Jasmin 8533 Skrevet 13. Juni, 2014 Jasmin....hvis du er rigtig, sød, så må du godt låne min vandpistol, hidsigprop! hellere hvis du har udstyr til waterboarding... det passer bedre til det niveau jeg føler for lige pt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Juni, 2014 hellere hvis du har udstyr til waterboarding... det passer bedre til det niveau jeg føler for lige pt Det er nogle gang svært at modtage, hvad man selv deler ud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 13. Juni, 2014 Nu tror jeg at det er på tide at der bliver udelt et par tudekiks. Jeg har stået i lære hos Sonny, så jeg er ret god til det Sonny du får den første, for magen til surt opstød, skal man sgu lede længe efter. Hvis du er træt af at læse det sammen igen og igen, så tryk da for hansen på tilbage knappen i din browser og find dig noget andet at læse Hvor svært kan det lige være do. Jeg henter mindst to chokoladekiks i bøtten og et glas mælk Til SEM og Jasmin (og nu får jeg høvl ) Hold da helt kæft hvor i dog overreagerer på noget som i bedste fald sagtens kan ses som en lille uskyldig joke SEM jeg henter en kiks og et glas mælk til dig og så bliver du sat i min sofa med et dejligt tæppe og en god chickflick Jasmin, du tager lårkort nederdel på og henter selv. De står ude i mit køkken på nederste hylde, jeg tror lige at du kan nå hvis du bukker dig helt ned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 13. Juni, 2014 1000 tak for kiks Toddy. Du er bare en skat. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 13. Juni, 2014 1000 tak for kiks Toddy. Du er bare en skat. Elsker også dig og tak for undervisningen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. Juni, 2014 Jasmin, du tager lårkort nederdel på og henter selv. De står ude i mit køkken på nederste hylde, jeg tror lige at du kan nå hvis du bukker dig helt ned KUN hvis du har kammerjunkere - jeg hader kiks.... men jeg elsker kammerjunkere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 13. Juni, 2014 KUN hvis du har kammerjunkere - jeg hader kiks.... men jeg elsker kammerjunkere Du må få lige hvad du ønsker, sålænge nederdelen er mega kort og du skal bukke dig efter det :wub: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 13. Juni, 2014 Spøjst... Efter at have høstet flere års personlig erfaring og ikke længere kan betegnes som én af "de nye", kan jeg stadig ikke forstå eller for den sags skyld høre denne "visdom", som "de gamle" forsøger at lære fra sig på denne utrolig kærlige og pædagogiske facon. Enten kræver det 10 år mere på lagnet, før jeg ser lyset, eller også må jeg have vat i ørerne og grød i mit tykke hovede.... :) 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Juni, 2014 Mon ikke de fleste piger har er startet ud fra følgende ganske korte idegrundlag. 1) Jeg har brug for et økonomisk større råderum 2) Jeg elsker sex Hvorfor ikke kombinere fornøjelse med penge ? Der jo reelt ikke mere kompliceret. Senere når pigen har gjort sig erfaringer, ja så er det vel naturligt, at bevæggrundene til at foresætte bliver mere nuancerede, hvis man selvfølgelig vælger at foresætte. Det er jo ikke nogen hemmelighed, at ganske mange faktisk også opdager, at der faktisk er langt sværere end som sådan at kombinere pkt 1 og 2 ind de havde forestillet sig. Jeg tror vi alle kender mange af de åbenlyse fordele, der følger med "jobbet" som glædespige. En stor del af disse handler faktisk ikke så meget om, de ydelser de enkelte piger tilbyder men i højere grad om deres livsstil. Bare for at tage en enkelt ting frem, så nævnes det ofte, at valget giver frihed og mere tid til andre ting. For mig er dette egentligt ganske neutralt, og giver fin mening. Er man eksempelvis enlig mor, så synes jeg faktisk det giver fin mening, set fra sidelinien. Det koster penge at give sit barn den opvækst man ønsker. Mange ønsker faktisk også at tilbringe mere tid med deres børn, end hvad et typisk fuldtidsjob tillader. Indlægget vil blive alt for langt, hvis jeg skulle gennemgå alle forhold på positiv listen, og efterfølgende skulle gennemgå "medaljens bagside". Jeg har dyb respekt dels for pigernes valg og dels for dem som kvinder. Jeg er gammel nok i gamet til at vide, at de først og fremmest er kvinder, og reelt ikke adskiller sig fra alle andre kvinder, hvilket man vil bemærke, hvis man skulle få muligheden for at omgås disse kvinder IRL og ikke kun i det tidsrum hvor der mod betaling leveres forskellige former for ydelser. Som kunde ved jeg, at disse købe oplevelser betyder rigtig meget for de forskellige gæster, herunder også at værdien og nydelsen varierer alt efter hvilke behov der søges opfyldt. Jeg har også en kraftig mistanke om, at så længe pigerne er aktive, og giver udtryk for at de lyder deres "Job", så opfyldes deres behov også. Så langt så godt. Paradokserne i denne branche, sagt med en blink i øjet, er ofte at både gæsterne og pigerne ofte mangler modet til at være hudløs ærlig. Og.......det kan jeg egentligt godt forstå, og det er nok heller ikke anbefalelsesværdigt, for jeg tror faktisk at det for begge parter kan være svært at håndtere den ultimative sandhed. Jeg er sådant set enig i, at markedet har udviklet sig og stadig gør det. Et godt eksempel herpå er gummibegrebet GFE. Noget andet er det der p.t. ofres en del krudt på, nemlig de dybe og meget intime oplevelser med gensidig nydelse. Der tales om fortrolighed, at man kommer rigtigt tæt på hinanden osv. Ja, men her er det nok vigtigt, i hvert fald for mig, lige at skrive "Ja, men skåret ind til benet, er disse dybe oplevelser hverken mere ægte, finere osv, end de oplevelser hvor parterne bare er enige om at kneppe igennem, og small-talke imeden man tager tøjet på, efter kampen hede". For mig er der bare tale om forskellige og ligeværdige koncepter, uden at man reel kan konkludere at forskellige koncepter også betyder forskellige bevæggrunde til at ville kombinere sex og penge. Af nogen beskriver deres positive oplevelser med gæsterne og deres job på en måde, hvor man som læser kan tænke "AAAh, der er vist også elementer af selvpromovering og markedsføring med i beskrivelsen". Ja og ? Det gælder jo alt hvad vi skriver om os selv, også selv om vi selv rent faktisk tror at vi er 100% objektive. Er dette menneskelige træk da så forfærdeligt ? Næ, egentligt ikke, for beskriver man sig selv lidt for rosenrødt, så har virkeligheden det med, at melde sin ankomst på et tidspunkt. Vi mennesker er faktisk også meget forskellige. Personligt har jeg det faktisk rigtigt fint med både mænd og kvinder, der ikke sætter deres lys under en skæppe. Jamen de skal jo være ydmyge ellers fremstår de jo som nogle opblæste pralhalse. Hvem siger egentligt at man ikke kan slippe afsted med at placerede sig i midten, således at man hverken er ydmyg eller en pralerøv. Jeg synes faktisk at nogen enkelte på EG mestre, at have placeret sig lige i midten. At jeg måske ser dem, skyldes jo nok, at jeg reelt ikke kan beskrive ordene ydmyg og pralerøv særligt positivt, da jeg faktisk mener at begge ord taget bogstaveligt hindre ens personlige udvikling og ønsker i livet. Dog er jeg helt med på at falsk beskedenhed ligger dybt i den danske kultur, og mange æder den falske beskedenhed råt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 13. Juni, 2014 Spøjst... Efter at have høstet flere års personlig erfaring og ikke længere kan betegnes som én af "de nye", kan jeg stadig ikke forstå eller for den sags skyld høre denne "visdom", som "de gamle" forsøger at lære fra sig på denne utrolig kærlige og pædagogiske facon. Enten kræver det 10 år mere på lagnet, før jeg ser lyset, eller også må jeg have vat i ørerne og grød i mit tykke hovede.... Hej Nik Jeg kan høre det, eller skal jeg sige, jeg kan læse det. :-P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. Juni, 2014 (edited) Enten kræver det 10 år mere på lagnet, før jeg ser lyset, eller også må jeg have vat i ørerne og grød i mit tykke hovede.... Du har jo i mere end én forstand et ret lyst hoved, så jeg nægter at tro, at det er vat og grød, der trykker. Du må derfor med andre – og egne – ord hellere tage 10 år mere på lagnet . Redigeret 13. Juni, 2014 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobb 74 Skrevet 13. Juni, 2014 Nu jeg ikke selv at deltage i den dejlige mudderkastning i denne tråd. Jeg føler mig dog overbevist om at langt største delen hvis ikke alle de lyserøde, på et tidspunkt har haft tanken: Vil dette skade min forretning, eller vil det gavne den, når det kommer til at deltage i debatten her på EG. At det så for fleres vedkommende bliver kombineret med at man godt kan li' at være herinde er der helt sikker også noget om. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest prinss Skrevet 13. Juni, 2014 Hvor meget har de lyserøde at lave, siden de er så tit på, ja, nogle af dem. Bare en tanke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 13. Juni, 2014 Hvor meget har de lyserøde at lave, siden de er så tit på, ja, nogle af dem. Bare en tanke. Vi har skuda slaver til at debattere for os! :mrgreen: 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 13. Juni, 2014 Du må få lige hvad du ønsker, sålænge nederdelen er mega kort og du skal bukke dig efter det :wub: Get a room... :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest prinss Skrevet 13. Juni, 2014 Vi har skuda slaver til at debattere for os! :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest prinss Skrevet 13. Juni, 2014 Se indlæg, hvem der er meget på. Ja det var det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 13. Juni, 2014 Vi har skuda slaver til at debattere for os! :mrgreen: 1 til at debattere 1 til at ordne haven 1 til at handle ind 1 til at lakere negle Nå jeg bliver reinkarneret, så... :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 13. Juni, 2014 Til moderationen: I gamle dage det var engang At danske folk var i kongetrang De gode græd og de onde lo Hvor ingen hegner kun torne gro - Grundtvig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 13. Juni, 2014 (edited) Se så fik jeg lige læst stregen igennem.... og jeg nåede da lige at blive lidt pissede af... Ok,,,,og det her er fra drengene... Hvis du skriver andet end hihhi...søde nuserdreng, og bliver lidt grov i munden...evt, siger din mening til kollegaere, så er man misundelig....og ting der har været glemt i flere år skal hives frem....(vedkomne har nok været fryst ned en tid og ikke kommet up to date) Det kan slet ikke ses som evt en hjælp, eller en pas på, måske udtrykt forkert... Hvis man skriver sin mening, kommer der straks igen en dreng, der skriver: med den mening vil jeg aldrig besøge dig! (han er godt nok bange for vi skal diskutere hele tiden, han ved slet ikke jeg har en mundgag Og den sidste...det er jo en sikker vinder: ja man kan jo se at de lyserøde er så meget på, så har de nok ikke noget at lave. Den opfordre virkelig pigerne til at deltage...igen en super bemækning fra en dreng. Tror sku jeg går ned til Havnebumsen og Sunny og kikker lidt på Vandet Redigeret 13. Juni, 2014 af Lady Cherie 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 13. Juni, 2014 Se så fik jeg lige læst stregen igennem.... og jeg nåede da lige at blive lidt pissede af... Ok,,,,og det her er fra drengene... Hvis du skriver andet end hihhi...søde nuserdreng, og bliver lidt grov i munden...evt, siger din mening til kollegaere, så er man misundelig....og ting der har været glemt i flere år skal hives frem....(vedkomne har nok været fyst ned en tid og ikke kommet up to date) Det kan slet ikke ses som evt en hjlp, eller en pas på, måske udtrykt forkert... Hvis man skriver sin mening, kommer der straks igen en dreng, der skriver: med den mening vil jeg aldrig besøge dig! (han er godt nok bange for vi skal diskutere hele tiden, han ved slet ikke jeg har en mundgag Og den sidste...det er jo en sikker vinder: ja man kan jo se at de lyserøde er så meget på, så har de nok ikke noget at lave. Den opfordre virkelig pigerne til at deltage...igen en super bemækning fra en dreng. Tror sku jeg går ned til Havnebumsen og Sunny og kikker lidt på Vandet Du er sgu en dejlig tøs Kirse Trist at du ikke kan være med på min Tour Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. Juni, 2014 (edited) Tror sku jeg går ned til Havnebumsen og Sunny og kikker lidt på Vandet Tag dog godt med reb med. Pullerterne til at fortøje skibe ved kan vel også bruges til at tøjre mænd med. Du kunne måske finde en helt ny niche og produktudvikle: Jeg slår dig, du slår dig i tøjret, og derefter får du naturens store, isnende kolde bad et par meter længere nede :D Redigeret 13. Juni, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Juni, 2014 Bluejacket som sædvanlig rammer du hovedet på sømmet. Tak for et fornuftigt upartisk indlæg!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Juni, 2014 Se så fik jeg lige læst stregen igennem.... og jeg nåede da lige at blive lidt pissede af... Ok,,,,og det her er fra drengene... Hvis du skriver andet end hihhi...søde nuserdreng, og bliver lidt grov i munden...evt, siger din mening til kollegaere, så er man misundelig....og ting der har været glemt i flere år skal hives frem....(vedkomne har nok været fryst ned en tid og ikke kommet up to date) Det kan slet ikke ses som evt en hjælp, eller en pas på, måske udtrykt forkert... Hvis man skriver sin mening, kommer der straks igen en dreng, der skriver: med den mening vil jeg aldrig besøge dig! (han er godt nok bange for vi skal diskutere hele tiden, han ved slet ikke jeg har en mundgag Og den sidste...det er jo en sikker vinder: ja man kan jo se at de lyserøde er så meget på, så har de nok ikke noget at lave. Den opfordre virkelig pigerne til at deltage...igen en super bemækning fra en dreng. Tror sku jeg går ned til Havnebumsen og Sunny og kikker lidt på Vandet I er fandme nogle dyre damer hvis jeg skal betale bajerne men jeg er et generiøst menneske og du er naturligvis også velkommen. Rykkede mig en balle for Sunny, hvis det kræver jeg skal stå op for også gøre plads til dig, så gør jeg hjertens gerne det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 13. Juni, 2014 Århhh Havnebums vi kan da skiftes til at give øl. Jeg giver skam gerne den første runde, når du nu er så sød at dele dit hygge sted på molen med os. Skønt at sidde og nyde en kold hånd bajer og synet af Fanø i jeres selskab :) :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg