Kausten 151 Skrevet 14. Juni, 2014 Hey. Er sikkert en anden tråt om dette.. men kunne ikke lige se en.. Så i Spanien få tæsk igår? Er egentlig ikke fan af Fodbold. Men den kamp kunne jeg ikke lade være med at se. Spændene om England for tæsk af Italien iaften/nat . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 14. Juni, 2014 Er der ikke andet end fodvold i fjersynet? Jeg sidder her på EG og er ved at få krampe i fingrene. Rent tidsfordriv. Skit pyt. Sikke masse palaver man vågner op til i morgen! Så!!!!!!!!!!! Måske alligevel fodvold! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 14. Juni, 2014 Hey. Er sikkert en anden tråt om dette.. men kunne ikke lige se en.. Så i Spanien få tæsk igår? Er egentlig ikke fan af Fodbold. Men den kamp kunne jeg ikke lade være med at se. Spændene om England for tæsk af Italien iaften/nat . havde man bare spillet 100 kr på det resultat-waw fisse man kunne have fået . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 15. Juni, 2014 (edited) havde man bare spillet 100 kr på det resultat-waw fisse man kunne have fået . spillede en 20kr på de vandt Redigeret 15. Juni, 2014 af nuhok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 15. Juni, 2014 Jeg er ikke den store fodboldentusiast, men den kamp var godt nok fantastisk. Og dejligt at et hold, ingen regnede med, pludselig kommer i fokus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg