Guest Liderligfyr Skrevet 13. Juni, 2014 …… er et meget meget skidt ord som vi ikke skal bruge Men det fangede din opmærksomhed og det omhandler denne tråd mere, nemlig Disponering, salgstriks og golddiggers Alle 3 ting indeholder denne branche og det burde jo være det naturligste i verdenen, men alligevel bruger mange det negativt Disponering De fleste kan jo nok se, det giver pigerne positivt opmærksomhed at være herinde. Personligt ville jeg ikke ane hvem Sisse i Ålborg og Nikita Darling i Randers var, hvis jeg så deres annoncer. Næhhh de ville bare glide ind i mængden! Men det har deres færden på EG da ændret meget på. Nu er de blevet til "kendte" piger som skiller sig ud fra de 1000 vis af andre. SEM startede ud med fulde gardiner herinde, med en lang her er jeg hilsen og mange andre tråde. Kort tid efter melder hun ud hun ikke pt tager flere mænd ind. Det er jo meget godt når andre piger sidder og spiller Yatzy Meennnnn…… gøre opmærksom på sig selv er jo pisse ligegyldig, hvis det ikke bliver fulgt op af noget godt lagengymnastik!!!!! som jeg skrev i en anden tråd, hvis man vil være ret sikker på en god oplevelse så ville det være klogt at vælge en pige, der gør opmærksom på sig selv herinde, da hun formentlig ikke vil levere noget lort Det er da en meget brugbar ting for os mænd, at der er nogle piger, man kan forvente at få noget for pengene hos. Så tag det da som en positiv ting pigerne er herinde. Alle andre piger står det jo frit for at gøre det samme! Og det er noget man gør meget ud af i alle andre brancher også…… derfor der er messer temadage og lignende Salgstriks jeg er åh ih så liderlig kom og få drømmesex og alt det der. Har du læst en annonce for en Kia Picanto????? den er et teknisk vidunder som det er helt utrolig vi har på denne planet! AHHHHH jeg kan maksimalt gå med til, det er en maskine der formentlig kan transportere dig fra A til B Men har du set på din Glædespige, Luder, Prostituerede??( vælg selv det ord jeg må skrive for dig ) Har du set hendes opsvulmede fisse undervejs? har du lagt mærke til når man nusser hende og hun sidder med myrekryp over det hele fuldstændig passiviceret? har du lagt mærke til orgasmerne? okay ved nogen tænker man, den var 90 % sikker fake men ved andre tænker man hvis den var fake så har hun en motorik som ingen andre Deres kroppe er med i gamet om du vil eller ej. Golddiggers De gør det bare for pengenes skyld! Selvom jeg elsker mit arbejde, tager jeg også afsted for pengenes skyld shame on me ville nok stadig gøre det selvom det var frivillig, men langt fra bruge så mange timer og der var væsentlig flere kunder der var viftet ud af min butik med ordene " dig gider jeg altså ikke" Håber da pigerne finder deres job sjovt, frækt, meningsfyldt, behageligt eller andre ting som er medvirkende til at gøre det værd at gå på arbejde. Men det er altså et arbejde og dermed for penge. Og det skal vi kunder altså acceptere og synes er helt fint. Ja se på alternativet, hvis det ikke var for pengene…….. så ville pigerne forsvinde, ligesom jeg ikke ville arbejde så meget…… huuuuhhhhh må det da aldrig ske! det vil da være en katastrofe Så vær nu glad for din Glædespige, Luder, Prostitueret…. du prøver trods alt mange penge og krudt på hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Juni, 2014 "…… er et meget meget skidt ord som vi ikke skal bruge Men det fangede din opmærksomhed" Og her mistede du min opmærksomhed igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 13. Juni, 2014 Selvom jeg elsker mit arbejde, tager jeg også afsted for pengenes skyld shame on me ville nok stadig gøre det selvom det var frivillig, men langt fra bruge så mange timer og der var væsentlig flere kunder der var viftet ud af min butik med ordene " dig gider jeg altså ikke" Se lige her er der åbenbart forskel på folk, for jeg stritter folk ud af min butik, hvis jeg ikke kan lide dem eller deres opførsel, dog plejer ordene at være mere i retning af: "Jeg er bange for, at jeg ikke kan levere den service, du er interesseret i, så jeg synes, at du skal handle et andet sted." Jeg har mit drømmejob, og pengene er en nødvendig, men egentlig negativ "bivirkning". Drivkraften for mig er at tilfredsstille kundernes behov optimalt, og den bedste respons, jeg kender, er, når kunder kommer forbi bare for at fortælle, hvor glade og tilfredse de er. Jeg bliver aldrig rig på penge og er egentlig også ligeglad, men til gengæld kender jeg mange mennesker, der vil mig det godt og vice versa. Man kan være rig på mange måder. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadDogAarhus 197 Skrevet 13. Juni, 2014 De fleste mennesker går på arbejde for at kunne opretholde en levestandard og meget få tjener så meget, at de kan kaldes rige - på det grundlag. Så er der selvfølgelig forskel på hvor meget vi vil knokle for penge og hvilken levestandard vi ønsker! Der er også forskel på vores meget positiv energi og kosmisk inspiration der drysser ned i vores turban ved at gå på arbejde. Nogle dage er sikkert bedre end andre, tænker jeg. Jeg er dog overbevist om, at flertallet (funktionærer, gade-fejere, direktører eller glædes-piger) som udgangspunkt tager dagens tørn for at få smør på det berømte stykke brød. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 13. Juni, 2014 De fleste mennesker går på arbejde for at kunne opretholde en levestandard og meget få tjener så meget, at de kan kaldes rige - på det grundlag. Så er der selvfølgelig forskel på hvor meget vi vil knokle for penge og hvilken levestandard vi ønsker! ..... Jeg er dog overbevist om, at flertallet (funktionærer, gade-fejere, direktører eller glædes-piger) som udgangspunkt tager dagens tørn for at få smør på det berømte stykke brød. "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect." Mark Twain 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadDogAarhus 197 Skrevet 13. Juni, 2014 @siddharta - Spørgsmålet er jo bl.a. hvad majoriteten er? (hvad siger Mark Twain til det?) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 13. Juni, 2014 (edited) Se lige her er der åbenbart forskel på folk, for jeg stritter folk ud af min butik, hvis jeg ikke kan lide dem eller deres opførsel, dog plejer ordene at være mere i retning af: "Jeg er bange for, at jeg ikke kan levere den service, du er interesseret i, så jeg synes, at du skal handle et andet sted." Jeg har mit drømmejob, og pengene er en nødvendig, men egentlig negativ "bivirkning". Drivkraften for mig er at tilfredsstille kundernes behov optimalt, og den bedste respons, jeg kender, er, når kunder kommer forbi bare for at fortælle, hvor glade og tilfredse de er. Jeg bliver aldrig rig på penge og er egentlig også ligeglad, men til gengæld kender jeg mange mennesker, der vil mig det godt og vice versa. Man kan være rig på mange måder. jeg beder såmænd også folk om at finde andre steder hvis jeg ikke gider dem. Men hvis der ikke var penge involveret ville jeg meget gerne have reduceret mine timer, så der blev mere plads til alle de andre interesser jeg har. Dette vil indebære jeg skulle sortere kraftig i mine kunder, så krudtet hovedsagelig bliver brugt på dem jeg bedst kan lide. Går ud fra du har kunder du har mere sympati for en andre? Hvad Mark Twain har af indskydelser er mig egentlig uendelig ligegyldigt! Jeg tilhører majoriteten i dette tilfælde. Jeg tilhører også majoriteten af folk mellem 18-65 da jeg er på arbejdsmarkedet, jeg tilhører majoriteten fordi jeg har bil, jeg tilhører majoritten fordi jeg trækker vejret At man tilhører majoritten betyder ikke nødvendigvis man skal tænke over det. Man skal følge hvad man har det bedst med og ikke lade sig styre af man vil ligne majoriteten eller som andre gøre sit for ikke ligne majoriteten Citat: Liderligfyr, der godt kan skrive sine egne citater Redigeret 13. Juni, 2014 af Liderligfyr 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadDogAarhus 197 Skrevet 13. Juni, 2014 ...... Citat: Liderligfyr, der godt kan skrive sine egne citater 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. Juni, 2014 Hvad er det for noget vås Jeg går på arbejde fordi jeg kan lide mit arbejde ikke for pengenes skyld. Pigerne arbejder fordi de ikke får sex nok derhjemme eller ude i byen, pengene er et biprodukt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 13. Juni, 2014 Jeg er sq oprigtigt ked af, at jeg tog emnet alvorligt. Det skal ikke ske igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadDogAarhus 197 Skrevet 13. Juni, 2014 Jeg er sq oprigtigt ked af, at jeg tog emnet alvorligt. Det skal ikke ske igen. „Den der kun tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt han har faktisk fattet begge dele lige dårligt!“ – Piet Hein Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 13. Juni, 2014 Jeg er sq oprigtigt ked af, at jeg tog emnet alvorligt. Det skal ikke ske igen. emnet er nu alvorligt nok ment, men det er altid farefuld at skrive noget der strider imod Majorittens meninger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Katja. K 20 Skrevet 13. Juni, 2014 Så er vi jo også nogle der inden i, bare tænder på luderkonceptet. Det at blive betalt, kneppet hårdt, og blive kaldt en lille ludertøs, ludertæve med mere 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde Skrevet 13. Juni, 2014 Koncept er vel også at man kan leve højt på alle de glade kunder som kommer igen. Man bliver glad i låget, man får en masse komplimenter og ros for sit arbejde, man normalt aldrig ville få andre steder. Ihvertfald ikke dagligt. Det er også en slags kick og det bevist sex gør en lykkeligere. Heldigvis er man sin egen chef og vælger selv hvad man vil og ikke vil. Jeg nyder hver en oplevelse, og det handler vel mest om at have sig selv med i det. Ellers er det pengene det styrer en. Kend ens egne begrænsninger ..... Maria Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 13. Juni, 2014 Hovhov, Maria! Nu ikke lyde så positiv i forhold til dit job... Så er der nemlig sådan et EG-filter, der helt automatisk gør det til et rent pengefikseret markedsføringstrick. Det kan du lige så godt lære først som sidst. Sarkasme er min ven! ;) 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MovieS 20 Skrevet 13. Juni, 2014 So what......EG er platform for en bunke af ting....også bla markedsføring. Og hvis der er nogle tøser der gider at bruge deres tid og energi på at debattere, chatte, skrive og svare på PM's som et led i deres "markedsføring" ja så er det sq da al æren værd. Jeg ville da personligt hellere besøge en pige som gennem disse ting, viser interesse for deres kunder og her på EG viser en debat ivrig intelligens. Hvis man ikke kan tage flere kunder ind pga stor efterspørgsel, så er succes jo til at få øje på. Og da der jo er en "butik" hvor man ikke bare kan kalde flere på arbejde.....så vil der være en naturlig sortering. Det det handler om er, at kunderne finder den rigtige butik....bliver glade og måske kommer igen. Butiksejerne bliver glade og soler sig i deres succes.......og levere måske endnu bedre varer næste gang. Bum........alle er glade Love M 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. Juni, 2014 So what......EG er platform for en bunke af ting....også bla markedsføring. Og hvis der er nogle tøser der gider at bruge deres tid og energi på at debattere, chatte, skrive og svare på PM's som et led i deres "markedsføring" ja så er det sq da al æren værd. ham "Jante" kommer efter en på et tidspunkt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MovieS 20 Skrevet 13. Juni, 2014 You right Nille.......en uundgåelighed.....der er jo ikke noget som at se "de succesfulde" få en tur i gruset......men uanset vil de altid være elsket af nogle. Handler egentlig også om at administrere sin UPtur, for der skal de virkelige vindere jo findes. Uden sammenhæng overhovedet...........Tom K, hvem fanden kan ikke lide ham? M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. Juni, 2014 Handler egentlig også om at administrere sin UPtur, for der skal de virkelige vindere jo findes. Uden sammenhæng overhovedet...........Tom K, hvem fanden kan ikke lide ham? M Det handler også om at man kan blive på toppen og ikke er en døgnflue, Tom K. kan han knaldes ? Mon han vinder på søndag, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MovieS 20 Skrevet 13. Juni, 2014 Så er vi jo også nogle der inden i, bare tænder på luderkonceptet. Det at blive betalt, kneppet hårdt, og blive kaldt en lille ludertøs, ludertæve med mere Yeah baby.......nemlig. Godt eksempel på en "butik" hvor ejeren er naturlig engageret. Respekt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MovieS 20 Skrevet 13. Juni, 2014 Det handler også om at man kan blive på toppen og ikke er en døgnflue, Tom K. kan han knaldes ? Mon han vinder på søndag, Præcist Selvfølgelig kan han det......hahahaha Nej, desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Juni, 2014 Pigerne arbejder fordi de ikke får sex nok derhjemme eller ude i byen, pengene er et biprodukt Tanken har faktisk strejfet mig, når jeg en sjældent gang surfer rundt på diverse sider og tænker "Aaaah helt ærlig, er der virker kunder til en fysik der på ingen måder er blevet passet og plejet". Ok, det mås man ikke sige, men helt ærligt der findes også sgu og nogle piger, som nok ville have ganske ganske svært ved dels at score og dels få samme mængde af komplimenter, hvis de bevægede sig ud i den virkelige verden. p.s. Læs ovenstående med de sjove briller på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 13. Juni, 2014 Hovhov, Maria! Nu ikke lyde så positiv i forhold til dit job... Så er der nemlig sådan et EG-filter, der helt automatisk gør det til et rent pengefikseret markedsføringstrick. Det kan du lige så godt lære først som sidst. Sarkasme er min ven! Kan dette filter også filtrere tråde i den dårlige ende fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 13. Juni, 2014 Så er vi jo også nogle der inden i, bare tænder på luderkonceptet. Det at blive betalt, kneppet hårdt, og blive kaldt en lille ludertøs, ludertæve med mere Pust. Så ved vi vist hvilken ende af den seksuelle skala du hører til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 14. Juni, 2014 Koncept er vel også at man kan leve højt på alle de glade kunder som kommer igen. Man bliver glad i låget, man får en masse komplimenter og ros for sit arbejde, man normalt aldrig ville få andre steder. Ihvertfald ikke dagligt. Det er også en slags kick og det bevist sex gør en lykkeligere. Heldigvis er man sin egen chef og vælger selv hvad man vil og ikke vil. Jeg nyder hver en oplevelse, og det handler vel mest om at have sig selv med i det. Ellers er det pengene det styrer en. Kend ens egne begrænsninger ..... Maria Ja man får på ingen måde en forretning op at køre uden glade Kunder det er ligesom basen Dejligt at høre at du befinder dig godt i Jobbet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg