Hop til indhold
Guest Runaldo

Malua - SexySecret

Recommended Posts

Guest Runaldo

Momma said 'Knock you out!'.

Mere om det senere ...

Siden sommeren 2012, har jeg prøvet at arrangere en aftale med Malua, men det har altid glippet pga. arbejde, skole, familie osv. Så i forrige uge troede jeg lykken havde ramt, men så var det en helligdag. Doh. Skuffelsen holdt dog kun indtil i mandags. Der fik jeg fat i Malua, fik lavet et aftale om aftenen. 

Efter så lang tid, var det svært at holde nervøsiteten i ro indtil jeg trådte ned af trappen og ringede på døren. Hun åbnede døren, og dér var hun så. Wauw. Men, åbenbart havde hun dobbeltbooket ved en fejl, og efter lidt råben frem-og-tilbage mellem mig og den anden herre, blev vi enige om at jeg ventede en halv times tid, og fik et nedslag i prisen. Puha, det var meget lange 35minutter.

Da det så var min tur, kom hun ind i rummet hvor jeg sad og tæskede heavy metal fra telefonen for at ikke høre noget - splitternøgen som hun var - og dirigerede mig ind i det korrekte rum, hvor hun prompte sagde "Tag du tøjet af, så kommer jeg og voldtager dig!". Bum. Der var jeg klar!

Dem som har besøgt Malua, ved hvor flot en krop hun har, og hendes billeder de skjuler ikke meget til fantasien, de lever tilgengæld helt op til forventningerne. Som bryst-mand, er hun lige pigen man skal besøge. Jeg kan stadig ikke få hendes barm ud af hovedet. Vi starter ud med at snakke lidt, og hun spurgte meget nysgerrig til mine tidl oplevelser på stedet. Hun er virkelig down-to-earth. Jeg begyndte at pille lidt, for der kom jo liv i sjoveren, af at sidde og kigge på det smukke ansigt, og store dejlige bamser. 

Vi leger lidt frem og tilbage, og da hun sætter sig for oven i ren ridderanke, bøjer hun sig forover så jeg kan få herlighederne i hovedet. Hun svinger så lidt fra side til side - Jeg kunne næste være blevet kvalt i disse bamser. De var ihvertfald tunge nok til at kunne slå mig ud - for blev en smule diffus da hun hamrede den ene ind i kassen på mig! :)'Knock me out!'. Havde det været realiteten, skulle der stå på min gravsten: "Death by tits!".

Men, ak og ve. Jeg må erkende at nervøsiteten tog overhånd, og jeg havde lidt problemer med at samarbejde i de nedre regioner. Hun tog det helt roligt, og foreslog lidt "hånd-leg" istedet. Så hev hun en stor lilla dildo frem og lod mig lege lidt med den - på hende, skal det lige understreges! Det var samtidig med hun gav mig en god omgang svensk.

Det hele endte i en dejlig afslappet atmosfære, og vi lå og snakkede om diverse ting bagefter - samt at jeg skulle have taget så mange mentale billeder af hendes brystparti inden jeg forlod stedet. Vi sagde farvel og jeg var ude af døren.

SexySecret som lokation får 9/10.

Malua får 10/10 i både reklame, service, krop, udførsel.

Hun skal helt sikkert besøges igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har kigget på Malua et stykke tid men er blevet distraheret af en anden sød pige :) Men nu skal det være! Næste gang jeg har en torsdag så skal hun besøges..

Tak for anmeldelsen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Tak Runaldo, du skriver godt og sjovt!

Hvad var prisen for en time?

Det står under hendes profil på Sexysecret.dk

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er hun i Slagelse idag?

Det ser jo sådan ud ifølge vagtplanen, men der står ikke nogen adresse på et sted i Slagelse..... - kun til klinikken i Rødovre.....

Help me out - inden jeg ringer og spiller dum i telefonen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror roligt du kan ringe. Der står jo hun er i Slagelse, så må man jo ligesom tage det for gode varer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det regner jeg også med.

Det er bare lidt mærkeligt/dumt at man skriver, at der er to klinikker - og så kun opgiver adresse på det ene sted.....,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Helt ufattelig god oplevelse med Malua!

Hun er lækker, sød, naturlig, helt ufattelig morsom - og professionel uden at det føles sådan.

Vi morede os, vi snakkede, vi slikkede, vi legede og vi rørte ved hinanden - og uden at det virkede styrende eller generende havde Malua hele tiden "et trick" klar.

Og så viste hun sig som en sand professionel ved at holde min sprøjteklare pik lige på bristepunktet i 40 minutter, hvorefter vi i fællesskab smurte hendes fantastiske bryster ind i olie og jeg sprøjtede en meget stor ladning ud over dem.

Efter 5 minutters luft, aftørring, grin og snak kommer vi i tøjet og går udenfor. Her ringer telefonen straks hvorpå Malua straks udbryder - "Sikke mange liderlige mænd, der er idag......"

Fantastisk pige :-)

12 stjerner til Malua - ud af 10 mulige....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...