Hop til indhold
Guest F. Underwood

Dolly Mansiongirls

Recommended Posts

Guest F. Underwood

Er der nogen der har erfaring med unge dame og lever hun på til sine billeder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest F. Underwood

Tak for linket men jeg ville høre om nogen havde været i nærkontakt med Dolly og havde noget at berette.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for linket men jeg ville høre om nogen havde været i nærkontakt med Dolly og havde noget at berette.

Havde jeg såmænd gennemskuet.

Var lige inde for at kigge på damen, og tænke at jeg ville servicere med et link, når nu du havde glemte det.

(og så også fordi jeg selv var interesseret i om nogle havde noget interessant at sige). :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var en meget almindelig oplevelse(har lige været der). Købte en halv time til 1000kr uden ekstra. Der var ingen kys, selvom hun reklamere med det ved køb af 30 min eller over, men fred være med det(kan være pga. hipster overskægget). hun var meget sød, men en "wauw-oplevelse" var det dog ikke. hun var sådan middel engageret, da hun red og suttede var hun sød til også at inkludere testiklerne, men hendes ansigtsudtryk mindede om en person, der overvejet imorgen dagens indkøb.

billederne på hjemmesiden er meget manipuleret. hun har sådan en ok krop, dog ingen tegn på træning eller diæt-sammensætning. Brysterne er pæne, falske og semi-bløde.

det var ingen dårlig oplevelse, men er det GFE man søger, så ville jeg besøge http://seductiongirls.dk/pigerne/tina/, for hun er så sød og rar :smile:

DBH overtegnet.

Redigeret af Dillinger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest F. Underwood

Tak for meldingen. Desværre er det du beskriver det man oplever med pigerne på Mansiongirls ind imellem. Har et par gange oplevet at billederne og pigen svarede helt til hinanden og en enkelt gang at pigen både var billedskøn, virkelig sød og et superknald. Hun er der ikke mere desværre og leder derfor efter en værdig afløser. Det bliver så ikke Dolly

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...