Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen.

Jeg var engang hos en thaimassør (ca. et år siden) ved en sidegade til blegdamsvej for at få en massage men endte med at forlade stedet af personlige årsager uden massage.

Massøren virkede rigtig sød og jeg havde sat mig for at komme tilbage når jeg havde mulighed for at få massage.

Da jeg kom tilbage et par uger efter var der dog kommet en ny ejer. Stedet er lukket nu. Jeg spurgte efter den tidligere massør men de vidste ikke hvor hun var.

Jeg ved ikke hvad hun hedder. Hun havde brunt hår og krøller (ved godt at det er atypisk for en thaikvinde - men det virkede heller ikke som om at det var naturlige krøller eller hendes naturlige hårfarve)  også havde hun en stor rund bagdel (også ret atypisk for en thai).

Nogen af jer der ved hvem jeg taler om og hvor hun evt. er nu?

Det der er kendetegnet ved hende er hendes ret store bagdel. Hun var enten i slut 30'erne eller i starten af 40'erne vil jeg tro. Det er lidt svært at bedømme en thaikvindes alder.

Håber nogen af jer kan hjælpe med de få oplysninger jeg har om hende.

Vh.M

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej allesammen.

Jeg var engang hos en thaimassør (ca. et år siden) ved en sidegade til blegdamsvej for at få en massage men endte med at forlade stedet af personlige årsager uden massage.

Massøren virkede rigtig sød og jeg havde sat mig for at komme tilbage når jeg havde mulighed for at få massage.

Da jeg kom tilbage et par uger efter var der dog kommet en ny ejer. Stedet er lukket nu. Jeg spurgte efter den tidligere massør men de vidste ikke hvor hun var.

Jeg ved ikke hvad hun hedder. Hun havde brunt hår og krøller (ved godt at det er atypisk for en thaikvinde - men det virkede heller ikke som om at det var naturlige krøller eller hendes naturlige hårfarve)  også havde hun en stor rund bagdel (også ret atypisk for en thai).

Nogen af jer der ved hvem jeg taler om og hvor hun evt. er nu?

Det der er kendetegnet ved hende er hendes ret store bagdel. Hun var enten i slut 30'erne eller i starten af 40'erne vil jeg tro. Det er lidt svært at bedømme en thaikvindes alder.

Håber nogen af jer kan hjælpe med de få oplysninger jeg har om hende.

Vh.M

Det kunne godt være Tanapat, de lå i Læssøesgade 20 for et år siden.

Tanapat Wellness
Griffenfeldsgade 43 kld.
2200 København
Tlf. 91 94 57 91

Se mere her, måske det er hende på billdet, hendes navn er Ami / Arun?
Hun har stor bagdel/bryster mv.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arun var/er et kapitel for sig. På den gode måde.

Men hun er 50+ med god marginal. Og jeg kan ikke huske hende med krøller.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Det er rigtigt, den med krøller driller lidt. 
Vi skal muligvis en måned længere tilbage i tiden, så har vi Noi på samme adresse.

Kan ikke komme i tanke om andre der har ligget på sidegade til Blegdamsvej, inden
for den angivne tidshorisont.

Men lad os høre om det var i Læssøesgade 20, Mr. Martin har været, inden jeg kommer
med yderligere oplysninger.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er korrekt adresse. Men det er ikke Arun. Hun var kønnere så vidt jeg husker :)

Det kan godt være at hun måske var i slutningen af 40'erne

Nogen der har et billede af Noi eller ved hvor hun holder til?

Takker ellers for hjælpen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er korrekt adresse. Men det er ikke Arun. Hun var kønnere så vidt jeg husker :)

Det kan godt være at hun måske var i slutningen af 40'erne

Nogen der har et billede af Noi eller ved hvor hun holder til?

Takker ellers for hjælpen

Det har du her, til højre i billedet.

Hvis det er hende, befinder hun sig nu i Lund, Sverige.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm ved ikke lige om det er hende. Men kedeligt at hun er taget helt til Sverige. Er der ikke en thai massør med ca samme bagdel? Stor, rund og fyldig :) her i kbh?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm ved ikke lige om det er hende. Men kedeligt at hun er taget helt til Sverige. Er der ikke en thai massør med ca samme bagdel? Stor, rund og fyldig :) her i kbh?

Hmmm, det er ikke det der er mest af i thaiverdenen, men du kan jo starte med tidligere nævnte Ami.

At dømme udfra billederne er der måske noget at hente her: http://srimalai.dk/   ?

Eller indehaveren af Sisaket: http://www.sisaketthaimassage.dk/cms/index.php   ?

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Indehaveren af Sisaket - som de gange jeg havde glæden, kaldte sig Joy - har nok en i sammenhænget ganske lille bagdel.

Men Arun is da thing. Hun har jo alt det du efterspørger.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Indehaveren af Sisaket - som de gange jeg havde glæden, kaldte sig Joy - har nok en i sammenhænget ganske lille bagdel.

Men Arun is da thing. Hun har jo alt det du efterspørger.

B

Arun vil være et super valg, men man skal nok lige ringe i forvejen for at være sikker på, at hun vil være der. Dejlige Pat er der også og engang imellem en ung pige.

Men er Læssøesgade 20 ikke lukket ned nu ? , kan se den stadig er på OD's kort måske andre der ved mere.

/Giraffen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mr Martin skriver længere oppe at stedet er lukket nu, så det må vi gå udfra.

En overgang kørte Tanapat begge steder, velvidende at læssøesgade ville lukke/overtages

af en anden, lod jeg den være på kortet.

Jeg får den slettet i morgen når jeg ikke er på IPhone.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...