Lady Cherie 5801 Skrevet 20. Juni, 2014 (edited) På ingen måde.... Hvis det er det, vores potentielle konkurrence vinder har lyst til! Nej jeg skal ikke deltage, jeg har før deltaget i sådan noget hvor vinderen krøb langs med væggen for at slippe for sin "præmie" Jeg tror nemlig Mont har ret. Redigeret 20. Juni, 2014 af Lady Cherie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 20. Juni, 2014 Jeg synes i forvejen vi har rigeligt med mandlige bruger der vælter over hinanden for at fedte sig ind hos pigerne, uden at vi ligefrem behøver at etablere en præmie til den største røvslikker. tror du seriøst ikke vi kan skelne skidt fra kanel Monty??? come on.... det er virkelig tyndt at du i den grad opstiller et mistillidsvotum ifht om vi kan kende en sober bruger fra en "røvslikker" har du virkelig så lidt respekt for vores dømmekraft at du tror nogen brugere ville komme nogen vegne med den slags pladder ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 20. Juni, 2014 tror du seriøst ikke vi kan skelne skidt fra kanel Monty??? come on.... det er virkelig tyndt at du i den grad opstiller et mistillidsvotum ifht om vi kan kende en sober bruger fra en "røvslikker" har du virkelig så lidt respekt for vores dømmekraft at du tror nogen brugere ville komme nogen vegne med den slags pladder ? Ikke nødvendigvis. Men det vil skabe en dårlig stemning, og mistanke blandt medlemmerne om der stikker noget under. Alt det kan undgås med at trække lod. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Molly....ingen tvivl om, at jeg er tilhænger af prostitutions branchen og tilhænger af de GPér der magter det. Men ludere der giver så lav en signal værdi som at stille sig op i en konkurrence i den form, som hidtil har været praksis på EG, er en skænsel for branchen. Finanskrisen er slut i branchen, og er der piger, der stadig sidder med 0 vagter og ganske få kunder pr dag, ja så er jobbet nok ikke det rigtige for dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 20. Juni, 2014 Alt det kan undgås med at trække lod. så er det at jeg trækker mig igen for ingen skal beslutte hvem jeg skal invitere ind... og slet ikke en lodtrækning det er at sætte "præmiegrisen" i en meget uheldig position.. som hun reelt ikke kan være tjent med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Er virkelig ved at være træt af at så mange af debatterne under Generelt ender i beskyldninger om røvslikkeri, mudderkast og skjulte intentioner? I skulle prøvet at arbejde i en virksomhed som er blevt købt af en amerikansk kapitalfond - så kommer der virkelig gang i røvslikkere og skjulte intentioner! Og ja, jeg kan bare lade være med at læse under Generelt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 20. Juni, 2014 ahh giv os nu lige lidt credit personligt vil jeg meget hellere indstille en SOBER advarsel af en pige funderet i en SOBERT formuleret gengivelse af hvorfor man ikke bør besøge denne pige end jeg vil indstille en anmeldelse der er så sukkersød at siruppen driver ned af væggen en anmeldelse handler ikke partout om indhold men om form... og personligt er jeg ligeglad om den er positiv negativ eller neutral hvis jeg er begejstret for det jeg læser en sikker vinder hos mig er den mand der både formår at skrive det positive uden at være kvalmende og det negative uden at miste sin saglighed... og jeg er sikker på at alle pigerne sagtens kan lave tilsvarende distinktioner ud fra deres egne kriterier.. så det behøver du næppe bekymre dig for... Nej vil ikke give lidt credit for den En konkurrence skal alle deltage på ligefod! og ikke udfra hvordan man skriver en anmeldelse, hvordan man formulerer sig, om man er pigernes ven etc. De tidligere kriterier har været at anmeldelse og hjælpsomhed giver lodder. Imellem disse lodder er der trukket en tilfældig vinder. Altså alle deltager på ligefod og en objektiv udvælgelse Det der bliver lagt op til er langt fra en objektiv udvælgelse. Du vil naturligvis indstille dem du har sympati for og ligeledes evt andre piger. Sagt lidt groft, vi har 2 bowler hvor der kommer lodder i, dem vi kan lide smide en lod i den ene bowle og dem vi ikke kan lide smider i den anden. Og vinderen bliver udtrukket fra den bowle vi kan lide. Hvis det er den måde i vil køre en konkurrence på, vil jeg gerne på forhånd melde mig ud af konkurrencen! og hvis jeg vinder modtager jeg ikke gevindsten. Jeg har fint råd til selv at betale mine pigebesøg og vil på ingen måde deltage i en konkurrence med disse præmisser! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 20. Juni, 2014 Det der bliver lagt op til er langt fra en objektiv udvælgelse. Du vil naturligvis indstille dem du har sympati for og ligeledes evt andre piger. Sagt lidt groft, vi har 2 bowler hvor der kommer lodder i, dem vi kan lide smide en lod i den ene bowle og dem vi ikke kan lide smider i den anden. Og vinderen bliver udtrukket fra den bowle vi kan lide. ok - så har du da godt nok også sat barren så lavt som den kan komme uden nogensomhelst tillid til at pigerne herinde faktisk godt kan sætte os ud over "kan lide" syndromet sjovt nok er de eneste der går op i det jer mænd... det er jer der harcelerer over det, jer der skændes om det, jer der har et problem med det... og nu også jer der gør et imaginært problem til en forhindring mænd.... helt ærligt personligt kan jeg være ligeglad - jeg har intet at tabe... og alle der kunne tænke sig at beøsge mig eller en af de andre har alt at vinde ved at skrive GODE!!! anmeldelser/advarsler for hvis man ikke skriver godt/sagligt/sobert - så kan ens skriv ikke komme i betragtnign til vinderbowlen... andet er der vel ikke i det ? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. Juni, 2014 Det skal i hvert fald foregå på en måde, så ingen bagefter kan komme med alverdens konspirations teorier. (.Det kunne jo godt henne med E.G.'s medlemmer ) Det skulle jo gerne ende med en heldig og glad vinder og godt humør. En enkel og simpel konkurrence. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 20. Juni, 2014 (edited) Dog skal det siges, hvis en pige på eget initativ starter en f.eks navne eller sober anmeldelse konkurrence, hvor hun selv udlodder en præmie til den bedste, så er jeg på her forventer jeg en subjektiv stillingstagen til hvad der gør en til vinder. Men i EG regi, skal alle deltage på lige fod efter min mening Redigeret 20. Juni, 2014 af Liderligfyr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. Juni, 2014 En enkel og simpel konkurrence. Det har du ret i. Men herinde på EG kan selv det mest simple hurtigt gøres ret kompliceret. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 20. Juni, 2014 ok - så har du da godt nok også sat barren så lavt som den kan komme uden nogensomhelst tillid til at pigerne herinde faktisk godt kan sætte os ud over "kan lide" syndromet sjovt nok er de eneste der går op i det jer mænd... det er jer der harcelerer over det, jer der skændes om det, jer der har et problem med det... og nu også jer der gør et imaginært problem til en forhindring mænd.... helt ærligt personligt kan jeg være ligeglad - jeg har intet at tabe... og alle der kunne tænke sig at beøsge mig eller en af de andre har alt at vinde ved at skrive GODE!!! anmeldelser/advarsler for hvis man ikke skriver godt/sagligt/sobert - så kan ens skriv ikke komme i betragtnign til vinderbowlen... andet er der vel ikke i det ? Der er jo ingen der tvinger dig til at være sammen med vinderen. Kan præmie pigen og vinderne ikke hitte ud af det sammen, af forskellige årsager, så trækkes der en ny. Skal der være en form for dommer panel, så vil det mest fair være enten en vilkårlig bruger, der så ikke selv kan deltage i konkurrencen, eller ledelser her på siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Nu vil jeg jo vildt gerne vinde Molly!!!!! Men har det ligesom mange andre det meget stramt med, hvis det ikke er fair game Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. Juni, 2014 Nu vil jeg jo vildt gerne vinde Molly!!!!! Men har det ligesom mange andre det meget stramt med, hvis det ikke er fair game Du kan jo også bare besøge hende ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Batistuta 59 Skrevet 20. Juni, 2014 Hvor dybt kan I falde, jer piger, der tilbyder sig som præmie? Det er da dybt nedværdigende at være en præmie og kan vindes af hvem som helst her på EG. I piger der tilbyder jer som sådan, må jo være villige til at dyrke sex, med hvem som helst - ulækkert. På et tidspunkt udtalte sportsdirektør Johan Bruynel om Contador : En ting er at være dum, men behøver han at udstille det? Den sætning kan bruges i mange tilfælde! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 20. Juni, 2014 burde konkurrencen ikke være selv at kunne vælge en GP ? den burde måske også være med lodder og ikke hvem der kan 'slikke' bedst ? GP'en skal vel heller ikke vide at det er 'vinderen' der kommer, så kan det jo hurtigt blive en 'forskelsbehandling' i det der udbydes ? jeg ville foretrække at vinderen selv kunne vælge og komme som anonym og anmelde som anonym EG bruger. men jeg kan jo vælge om jeg vil deltage, når/hvis præmien bliver 'offentlig gjort', for der er præmier / gaver man ikke ønsker at få tildelt :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 20. Juni, 2014 En konkurrence: Okey und so what? Jeg fortår ikke hvad det er at debattere om? Hvis nogen/nogle vil arrangere en konkurrence, så gør det. Kontakt hinanden på PM og udlys konkurrencen og dens regler. Dem der vil deltage, deltager. Dem der ikke vil, gør det ikke. Samfundet er fuldt af konkurrencer. Ikke går vel arrangørerne af disse ud og spørger hvordan de skal lave det hele, hvad dem der skal deltage synes om den eller den præmien etc? Det er nemlig sådan at hvis man spørger får man svar - surprise surprise. Nogle svar man kan lide og nogle man ikke kan lide. Og så er der nogen af dem der ikke kan lide nogen af dem der kan lide og så har vi snart en metadebatt om svarene på spørgsmålen istedet for en konkurrence. Det mærkelige er at man ikke ser det komme? Denne "debat" er en mall for hvordan det plejer at blive her på EG, og der skiller vi os ikke fra de fleste andre fora. Selv er jeg helt og totalt og ufatteligt uintresseret i en konkurrence hvor en pige er min præmie. Jeg skulle ikke på nogen måden kunne føle mig vel til pas i den situation. Men det er jo mig. Mit lille uanseelige tip til dem der er intresserede i at arrangere en konkurrence: Snakke om det på PM og præsentere konkurrencen når den er klar at præsentere. Bliver det så debat om reglerne eller præmierne eller noget andet, så svar på spørgsmålen og ignorere alt andet. B 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. Juni, 2014 burde konkurrencen ikke være selv at kunne vælge en GP ? den burde måske også være med lodder og ikke hvem der kan 'slikke' bedst ? GP'en skal vel heller ikke vide at det er 'vinderen' der kommer, så kan det jo hurtigt blive en 'forskelsbehandling' i det der udbydes ? jeg ville foretrække at vinderen selv kunne vælge og komme som anonym og anmelde som anonym EG bruger. men jeg kan jo vælge om jeg vil deltage, når/hvis præmien bliver 'offentlig gjort', for der er præmier / gaver man ikke ønsker at få tildelt :D Hooooold da helt op. En konkurence, lodtrækning und so weiter, indeholder en præmie, eller flere, og nogle sprøgsmål/opgaver der skal besvares/løses. Om opgaven går ud på at skrive den største sviner, slikke bedst fisse, eller få points for slesk tale, er da ikke et emne! Udskriverne af konkurrencen udtrækker dernæst den heldige vinder - blandt dem der har ønsket at deltage! ER DEN LÆNGERE? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 20. Juni, 2014 En måde at gøre det på, kunne jo være. 1. Præmien er en hel nat med en pige 2.De piger der ønsker at deltage som evt præmie skriver sig på en liste 3.Loder sælges til evt 100kr stk og man har mulighed for at købe så mange man ønsker, men antallet af solgte er hemmeligt. 4. Vinder trækkes og han får nu lov til at vælge sin præmie, blandt de piger som har valgt at deltage. Hvis pigen ikke ønsker at være sammen med vinderen, må han vælge en af de andre piger der deltager 5. Den valgte pige, får alle pengene fra salget af loder, hvilket vil sige at hvis der kun bliver solgt 10 loder, får hun kun 1000kr, men bliver der solgt 500 loder, får hun 50.000kr osv På den måde er der lige chance for alle der deltager og det kan jo gå hen og blive rigtigt spændende for pigerne også Jo flere piger der deltager, jo flere loder vil der sikkert blive solgt og dermed højere indtægt til pigen, men også mindre chance for at blive valgt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2014 Toddy -Eller overskuddet går til et godt formål ? ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 20. Juni, 2014 Toddy -Eller overskuddet går til et godt formål ? Det vil jeg lade være op til de piger der deltager at bestemme Ideen med at have flere eller gerne mange piger der deltager er jo at man nok ikke løber ind i at risikere at man ikke kan finde en der vil være sammen med en Eller jo nogen gør jo nok, men de ved godt hvem de er og bør ikke deltage Jeg tror også at udsigten til at få en god betaling, måske kunne lokke flere dejlige piger til at deltage, men der jo selvfølgelig en lille risiko for at pigen ikke vil tjene så meget på en nat, som hun plejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 20. Juni, 2014 ok - så har du da godt nok også sat barren så lavt som den kan komme uden nogensomhelst tillid til at pigerne herinde faktisk godt kan sætte os ud over "kan lide" syndromet sjovt nok er de eneste der går op i det jer mænd... det er jer der harcelerer over det, jer der skændes om det, jer der har et problem med det... og nu også jer der gør et imaginært problem til en forhindring mænd.... helt ærligt Barren lavt???? ikke umiddelbart jeg sidestiller Jer med mennesker generelt. Sympatier styrer almindeligvis vores valg, gælder også mig selv. - For at tage anmeldelser. Du er jo som bekendt ikke så vild med mandlige Muslimmer og vil ikke have dem ind i din butik, så en evt muslim ville du jo ikke udvælge, uanset hvilken anmeldelse han har lavet. Hvad med Kim og Kaj her i tråden? kan du se ud over dine sympatier og vælge deres anmeldelser, hvis de havde skrevet en god en? Hvad med GameGuy? Ham var du ikke så vild med, men velformuleret var han da. Ville du udvælge ham? Neeeejjj vores objektive vurdering bliver nemt forstyrret af vores sympatier. Det er en nu meget menneskelig Der er i piger nu ikke bedre, det vil komme meget bag på mig. - Der er det forretningsmæssige. Mænd der kun valfarter til Tyskland, kun besøger Thaipiger, kun besøger Udenlandske piger. Kan deres anmeldelser komme med under gode anmeldelser? De er jo ikke interessante for dig….. i tilfælde af du kan se udover det, hvordan vil det så lyde hvis det var en mand der udelukkende besøger Danske piger der tilfældigvis vinder? konspirationsteorier og manglende objektivitet vil helt sikkert blive tænkt og formentlig skrevet. - Det er nu langt fra måden man ville gøre det på, i det øvrige erhvervsliv. Det tilsvarer lidt, man sætter Shell til at undersøge målerne på Benzinstationer for de kan blive certificeret. Det sætter man altid et uvildig Firma eller det offentlige til det undersøge! Omsagt til EG…… her skal det være Administationen (offentlige) der udvælger vinderen eller en uvildig person. Nu har vi bare ikke nogle uvildige personer på EG, da alle med interesse i EG følger debatterne og dermed får sympatier. Din sætning med manden har alt at vinde ved at vinde et besøg. Den er ikke helt rigtig, pigen vinder nu omsætningen Så når mænd harcelerer over dette her, så er det nok fordi de kan gennemskue konsekvenserne af forslaget. Til sidst vil jeg sige. Jeg er stor fortaler for pigen skal have lov at fravælge manden!!!!!!!!!!!!!!!! Men så må den heldige vinder jo bare få pengene i hånden, og selv få lov at finde en pige hvor de gider hinanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 20. Juni, 2014 For at tage anmeldelser. Du er jo som bekendt ikke så vild med mandlige Muslimmer og vil ikke have dem ind i din butik, så en evt muslim ville du jo ikke udvælge, uanset hvilken anmeldelse han har lavet. Hvad med Kim og Kaj her i tråden? kan du se ud over dine sympatier og vælge deres anmeldelser, hvis de havde skrevet en god en? Hvad med GameGuy? Ham var du ikke så vild med, men velformuleret var han da. Ville du udvælge ham? jeg ville absolut nominere deres anmeldelser... helt sikkert... hvis de er gode, så fortjener de at komme med i kapløbet... jeg er jo ikke den eneste der skal vælge - der er jo flere piger med hvis det er GG eller en muslim der vinder - så kan jeg bare ikke være præmien... og det gør da ikke noget... men det betyder da absolut ikke at jeg ikke ville nominere en rigtig god anmeldelse og give den chancen for at vinde at jeg næppe tror at kvajkajlakaj og kb kunne komme i betragtning skyldes at ingen af dem på nogen måde formår at formulere sig overbevisende og eventuelle deskriptive passager fungerer iøjnefaldende godt som godnatlæsning men GG havde så sandelig det sproglige talent begge de førnævnte herrer er totalt fritaget for... han lå langt langt over gennemsnittet hvad angik sprogblomsterne... at hans anmeldelser desværre ofte havde karakter af overgreb mod de arme piger ville nok spille ind - men hans skriftlige karakterer var til 12 (eller 13) men jeg nominerer ikke anmeldelser for at vinde en gæst til mig selv - jeg nominerer dem fordi de er læseværdige... og det er de jo uanset om de er skrevet af en dansker jeg har lyst til at modtage som gæst eller en nydansker med en religiøs baggrund som jeg ikke vil kendes ved 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 20. Juni, 2014 Toddy -Eller overskuddet går til et godt formål ? Du fik sgu lige inspireret mig lidt der Prøv at forestille dig følgende overskrifter i nyhederne Glædespiger i danmark knalder for Kræftens bekæmpelse Mænd står i kø for at "donere" til rødekors Knald en glædespige og støt red barnet Danske glædespiger donerer hel dags omsætning til fordel for forskning i impotens Danske glædespiger donerer hel dags omsætning til fordel for forskning i brystkræft I kommer sgu til at ligne de rene Moder Theresaer hele banden Magen til samfundssind Tanja Rahm go home Ps.: kommer lige til at tænke på om du evt har et nonnekostyme 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 20. Juni, 2014 tror du seriøst ikke vi kan skelne skidt fra kanel Monty??? come on.... det er virkelig tyndt at du i den grad opstiller et mistillidsvotum ifht om vi kan kende en sober bruger fra en "røvslikker" har du virkelig så lidt respekt for vores dømmekraft at du tror nogen brugere ville komme nogen vegne med den slags pladder ? Hold da op - jeg tror du lige skal trække vejret en gang Jasmin. Der skal efterhånden ikke ret meget til at få dig på barrikaderne og føle dig indigneret på egne, dine kollegaers og dit køns vegne. Man kan sgu snart ikke skrive noget herinde uden at du beskylder folk for at pisse på alle kvinder Nu var mit indlæg så slet ikke møntet på pigerne eller deres rolle som dommer - men mere bekymring for hvordan sådan et tiltag kunne få nogle af de mandlige brugere til at tækkes kvinderne ( i endnu højere gra end de i forvejen gør)... og Dét mener jeg sgu ikke vi har brug for.... der er rigeligt med hundehvalpe der går helt i selvsving ved udsidgten lidt kvindelig opmærksomhed. Mht til om I kan kende skidt fra kanel??? Det kan I muligvis - men I har sgu ikke historien på Jeres side. Der er jo allerede fremsat forslag fra en lyserød om at der skal sorteres efter "kvalitet" - og med pigerne som dommere skal man vist være naiv hvis man tror at Kajbigpakaj kan vinde uanset om han så skriver EG´s bedste anmeldelse nogensinde. Hvis du vil påstå at Du/ I er så upartiske, ja så vil jeg bare sige; det tror jeg simpelthen ikke på. Men op med humøret og hav en dejlig weekend, alle er ikke konsekvent ude efter dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg