kanonkongen 34395 Skrevet 16. Juni, 2014 (edited) Ja går nogen i gifte tanker Så tag denne præst. Det her forventer man ikke. Nå ja smuk sang, er det nu også. Ha en god sommerdag allesammen KK Redigeret 16. Juni, 2014 af kanonkongen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 16. Juni, 2014 OMG - hvor er det bare den fedeste vielse EVER.... jeg tudede mig igennem det meste af den video... så tror jeg faktisk godt jeg ville kunne overtales til en tur op af kirkegulvet hvis det skulle være... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 16. Juni, 2014 Vi kunne da, ikke være mere enige der, sad sku også som en lille tudeprins, da jeg så videoen. Jeg elsker den sang, har også en speciel betydning for mig. Men Jasmin, du siger da bare til. Hvornår vi, skal tage til Irland og mødes med præsten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 16. Juni, 2014 Hold da helt kæft! Det er en vielse man husker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 16. Juni, 2014 præsten Ray Kelly omskriver sin tale. Og sætter den ind som en sang, Mere personligt, kan det jo ikke blive. Det brudepar må have været, meget overraskede. Stort stort og meget flot personlig hilsen til dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg