Hop til indhold

Recommended Posts

Hey

Er da noget skidt, at pigerne i Hørdumsgade måske snart må lukke....øv...har sgu været value for money!

Men hjemmesiden præsenterer igen nye piger: Anna og Olivia. www.polskepiger.mono.net

Nogle der har været der i dag? Hvem af dem skal man så slutte 'den polske æra' af med? :smile:

Altså håber da de dukker op et andet sted snart!

/Steve

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Mc

Tak. Super, så hurtigt du opdaterer hjemmesiden :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Mc

Sorry, troede det bare, da det vist er 5. eller 6. gang, du er den første, der gør opmærksom på, at der er ændringer på siden :-)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Mc

Sorry, troede det bare, da det vist er 5. eller 6. gang, du er den første, der gør opmærksom på, at der er ændringer på siden :smile:

Venligst

French

Jeg er tilmeldt nyhedsmailen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Mc

Åh ja, nu husker jeg. Meldte mig også til, men har aldrig fået en mail. Er nok kommer til at taste forkert. Melder mig til igen nu :-)

Tak for reminderen :-)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den første uge på Christianshavn privat-diskret. Det har ikke noget med det øvrige team på hørdumsgade at gøre. De dygtige piger har klaret det selv. Så forvent ikke hørdumsgade 2.0.

Har du et link med tlf. til dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Diver1974

Så har jeg gjort detektivarbejdet for jer :smile:

Og tilmed fundet det jeg trods alt godt vil betegne som en Hørdumsgade 2.0!

Se under "Kommende piger"

www.rubinpigerne.mono.net

/S

Super, tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men det er jo bare samme sted som Sussi har huseret. Troede der skulle være tale om Christianshavn. Ellers godt at de i det mindste har fundet et sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Betyder det ikke blot at ringen er sluttet men sidder på en anden finger!

Dette er udbrydere af det tidligere Hørdumsgade.. Nu samle de igen!

Jeg har faktisk lidt kedelig erfaring med dem .. Sure beskidte svar!

Men prøves skal det da specielt nu Niki og Jenny er tilbage;-)

Luke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har talt med en af damerne og hun afviser at der er planer ligenu om at arbejde på det sted. Det bliver som jeg sagde privat diskret på Christianshavn på et ret lækkert sted I morgen aften eller fra onsdag morgen. Jeg poster deres annonce I morgen aften når den er skrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trunterne har ikke fået en annonce op endnu, men de tager imod fra i morgen. Jeg videregiver med tilladelse deres numre og besked om at de modtager bookinger nu og besøg fra i morgen tidlig.

Jenny 71671083

Niki 71671086

Sara 71671089

Har set deres lejlighed i dag og den må siges at være fin og med anonyme indgangsforhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trunterne har ikke fået en annonce op endnu, men de tager imod fra i morgen. Jeg videregiver med tilladelse deres numre og besked om at de modtager bookinger nu og besøg fra i morgen tidlig.

Jenny 71671083

Niki 71671086

Sara 71671089

Har set deres lejlighed i dag og den må siges at være fin og med anonyme indgangsforhold.

Er det Rubinsteinsvej eller Christianshavn ???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...