Sidespringeren 226 Skrevet 19. Juni, 2014 Er det ikke snart ved at være på tide at krydre hverdagen med en lille sommer konkurrence her på EG, igen med en fræk 1. præmie i form af en god tur i høet hos én af de dejlige gudinder her på sitet? I slutningen af sidste år var vi en lille håndfuld medlemmer, der samlede lidt skillinger ind til formålet, EG's administration stod for selve konkurrencens vilkår og afvikling, og den skønne Line var så venlig at stille sin smækkerlækre krop til rådighed som flot 1. præmie i en times tid.... Sku' vi ikke bare få noget lignende op at stå igen? (For nu at blive i terminologien... ) Jeg starter med at donere den første 500 lap til det gode formål - Hvem følger trop? (Sku' vi ikke satse på at indsamle en 2.000-2.500 denne gang, så der kan blive til en ordentlig omgang til den heldige vinder?) Og hvem vil gerne være "1. præmiepige" denne gang? Én regel synes jeg bør være ufravigelig: Den heldige vinder SKAL efterfølgende aflevere en udførlig anmeldelse af sin præmieudlevering her på sitet! Vh. Sidespringeren 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2014 (edited) Jeg melder mig gerne som "præmiepige"! Hmm... ved nærmere eftertanke så aligevel ikke. Kom til at tænke på hvem vinderen kunne være... Redigeret 19. Juni, 2014 af JK1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2014 Jeg har prøvet og kontakte admin for tre måneders tid siden, ville donere en times hygge, -men har aldrig hørt noget tilbage? Tænker jeg måske ikke er populær nok? -eller at det kræver en del anmeldelser før man kan komme i betragtning? 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 19. Juni, 2014 Jeg melder mig gerne som "præmiepige"! Tak for tilbuddet JK1, men jeg tror sgu', det kommer til at knibe med donationerne til det formål? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 19. Juni, 2014 Jeg har prøvet og kontakte admin for tre måneders tid siden, ville donere en times hygge, -men har aldrig hørt noget tilbage? Tænker jeg måske ikke er populær nok? -eller at det kræver en del anmeldelser før man kan komme i betragtning? Det lyder da som et bragende godt tilbud, Molly, som jeg ikke kan forstå, der ikke er kommet en reaktion på? De andre gange, der har været kørt konkurrencer her, er antallet af indlæg med anmeldelser steget mærkbart, hvilket jo også kvalitativt set gør EG langt mere interessant. Vh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2014 Ja, det tænkte jeg nemlig også Der er pt jo ikke mange anmeldelser, men mere debatter der kører, så måske kunne man kun komme i betragtning hvis man var en artig dreng her på sitet, smiler (positiv og sober debatter uden alle de skænderier?) Bare en tanke til en sideregel.... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 19. Juni, 2014 Jeg har prøvet og kontakte admin for tre måneders tid siden, ville donere en times hygge, -men har aldrig hørt noget tilbage? Tænker jeg måske ikke er populær nok? -eller at det kræver en del anmeldelser før man kan komme i betragtning? Hvis nu at admin vågner op og tager imod dit tilbud, så er det jo lidt synd for os på Djævleøen at du bor i jydeland SNØFT ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 19. Juni, 2014 Ja, det tænkte jeg nemlig også Der er pt jo ikke mange anmeldelser, men mere debatter der kører, så måske kunne man kun komme i betragtning hvis man var en artig dreng her på sitet, smiler (positiv og sober debatter uden alle de skænderier?) Bare en tanke til en sideregel.... Igen en go' idé, Molly! 1.præmien tilfalder en flittig, saglig og faglig skribent her på sitet, der ud fra Admin og assistenters vurdering altid formår at levere sine anmeldelser og øvrige indlæg i en sober, men præcis tone..... Altså ingen præmie til hverken idioterne, spammerne, eventyrfortællerne, de generelt bare mavesure, røvslikkerne eller de hvide riddere! Vh. Sidespringeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2014 Hvis nu at admin vågner op og tager imod dit tilbud, så er det jo lidt synd for os på Djævleøen at du bor i jydeland SNØFT ! Så må du lige aarangere en Tysklandstur den dag, og tage broen istedet for færgen ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place Skrevet 19. Juni, 2014 Smider også gerne 1 times fræk sex i som præmie...hvis det har interesse 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 19. Juni, 2014 (edited) Jeg har prøvet og kontakte admin for tre måneders tid siden, ville donere en times hygge, -men har aldrig hørt noget tilbage? Tænker jeg måske ikke er populær nok? -eller at det kræver en del anmeldelser før man kan komme i betragtning? Ej, sådan håber jeg da i hvert fald ikke det er. For du kan faktisk være mere populær end os alle sammen, men dine gæster kan bare være typen, der ikke skriver anmeldelser... Husk det, smuksak. :) Redigeret 19. Juni, 2014 af Nikita 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 19. Juni, 2014 Smider også gerne 1 times fræk sex i som præmie...hvis det har interesse Thumbs up også for dit tilbud, Sandra Dee! - Måtte jo af nysgerrighed lige forbi din profil og videre til hjemmesiden... Damn, hvor er I piger dog høje dernede i det sydvestjyske! Er det al den fiskeolie, der får jer til at vokse så drastisk? Kh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place Skrevet 19. Juni, 2014 Danmarks længste....og sødeste... piger er generelt i det vestjyske....smiler (vi har en rede....griner) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2014 Hvor dybt kan I falde, jer piger, der tilbyder sig som præmie? Det er da dybt nedværdigende at være en præmie og kan vindes af hvem som helst her på EG. I piger der tilbyder jer som sådan, må jo være villige til at dyrke sex, med hvem som helst - ulækkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 19. Juni, 2014 Total off topic og mega fjols. Uanset hvem der vinder forholder de sig vel retten til at sige fra. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 19. Juni, 2014 Total off topic og mega fjols. Uanset hvem der vinder forholder de sig vel retten til at sige fra. Energy: Bare én af de generelt mavesure, jeg henviser til tidligere i tråden som nogle af dem, der i hvert fald IKKE skal have muligheden for at vinde en lækkerfræk præmie! Vh. Sidespringeren 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2014 Lyder som en god ide... Vil der komme info omkring konkurrence betingelser mv.. ?? Eller er donation og anmeldelse en del af betingelserne...?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 19. Juni, 2014 Hvor dybt kan I falde, jer piger, der tilbyder sig som præmie? Det er da dybt nedværdigende at være en præmie og kan vindes af hvem som helst her på EG. I piger der tilbyder jer som sådan, må jo være villige til at dyrke sex, med hvem som helst - ulækkert. Ja, hvis man vil vinde, så har i her et eksempel på hvordan man IKKE skal debattere Så lad være med at kommenterer sådanne et eksempel Kan næsten høre roen der vil sænke sig over EG Dette var dog kun ET eksempel, flere, ja der er mange, men det ved i jo nok???? GOD KARMA Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 19. Juni, 2014 Jeg har prøvet og kontakte admin for tre måneders tid siden, ville donere en times hygge, -men har aldrig hørt noget tilbage? Tænker jeg måske ikke er populær nok? -eller at det kræver en del anmeldelser før man kan komme i betragtning? Jeg har så undret mig ved tidligere konkurrencer og vindere...vinderen er blevet udnævnt, det var en som jeg ikke anede eksisterede herinde Om der skal meget lidt til for at vinde eller hvordan, det kan vel kun førerbunkeren sige noget om... Uden at nævne antal gode indlæg, så det ville køre op i en spids, om hvornår indlægget burde tælle med eller ej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 19. Juni, 2014 (edited) ta' mig ta' mig ta' mig ta' mig ta' mig jeg melder mig frivilligt til en times hyggehejsa med en af de frække GP'ere :D hvis jeg kan blive nusset noget af tiden :D gerne ae der kan sætte mig på plads uden at slå og skal se hamrende godt ud samtidig Redigeret 19. Juni, 2014 af HappyHippo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2014 Hvor dybt kan I falde, jer piger, der tilbyder sig som præmie? Det er da dybt nedværdigende at være en præmie og kan vindes af hvem som helst her på EG. I piger der tilbyder jer som sådan, må jo være villige til at dyrke sex, med hvem som helst - ulækkert. Hmm, tror altså ikke du har tænkt dig godt om før du postede dette indlæg.... -At få en lille konkurrence på benene med en pige som præmie, det er der meget reklame i for pigen, med så mange brugere på eroguide.... Det er da slet ikke nedværdigende eller lavt, -men faktisk ret genialt ;) 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2014 God ide igen og jeg er klar til at vinde igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2014 Jeg har prøvet og kontakte admin for tre måneders tid siden, ville donere en times hygge, -men har aldrig hørt noget tilbage? Tænker jeg måske ikke er populær nok? -eller at det kræver en del anmeldelser før man kan komme i betragtning? Jeg ville føle mig meget benovet over at vinde en hyggestund med ligenøjagtig dig!!!! Sådan en lækker dejlig kvinde med de helt rigtige former som går lige i de nedre regioner Hvad skal der til for jeg kommer i betragtning????????????? skal jeg opføre mig ordentlig, så gør jeg det! skal jeg lade være med at provokere, så gør jeg det! skal jeg lade være med at skrive Luder, så gør jeg det! Nå man kan jo håbe at jeg er den heldige vinder, hvis Molly er gevinsten 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spooney Skrevet 19. Juni, 2014 Et potentielt alternativ, ikke for at ødelægge din idé, var jo at lave en roulette ? At vi køber et lod for en 100 kr. seddel eller lignende også er det bare at trække en vinder ? Jeg synes din idé er fantastisk, men må ærligt indrømme at sådan som mit budget ser ud, så er tanken om at give en plov til at en eller anden heldig stodder (såfremt det ikke bliver mig selv naturligvis) skal have lov til at rage på en af vores fantastiske piger helt og aldeles utiltalende. Jeg tænker om der ville være større succes, såfremt betalingen fra den enkelte bliver lidt mindre, så er det mere overkommeligt. Og det passer FINT, hvis pigen holder til her i hovedlandet, så vi slipper for at skulle hele vejen til djævleøen for at hente vores præmie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 19. Juni, 2014 Hvor dybt kan I falde, jer piger, der tilbyder sig som præmie? Det er da dybt nedværdigende at være en præmie og kan vindes af hvem som helst her på EG. I piger der tilbyder jer som sådan, må jo være villige til at dyrke sex, med hvem som helst - ulækkert. Det er jo heller ikke hvem som helst der kan vinde - kun dem der: 1. besøger pigerne (udelukker alle pikspillerne). 2. skriver pæne og indholdsrige anmeldelser (udelukker alle de mavesure og dem der kun opfatter pigerne som kneppedukker de efterfølgende kan træde på). 3. i forvejen lukkes ind fordi, de er pæne, høflige og velsoignerede + kan sætte et skriv sammen efterfølgende med lidt mening i 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg