Hop til indhold
Truckeren

Nogen der har prøvet Geng Khor Thai Massage i Køge??

Recommended Posts

Jeg ønsker at vide om de er gode og om de tilbyder ekstra ydelser

Ja, der ligger anmeldelse af 20 maj, samt indlæg nr. 250 i thailisten øst.

Fuldpakke er en option.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der 2 gange. Første gang startede jeg med en lidt moden pige som gav fast hård massage. Så kom en yngre Honney ind som giver blød men dog virkende massage og tantra. Det var vildt godt. Sidste gang jeg var der tog jeg hende og fik en time i himlen. Hendes bløde massage er verdens klasse. Jeg har fundet et nyt favorit sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

http://gengkhormassage.dk/index.html

Hvis det er samme Honey, som jeg mødte i oktober, er hun en utroligt sød og kælen pige i sidste halvdel af tyverne. Lidt større end de fleste thaipiger, men på ingen måde kraftig - blot ikke petit.

​jeg har også mødt hende Honey..... jeg er bange for at "hun" er en mand.... der er blevet moduleret..... store fødder, mørk stemme, og hendes .... er total tør... !!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min kompliment til overkriften!

For en gangs skyld en oplysende overskrift, hvor man straks kan se, om det er noget man kan bidrage til i stedet for "har I prøver hende her?" eller "Har I været her?"

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle skrev, den 2015-05-07 16:09:37:

Ja og tråden er næsten 1 år gammel!!!!!       

Og nu er den halvandet år gammel - men linket virker stadig. Og takket være mig kommer den op lidt i hierarkin, nu når en anden tråd om stedet er i gang.

Inget i behøver takke mig for.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har fået tantra massage af hende den høje med det lange hår mener hun hedder Ehm, fantastisk oplevelse med afsluttende samleje, den anden gang jeg var ved hende var det helt fantastisk, der slikkede hun stjernen på mig da jeg lå på maven:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
tbear5566 skrev, for 10 timer siden:

Hvad er priserne for lidt "udvidet massage"?

:-) tbear

Jeg var forbi en måned før nytår.

1 times kompetent massage af 2 piger, til sidst gik den ene ud med vaskefadet og den anden, ikke berøringsangste pige, gjorde mig helt færdig i bar tilstand

Jeg gav 1000,-

Husker desværre ikke navnene, men de snakkede begge to et,....... langt over gennemsnittet,...... forståeligt dansk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...