Guest Maria Din Gudinde Skrevet 21. Juni, 2014 Min erfaring er at mange ikke rigtig ønsker man har silikone bryster... Hvad er fyrene så til, store ægte hængebryster eller må de godt være løftet ? Mvh Maria Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 21. Juni, 2014 Takker som spørger. Ægte bryster alle dage i ugen. Uanset størrelse, alder eller hængemåde. Ægte læber, ægte ansigt, ægte røv. Ægte piger alle timer om døgnet. To ting tænder mig af som inget andet: lavede bryster og grim duft. (Okej, jeg indrømmer at det ikke er altid jeg tænder på ægte duft). Ska vi ikke have en afstemning? Hvor mange vil have lavede bryster og hvor mange absolut ikke? Så får pigerne det at vide en gang for alle. B 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde Skrevet 21. Juni, 2014 Jeg overvejer nemlig at få mine store bryster løftet... Hvordan ville det være ... Det er jo stadig ægte men lidt "snyd" indover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 21. Juni, 2014 Hvis de er ægte så er det vel usandsynligt man mærker det, og det man ikke ved, har man jo ikke ondt af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde Skrevet 21. Juni, 2014 Man kan vel se ar... Men føler de fleste går langt udenom silikone brysterne... Mine er rigelig store uden detfyld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 98 Skrevet 21. Juni, 2014 hejsa - helt naturlige ægte bryster. Om de hænger lidt eller er hjulpet lidt på plads igen betyder ikke så meget. Bryster hvor man på lang afstand kan se de er lavet af plastic - det er ikke lige mig. Måske er de flotte at se på, men føles ikke ægte/ rare at røre ved. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 604 Skrevet 21. Juni, 2014 Bryster er jo ikke bare bryster. Jeg synes det er meget individuelt hvad der ser pænt ud. Så længe det passer til kroppen, alderen og vægten. Jeg har intet imod lange bryster så længe de bare er nogenlunde lige lange I sidste ende er det der gør dig sexet din selvtillid og udstråling så hvis et lille løft kan bidrage til det er det bare med at komme afsted. No go er sten hårde silikone nødder. De skal altså æltes jævnligt - så kan de sagtens være dejlige og bløde. Men men men der findes jo nok ligeså mange meninger som der findes mænd når det handler om bryster :-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 21. Juni, 2014 (edited) Jeg kan lide alle slags bryster ( forudsat de sidder på en kvinde), og vælger ikke en interessant pige fra pga af hendes bryster - hverken civile eller pro´s. Jeg tror egentlig ikke at de fleste er meget fundamentalistiske omkring ægte/ silikone - men dem der er. er måske mere fremtrædende i debatten når emnet kommer op. Derfor kan det virke som om det fylder mere end det egentlig gør... kunne jeg forestille mig. Jeg tror at langt de fleste kunder ser på kvinden som helhed, både mht fysisk og personlighed. Men ud fra et helt æstetisk synpunkt, så hellere et par flotte vellavede silikone-bryster end end et par trætte flade hængebryster. Redigeret 21. Juni, 2014 af Montezi 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 21. Juni, 2014 Uha! det er et emne vi aldrig kan blive enige om. Egentlig tror jeg at de fleste kvinder tror at mænd er mere brystfikserede end vi er, specielt når det kommer til størrelsen. Personligt kan jeg bedst lide et lille bryst med god form, silicone er ikke turn off; men jeg foretrækker natur langt hen af vejen. Candy Cash hos P-Club i Flensborg er en lille sød dame på 1.51m. før havde hun de nydeligeste bryster der passede til hendes størrelse. De er nu skiftet til noget der minder om en oppustelig redningsvest. Hvad jeg finder værre end kunstige bryster er kunstige læber. Nogle ligner jo en svaber til at rense afløb med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Juni, 2014 Jeg er absolut til ægte bryster, ingen silicone til mig, MEN de må gerne være løftede, så længe det ikke ser unaturligt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. Juni, 2014 Min erfaring er at mange ikke rigtig ønsker man har silikone bryster... Hvad er fyrene så til, store ægte hængebryster eller må de godt være løftet ? Mvh Maria Ægte. men kosmetiske ændringer uden silikone - go for it ! Fint at spørge andre til råds, men gør hvad du selv føler for 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3650 Skrevet 21. Juni, 2014 Min erfaring er at mange ikke rigtig ønsker man har silikone bryster... Hvad er fyrene så til, store ægte hængebryster eller må de godt være løftet ? Mvh Maria Smukke bryster. Om de så er store, små, ægte eller hjulpet gør ikke det store. Men jeg må indrømme at et par store silikone kasser er sjove at lege med i ny og næ. Men ellers er de mest til pynt. Det kommer meget an på pigen de sidder på. For eksempel vil det være helt forkert hvis Nikita Darling havde store H skåle... :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 21. Juni, 2014 (edited) Min erfaring er at mange ikke rigtig ønsker man har silikone bryster... Hvad er fyrene så til, store ægte hængebryster eller må de godt være løftet ? Mvh Maria Jeg hører til dem, der helt klart foretrækker (store), ægte bryster frem for de kunstige med fyld af saltvand, silicone eller andet. Om de evt. måtte være "løftet", som du skriver, og måtte der som følge deraf være ar på brysterne, så ville det ikke røre mig overhovedet Om brysterne er faste og "højtsiddende" eller tunge såkaldte hængebryster gør heller ikke den store forskel - begge dele er strålende! Store bryster i form af hudlapper uden fylde og tyngde vil jeg dog også gå uden om (sorry, hvis nogen føler, dette er formuleret for ufølsomt!).Min erfaring er imidlertid i modsætning til din, at der også findes fyre, som foretrækker de superfaste kunstige bryster. I diverse reality TV-udsendelser har man set forskellige drenge/mænd udbrede sig herom - blandt andet den såkaldte "Kay" fra Jylland, der kun kan tænde på kvinder hvis de har kunstige bryster og med minimum X hundrede milliliter i hvert bryst.... Min sympati går derfor til de glædespiger, som åbent og ærligt skriver i deres annoncer, om de har helt vaskeægte bryster, eller der er tilsat kunstfyld - så kan man som potentiel kunde selv vælge pige på et oplyst grundlag Bryster, som er løftede, er efter min opfattelse vaskeægte og lækre, men måske de tunge u-løftede hængebryster er lige så lækre!? Vh./TH Redigeret 21. Juni, 2014 af ThorsHammer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 21. Juni, 2014 Vi modnes alle - også kvinder! Det er naturligt, at bryster der måske har ammet, kommer til at hænge En ung piges bryster er flotte, en moden kvindes er dejlige 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 21. Juni, 2014 Jeg tør godt være politisk ukorrekt! Ja, jeg foretrækker silikone bryster! Egentligt tror jeg de fleste mænd har det som mig, 'øko-freaksene' råber bare højest. Hvis du vælger at gøre det synes jeg dog først og fremmest at du skal gøre det for din egen skyld. Gør hvad du selv føler du har det bedst med Og hvis du gør det så husk at undersøge markedet og spørg andre piger med silikone bryster til råds. Det er ikke en ufarlig operation og nogen silikone bryster er flottere end andre.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Voksen... Skrevet 21. Juni, 2014 Både store og små naturlige bryster virker for mig. Silikone skal være lavet virkelig virkelig godt (naturligt og blødt) førend jeg synes det er i nærheden af naturlige bryster. Demonstrative og hårde silikone bryster er et regulært turnoff. Først store og lange, så små og smukke og endeligt bare store er den prioriterede rækkefølge. Indrømmet, jeg har noget med hængebryster Arrene ved løft er sjældent pæne. Heller ikke omkring brystvortepartiet, hvis de bliver flyttet. Men ikke en dealbreaker. Er det upassende at be om at du viser dem frem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cyruz75 1 Skrevet 21. Juni, 2014 Jeg elsker bryster. Skal jeg besøge en pige må jeg indrømme at jeg går udenom silikone. Silikone-bryster kan være lavet rigtigt flot hvis det passer til pigen. Men jeg er nu mest til naturlige bryster......om de så er flade, små, lange, store, hængende så er jeg den der elsker dem alle. Men jeg synes det er ok hvis en pige får mere selvtillid ud af det hvis hun er ked af sin krop. Eller hvis en kvinde føler sig mere feminin ved at få lavet lidt fortrin. Men jeg synes bare det skal gøres med mening. Det skal se naturligt ud. Det er bare min mening. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 21. Juni, 2014 Jeg har hænge bryst er. .. af den knapt så smukke slags. Men min erfaring er at mine gæster er pisse ligeglade. Bare pigen er sød. Fræk og ikke skamme sig over dem. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 21. Juni, 2014 Jeg tror det de fleste mænd ikke gider er hårde silikonebryster eller grotesk store bryster. Brysteoperationer giver mening, hvis pigen har en a skål eller de hænger meget. Bare at gå et par størrelse op fra andet end A giver ikke den store mening. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 21. Juni, 2014 (edited) jeg vil bare gerne ha' at de er lige lange og ikke er flade - er ikke til curler-babser, der skal rulles op 75 C er for mig 75 C og ikke 5 ud og 70 ned er ikke til hængepatter, men ej heller til voldsomt pumpede bryster om de er ægte eller ej er jeg ligeglad med ( men foretrækker helst naturlige ) bar de er dejlige at kysse og røre ved, så kan de både være str A eller F kyssetøjet må gerne være ægte numsen skal bare være dejlig blød uden at den hænger Redigeret 21. Juni, 2014 af HappyHippo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Nice Guy 16 Skrevet 21. Juni, 2014 Jeg er også mest til den ægte vare. Tror faktisk mere det er piger der går op i hvordan de sidder. Vi mænd elsker sgu bare bryster lige meget hvordan de sidder Hvis du gerne vil have dem løftet lidt, fordi du synes de hænger for meget, så gør da endelig det. Bare lad være med at få skiftet et par gode ægte babser ud med store silikone kasser. Det gør mig sgu så trist når unge piger vælger den løsning. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde Skrevet 21. Juni, 2014 Jeg skal ikke have noget i dem.. Never ever.. De er så store at hvis jeg skulle noget skulle der fjernes lidt. Ja de hænger lidt men jeg følger drømmen og får dem løftet. ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 21. Juni, 2014 Jeg tør godt være politisk ukorrekt! Ja, jeg foretrækker silikone bryster! Egentligt tror jeg de fleste mænd har det som mig, 'øko-freaksene' råber bare højest. Hvis du vælger at gøre det synes jeg dog først og fremmest at du skal gøre det for din egen skyld. Gør hvad du selv føler du har det bedst med Og hvis du gør det så husk at undersøge markedet og spørg andre piger med silikone bryster til råds. Det er ikke en ufarlig operation og nogen silikone bryster er flottere end andre.. Sikken en fabelagtig argumentation. Du "tør" sige som det er, og er altså modig. Og freakserne råber højest. Hvor henne råber de? Hvis man ikke tænder på silikone så er man altså: 1. Politisk korrekt. 2. Fej. 3 Øko-freak Der findes undersøgelser som viser lige præcis det som gungner skriver: Pigerne tror at mænden er langt mer brystfikserede end vi er, og langt fler mænd end hvad pigerne tror, mener at silikonebryster er direkte usexet. Øko-freaksens politiskt korrekteklub vokser sig alt stærkere. Beware!! B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moriarty 121 Skrevet 21. Juni, 2014 Jeg tror du skal gøre lige som du selv føler. En selvsikker kvinde er en sexet kvinde, og hvis du har det godt med dig selv så er jeg tilfreds! :-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 21. Juni, 2014 Kønne øjne, et sødt smil og et dejligt sind betyder mere end alt andet. I mandags var jeg hos Absolut- Girls. Her traf jeg Denica for første gang. Hun slog fuldstændig benene væk under mig. Hendes øjne var som skovsøer jeg kunne bade i og hun havde et bedårende smil. Hendes krop bar tydelige spor af fødsler, både hofter mave og bryster; men hun gav mig noget af det bedste paysex jeg kan mindes, havde jeg haft tid var jeg kørt derned igen i løbet af ugen. Hun fortalte at hun nu flytter til en natklub i Lübeck. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg