Hop til indhold

Recommended Posts

Hvad er hendes profilnavn på Instagram for hun har fået nye billeder og der mangler det med profilnavn

Eftersom det er fjernet lader det til at have været en fejl, så jeg synes ikke det skal postes her.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er hendes profilnavn på Instagram for hun har fået nye billeder og der mangler det med profilnavn

Hun har selvfølgelig lagt det ud ved en fejl. Respekter pigens privatliv. Det er sku frækt af dig at spørge og så endda første post. Rigtigt godt gået....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har selvfølgelig lagt det ud ved en fejl. Respekter pigens privatliv. Det er sku frækt af dig at spørge og så endda første post. Rigtigt godt gået....

Behøves måske ikke lige udvise så stor harme over mandens forespørgsel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Behøves måske ikke lige udvise så stor harme over mandens forespørgsel.

Jo.

For der er at snage i hendes privat liv.

Og i denne branche er det en grænse man ikke skal overskride!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo.

For der er at snage i hendes privat liv.

Og i denne branche er det en grænse man ikke skal overskride!

Du har selv tidligere sagt at det ikke er hendes instagram konto og hun har selv lagt billedet op, så Don-D kan vel undskyldes til en vis grad for sin forespørgsel. 

Dermed sagt er jeg ikke, som du også kan se af mit tidligere svar, uenige i at vi skal lade den information være. Mit problem var den umådeligt harske tone det blev fremført i. Det er ganske gratis at holde en god tone og det skaber nu engang en bedre stemning. Så lad os prøve at vente til Don-D utvetydigt, eller en anden, gør noget som ikke udviser den fornødne respekt overfor pigerne i branchen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dumme spørgsmål fortjener dumme svar! Og nej Don-D kan ikke undskyldes for at ville finde pigens instagram som KLART er personlig. Hvis du nu kom til at c&p din facebook på siden her, ville du så også mene at vi lige skulle lægge linket op igen efter du selv har fjernet det?

Jeg fatter ikke at vi har denne samtale overhovedet.

I øvrigt synes jeg at min tone var helt retfærdig i forhold til spørgsmålet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld men jeg har misforstået det. Jeg gik ud fra det var en professionel Instagram hun brugte. min fejl

det var ikke personligt men jeg er bare træt af de foto på deres anoncer er lavet i Photoshop så jeg håbet der var nogle orginale billeder på Instagram :-|

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld men jeg har misforstået det. Jeg gik ud fra det var en professionel Instagram hun brugte. min fejl

det var ikke personligt men jeg er bare træt af de foto på deres anoncer er lavet i Photoshop så jeg håbet der var nogle orginale billeder på Instagram :-|

Det er ok, vi er nogle der forstår. 

Jeg tror ikke nogen af de fotos der er på Candy's annonce har været igennem photoshop. Det er vidst bare ganske almindelige selfies med en mobiltelefon. Candy ser vitterligt så lækker ud :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...