Hop til indhold
Guest Aalborg

Chaba, Aarhus

Recommended Posts

Guest Aalborg

I dag aflagde jeg igen et besøg hos dejlige Cream hos Chaba. Hun har tidligere arbejdet hos Lampoo, men "mutter Cat" syntes hun skulle være på Chaba.

For nogen tid siden besøgte jeg hende hos Lampoo, og efter den skønne behandling, var jeg sikker på, at det ikke skulle være en eengangs-visit.

Jeg ringede derfor i går og aftalte en tid med Cream til i dag.

Jeg ankom rettidigt til stedet og blev lukket ind af Cream og fik straks et dejligt velkomstknus (læs: kys) og et glas cola.

Det var ikke nødvendigt med de store aftaler om hvad massagen i dag skulle bestå af, samt betalingen herfor. Det aftalte vi allerede, da jeg besøgte hende sidste gang.

Jeg kommer ikke nærmere ind på massagens art og betalingen - så undlad venligt at spørge..,.

Jeg var meget tilfreds med den udsøgte behandling, bare ærgerligt, der er så langt til Århus, men besøges igen, det skal hun, inden hun rejser tilbage til Thailand omkring d. 10/8.

Jeg hilste også lige på en anden ny pige på Chaba, og hun synes også brugervenlig, så måske....

Fik også en dåse-cola med til hjemturen, det var godt varmt i bilen...så alt i alt en udmærket søndagsvisit hos Cream..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter den udmærkede anmeldelse blev jeg fristet over evne og tænkte: "So ein Ding muss ich auch haben". Jeg frekventerede derefter Cream i går og kan kun sige at anmeldelsen til fulde lever op til virkeligheden:

Cream er en af de sødeste piger jeg har mødt i branchen til alt det efterfølgende. Selve massagen var en udmærket afslapningsmassage, men kommer man på grund af en dårlig ryg, ville jeg nok vælge et andet sted.

Men summa summarum: De allerhøjeste karakterer til Cream. Hun klagede over der ikke var ret mange kunder, så skynd jer inden hun rejser hjem igen. Så kan vi håbe hun kommer tilbage på et senere tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gængse Aarhus-priser: 300 for massage plus det løse.

Jeg kan klart tilslutte anbefalingerne ovenfor, har besøgt den skønne pige fire gange nu.

Og det bliver absolut ikke dårligere, det er et fantastisk humør man altid bliver mødt med. 

Og så den dejlige runde røv, den er sgu sjælden på en thai.

Så det bliver nok til nogle flere besøg inden hun rejser igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til os der ikke har mødt Cream, kunne vi evt. få en lidt nærmere beskrivelse af den søde pige ? Dimensioner og hvad I ellers måtte finde relevant at nævne. På forhånd tak ! :-) Nå ja, hvad er adressen egentlig ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Til os der ikke har mødt Cream, kunne vi evt. få en lidt nærmere beskrivelse af den søde pige ? Dimensioner og hvad I ellers måtte finde relevant at nævne. På forhånd tak ! :-) Nå ja, hvad er adressen egentlig ?

Læs Århus,Skødstrup, Lampoo tråden og følg mine links;) Der står alt om dette erotiske fatamorgana.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er lidt usikker her, men er Cream hende der blir omtalt som Ais i den tråd, AE ?

Nej Ais er en stavefejl. Hun hedder Ice, og er desværre rejst.

Cream var her for godt et år siden.

Se

Jeg skriver hendes bryster ikke er helt faste, det er de så nu. Hun må have fået lavet noget, men de er stadig pænt proportionerede i forhold til hendes krop. Ikke noget kæmpe siliconeværk. Jeg kunne nu heller ikke mærke noget, er lige ved at tro jeg husker forkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har i dag haft den udsøgte fornøjelse at besøge Cream hos Chaba. 

Det var en helt igennem fantastisk oplevelse og jeg kan fuldt ud tilslutte mig de positive anmeldelser i denne tråd. 

Hun forstår virkelig at få en til at føle sig godt tilpas og slappe af mens man nyder den dejlige massage. 

Det er en skam, hun snart skal tilbage til Thailand om ikke så længe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hun er her til 30 august.

Det var mig der havde varmet hende op fra morgenstunden, så du skylder en fad ved åen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Sammen med Cream er Mia.

Meget slank pige, omkrig de 30 -35.

Sød og glad.

Fint blow uden, kysser med hurtige tungebevægelser.

I det hele taget er hun meget hurtig i bevægelserne.

Hun taler engelsk, og kunne tales til at sætte tempoet ned, over hele linien.

Dejlig elskov. Hun ridder hårdt og dybt.

Var helt med på lidt gensidig oral opvarmning.

Alt i alt en god oplevelse, men hun kommer ikke på højde med Cream og Anne som før var på Lampoo.

Normale Århus priser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er her til 30 august.

Det var mig der havde varmet hende op fra morgenstunden, så du skylder en fad ved åen :)

Her er lige en lille rettelse det er den 13/8 hun rejser hjem igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig de positive anmeldelser. Helt klart en af de sødeste thaipiger - og så ser hun bestemt også godt ud.

Glad og positiv fra start til slut og med en stor forståelse for, at afslutningen skal være en fantastisk oplevelse og ikke bare et hurtigt ryk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Thanks Creami for some lovely months.
I do not get more visits in this time.
Hope she comes back again in December or January.
I'm already looking forward to return visits.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej...

JA, der er mulighed for en shower after treatment, men det er en god idé at bestille det, inden behandlingen, så der også er tid til det....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...