dog være med at åbne emnet, eller i det mindste... lad være med at deltage i debatten, eller respekter dog andres ret til at have behov for at diskutere et emne, uanset om du er træt af samme..

Man behøver som bruger ikke at være enig i, hvad andre mener der er behov for at diskutere. Det er bare at springe over, lade andre køre debatten, hvis de gider. At begrænse andres muligheder for at debattere, er præcis som de borgerlige medier har gjort mod anderledes tænkende i århundreder. Det er måske menneskeligt at forsøge, men det er også dræbende for et forum som dette.

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja EG trådene kører ofte i ring og det er de samme folk som bringer gamle vin på nye flasker op.

Jeg har været med siden EGs spæde start og set de samme emner og diskussioner dukke op igen og igen i nye indpakninger. 

Man kan altid henvise til en tidligere tråd om samme emne hvis man kan huske den.

Vi mangler nyskabelse på EG, gode anmeldelser bliver der længere og længere i mellem.

Tilbage er tom snak om vittigheder, personfnidder og gennemtygget emner, en lidt trist udvikling.

Ja,så er det jo op til den den enkelte at stille sig selv spørgsmålet, hvorfor er der så det.   :sad:

Venligst landsbytossen - uden smart phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad var egentlig formålet med tråden? At få færre indlæg om de samme emner eller at mistænkeliggøre enkelte lyserødes begejstring i deres indlæg? Det første forstår jeg slet ikke kan være et problem. Vejrudsigten køre da også 12 gange om dagen på TV! Det sidste er kun relevant hvis du rent faktisk ved at nogen faker deres indlæg for at opnå større popularitet. Den eneste jeg har været sammen med af pigerne er Jasmin og der er sgu ikke et gram fake i hende. Jeg har besøgt ca. 100 piger over de sidste 3 år, så jeg skulle mene jeg kan spotte en faker på lang afstand.Jeg tror heller ikke de 16 årige bagerpiger elsker at sælge brød til bagstive kunder søndag morgen, men det gør da bestemt ikke jobbet lettere hvis de ser skide sure ud og giver udtryk for de ikke kan li deres job. Jeg skal dog lige nævne, at hvis du aldrig har mødt Jasmin i virkeligheden, så kan jeg godt forstå din mistro, men dem som har mødt hende kan bekræfte at sådan er hendes natur og den er 100% ægte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Altså, jeg ligger lige nu og triller rundt på gulvet af grin :)

Humor på højt plan fra flere profiler, ikke mindst Sunny og Krølle Bølle. 

Jeg synes nu godt Enlig Mor og Jasmin kan lade være med at være så nærtagende, hverken du eller Jasmin var blandt dem jeg først fik på nethinden, da jeg havde læst Sunnys først indlæg :) men jeg synes så det er lidt synd, at i begynder at skændes for fuld blæs. 

Der er tydeligvis nogen herinde af hunkøn ( ingen nævnt, ingen glemt ) som vitterlig tror på, at deres reklamestunts, bevidste tandløshed i debatterne og selvpromovering og egne anmeldelser er så clever udtænkt at ingen kan se, hvad vej vinden blæser og fred være med det. Jeg er egenlig nærmest ligeglad med den slags, for jeg synes det må være op til hver enkelt pige, hvordan hun gerne vil fremstå, -  men det er da pivsjovt skrevet af Sunny :D

Jeg elsker mit job fordi jeg får alt hvad jeg gerne vil ha. sex, penge, uafhænginghed, bekræftigelse og frihed - i den rækkefølge, men jeg afholder mig skyndsomst fra at skrive det i hvert andet indlæg, da jeg tror det ville få mig til at fremstå som hovedpersonen i Whigfieldsangen i di a da da..................    Jeg er tilgengæld også bevidst om, at jeg skal passe på med at blive alt for emsig når jeg fx forsvarer mine kollegaers rettigheder, dels får det mig nemt til at fremstå som Dragen Katla overfor kunderne og intet kunne faktisk være mere forkert, dels så tvivler jeg på der er ret mange af mine kollegaer der egentlig sætter pris på det, men sådan er det jo. Nogen udvikler sig til tossede kattedamer, jeg har kastet min kærlige pleje på mine kollegaer. 

Ha nu en dejlig dag derude allesammen :)

Knus Pia 

Redigeret af VarmePia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Borende X

... - hvad bidrager du egentlig selv med - udover altid at være lidt mere korrekt - lidt mere vidende - altid sørge for at skrive i "urban" sprog så også pøblen har mulighed for at være tilstede....

... - hvor meget nyt har du selv trådstartet det sidste halve år ???? ......

...  Jeg sidder faktisk og tænker på om du i det hele taget er i stand til andet end bare altid at kommentere andre - og agere "kloge Åge" .....

Hvad jeg selv bidrager med? Og om jeg er i stand til andet?

Jeg ved for det første ikke, om det er et kriterium i sig selv at være trådstarter. Jeg har for det andet skrevet flere anmeldelser. Både på Hedomas, Gimel og herinde.

Trods det faktum, at jeg nyder at skrive anmeldelser, holdt jeg imidlertid op med det i november. Der var for stor utilfredshed med min stil.

Nu vil jeg ikke forlange, at du skal gennemgå hele min produktion, så jeg har samlet et lille udpluk.

Men før du giver dig i kast med læsningen, vil jeg gerne returnere spørgsmålet: Hvad har du egentlig selv bidraget med?

God læselyst.

Derudover har jeg en anmeldelse af Gina-Faith, som jeg aldrig fik postet.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Sunny, Sunny, Sunny…

Det er sjældent at trækker i kamptøjet, så giv dig selv et klap på skulderen i den henseende, såfremt du mener, at du kan vokse heraf…

Læste dine svar til Jasmin og undertegnede i aftes… Blev harmdirrende af raseri, men havde heldigvis selvbeherskelse nok, til at vælge at sove på det, da der intet konstruktivt kommer ud af at ytre sig i vrede…

Da jeg vågnede denne morgen, var følelsen dog næsten uændret, og det er derfor, at jeg vælger at reagere med svar på tiltale, da jeg IKKE tillader at andre (læs. dig), må have den effekt på mit humør!

Så kære Sunny… Jeg synes, ærligt talt, at der virker ret overskyet, der hvor du befinder dig lige nu…

I forhold til vores fællesnævner - vores beskæftigelse som glædespige - kunne det dér tænkes, at der var andre motiver, bevægegrunde eller indgangsvinkler end din..? Eller rummer din virkelighed hele sandheden..?

At du på den måde, med dette indlæg, OFFENTLIGT betvivler dine medmenneskers og kollegers motiver, er, imo, direkte usmageligt og meget lidt flatterede…

Samtidig manipulerer du - da du alligevel ikke tør skrive hovedtemaet (Jasmin og jeg) direkte - men vælger at pakke det ind i alt muligt andet… Jeg er ikke dum, Sunny, det du giver opmærksomhed vokser, men at forsøge at lokke andre med på din vogn af fornedrelse, synes jeg er decideret ufint og MEGET respektløst!

Du skriver, at du er ligeglad med at Jasmin og jeg er smukkere, dygtigere og bla, bla, bla… Men du er jo netop ikke ligeglad, Sunny, for så ville dit fokus være andetsteds…

Et smukt ydre, tillærte seksuelle færdigheder, et kvikt hoved ect., er ikke det der bidrager til at være smukt og tiltrækkende menneske, Sunny, for et smukt ydre forgår, og færdighederne er tillærte og derfor frit tilgængelige, for stort, set alle der ville ønske disse…

Det der kendetegner et smukt og tiltrækkende menneske, er et smukt indre - en god, rummelig, givende og ren personlighed…

Bitterhed, jalousi og misundelse er ej særligt flatterede, Sunny…

Prøv at deltage i de positive debatter i stedet for, konsekvent, at fokusere på de negative… Prøv at være åben overfor at lære lidt fra os nye - præcis som vi lærer fra jer mere erfarne.... pluk det ud som du kan bruge, og vær ansvarlig for din egen udvikling - i stedet for, ubevidst, at styrte mod afgrunden og dermed afviklingen…

Hav tillid til at dine medmennesker er eksperter på deres eget liv og deres egne bevægegrunde - og du på dit…

Jeg har personligt lært, langt mere om mig selv, samt mine medmennesker, de seneste to måneder end jeg har formået at gøre de foregående to år…

- Det håber jeg, sætter tingene lidt i perspektiv, såfremt du altså har tillid til mine ord, og måske selv kan genkende dette billede…?

Alting har en ende, Sunny, og måske - som du selv har påpeget - er din sol ved at gå ned…

Selverkendelse er en stor gave - specielt at vide hvornår nok er nok…

… Derfor stopper mine ord til dig også her…

Redigeret af Smuk Enlig Mor

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ahhh som VarmePia så fint skriver, skal man ikke være den skarpeste kniv i skuffen, for at kunne se det er et salgstunt! Spørgsmålet er mere, om vi ikke ønsker det salgsstunt? de lyserøde er jo dejlige at have herinde med deres chat, indlæg etc

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Jamen allerkæreste SEM jeg syntes da det er flot at du i den grad laver en psykoanalyse på mig. At den så ikke er korrekt er en anden sag. Jeg ved ikke hvad det er i mine indlæg du ikke forstår ??

Jeg skriver og tager lidt pis på jer fordi jeg syntes at i nogle indlæg bare er for meget. Det kan da godt være at det er dumt og forbudt.

Jeg går på ingen måder ind og skriver hvorfor jeg tror at i gør det på den måde. Jeg nævner intet personligt. Ud over mig mig mig.

At i reagerer på den måde som i gør med at skrive jeg nok inderst inde er bla bitter og misundelig fordi jeg har nået en alder hvor min tid i branchen er ved at være forbi og en masse andre hypoteser om grunden til mit ironiske skriv, den lader jeg falde tilbage på jer selv.

Jeg er ikke det der ligner misundelig på nogen af jer eller den opmærksomhed i får. Hvorfor skulle jeg dog være det??

gudfader bevares altså.

Har det nok lige stik modsat.

Jeg vil ikke komme ned på det plan hvor jeg begynder psykoanalysere jer eller komme med andre personlige spydigheder.

Jeg tager pis på jeres markedsføring. Ikke jer som personer husk lige det.

Jeg syntes helt ærligt at i overreagerer. Blot min mening.

Kh Sunny ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

hæ hæ

Jeg har jo virklig sovet i timen imens i har hygget jer,

FY sunny!

Du ved godt, at vi alle (bortset fra dig, sidder på håndklæde, når vi ikke er på job, så liderlige er vi)faktisk har jeg tænkt på at sætte en spand under stolen, så det ikke drypper på guldtæppet!

Faktisk, så har vi alle overvejet at gøre det gratis, hvorfor have ulejligheden med alt det der med priser og penge, det begrænser jo udvalget af mænd.

Så Sunny, din gamle gimpe, få et gangstativ og gag ned på havnen til havnebumsen!

I øvrigt så ved du godt når du skriver sådan, så er der altid en der skal skrive "dødstruslen":jeg kommer aldrig og besøger dig" så her er det du skal græde snot.

Vi gamle kan ikke lære de nye noget, de kan det hele, og de kan ikke hører, de kan måske hører efter 2-3 år

men nu er de total uden for rækkevide.

Hvor ved jeg det fra?

Erfaring.....

og den har de nye ikke, altså kan man jo ikke fortænke dem i de svarer som de gør!

Så bare spænd g-stregen piger :D :D :D

Humor? NIX!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tager pis på jeres markedsføring. Ikke jer som personer husk lige det.

værre kollega kan man heller ikke få... ærlig talt...  især fordi vi rent faktisk har talt fra hjertet...  

Du er en Tanja-Rahm type i forklædning...  nej - ikke engang i forklædning - du er faktisk nøjagtig samme type - bare med et liiiiiiiidt andet tema...  man kan vente sig lidt af hvert fra den kant

Hos Tanja ved GPer ikke at de er sørgelige stakler.... hos dig ved dine kolleger slet ikke at deres glæde over det de laver i virkeligheden er billig markedsføring - nøjagtig samme retorik - bare med et lidt forskelligt tema

Hvis vi siger noget (fra hjertet) så er det et billigt markedsføringstrick... når vi siger at dine udsagn ikke passer... så mistænkeliggøres vi og du skal i hvert fald nok fortælle resten af EG hvordan det i virkeligheden forholder sig... 

Er der efterhånden nogen du ikke har svinet til af dine kolleger ? Nikita, mig SEM...  har du ikke også nogle ting du kan tage pis på i Lines tråd  som du kan kalde et billigt markedsføringstrick og gøre nar af ?  eller er du ikke nået dertil hvor du mener at det at sende god karma ud er billige salgstricks

Jeg ved ikke hvad du prøver at vinde ved at miskreditere SEM, Nikita mig og gud ved hvem der bliver den næste... men du er dælme ikke en man skal stole på.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

værre kollega kan man heller ikke få... ærlig talt...  især fordi vi rent faktisk har talt fra hjertet...  

Du er en Tanja-Rahm type i forklædning...  nej - ikke engang i forklædning - du er faktisk nøjagtig samme type - bare med et liiiiiiiidt andet tema...  man kan vente sig lidt af hvert fra den kant

Hos Tanja ved GPer ikke at de er sørgelige stakler.... hos dig ved dine kolleger slet ikke at deres glæde over det de laver i virkeligheden er billig markedsføring - nøjagtig samme retorik - bare med et lidt forskelligt tema

Hvis vi siger noget (fra hjertet) så er det et billigt markedsføringstrick... når vi siger at dine udsagn ikke passer... så mistænkeliggøres vi og du skal i hvert fald nok fortælle resten af EG hvordan det i virkeligheden forholder sig... 

Er der efterhånden nogen du ikke har svinet til af dine kolleger ? Nikita, mig SEM...  har du ikke også nogle ting du kan tage pis på i Lines tråd  som du kan kalde et billigt markedsføringstrick og gøre nar af ?  eller er du ikke nået dertil hvor du mener at det at sende god karma ud er billige salgstricks

Jeg ved ikke hvad du prøver at vinde ved at miskreditere SEM, Nikita mig og gud ved hvem der bliver den næste... men du er dælme ikke en man skal stole på.. 

Hun må vel gerne komme med sin mening? den lyder til at komme fra hjertet. Den gavner hende da i hvert fald ikke. Selvom i er fra samme branche kan man vel godt ytre sig over sine kollegaer? eller er det sådan en girlpower ting, nu skal vi holde sammen imod alle de slemme mænd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hva' så der Sunny... hård dag på jobbet?

Har i sin tid set samme slags indlæg på VL og Gimmel, og det kom af at nogle piger følte sig truet af de yngre piger. Var der nogen der nævnte Nikita...

Hente nogle popcorn og læner mig tilbage og nyder bitchfighten :wink:

Redigeret af JK1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da lige op med at skrive så meget, jeg er på min mini bærbar jeg slet ikke kan  finde ud af at skrive på!

Jas....hvorfor bliver du så hissig?...du bruger tillægsord (hedder det det?)

Du må jo et eller andet sted føle dig ramt af Sunnys ord...ellers ville du jo glide af?

Nu ikke en meter forklaring..smil lidt....måske prøver Sunny at sige et eller andet til dig du kan bruge

måske ikke nu, men jeg tør garentere dig at det kan du på et tidspunkt.

Tro mig!

Og jeg har trods Sunnys pralen af hendes usle 14 år i branchen været i faget siden de første guldhorn blev lavet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Århhh Jasmin gider du lige trække vejret dybt ind og ud igen.

Ved du hvad. Kald mig hvad du vil. Tænk hvad du vil. Skriv hvad du vil.

Jeg gider ikke kommentere det du skriver, har heller ikke tiden til det. Har pumpet luft i hjulene på min rolator og er på

Vej ned på molen for at drikke en kold bajer med Havnebumsen. Tak for den gode ide Cherie.

Kh Tanja undercower.

SEM og Jasmin. Selv tak for lort:p. Nu prøver jeg lige igen. Det er kun jer to jeg driller, lad være med at drage andre af mine kollegaer ind i det. Og ja det er da dybt forkert at tage pis på nogen. Syntes i skal holde inde med det der person skyderi. Man reagerer kun på den måde som i gør hvis man føler sig truffet eller lign. Og jeg nægter simpelthen at skyde igen det er ikke fair at skyde igen på nogen som ikke kan ramme. At du Jasmin ligefrem begynder at kalde mig for en anden udgave af Tanja hold nu kæft mand.(ryster lidt på hovedet)

Nå jeg smutter ned til Havnebums og tager en snak om de gode gamle dage.

Hyg jer. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spock

Synes måske efterhånden denne tråd begynder at leve op til overskriften... Men, efter min mening, absolut ikke på den måde som det vist var hensigten fra trådstarter....

Spock

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du må jo et eller andet sted føle dig ramt af Sunnys ord...ellers ville du jo glide af?

når nogen beskylder mig for at være falsk kan du fandme tro jeg føler mig ramt...  også i den grad

og når nogen beskylder en jeg rigtig godt kan lide for det samme - så føler jeg mig meget ramt på hendes vegne

At mistænkeliggøre andre er ikke at have en mening - det er at så splid.... og det er så lykkedes.... godt for dig Sunny.. skulderklap til Sunny for et førsteklasses low blow

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ahhh som VarmePia så fint skriver, skal man ikke være den skarpeste kniv i skuffen, for at kunne se det er et salgstunt! Spørgsmålet er mere, om vi ikke ønsker det salgsstunt? de lyserøde er jo dejlige at have herinde med deres chat, indlæg etc

Her inde hedder det altså ikke "den skarpeste kniv i skuffen"! Her inde hedder det "den stiveste pik på bordellet".

Det fik jeg en gang at vide af min storebror.

Del dette indlæg

Link til indlæg

når nogen beskylder mig for at være falsk kan du fandme tro jeg føler mig ramt...  også i den grad

og når nogen beskylder en jeg rigtig godt kan lide for det samme - så føler jeg mig meget ramt på hendes vegne

At mistænkeliggøre andre er ikke at have en mening - det er at så splid.... og det er så lykkedes.... godt for dig Sunny.. skulderklap til Sunny for et førsteklasses low blow

Jasmin....hvis du er rigtig, sød, så må du godt låne min vandpistol, hidsigprop! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...