Hop til indhold
warmgun

Spild af skønhed...

Recommended Posts

To smukke unge latinaer kommer ud fra en have. Den ene har de lækreste store bryster, der nærmest truer med at hoppe ud af hendes top. Jeg kan naturligvis ikke lade være med at nyde synet af dem, til de har passeret mig på fortovet.

Min næste tanke er den, der har givet overskriften - der hvor de kom ud fra, bor der et bøssepar. Flinke og rare mennesker, men alligevel 'spild af skønhed'. :)

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forestiller mig at mange bøsser sagtens kan sætte pris på kvindelig skønhed, selvom de ikke tænder seksuelt på kvinder... Så helt spildt har det nok ikke været ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalerKbh

To smukke unge latinaer kommer ud fra en have. Den ene har de lækreste store bryster, der nærmest truer med at hoppe ud af hendes top. Jeg kan naturligvis ikke lade være med at nyde synet af dem, til de har passeret mig på fortovet.

Min næste tanke er den, der har givet overskriften - der hvor de kom ud fra, bor der et bøssepar. Flinke og rare mennesker, men alligevel 'spild af skønhed'. :)

Forstår ik helt hvor du vil hen med det ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Måske bøsserne netop ser det smukke i disse piger, fordi de ikke død og pine bare vil knalde dem, pga. et par store flotte bryster.  :ph34r: Nåh, det var bare en strøtanke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

mine bedste venner er faktisk bøsser :)  det er der jeg føler mig mest fri til at være mig selv nøjagtig så fræk og sexet eller kedelig og sjusket jeg kan være... de tager mig fuldstændig som jeg er uden skelen til om jeg kom godt ud af sengen... 

så den skønhed du oplevede idag er ingenlunde spildt... heller ikke den indre skønhed som bøsserne er super til at få øje på fordi de ser hele pakken ved første øjekast :)  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den sjoveste veninde at gå i byen med, var faktisk lesbisk. Efter vi havde fundet ud af jeg ikke var bøsse/biseksuel, pga ørering før det var normalt, havde vi det sjovt. Vi havde de samme interesser  :lol: , SAVNER HENDE  :(  :lol:  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hm var tænkt som en humoristisk bemærkning. Er åbenbart blevet misforstået!

Nej da - min var såmænd tænkt ligeså :D

Det dér humor er noget bøvlet noget :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...