Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Alle,

Jeg overvejer om jeg skal booke en tid ved den meget omdiskuterede Lea -Studine baben, men har læst de indlæg der har været, og har lidt svært ved at finde ud af om jeg skal stole på om hun er rigtig.

Jeg vil IKKE diskutere pris, hendes ven, eller noget andet i denne tråd, jeg vil udelukkende høre om der er nogle herinde der har erfaring med hende, som kan vertificere at hun er hvad hun skriver? De to der allerede har skrevet herinde, er der jo blevet sået en del tvivl om.

Så mit eneste spørgsmål er helt simpelt, er der nogen herinde der har været sammen med hende?

mvh

George

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, men her kan du jo yde en sand pionerindsats.

Nogen skal jo altid træde den første sti i terrænet, som andre efterfølgende kan benytte.

Du kan besøge hende, nyde hendes selskab og "meget bedre" færdigheder samt vurdere, om hun nu også er den emm høje timepris værd.

Det ville være en prisværdig indsats for EG og os andre at få klarhed over dette.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har som skrevet tidligere i andet indlæg booket et møde med Lea i starten af Juli.

Som skrevet tidligere, er jeg blevet (af hende) overbevist om hun er ægte..

Jeg skal med glæde være den første der skriver en sandfærdig anmeldelse af hende, hvis hun altså ikke har noget imod det. Men det bliver først den 6-7 juli..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er allerede blevet skrevet en sandfærdig anmeldelse af hende, men flere er da altid velkomne om så interessant en pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...