Jasmin 8533 Skrevet 20. Juni, 2014 Hold da op - jeg tror du lige skal trække vejret en gang Jasmin. Der skal efterhånden ikke ret meget til at få dig på barrikaderne og føle dig indigneret på egne, dine kollegaers og dit køns vegne. Man kan sgu snart ikke skrive noget herinde uden at du beskylder folk for at pisse på alle kvinder rolig nu lille ven - pas på blodtrykket... du må lide af stress (eller en ekvivalent) når et simpelt spørgsmål fra min side fortolkes til at jeg er på barrikaderne og er indigneret... eller skulle jeg sige overfortolkes *gg* husk at stress sætter sig i potensen - det er usundt... og man kommer til at se syner... såsom at jeg har beskyldt nogen for at pisse på nogen... jeg tror toppen af beskyldninger i denne tråd er at kvajlakaj og kimb mangler sprogligt talent til at vinde konkurrencen så roooolig nu inden der er behov for andre hjælpemidler end læsebriller Nu var mit indlæg så slet ikke møntet på pigerne eller deres rolle som dommer - men mere bekymring for hvordan sådan et tiltag kunne få nogle af de mandlige brugere til at tækkes kvinderne ( i endnu højere gra end de i forvejen gør)... og Dét mener jeg sgu ikke vi har brug for.... der er rigeligt med hundehvalpe der går helt i selvsving ved udsidgten lidt kvindelig opmærksomhed. det er det jeg mener - det er (nogle af) jer mænd der har et problem med de andre mænds adfærd... og det vil jeg tillade mig at mene at du virkelig skyder over på de lyserøde når du ligefrem beskylder mig for alt det ovenstående pg pigerne generelt for favorisernde adfærd overfor de med rødt markerede typer har du en dårlig dag siden du har brug for at lange ud efter så mange brugere på en gang ? (husk det er bare et simpelt spørgsmål - ikke begyndelsen til 3 verdenskrig) Mht til om I kan kende skidt fra kanel??? Det kan I muligvis - men I har sgu ikke historien på Jeres side. Der er jo allerede fremsat forslag fra en lyserød om at der skal sorteres efter "kvalitet" - og med pigerne som dommere skal man vist være naiv hvis man tror at Kajbigpakaj kan vinde uanset om han så skriver EG´s bedste anmeldelse nogensinde. Hvis du vil påstå at Du/ I er så upartiske, ja så vil jeg bare sige; det tror jeg simpelthen ikke på. hvis han virkelig skrev EGs bedste anmeldelse nogensinde - så ville han helt sikkert vinde... men jeg tror ikke der ville være en eneste af EGs piger der ville være præmie... vinde kunne han godt... uden tvivl... få en præmie herinde... næppe og hvis du ikke tror på det... tja.. nogle har problemer med potensen, andre med tillid til andre - hver sin svaghed Men op med humøret og hav en dejlig weekend, alle er ikke konsekvent ude efter dig korrekt - i denne tråd er det faktisk kun dig.... lakajkvaj og kimb tæller ikke - de mangler formatet... dig derimod.. det er en overraskelse.. hvorfor jeg regner med det bare er udslaget af en uge der har været for lang... for du plejer ikke at være SÅ nærtagende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 20. Juni, 2014 Det var sgu' da utroligt! BØRNEHAVE!!! Jeg er tæt på at lade brokrøvene og fejlfinderne vinde og droppe idéen samt mit tilsagn om et økonomisk tilskud til projektet..... Hvor fanden er tilliden til andre menneskers dømmekraft blevet af? Og ja.... I en konkurrence bliver der én vinder! Vi andre kan så vælge at udstille os selv som tabere, hvad nogle åbenbart allerede har gjort her på forhånd - Så blir' man jo efterfølgende heller ikke hverken mere skuffet eller mavesur, end man er i forvejen! Personligt ville jeg bare glæde mig over chancen for at være med... Efterfølgende i øvrigt brokke mig lidt uden rigtigt at mene det, når en anden vinder end jeg selv var blevet trukket... Og endelig glæde mig over at læse den heldige vinders udførlige anmeldelse af den praktiske udlevering af 1. præmien! Jeg skal da love for, at den lille forskel på at se glasset enten halvt fyldt eller halvtomt bliver udstillet nu i denne tråd! Knap så venlige hilsener, i hvert fald ikke til alle jer præ-pessimister! Sidespringeren 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 20. Juni, 2014 Det var sgu' da utroligt! BØRNEHAVE!!! Jeg er tæt på at lade brokrøvene og fejlfinderne vinde og droppe idéen samt mit tilsagn om et økonomisk tilskud til projektet..... Hvor fanden er tilliden til andre menneskers dømmekraft blevet af? Og ja.... I en konkurrence bliver der én vinder! Vi andre kan så vælge at udstille os selv som tabere, hvad nogle åbenbart allerede har gjort her på forhånd - Så blir' man jo efterfølgende heller ikke hverken mere skuffet eller mavesur, end man er i forvejen! Personligt ville jeg bare glæde mig over chancen for at være med... Efterfølgende i øvrigt brokke mig lidt uden rigtigt at mene det, når en anden vinder end jeg selv var blevet trukket... Og endelig glæde mig over at læse den heldige vinders udførlige anmeldelse af den praktiske udlevering af 1. præmien! Jeg skal da love for, at den lille forskel på at se glasset enten halvt fyldt eller halvtomt bliver udstillet nu i denne tråd! Knap så venlige hilsener, i hvert fald ikke til alle jer præ-pessimister! Sidespringeren Så vidt jeg kan læse, så er du vist en af de eneste, pånær lige er par andre, der ikke tager det roligt. Når der er så stærke partier og antipartier blandt brugerne på dette forum, og for at forhindre fremtidig murren i krogene, så er det vel en god ide at det er en objektiv konkurrence. Og det betyder lodtrækning. Da det er stort set umuligt for mennesker der kender hinanden, om det så er på nettet eller irl, at bedømme hinanden objektivt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 20. Juni, 2014 Jasmin < Jeg synes du bliver mere og mere aggressiv herinde - som nævnt før har du en meget uforsonlig "hvis ikke du er med mig, er du mod mig" indstilling. Jeg gider ikke skændes med dig, for du har tilsyneladende bare set dig ond på mig nu, og vil dreje mine indlæg så de passer i din verden. Men når du nu i måneder har kæftet op om en sober tone, og gensidig respekt... så er det edderbukkeme barnligt at begynde at kalde Kaj for Lakajkvaj... HELT ÆRLIGT!! Men jeg tror faktisk det er bedst at vi to undlader at debattere for eftertiden. Det her fører ihvertfald ikke til noget posistivt. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 20. Juni, 2014 Du milde Monty... jeg tager det i mig igen... du er ikke bare nærtagende idag - du er nærtagende på forskud.... langt ind i fremtiden tilmed... men helt i orden... jeg lader være med at kommentere på dine indlæg hvis de ikke er adresseret til mig og omvendt... det kan vi da sagtens aftale hvis du har brugt for en time out men du skal da have en god weekend med på vejen alligevel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Jeg synes det var en rigtig god måde eg gjorde det på sidste gang... Jeg var nysgerrig og udfordringen var sjov, så jeg meldte mig som ydelse leverandøren... Jeg synes det var spændene og havde da lidt fuglesværm i sækken på selve dagen, men det gik hurtigt over og det var et godt møde og jeg hyggede mig... Så lad da dem der ved hvordan, styre det og læn jer tilbage og følge udviklingen... Smil... Synes det ærgerligt hvis det går op i alt det kedelige halløj , når det kan være så hyggeligt og sjovt... Bare lige min mening her på en fræk fredag smil. Rigtig god weekend- i bar røv og gummistøvler for mit vedkommen smil. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Kommer der ikke snart en voksen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 20. Juni, 2014 Kommer der ikke snart en voksen? Det er EG. Så nej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Det er EG. Så nej. Nåh, jeg troede at det var rød stue! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Kommer der ikke snart en voksen? Næ de er sparet væk, det ved du da bly, staten, kommunerne skal spare... Børnene må passe / opdage sig selv fremover... Men Cherie og ( lidt) jeg bruger flittigt pisken, så vi skal nok få de uartige af dem på plads - næsten gratis smil... Knus og fis og ballade herfra... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 20. Juni, 2014 Nåh, jeg troede at det var rød stue! bly... det er IKKE den tid på måneden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 20. Juni, 2014 Jeg synes det var en rigtig god måde eg gjorde det på sidste gang... Jeg var nysgerrig og udfordringen var sjov, så jeg meldte mig som ydelse leverandøren... Jeg synes det var spændene og havde da lidt fuglesværm i sækken på selve dagen, men det gik hurtigt over og det var et godt møde og jeg hyggede mig... Så lad da dem der ved hvordan, styre det og læn jer tilbage og følge udviklingen... Smil... Synes det ærgerligt hvis det går op i alt det kedelige halløj , når det kan være så hyggeligt og sjovt... Bare lige min mening her på en fræk fredag smil. Rigtig god weekend- i bar røv og gummistøvler for mit vedkommen smil. Knus Line Gad jeg sgu godt at se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Organizer Skrevet 20. Juni, 2014 Kommer der ikke snart en voksen? Jo, han er lige her. Og jeg er også ved at være godt og grundigt træt af den måde, hvorpå de enkelte dissekerer andres indlæg, nærmest for at finde noget at brokke sig over og få startet et skænderi. Folkens, det er weekend her på EF-dag, fodbold i fjernsynet og en næsten skyfri himmel. Skulle vi ikke bare være lidt positive, så kollegerne og jeg ikke skal sidde hele natten og behandle klager over sprogbrug og lignende? God weekend til jer alle, som modtager dette budskab i den ånd, det er skrevet. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 20. Juni, 2014 Nåh, jeg troede at det var rød stue! Same sh.. Different name :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Aggg jeg kan ikke like noget som helst mere i dag siger eg, min kvote er brugt op- så like you all og god weekend. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 20. Juni, 2014 Jo, han er lige her. Og jeg er også ved at være godt og grundigt træt af den måde, hvorpå de enkelte dissekerer andres indlæg, nærmest for at finde noget at brokke sig over og få startet et skænderi. Folkens, det er weekend her på EF-dag, fodbold i fjernsynet og en næsten skyfri himmel. Skulle vi ikke bare være lidt positive, så kollegerne og jeg ikke skal sidde hele natten og behandle klager over sprogbrug og lignende? God weekend til jer alle, som modtager dette budskab i den ånd, det er skrevet. Ideen med den oprindelige trådstart var i hvert fald positiv! Det handler i bund og grund om at skabe liv, interesse, aktivitet, spænding, glæde og opmærksomhed omkring vores frække gudinder her på sitet! Desværre ser flere her det åbenbart som en mission at dræbe enhver form for initiativ og nyskabelse...... Lad os da i stedet sammen bare synke tilbage i ligegyldigheden - Der risikerer ingen jo at vinde noget som helst på bekostning af andre! Vh. Sidespringeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 20. Juni, 2014 (edited) Og så vinder de formastelige. Næ istedet skulle man netop kæmpe for at gennemføre dit initiativ, om ikke for andet, så for at vise visse personer, hvad man mener om dem og deres måde at være på Redigeret 20. Juni, 2014 af Toddy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. Juni, 2014 Ideen med den oprindelige trådstart var i hvert fald positiv! Det handler i bund og grund om at skabe liv, interesse, aktivitet, spænding, glæde og opmærksomhed omkring vores frække gudinder her på sitet! Desværre ser flere her det åbenbart som en mission at dræbe enhver form for initiativ og nyskabelse...... Lad os da i stedet sammen bare synke tilbage i ligegyldigheden - Der risikerer ingen jo at vinde noget som helst på bekostning af andre! Vh. Sidespringeren Jeg opfattede også din trådstart som positiv, og jeg synes, at det er et godt initiativ. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 20. Juni, 2014 Ideen med den oprindelige trådstart var i hvert fald positiv! Det handler i bund og grund om at skabe liv, interesse, aktivitet, spænding, glæde og opmærksomhed omkring vores frække gudinder her på sitet! Desværre ser flere her det åbenbart som en mission at dræbe enhver form for initiativ og nyskabelse...... Lad os da i stedet sammen bare synke tilbage i ligegyldigheden - Der risikerer ingen jo at vinde noget som helst på bekostning af andre! Vh. Sidespringeren Så sæt det dog i værk, og gør det som du vil. Find nogle andre der vil ligge en skilling, og klar de praktiske detaljer over Pm imellem jer. Find en præmie pige og skyd så konkurrencen igang som i har lyst. Ignorer de sure miner. Så kan dem der syntes konkurrencen er en god ide deltage, og de andre kan sejle deres egen sø. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 20. Juni, 2014 Ja, det tænkte jeg nemlig også Der er pt jo ikke mange anmeldelser, men mere debatter der kører, så måske kunne man kun komme i betragtning hvis man var en artig dreng her på sitet, smiler (positiv og sober debatter uden alle de skænderier?) Bare en tanke til en sideregel.... Hej Molly Du kan ikke have mere ret i det du skriver, syntes det er en god ide. Tænk at vinde en oplevelse, med en dejlig GP, pga at du har opført dig normalt, hvor svært kan det værre? Jo ser du, herinde er der mange der ikke ville kunne vinde denne præmie, og straks begynder de med modargumenter Så Molly, jeg syntes at du skal føre din ide om at gøre denne side til et sted hvor man taler /skriver om hinanden, med respekt, over for andres meninger. Lav du bare din egen Sommerkonkurrence, der mangler sku nogen med "nosser" " undskyld udtrykket", til at gøre denne side til et sted hvor ALLE har lyst til at deltage, uden at blive svinet til, nye som gamle. Så kan alle de negative jo lave deres egen Sommerkonkurrence, Navn? Sommerens værste, sure, nedværdige kommentar, Jeg alene vide, dumme citater, Jeg ikke forstå, og så derefter selv komme med et dumt,ikke forståeligt ord. Ja mulighederne er mange Gør det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 (edited) Uuuhhh, det synes jeg altså er en farlig vej at slå ind på. Det kan altså hurtigt gå hen og udvikle sig til en popularitets konkurrence med de lyserøde som dommere. Jeg synes i forvejen vi har rigeligt med mandlige bruger der vælter over hinanden for at fedte sig ind hos pigerne, uden at vi ligefrem behøver at etablere en præmie til den største røvslikker.Så foretrækker jeg den hidtidige model, hvor man har fået nogle "lodder" for konstruktive indlæg ( men måske er sitet blevet for omfattende til at det er til at administrere for Admin).Nu er der jo ingen der kan ( og skal heller ikke) forhindre at en eller flere piger kan lave nogle konkurrencer ( som fx. Malou gjorde) - men vi skal nok være lidt forsigtige mht popularitets konkurrencer.Helt enig. Selvfølgelig vil det ske.Så vidt jeg er orienteret er det også Administrators forum og brugerne kan vist nok ikke bare selv bestemme konkurrencerne og betingelserne for disse eller kan man/de det ? Da Rejsenetværk lavede noget i sin tid mener jeg han skrev han ville kontakte Administrator for at høre nærmere.En konkurrence hvor Administrator trækker lod er på alle måder langt mere givtigt for forummet, en konkurrence hvor det handler om at komme frem med tips og anmeldelser og ikke en hvor en gruppe af piger skal lege smagsdommer. Igen en go' idé, Molly! 1.præmien tilfalder en flittig, saglig og faglig skribent her på sitet, der ud fra Admin og assistenters vurdering altid formår at levere sine anmeldelser og øvrige indlæg i en sober, men præcis tone.....Altså ingen præmie til hverken idioterne, spammerne, eventyrfortællerne, de generelt bare mavesure, røvslikkerne eller de hvide riddere! Vh. SidespringerenDet lød rigtig fornuftigt hvad du skrev der, men så rettede du det til: Mit forslag er således nu:Konkurrencen etableres i en egen EG tråd til dette formål.Pengene til 1. præmien indsamles fortsat blandt de af os medlemmer, der har lyst til at gi' en skilling til formålet. (Jeg tegner mig fortsat for de første 500,- kr.).De piger, der melder sig som mulige 1. præmier, bliver dermed også medlemmer af konkurrencens dommerpanel, hver med indflydelse på udpegning af den endelige vinder. Vinderen findes på en given deadline ved simpelt stemmeflertal.Kriterierne for at deltage i konkurrencen er:1. En positiv tilkendegivelse af, at man gerne vil deltage.2. En i en given periode helt subjektiv bedømmelse fra pigerne af de tilmeldte konkurrencedeltageres indlæg på EG. Et helt "særligt" indlæg (det behøver for mig at se ikke være en anmeldelse) kan føre til, at en pige indstiller forfatteren af samme til at modtage konkurrencens 1. præmie. Pigerne bør IKKE indstille medlemmer, der allerede er egne, faste gæster (Jeg tror på jeres evne til selvjustits, piger!)3. De begrundede indstillinger tilsendes Admin, der holder styr på, hvem der er indstillet af hvem og hvornår.4. Ved deadline opgør Admin, hvilke medlemmer, der er indstillede til konkurrencens 1. præmie, og de deltagende piger afgør ved afstemning, hvem vinderen bliver.5. Vinderen vælger herefter, hos hvem af de deltagende piger, han ønsker at indkassere sin frække 1. præmie.En måske nok lidt omstændelig, men også spændende, nyskabende og sjov måde at konkurrere på, synes jeg! Hvad siger I? Vh. SidespringerenJeg synes ikke hverken Jasmin eller en gruppe af piger skal gøres til overdommere. Hvorfor dog det ? Hvorfor skal en anmeldelse gøres til en smagssag for pigerne ? Skal det være de lange rosenrøde romantiske kærlighedsfortællinger, der giver en vinderchance, det kunne man godt tro, det bliver ? Hvad er kriterierne ellers da ? Tror du selv en pænt skrevet kritisk anmeldelse vil have den mindste chance ? Vi har da set hvordan pigerne forsvarer hinanden og angriber anmelderen igen og igen selvom hans anmeldelse har været helt i orden og pænt skrevet. Hvis det er pigerne der skal sidde i et dommerpanel bliver det ridderen med den pladderromantiske anmeldelse der fra starten ligger til vinderpladsen.Jeg mener stadig at den bedste konkurrence er konkurrence hvor alle har lige vilkår for at vinde og hvor man får et lod for hvert tips eller anmeldelse man har skrevet som Administrator normalt gør.Men giver Administrator grønt lys så er jeg da enig i at man bare skal sætte det i værk. Så kan dem der har lyst til at deltage i det jo gøre det.Hvis du smider noget op på forummet, ideer eller lign, så forvent at folk reagerer. Ja nogle har måske været lidt grove i tonen, men folk har da lov til at skrive hvad de mener. Du kan jo også selv bare gå videre med det du synes. Det er jo ikke medlemsdemokrati her, hvis du og Administrator synes det er en god ide, så go afhead og være ligeglad med os andre, synes han ikke om din ide, så må du jo bare tage det til efterretning. Men jeg forbeholder mig bare retten til at skrive hvad jeg mener også når noget kastes ud i en debat også selvom du nok ikke kan lide hvad jeg mener ;) Redigeret 20. Juni, 2014 af Fraiser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 329 Skrevet 20. Juni, 2014 Nej jeg skal ikke deltage, jeg har før deltaget i sådan noget hvor vinderen krøb langs med væggen for at slippe for sin "præmie" Jeg tror nemlig Mont har ret. Uden at nævne navne, kunne jeg da godt komme i tanke om et par stykker herinde, som trænger til et par kærlige klask i måsen:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 20. Juni, 2014 man kan nu godt være imod en ide uden at være imod nytænkning. Man kan også godt synes godt om et initativ uden at synes om hvordan det bliver udført! Jo lad os da få gang i en konkurrence Men lad os nu sætte nogle uvildige til at styre det. Nogen hvor der ikke kan opstå interesse konflikter som hvis pigerne styrede det. Anmeldelser er tænkt som en information fra den ene mand til den anden. Hvordan var pigen? passer billederne? passer alderen? leverer hun den lovede osv. En subjektiv vurdering af en pige som man har besøgt, skrevet på en måde der falder en naturlig. Det giver uendelig lidt mening, at sætte pigerne til at være smagsdommer om der er nogen sproglige blomster i en anmeldelse der er tænkt som en information fra den ene mand til den anden. Ønsker vi anmeldelser skal bevæge sig i den retning? at det skal være sproglige blomster i pigernes øjne? Heg mener man skal lave sin anmeldelse som man lyster. Enten som X skriverier, Manicas eventyr, den korte informative eller hvad man nu ønsker. uden hensyntagen til hvad andre mener. Nej lad os gøre som den tidligere præmiepige Line skriver, lad Admin styre konkurrencen det virker fint både for pige og mand 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngman 20 Skrevet 20. Juni, 2014 Nå, men... Hvor kom vi til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 21. Juni, 2014 Nå, men... Hvor kom vi til? Og hvor blev der af konkurrencen??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg