Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Shit så roste jeg lige Jasmin for så flot at afstå fra denne usmagelige konkurrence. Fordi hun selv vil vælge sine kunder. Men for borderline Jasmin tar det ikke lang tid at ombestemme sig til, godt at ville deltage som præmiegris. Line skriver jeg var så "heldig" at vinderen ville modtage præmien. Hvor bundfældet kan du lige være (jeg var heldig, han gad og knalde med mig). Desuden Line tal for dig selv og om dig selv. Det vil du få min repsekt for. Men ikke dit mor fis hvor du totalt på overarbejde forsøger at glatte alt og alle ud. Jeg kan se det rykker i debatten, fra de slibrige magtfulde mænd der iderigt fundere over konkurrancen, til en vis usikkerhed "vil pigen nu have mig" Og så er der dem der går mest op i hvem der må være med i konkurrencen og hvem der ikke må være med i den. Hurra for diktatur på EG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 20. Juni, 2014 Liv sagde den 20 Jun 2014 - 11:21 AM: Hippo, der er ingen konkurrenceregler endnu, så det ved vi faktisk ikke nej vi debattere LIVligt, så kan EG følge med fra sidelinien Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. Juni, 2014 Jamen, har vi det da ikke hyggeligt herinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. Juni, 2014 Shit så roste jeg lige Jasmin for så flot at afstå fra denne usmagelige konkurrence. Fordi hun selv vil vælge sine kunder. Men for borderline Jasmin tar det ikke lang tid at ombestemme sig til, godt at ville deltage som præmiegris. Line skriver jeg var så "heldig" at vinderen ville modtage præmien. Hvor bundfældet kan du lige være (jeg var heldig, han gad og knalde med mig). Desuden Line tal for dig selv og om dig selv. Det vil du få min repsekt for. Men ikke dit mor fis hvor du totalt på overarbejde forsøger at glatte alt og alle ud. Jeg kan se det rykker i debatten, fra de slibrige magtfulde mænd der iderigt fundere over konkurrancen, til en vis usikkerhed "vil pigen nu have mig" Og så er der dem der går mest op i hvem der må være med i konkurrencen og hvem der ikke må være med i den. Hurra for diktatur på EG Gaaaaaaaab hvor et dræber indlæg. Er du aldrig glad, nysgerrig og positiv? StOOrt weekend kram, positive tanker og lysende KARMA til dig. Ps: lige nu er jeg ekstra positiv, for jeg er lige blevet udnyttet. Prøv' et;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Shit så roste jeg lige Jasmin for så flot at afstå fra denne usmagelige konkurrence. Fordi hun selv vil vælge sine kunder. Men for borderline Jasmin tar det ikke lang tid at ombestemme sig til, godt at ville deltage som præmiegris. Line skriver jeg var så "heldig" at vinderen ville modtage præmien. Hvor bundfældet kan du lige være (jeg var heldig, han gad og knalde med mig). Desuden Line tal for dig selv og om dig selv. Det vil du få min repsekt for. Men ikke dit mor fis hvor du totalt på overarbejde forsøger at glatte alt og alle ud. Jeg kan se det rykker i debatten, fra de slibrige magtfulde mænd der iderigt fundere over konkurrancen, til en vis usikkerhed "vil pigen nu have mig" Og så er der dem der går mest op i hvem der må være med i konkurrencen og hvem der ikke må være med i den. Hurra for diktatur på EG Aaaa stop nu lige dig selv ikk!!! Igen- du genere personligt min kollega og det sgu f.. usmageligt!!! Mig praller det af på , så kom bare smart ass der... Overarbejde sker ikke Kim, du kan INTET gøre mod mig , som jeg ikke tillader dig at gøre!!! Lige pt har jeg smil om munden og kan glæde mig over de skønne mennesker der er her og alle de dejlige forskelligheder vi har- også dine... Jeg behøver ikke din respekt , jeg respektere mig selv og det er nok for mig. At en vinder af en konkurence og jeg har kemi er i mine øjne skønt og til dels heldigt, for havde det nu feks været en type som dig, ja så havde jeg været nødt til at sige nej tak og give pengene retur... Kan du se forskellen..,? Må du finde lidt fred og ro snart og komme videre. Sidste ord herfra, jeg vælger mine kampe og det her er ikke en af dem... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 20. Juni, 2014 Shit så roste jeg lige Jasmin for så flot at afstå fra denne usmagelige konkurrence. Fordi hun selv vil vælge sine kunder. Men for borderline Jasmin tar det ikke lang tid at ombestemme sig til, godt at ville deltage som præmiegris. så tør leverpostejen af kontaktlinserne og træk sengehamlen ud af ørerne... jeg har hele tiden gerne ville deltage.... for betaling for min tid HVIS jeg selv måtte vælge vinderen ud fra den der havde skrevet bedste anmeldelse men 1: jeg deltager ikke hvis andre end mig vælger vinderen der skal være sammen med mig og 2: jeg deltager ikke for "eksponering" dvs hvor jeg faktisk er den der betaler med min krop.... ikke på vilkår men hvis konkurrencen bliver sådan at jeg som pige får frit valg mellem alle de gode anmeldelser der gerne vil vinde mig og SELV skal vælge den vinder jeg synes der har skrevet den bedste OG konkurrencen er betinget af honorar til mig så vil jeg naturligvis gerne stille op som "præmiegris" for så har jeg frit valg på alle hylder for betaling - nøjagtig som når jeg er på vagt.... jeg stiller ikke mig selv dårligere i en konkurrence end jeg ville gøre på en vagt... personligt tror jeg du er sur fordi du ved du aldrig kunne skrive en anmeldelse der kunne vinde førstepræmie om du så fordoblede honoraret *gg* 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Jo århuselsker. Jeg kan skam være glad og positiv. Det er jeg f.eks når du synes det er et dræber indlæg jeg har lavet. Jeg ønsker jo at dræbe denne dumme konkurrence ide. For at skåne nogle snot dumme ludere fra at være bundskraber her i samfundet. Og for at magtliderlige mænd ikke skal kunne udnytte denne situation. Så som sagt fint du synes mit/mine indlæg er dræberagtige. Så er en del af min mission vellykket og det da positivt. Dejligt du stopper med at skrive til og om mig Line. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 20. Juni, 2014 Kæft, hvor kan nogle af jer (læs: specielt kaj og kimb) dog gøre livet besværligt for os alle! Er der ikke bare et eneste positivt initiativ, der kan give de seriøse GP'er her noget forstærket opmærksomhed, skabe mere liv og flere indlæg på sitet her, og som kan bibringe vores potentielle konkurencevinder en fræk og livsglad oplevelse? Min hensigt med forslaget og donationen var såmænd ikke mere gennemtænkt end angivet i trådstarten, og det er da før lykkedes at gennemføre lignende konkurrencer her til alles (ikke mindst vindernes!) tilfredshed. Jeg fastholder, at pengene til brug for oplevelsen bør indsamles blandt os medlemmer, og jeg giver stadig gerne den første nævnte donation. Jeg synes således ikke, at nogle af jer gudinder skal love jer selv ud hverken en hel eller en halv time gratis - men skulle I ende som 1.præmie pige, står det jer selvfølgelig frit for at supplere præmien med lidt "ekstra".. Jasmins idé om at lade pigerne have indflydelse på, hvem vinderen bliver, kan jeg egentlig godt lide! (Jeg kan i det hele taget godt lide dine skriverier og din tankegang, Jasmin.. ) Det ville være en forfriskende og helt ny vinkel på bedømmelsen med pigerne som de aktive bedømmere, der måske også ville ændre udfaldet? Mit forslag er således nu: Konkurrencen etableres i en egen EG tråd til dette formål. Pengene til 1. præmien indsamles fortsat blandt de af os medlemmer, der har lyst til at gi' en skilling til formålet. (Jeg tegner mig fortsat for de første 500,- kr.). De piger, der melder sig som mulige 1. præmier, bliver dermed også medlemmer af konkurrencens dommerpanel, hver med indflydelse på udpegning af den endelige vinder. Vinderen findes på en given deadline ved simpelt stemmeflertal. Kriterierne for at deltage i konkurrencen er: 1. En positiv tilkendegivelse af, at man gerne vil deltage. 2. En i en given periode helt subjektiv bedømmelse fra pigerne af de tilmeldte konkurrencedeltageres indlæg på EG. Et helt "særligt" indlæg (det behøver for mig at se ikke være en anmeldelse) kan føre til, at en pige indstiller forfatteren af samme til at modtage konkurrencens 1. præmie. Pigerne bør IKKE indstille medlemmer, der allerede er egne, faste gæster (Jeg tror på jeres evne til selvjustits, piger!) 3. De begrundede indstillinger tilsendes Admin, der holder styr på, hvem der er indstillet af hvem og hvornår. 4. Ved deadline opgør Admin, hvilke medlemmer, der er indstillede til konkurrencens 1. præmie, og de deltagende piger afgør ved afstemning, hvem vinderen bliver. 5. Vinderen vælger herefter, hos hvem af de deltagende piger, han ønsker at indkassere sin frække 1. præmie. En måske nok lidt omstændelig, men også spændende, nyskabende og sjov måde at konkurrere på, synes jeg! Hvad siger I? Vh. Sidespringeren 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. Juni, 2014 Enkelt og fornuftigt Springer. Men det skal nok give anledning til en sværm af indlæg med indsigelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 20. Juni, 2014 jamen hvis det er vilkårene - så melder jeg mig gerne til præmiegris 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 20. Juni, 2014 Jo århuselsker. Jeg kan skam være glad og positiv. Det er jeg f.eks når du synes det er et dræber indlæg jeg har lavet. Jeg ønsker jo at dræbe denne dumme konkurrence ide. For at skåne nogle snot dumme ludere fra at være bundskraber her i samfundet. Og for at magtliderlige mænd ikke skal kunne udnytte denne situation. Så som sagt fint du synes mit/mine indlæg er dræberagtige. Så er en del af min mission vellykket og det da positivt. Undskyld mig, men hvorfor er du egentlig herinde, når du synes pigerne er snotdumme ludere fra bunden af samfundet og du heller ikke kan lide vores gæster? Du burde da finde et andet forum, hvor du ikke behøver læse om den slags afskum Dum konkurrence? Du behøver hverken deltage eller læse om den ;-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. Juni, 2014 (edited) .... Jeg ønsker jo at dræbe denne dumme konkurrence ide. For at skåne nogle snot dumme ludere fra at være bundskraber her i samfundet. Og for at magtliderlige mænd ikke skal kunne udnytte denne situation.... Undskyld, men hvem har ansat dig som Jesus Kristus, der skal frelse alle andre? Den eneste, der har brug for at blive frelst, er vist dig selv. Fra dig selv. Det kan godt være, at du ikke kan lide en sådan konkurrence, men hvorfor skal du gøre alt for at sabotere den for andre? Der er jo ingen, der tvinger dig til at deltage endsige læse med. Redigeret 20. Juni, 2014 af Borende X 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Tror Tanja Rahm's blog vil være et mere passende sted for dig, -sender dig lige et link ;) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. Juni, 2014 Tror Tanja Rahm's blog vil være et mere passende sted for dig, -sender dig lige et link Han vil være for skrap kost selv for frk. Harm 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 20. Juni, 2014 Jeg ønsker jo at dræbe denne dumme konkurrence ide. For at skåne nogle snot dumme ludere fra at være bundskraber her i samfundet. Og for at magtliderlige mænd ikke skal kunne udnytte denne situation. det er jo også det eneste du har format til... velvidende at du aldrig nogensinde - uanset hvor stor umage du gjorde dig - ville være i stand til for formidle en anmeldelse der på nogen måde kunne komme i betragtning som vinderpotentiale du har ganske enkelt ikke det talent der skal til for at skrive noget af interesse - om du så havde besøgt Venus/Afrodite eller Freja selv... Det er altid taberens lod at forsøge at formidle sin manglende evne som manglende vilje.... så han ikke fremstår helt så talentløs men ak... det er desværre også lidt som med en plade der er gået i hak... lige til at arkivere lodret... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 20. Juni, 2014 Kæft, hvor kan nogle af jer (læs: specielt kaj og kimb) dog gøre livet besværligt for os alle! Er der ikke bare et eneste positivt initiativ, der kan give de seriøse GP'er her noget forstærket opmærksomhed, skabe mere liv og flere indlæg på sitet her, og som kan bibringe vores potentielle konkurencevinder en fræk og livsglad oplevelse? Min hensigt med forslaget og donationen var såmænd ikke mere gennemtænkt end angivet i trådstarten, og det er da før lykkedes at gennemføre lignende konkurrencer her til alles (ikke mindst vindernes!) tilfredshed. Jeg fastholder, at pengene til brug for oplevelsen bør indsamles blandt os medlemmer, og jeg giver stadig gerne den første nævnte donation. Jeg synes således ikke, at nogle af jer gudinder skal love jer selv ud hverken en hel eller en halv time gratis - men skulle I ende som 1.præmie pige, står det jer selvfølgelig frit for at supplere præmien med lidt "ekstra".. Jasmins idé om at lade pigerne have indflydelse på, hvem vinderen bliver, kan jeg egentlig godt lide! (Jeg kan i det hele taget godt lide dine skriverier og din tankegang, Jasmin.. ) Det ville være en forfriskende og helt ny vinkel på bedømmelsen med pigerne som de aktive bedømmere, der måske også ville ændre udfaldet? Mit forslag er således nu: Konkurrencen etableres i en egen EG tråd til dette formål. Pengene til 1. præmien indsamles fortsat blandt de af os medlemmer, der har lyst til at gi' en skilling til formålet. (Jeg tegner mig fortsat for de første 500,- kr.). De piger, der melder sig som mulige 1. præmier, bliver dermed også medlemmer af konkurrencens dommerpanel, hver med indflydelse på udpegning af den endelige vinder. Vinderen findes på en given deadline ved simpelt stemmeflertal. Kriterierne for at deltage i konkurrencen er: 1. En positiv tilkendegivelse af, at man gerne vil deltage. 2. En i en given periode helt subjektiv bedømmelse fra pigerne af de tilmeldte konkurrencedeltageres indlæg på EG. Et helt "særligt" indlæg (det behøver for mig at se ikke være en anmeldelse) kan føre til, at en pige indstiller forfatteren af samme til at modtage konkurrencens 1. præmie. Pigerne bør IKKE indstille medlemmer, der allerede er egne, faste gæster (Jeg tror på jeres evne til selvjustits, piger!) 3. De begrundede indstillinger tilsendes Admin, der holder styr på, hvem der er indstillet af hvem og hvornår. 4. Ved deadline opgør Admin, hvilke medlemmer, der er indstillede til konkurrencens 1. præmie, og de deltagende piger afgør ved afstemning, hvem vinderen bliver. 5. Vinderen vælger herefter, hos hvem af de deltagende piger, han ønsker at indkassere sin frække 1. præmie. En måske nok lidt omstændelig, men også spændende, nyskabende og sjov måde at konkurrere på, synes jeg! Hvad siger I? Vh. Sidespringeren Nytænkning er en god ting Men bliver det ikke lidt for omstændeligt? Og pludselig bliver brugere opdelt i et A og et B hold herinde. Hvor man evt bliver nød til at skrive hvad Pigerne Liker, for ellers bliver man udelukket af fællesskabet. En af Eroguides forcer er vel, at alle har ret til at være her alle holdninger må udtrykkes indenfor rimelighedens grænser. I det mindste vil jeg foreslå denne udvælgelse foregår i det skjulte. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 20. Juni, 2014 Sidder og spekulere på om der bliver rod i jeres konkurrance hvis jeg melder ind med ½ times spanking? altså til vinderen? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 20. Juni, 2014 Nytænkning er en god ting Men bliver det ikke lidt for omstændeligt? Og pludselig bliver brugere opdelt i et A og et B hold herinde. Hvor man evt bliver nød til at skrive hvad Pigerne Liker, for ellers bliver man udelukket af fællesskabet. En af Eroguides forcer er vel, at alle har ret til at være her alle holdninger må udtrykkes indenfor rimelighedens grænser. I det mindste vil jeg foreslå denne udvælgelse foregår i det skjulte. Nemlig. Det kan også hurtigt gå op i favorisering. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. Juni, 2014 Jo århuselsker. Jeg kan skam være glad og positiv. Det er jeg f.eks når du synes det er et dræber indlæg jeg har lavet. Jeg ønsker jo at dræbe denne dumme konkurrence ide. For at skåne nogle snot dumme ludere fra at være bundskraber her i samfundet. Og for at magtliderlige mænd ikke skal kunne udnytte denne situation. Så som sagt fint du synes mit/mine indlæg er dræberagtige. Så er en del af min mission vellykket og det da positivt. Dejligt du stopper med at skrive til og om mig Line. Du har det svært mig dig selv skal jeg love for. Gå ud og køb lidt glæde, sex og omsorg. Hjælper det ikke må du nok søge din løsning indenfor den offentlige sektor. Dit ordvalg er modbydeligt-men det er vel tilsigtet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 20. Juni, 2014 Nytænkning er en god ting Men bliver det ikke lidt for omstændeligt? Og pludselig bliver brugere opdelt i et A og et B hold herinde. Hvor man evt bliver nød til at skrive hvad Pigerne Liker, for ellers bliver man udelukket af fællesskabet. En af Eroguides forcer er vel, at alle har ret til at være her alle holdninger må udtrykkes indenfor rimelighedens grænser. I det mindste vil jeg foreslå denne udvælgelse foregår i det skjulte. ahh giv os nu lige lidt credit personligt vil jeg meget hellere indstille en SOBER advarsel af en pige funderet i en SOBERT formuleret gengivelse af hvorfor man ikke bør besøge denne pige end jeg vil indstille en anmeldelse der er så sukkersød at siruppen driver ned af væggen en anmeldelse handler ikke partout om indhold men om form... og personligt er jeg ligeglad om den er positiv negativ eller neutral hvis jeg er begejstret for det jeg læser en sikker vinder hos mig er den mand der både formår at skrive det positive uden at være kvalmende og det negative uden at miste sin saglighed... og jeg er sikker på at alle pigerne sagtens kan lave tilsvarende distinktioner ud fra deres egne kriterier.. så det behøver du næppe bekymre dig for... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 20. Juni, 2014 Nytænkning er en god ting Men bliver det ikke lidt for omstændeligt? Og pludselig bliver brugere opdelt i et A og et B hold herinde. Hvor man evt bliver nød til at skrive hvad Pigerne Liker, for ellers bliver man udelukket af fællesskabet. En af Eroguides forcer er vel, at alle har ret til at være her alle holdninger må udtrykkes indenfor rimelighedens grænser. I det mindste vil jeg foreslå denne udvælgelse foregår i det skjulte. Liderligfyr: Jeg tiltror altså rigtigt mange af vores piger herinde særdeles gode evner udi empatiens verden.... Ellers ville de ikke bestride det erhverv, de bestrider! Personligt ville jeg på ingen måde være nervøs ved at lade dem være dommere i denne konkurrence - Jeg er helt sikker på, at de formår både at lægge til og trække fra, også blandt de indlægsholdere de måske ikke personligt er enige med. Det vigtigste i dette tilfælde vil være, at man har noget at byde på, samt lyster og evner at udtrykke det - Så rammen er for mig at se meget bred og mulighederne mange. Vh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 20. Juni, 2014 Sidder og spekulere på om der bliver rod i jeres konkurrance hvis jeg melder ind med ½ times spanking? altså til vinderen? På ingen måde.... Hvis det er det, vores potentielle konkurrence vinder har lyst til! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 20. Juni, 2014 (edited) Jasmins idé om at lade pigerne have indflydelse på, hvem vinderen bliver, kan jeg egentlig godt lide! (Jeg kan i det hele taget godt lide dine skriverier og din tankegang, Jasmin.. ) Det ville være en forfriskende og helt ny vinkel på bedømmelsen med pigerne som de aktive bedømmere, der måske også ville ændre udfaldet? Uuuhhh, det synes jeg altså er en farlig vej at slå ind på. Det kan altså hurtigt gå hen og udvikle sig til en popularitets konkurrence med de lyserøde som dommere. Jeg synes i forvejen vi har rigeligt med mandlige bruger der vælter over hinanden for at fedte sig ind hos pigerne, uden at vi ligefrem behøver at etablere en præmie til den største røvslikker. Så foretrækker jeg den hidtidige model, hvor man har fået nogle "lodder" for konstruktive indlæg ( men måske er sitet blevet for omfattende til at det er til at administrere for Admin). Nu er der jo ingen der kan ( og skal heller ikke) forhindre at en eller flere piger kan lave nogle konkurrencer ( som fx. Malou gjorde) - men vi skal nok være lidt forsigtige mht popularitets konkurrencer. Redigeret 20. Juni, 2014 af Montezi 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 20. Juni, 2014 Lady Cherie sagde den 20 Jun 2014 - 12:17 PM: Sidder og spekulere på om der bliver rod i jeres konkurrance hvis jeg melder ind med ½ times spanking? altså til vinderen? På ingen måde.... Hvis det er det, vores potentielle konkurrence vinder har lyst til! Jeg tror Cherie sidder og håber at jeg vinder dén konkurrence Så mangler vi bare at Nikita byder en med et gavekort på 500 Pik-lammere 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 20. Juni, 2014 Uuuhhh, det synes jeg altså er en farlig vej at slå ind på. Det kan altså hurtigt gå hen og udvikle sig til en popularitets konkurrence med de lyserøde som dommere. Jeg synes i forvejen vi har rigeligt med mandlige bruger der vælter over hinanden for at fedte sig ind hos pigerne, uden at vi ligefrem behøver at etablere en præmie til den største røvslikker. Så foretrækker jeg den hidtidige model, hvor man har fået nogle "lodder" for konstruktive indlæg ( men måske er sitet blevet for omfattende til at det er til at administrere for Admin). Nu er der jo ingen der kan ( og skal heller ikke) forhindre at en eller flere kan lave nogle konkurrencer ( som fx. Malou gjorde) - men vi skal nok være lidt forsigtige mht popularitets konkurrencer. Helt enig. Til en samlet EG konkurrence hvor brugerne er med til at betale præmien, så vil det være mest fair for alle at det er et lodtræknings system der bruges. Er der så piger der selv har lyst til at skyde konkurrencer igang, ved selv at sætte en præmie på højkant, så kan de jo indrette konkurrencen som det lystes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg