Tripster 3 Skrevet 22. Juni, 2014 Ja så blev det også min tur til at slå vejen forbi den meget omtalte Daniella i Randers. Jeg havde haft nogle arbejdsopgaver i Randersområdet så det var oplagt da jeg sluttede tidligt den ene dag at høre om hun var ledig og til min store glæde kunne hun ta imod mig 45 min senere - perfekt Jeg stod ud og bankede på og op åbnede Danielle. Virkedelig den yndigigste pige, som var iført en skøn sort kjole hvor jeg kunne ane der intet var indenunder. Jeg blev budt indenfor, og tilbudt et bad imens, hvilket jeg takkede ja til. Selve akten vil jeg dog lade være mellem Danielle og mig, men som så mange andre før mig er der virkelig roser til Daniella hun har den dejligste krop lækre former og små lækre bryster, en fræk røv, lange tynde ben og dejligt smil. Hun tog det hele så afslappet og fik mig til at slappe af på en skøn måde en lækker GFE oplevelse!! Absolut et besøg værd igen . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 27. Juni, 2014 hvor kan hun træffes I Randers! ;) 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 27. Juni, 2014 (edited) Synes ikke lige hun har nogen ny annonce: https://annoncelight.dk/soeg/hele-landet/alle-typer/daniella NB. kun de 4 øverste annoncer Redigeret 27. Juni, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Juni, 2014 Synes ikke lige hun har nogen ny annonce: https://annoncelight.dk/soeg/hele-landet/alle-typer/daniella NB. kun de 4 øverste annoncer Kig here: http://www.voksenlisten.dk/daniella Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Juni, 2014 Tak for en fin anmeldelse. Lyder som en pige der skal opleves! Hvordan var faciliteterne? Synen jeg kan mindes at der har været indlæg om at det ikke var det hyggeligste sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 28. Juni, 2014 (edited) Det er et fantastisk hyggeligt sted, med en smuk natur... Så det er perfekt til de pragtfulde piger/kvinder der arbejder der. Og faciliteterne er de bedste jeg har set, hos en glædes pige... Så super lækker, efter min mening... Lække som pigerne samme sted. Redigeret 28. Juni, 2014 af Manica 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 329 Skrevet 28. Juni, 2014 Kan kun tilslutte mig Manicas udsagn. Super diskret og meget hyggeligt. Uanset hvad så gå endelig bagerst op ad trappen:-). Så er du garanteret en super udsigt også 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 15. Juli, 2014 Tak for de søde ord !! Jeg er glad for at du havde det godt imens du var hos mig !! Hilsen Daniella Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Juli, 2014 Tak for de søde ord !! Jeg er glad for at du havde det godt imens du var hos mig !! Hilsen Daniella Det ku godt lyde og se ud som om at jeg sku kigge forbi på tirsdag..... Hvis du altså er der den dag? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 27. Juli, 2014 det er jeg bestemt . tirsdag & onsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gavmilde42 9 Skrevet 28. August, 2014 Hej, jeg kan ik finde hendes anonce længer, er hun stoppet eller er der en der kan henvise til anonce ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. August, 2014 Hej, jeg kan ik finde hendes anonce længer, er hun stoppet eller er der en der kan henvise til anonce ? Inde på hendes E.G. profil Og under annonce sektionen herinde på E.G. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 28. August, 2014 Hej, jeg kan ik finde hendes anonce længer, er hun stoppet eller er der en der kan henvise til anonce ? http://www.eroguide.dk/forum/user/12117-daniella/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 3. September, 2014 Ellers så annoncere jeg herinde løbende under annonceringer Eller på annoncelight.dk Knus Daniella ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 3. September, 2014 Daniella du er alt for ung Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 3. September, 2014 Jeg kan desværre ikke trykke mig ældre søde . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 3. September, 2014 Jeg kan desværre ikke trykke mig ældre søde . Du ser bare dejlig ud, og hvis jeg var 10 år yngre havde du mig som kunde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shyboy 5 Skrevet 6. September, 2014 har hun en flot mis? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 6. September, 2014 har hun en flot mis? Nej hun har en stor hund. sorry kunne ikke lade være. God dag til alle. KK 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. September, 2014 Nej hun har en stor hund. sorry kunne ikke lade være. God dag til alle. KK Må indrømme at jeg også mere er til store hunde end små missekatte. Og for øvrigt KK tager jeg da typisk telefonen, hvis den ringer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 6. September, 2014 Hej shyboy! Det kan jeg love dig for hun har. Alt ved hende er smuk og fantastisk.... Jeg var ved at falde ned af stolen af begejstring - så tag du rolig afsted. Og så er hun smadder sød også. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shyboy 5 Skrevet 6. September, 2014 Hej shyboy! Det kan jeg love dig for hun har. Alt ved hende er smuk og fantastisk.... Jeg var ved at falde ned af stolen af begejstring - så tag du rolig afsted. Og så er hun smadder sød også. Kører hun kun ud, eller har hun et sted? Jeg kan ikke have en glædespige med hjem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 6. September, 2014 Somme tider er hun i et hyggeligt hus, tæt ved Randers. Hun annoncere for det meste her på EG. Når hun er der ude. Så du skal nok få chancen for at møde hende. Jeg vil også snart besøge Daniella igen, det er for langt tid siden jeg har set hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg