Gungner 2635 Skrevet 21. Juni, 2014 Noget jeg glemte, dårlige ånde og det gælder begge veje. Jeg har en lille flaske mundskyl i bilen, i Flensborg har jeg flere steder set mundskyl og plastikglas på badeværelset, god ide. Går jeg på klub starter jeg altid med et bad og tandbørstning inc. mundskyl. Har jeg spist børster jeg tænder igen. En pige på 25 år ser det ikke som guds gave at have sex med en 60 årig; men det skader ikke at være så sympatisk som mulig. Man kan ikke sætte krav til at pigen skal nyde det; men hun behøver ikke at se ligeglad ud. Min værste oplevelse var en der fulgte med i en tv udsendelse under agten, hun har ikke set mig siden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ægteven 37 Skrevet 21. Juni, 2014 glemte at skrive at for mig er det også vigtigt at du som veninde får en god oplevelse ud af at netop vi har hygget. ægte ven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 21. Juni, 2014 Kemien er selvfølgelig meget vigtig når det handler om noget så intimt som sex. Der kan være mange faktorer som giver dårlige oplevelser, Ting som er "turn off" for mig: Piger som er falske i sin væremåde Falsk stønnen, for det er helt til grin, så hellere lade være med at stønne. Piger som er "sharky" dvs. påtrængende, lover mere end de kan holde, snyder med tiden og vil have ekstra penge for fx. kys og fransk til pigen. Piger som lugter Piger som er meget passive Piger som ikke nyder det de laver listen er ikke udtømmende. Så I må gerne tilføje til listen. Ja, så sparede min wingman mig for en lang smøre om turnoffs, for jeg er helt på linje, men jeg vil da godt lige tilføje et punkt: - Upssellers, dvs. piger der hele tiden prøver at sælgextra-ydelser selvom man har takket nej Mht en god helhedsoplevelse, så er følgende faktorer vigtigt for mig: Dybe tungekys, smil, berøringsvenlig, øjenkontakt, opsøgende uden at være anmassende, intet hastværk... og vigtigst af alt sjov og pjatteri... jeg går ikke efter GFE men foretrækker når købesex er sjovt uhøjtideligt. Jeg elsker sjove piger, som ikke er bange for at være fjollede og lave skæg og ballade. Derudover er pigens adfærd fra "afslutning til jeg går ud af døren også meget væsentlig - hvis det er ligesom hun "lukker ned" for intimiteten når sexen er overstået trækker det klart ned - hvorimod en pige som stadig er engageret når man går ud af døren både verbalt og fysisk lige giver det der ekstra. Jeg besøgte en pige herhjemme, som virkelig mestrede den sidste del - efter at have trukket mig ud og begyndte at klæde mig på, var hun stadig meget nærværende, med hyggesnak og masser af lækre tungekys under påklædningen, og et dejligt farvelkys i døren. SÅDAN skal det gøres! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Potatohead Skrevet 21. Juni, 2014 Kurtisaner Det var den tid på måneden, det det engang var en blond manke, var nu postejfarvet, med et gråligt tilsnit i siderne. Det var blevet for langt, det var den trang der meldte sig, som så ofte før til at få gjort noget ved det: Man har undertrykt den nødvendighed, det er at pleje sig selv. Der var flere forskellige frisører i byen, mange med uidentiske tilgange til deres fag. Valget var svært og udkommet skulle jo gerne være således som han ønskede, eller endnu bedre, det som han ikke vidste han ønskede. Det skulle ikke være med trimmeren, der maskinelt rev lokkerne af ham med en monoton summen. Han havde været hos denne frisør, der, både i resultat og fremgangsmåde var af distanceret kølighed, ja i sådan en grad, at han betvivlede denne frisørs egentlige faglighed. Der var en anden, dog denne med saks og kam, hvor man kunne mærke frisørens kunnen, men som ej besad evnen til at konversere gennem seancen. Denne viste ingen interesse i sin klient og omend man kunne opnå en udmærket klipning, følte man sig dog aldrig velkommen tilbage. Der var den frisør, der gennem voldsomme bevægelser og med megen kraft gjorde absolut kun hvad hun ville. Det endte ofte med en modsættende finish af det der egentlig var intentionen. Der var en der brugte barberblade og flamme, men eftersom han altid følte det som eksperimenterende show, var det ej heller en mulighed. Nej det skulle være en frisør der kunne, med kyndig hånd og til tider blide bevægelser, gøre hårvaskningen, der jo var et essentielt forangribende element til selve det at blive klippet. Det skulle være en der gennem hele besøget, viste lyttende interesse, og med begavede kommentarer, der ej var nedladende, men på fineste vis fik ham til at føle sig centreret. Alt dette skulle lede hen mod en dialogisk beslutning om hårpragtens endelige resultat. Selve klipningen skulle være kvalificeret, frisøren skulle kunne sit fag, men ikke bare dette, denne skulle også indleve sig fuldt ud i sin klients ønsker og var dette ikke muligt. Skulle det forklares inden det første klip med saksen. Den bedste frisør, var som sagt dog den, der formåede at give ham, hvad han ikke vidste han ønskede sig, men som skabte gennem en læsende observans af hans adfærd, en frisure, der overraskede, der gennem kendskab til mennesket kunne udlede akkurat hvad netop den enkelte klient ønskede og adapterede sig til dette. Han fandt en god frisør, og som med så mange andre servicefag, gjorde dette at han kom igen og igen. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 28. Juni, 2014 En god måde at starte besøget med, er at ta et bad tilsammen. Det sker i nogle steder i udlandet, og det er meget rart for manden. Dette var også en del af Libido Lounge's koncept i løbet af sin korte storhedstid, men ellers har jeg ikke oplevet det i Danmark. (Det giver også pigen en mulighed for at sikre, at kunden er ren. ). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Juni, 2014 En god måde at starte besøget med, er at ta et bad tilsammen. Det sker i nogle steder i udlandet, og det er meget rart for manden. Dette var også en del af Libido Lounge's koncept i løbet af sin korte storhedstid, men ellers har jeg ikke oplevet det i Danmark. (Det giver også pigen en mulighed for at sikre, at kunden er ren. ). Enig. Det sker på mange thai steder, hvis man spørger. Jeg har også oplevet det med danske piger. Dog ikke så ofte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 28. Juni, 2014 En god måde at starte besøget med, er at ta et bad tilsammen. Det sker i nogle steder i udlandet, og det er meget rart for manden. Dette var også en del af Libido Lounge's koncept i løbet af sin korte storhedstid, men ellers har jeg ikke oplevet det i Danmark. (Det giver også pigen en mulighed for at sikre, at kunden er ren. ). Du har faktisk ret. Jeg har været en del omkring i brachen i de sidste 4-5 år, og kun sjældent har jeg oplevet, at pigen går med i bad. Det er (egentlig) synd. For det første sikrer pigen sig, at manden er ren - både før og efter. Det sidste kan hun dog være ligeglad med. For det andet er der ikke noget mere lækkert/afslappende, når man har været intim sammen. Jeg har faktisk oplevet på 505, at Nancy nærmest insisterede, og når man så stod under bruseren, fik hun ved "afvaskningen" glædesprederen til at "smile" igen. . Og det hændte også, at en anden pige kom ud i baderummet og ikke alene interessret kiggede på, men også ville deltage.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 28. Juni, 2014 jeg har faktisk gjort det med badet et par gange - men er holdt op med det for jeg er ren og skal ikke vaskes og SÆR ikke med sæbe de delikate steder.... og det kan åbenbart ikke forklares på en måde så det kan forstås og når det ikke er blevet forstået 5 gange på en dag - så er den del af mig så smadret at jeg alligevel ikke har nogen nydelse af noget... hvis badet var en måde at nusse og rengøre manden var jeg frisk - men sålænge at det misforståes som en fælles ting så dur det ikke.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 28. Juni, 2014 jeg har faktisk gjort det med badet et par gange - men er holdt op med det for jeg er ren og skal ikke vaskes og SÆR ikke med sæbe de delikate steder.... og det kan åbenbart ikke forklares på en måde så det kan forstås og når det ikke er blevet forstået 5 gange på en dag - så er den del af mig så smadret at jeg alligevel ikke har nogen nydelse af noget... hvis badet var en måde at nusse og rengøre manden var jeg frisk - men sålænge at det misforståes som en fælles ting så dur det ikke.. Nu er der jo ingen, der siger, at du skal bruge sæbe hver gang, du ser en bruser sprøjte som en ... Man kan sagtens klare det med en almindelig afskyldning. Jeg har forståelse for, at en piges hud ikke er indstillet på ti gange i løbet af dagen at skulle neutralsæbes. Derfor nævnte jeg det med afskylningen. Men hvor er det dog "mentalt rensende", at pigen går med. Det viser, at hun har tid nok til gæsten, og at hun bekymrer sig for ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Juni, 2014 jeg har faktisk gjort det med badet et par gange - men er holdt op med det for jeg er ren og skal ikke vaskes og SÆR ikke med sæbe de delikate steder.... og det kan åbenbart ikke forklares på en måde så det kan forstås og når det ikke er blevet forstået 5 gange på en dag - så er den del af mig så smadret at jeg alligevel ikke har nogen nydelse af noget... hvis badet var en måde at nusse og rengøre manden var jeg frisk - men sålænge at det misforståes som en fælles ting så dur det ikke.. Jeg nægtet at tro på du ikke kan gøre helt klart at du bader ham-og at du ikke kan tåle sæbe DER. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 28. Juni, 2014 Nu er der jo ingen, der siger, at du skal bruge sæbe hver gang, du ser en bruser sprøjte som en ... Man kan sagtens klare det med en almindelig afskyldning. ja jeg kanfor grundrengøringen er på plads når jeg er på vagt - men nu er det jo ikke for at vaske mig at badet finder sted *ggg* og uden sæbe - så er det jo lidt... ligemeget at slæbe fyren i bad.. *gg* og den sæbe har fyren det med at dele lige på stedet... hvis mænd tror at vand kan gøre det - at de kan nøjes med en afskylning - så er det en misforståelse jeg gerne vil opklare lige med det vuns Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 28. Juni, 2014 Jeg har som sagt været med om det på Libido Lounge, men også i Indonesien, Singapore og Tjekkien. Men jeg har aldrig lagt mærke til, at dette skulle være et problem. Det må være sjove mænd, der ikke er tilfredse med at blive nusset, men i stedet begynde at vaske pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 29. Juni, 2014 Jeg har været en del omkring i brachen i de sidste 4-5 år, og kun sjældent har jeg oplevet, at pigen går med i bad Det er da bare at spørge pigen, selv hopper jeg gerne med som en del af legen, hvis gæsten ønsker det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg