fafnersbane 7623 Skrevet 19. Juni, 2014 Igen en go' idé, Molly! 1.præmien tilfalder en flittig, saglig og faglig skribent her på sitet, der ud fra Admin og assistenters vurdering altid formår at levere sine anmeldelser og øvrige indlæg i en sober, men præcis tone..... Altså ingen præmie til hverken idioterne, spammerne, eventyrfortællerne, de generelt bare mavesure, røvslikkerne eller de hvide riddere! Vh. Sidespringeren Jamen, så er der jo ikke nogen, der kan vinde! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13915 Skrevet 19. Juni, 2014 Og det passer FINT, hvis pigen holder til her i hovedlandet, så vi slipper for at skulle hele vejen til djævleøen for at hente vores præmie 2 piger har allerede tilbudt sig som præmier: 1 fra Esbjerg (Jylland) og 1 fra Kolding, som næsten også må dække Fynsland - så vi mangler bare en dejlig pige fra Sjælland til at byde ind - så der kan blive en præmie til hver landsdel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. Juni, 2014 Igen en go' idé, Molly! 1.præmien tilfalder en flittig, saglig og faglig skribent her på sitet, der ud fra Admin og assistenters vurdering altid formår at levere sine anmeldelser og øvrige indlæg i en sober, men præcis tone..... Altså ingen præmie til hverken idioterne, spammerne, eventyrfortællerne, de generelt bare mavesure, røvslikkerne eller de hvide riddere! Vh. Sidespringeren Så er det jo efterhånden kun dig selv, der kan komme i betragtning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 20. Juni, 2014 Det er jo heller ikke hvem som helst der kan vinde - kun dem der: 1. besøger pigerne (udelukker alle pikspillerne). 2. skriver pæne og indholdsrige anmeldelser (udelukker alle de mavesure og dem der kun opfatter pigerne som kneppedukker de efterfølgende kan træde på). 3. i forvejen lukkes ind fordi, de er pæne, høflige og velsoignerede + kan sætte et skriv sammen efterfølgende med lidt mening i hvad med muslimer og overvægtige, har de lov at deltage? og hvis de vinder kan pigen så sige nej? hvorfor ikke lade vinderen får en times hygge, med en pige han selv vælger og lave en aftale med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 20. Juni, 2014 hvad med muslimer og overvægtige, har de lov at deltage? og hvis de vinder kan pigen så sige nej? hvorfor ikke lade vinderen får en times hygge, med en pige han selv vælger og lave en aftale med? hahaha - så bliver det en dyr præmie hvis han vælger en pige der ikke har meldt sig til konkurrencen *gg* 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 20. Juni, 2014 hahaha - så bliver det en dyr præmie hvis han vælger en pige der ikke har meldt sig til konkurrencen *gg* skal de piger som har tilmeldt sig ikke betales? hvorfor samler man ellers penge ind? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13915 Skrevet 20. Juni, 2014 hahaha - så bliver det en dyr præmie hvis han vælger en pige der ikke har meldt sig til konkurrencen *gg* Hehe - Jasmin, vil hermed gerne opfordre dig til at stille op som præmiepige fra Djævleøen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 20. Juni, 2014 Hehe - Jasmin, vil hermed gerne opfordre dig til at stille op som præmiepige fra Djævleøen det gjorde jeg såmen også gerne hvis jeg selv kunne bestemme målgruppen for potentielle vindere *gg* meeeeeeeeen - det kan jeg jo ikke - og jeg har jo specifikke kriterier for hvem jeg har lyst til at være sammen med... så..... med mindre jeg selv kan vælge min vinder... så er jeg ikke på og det modsiger jo lidt formålet med konkurrencen *gg* 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Kaj, begge parter har vel lov og sige fra, -jeg er en pige med lidt former, og hvis man f.eks kun har en for-kærlighed for thaipiger, så skal han jo selvfølgelig ikke tvinges til at være sammen med mig, smiler.... Så må man trække en ny, tænker jeg? Man kan ikke selv vælge en pige af eget valg, kun den/de der er med i konkurrencen, ellers giver det jo ikke mening vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13915 Skrevet 20. Juni, 2014 det gjorde jeg såmen også gerne hvis jeg selv kunne bestemme målgruppen for potentielle vindere *gg* meeeeeeeeen - det kan jeg jo ikke - og jeg har jo specifikke kriterier for hvem jeg har lyst til at være sammen med... så..... med mindre jeg selv kan vælge min vinder... så er jeg ikke på og det modsiger jo lidt formålet med konkurrencen *gg* Det skulle vel ikke være det store problem, om pigerne selv fik lov til at vælge deres vindere - så kan vinderen da også se, at han virkelig er ønsket og at hans anmeldelse® er værdsatte I må bare ikke vælge en der har anmeldt jer selv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 20. Juni, 2014 (edited) Det skulle vel ikke være det store problem, om pigerne selv fik lov til at vælge deres vindere - så kan vinderen da også se, at han virkelig er ønsket og at hans anmeldelse® er værdsatte I må bare ikke vælge en der har anmeldt jer selv det er et fair udgangspunkt... hvis alle kan blive enige om at pigerne selv vælger og begrunder deres vinder udfra andmeldelse® og skal vælge en der ikke har anmeldt dem selv (og som selvfølgelig gerne vil vælges) - så er jeg da frisk (anmeldt dem inden for konkurrence-perioden går jeg ud fra? ellers er der en del der ikke kan vinde *gg*) hvis i rent faktisk indsamler 2500 er der jo til 1½ time med mig til vinderen *gg* Redigeret 20. Juni, 2014 af Jasmin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13915 Skrevet 20. Juni, 2014 det er et fair udgangspunkt... hvis alle kan blive enige om at pigerne selv vælger og begrunder deres vinder udfra andmeldelse® og skal vælge en der ikke har anmeldt dem selv (og som selvfølgelig gerne vil vælges) - så er jeg da frisk hvis i rent faktisk indsamler 2500 er der jo til 1½ time med mig til vinderen *gg* Så vidt jeg har forstået det donerer både Molly og Sandra Dee hver gratis en hel time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 20. Juni, 2014 (edited) Så vidt jeg har forstået det donerer både Molly og Sandra Dee hver gratis en hel time hahaha - ja det gør jeg ikke så bliver jeg ikke en del af vinderpuljen... så misforstod jeg ideen med og oplægget i første indlæg Redigeret 20. Juni, 2014 af Jasmin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Der er vist flere ting indover. En indsamler konkurrence og 2 piger hvor det lyder til de selv vil sponsorere timen. I sidst nævnte tilfælde er det fair, hvis pigen selv opstiller kriterier og vælger manden. Men hvis i selv vil sponsorere piger, hvorfor opretter i så ikke bare en konkurrence under hyggesnak?? Det gjorde Malou Magic jo i tidernes morgen, da hun skulle finde navn. Gevindsten var så vidt huskes 30 min. Malou var vist lidt uheldig at nogle af vinderne ikke kunne pga logistik. For at lære af historien, vil det nok være bedst for Jer, at bede dem der gætter på konkurrencen lige at lave et lille notits af om man ønsker præmien. Molly huserer jo i Kolding, nok ikke så interessant for en fra KBH. Hvis det var en konkurrence man skulle gætte på, Så skulle man mene dem fra KBH ikke gættede, men det viste sig ikke at være tilfældet i Malou Magic konkurrence. Mange havde gættet selvom præmien ikke ønskes :-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 20. Juni, 2014 hvis det skal være en præmie, bør det vel også være efter eget valg, da præmien i visse øjne, kan være en straf jeg kunne da godt forestille mig at vinde og få 1 time med en som jeg absolut ikke bryder mig om, selv om der er 10 som gerne ville overtage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Tak Jasmin! Dine indlæg viser mig og andre så flot og godt, hvad jeg mener om den type konkurrencer. Hvorimod Molly viser mig, at hun totalt skraber bunden i sin måde at ville proffilere sig på. Og se de savlende respektløse mænd der her sidder og føler sig iderige og magtfulde omkring konkurrencen. Det er ulækkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 20. Juni, 2014 hvis det skal være en præmie, bør det vel også være efter eget valg, da præmien i visse øjne, kan være en straf jeg kunne da godt forestille mig at vinde og få 1 time med en som jeg absolut ikke bryder mig om, selv om der er 10 som gerne ville overtage Du deltager vel ikke i en konkurrence om noget du ikke gider vinde? så er det nok bedre at springe over og vente til der kommer en konkurrence med en anden præmie ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Århh kimbjensen, man kan ikke gøre alle tilfredse åbentbart er du et godt eksempel på, tager man penge er man en luder, gør man ikke skraber man bunden, hihi, morer mig gevaldigt nu, -så du får lige en lille sang med på vejen.... Jeg da ligeglad, jeg da ligeglad,lalala, jeg da ligeglad, jeg da ligeglad (beklager kan kun omkvædet).... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 20. Juni, 2014 Du deltager vel ikke i en konkurrence om noget du ikke gider vinde? så er det nok bedre at springe over og vente til der kommer en konkurrence med en anden præmie er det fair, hvis man vinder, at pigen kan afvise dig? hvis tykke-troels vinder, skal han vel ikke afvises og fratages sin gevinst, fordi han er overvægtig? hvis man f.eks samler 25ookr, kan jeg ikke se hvorfor vinderen ikke selv skulle kunne vælge en pige. som også vil være sammen med ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Tak Jasmin! Dine indlæg viser mig og andre så flot og godt, hvad jeg mener om den type konkurrencer. Hvorimod Molly viser mig, at hun totalt skraber bunden i sin måde at ville proffilere sig på. Og se de savlende respektløse mænd der her sidder og føler sig iderige og magtfulde omkring konkurrencen. Det er ulækkert. Der vist en der trænger til et knus snart... Kom nu op på den gode karma hest og vær lidt positiv, vær lidt glad, smil og send noget glæde ud og vupti, så skal du se, så er der ligeså meget retur.. Lad fortiden ligge og kom videre... Det ikke rar læsning, at du genere mine kollegaer og alle mændene herindefra .... Kom nu kaj, glem at jeg har sagt du er ven af en jeg ikke bryder mig om, glem alle de gamle nag og lev i nutiden frem for fortiden... Hvis det er en undskyldning for ,at have såret dine følelser du mangler, så hermed en fra mig... Håber så du tager ja hatten på igen og bidrager positivt igen til fællesskabet. God weekend kaj. Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 20. Juni, 2014 Hej.. kajbigpakaj, kom nu videre du en voksen mand, det er nette ikke virkeligheden og nej ikke fair, men livet er det sjælden, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 20. Juni, 2014 Line det er ikke kaj der har skrevet det der... det er Kim B *gg* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Kaj du har fat i noget der - det ville være meget mere stuerent at lave en konkurrence der gik ud på at vinde et beløb til brug for en GP oplevelse. Og så behøver Molly heller ikke at sidde og undskylde sin krop overfor gu ved og hver mand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Kaj, nu er vi jo somsagt ikke maskiner, og som jeg sagde til dig før, så har begge ret til at sige nej, akkurat som begge parter siger nej til hverdag, hvis kemien ikke er der, -så bland tykke Troels udenom det her Og man kan kun vinde den pige der er præmie, og hvis man ikke vil have hende, jamen så frafalder gevinsten, svar nok? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 20. Juni, 2014 Kaj, jeg vil ikke gå i detaljer med, hvad der er fair, svarede blot Hippo Vi har ikke en konkurrence endnu, og dermed heller ingen konkurrenceregler ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg