lars60 218 Skrevet 22. Juni, 2014 (edited) Jeg begynder at savne en GFE – pillow-talker Er kommet videre fra h(ende)-eksen . men jeg savner stadig en at vende problemer med. Jeg mangler min gamle GP'er, der uddelte verbale øretæver. Jeg ved godt, jeg kan bruge en krisepsykolog, men hvorfor ikke benytte sig af muligheden for at nyde det søde med det sure. Venner er fine, men nogle ting må gerne være lidt anonymt, og her kommer psykologen/pillow-talkeren ind i billedet. Det er ikke den store eksaminerede psykolog jeg søger, bare en der kan uddele verbale øretæver, og sende mig videre og jeg ved godt det kræver et par besøg, for at opnå fortroligheden med pillow-talkeren MEN samme pris som krisepsykologen i sidste ende. ANBEFALINGER UDBEDES Lars Skulle måske under efterlysninger, men jeg er villig til at rejse efter den rigtige . . . Redigeret 22. Juni, 2014 af lars60 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 22. Juni, 2014 (edited) Nu ville det jo hjælpe en hel del, hvis du oplyste, hvor i landet du befinder dig. Dernæst vil jeg sige, at flere af de mere erfarne piger faktisk er glimrende psykologer. Det er i hvert fald det indtryk, jeg har fået på min vej igennem branchen Det er ikke noget, de har læst sig til på Universitetet, men en viden/fornemmelse, de har opnået ved at agere i livets skole og ved at navigere i en mangfoldighed af forskellige mennesker. Der findes flere piger herinde, som jeg ville være helt tryg ved, og som nok ville kunne hjælpe dig. Det kræver ikke mere end end et enkelt besøg for at kunne konstatere, om kemien er i orden. Selv sætter jeg den allerstørste pris på en rigtig god pudesnak, hvor man som regel også får noget med hjem. Pudesnakken kan være meget udviklende og fremmende, for her behøver man jo ikke at tage hensyn til de hverdagsbegrænsninger, som findes uden for bordelet/PD-konceptet. Du behøver heller ikke bekymre dig, om dine betroelser skulle komme videre ad en eller anden kanal. Det gør de ikke med det kendskab, jeg har til branchen. Redigeret 22. Juni, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 22. Juni, 2014 (edited) Nu ville det jo hjælpe en hel del, hvis du oplyste, hvor i landet du befinder dig. Dernæst vil jeg sige, at flere af de mere erfarne piger faktisk er glimrende psykologer. Det er i hvert fald det indtryk, jeg har fået på min vej igennem branchen Det er ikke noget, de har læst sig til på Universitetet, men en viden/fornemmelse, de har opnået ved at agere i livets skole og ved at navigere i en mangfoldighed af forskellige mennesker. Der findes flere piger herinde, som jeg ville være helt tryg ved, og som nok ville kunne hjælpe dig. Det kræver ikke mere end end et enkelt besøg for at kunne konstatere, om kemien er i orden. Selv sætter jeg den allerstørste pris på en rigtig god pudesnak, hvor man som regel også får noget med hjem. Pudesnakken kan være meget udviklende og fremmende, for her behøver man jo ikke at tage hensyn til de hverdagsbegrænsninger, som findes uden for bordelet/PD-konceptet. Du behøver heller ikke bekymre dig, om dine betroelser skulle komme videre ad en eller anden kanal. Det gør de ikke med det kendskab, jeg har til branchen. Jeg stammer fra Region Syd, det dækker jo et størreområde, og som sagt rejser jeg gerne Jeg fik mange verbale lussinger af Pernille, der huserede i Vestergade, Vejle, for 5-10 år siden, DYGTIG psykolog. MEN savner een, der har lidt i bagagen selv. . . Redigeret 22. Juni, 2014 af lars60 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 22. Juni, 2014 En GP'er og en PD. Må man få en oversættelse? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claesen Skrevet 22. Juni, 2014 Harran en GP betyder en glædespige og en PD er en forkortelse af privat diskret :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 22. Juni, 2014 Jeg stammer fra Region Syd, det dækker jo et størreområde, og som sagt rejser jeg gerne Jeg fik mange verbale lussinger af Pernille, der huserede i Vestergade, Vejle, for 5-10 år siden, DYGTIG psykolog. MEN savner een, der har lidt i bagagen selv. . . Jeg har aldrig mødt Line i Laksegade, men jeg vil skyde på, at hun har så megen ballast i livet, at hun vil kunne give dig et lift videre. Men der er jo også andre fisk i akvariet, hvis du jævnligt læser anmeldelser herinde ;). God held med det. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 23. Juni, 2014 Jeg har aldrig mødt Line i Laksegade, men jeg vil skyde på, at hun har så megen ballast i livet, at hun vil kunne give dig et lift videre. Men der er jo også andre fisk i akvariet, hvis du jævnligt læser anmeldelser herinde ;). God held med det. Har du et link eller en henvisning til Line, jeg kan ikke finde noget herinde på Eroguide eller andre steder Ellers må jeg ned i akvariet og se . . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 23. Juni, 2014 Så har du vist ikke ledt særligt længe Lines profil på EG - link: http://www.eroguide.dk/forum/user/11260-line/ Pigekollektivet - Laksegade, Randers - link: http://www.pigekollektivet.com/ Senest aktive anmeldelsestråde - link: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 23. Juni, 2014 Så har du vist ikke ledt særligt længe Lines profil på EG - link: http://www.eroguide.dk/forum/user/11260-line/Pigekollektivet - Laksegade, Randers - link: http://www.pigekollektivet.com/ Senest aktive anmeldelsestråde - link: Ah tak for link Jeg har selv brugt meget tid på at lede efter anmeldelser m.m. herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 24. Juni, 2014 (edited) Hej Lars. Jeg har mødt mange søde piger/kvinder der er gode, og søde at tale med. Det er mindst ligeså vigtigt, som sex for mig. Men i dit tilfælde, vil jeg helt klar anbefale Line eller Sisse. Der findes nok mange andre, men jeg har jo ikke mødt,alle pigerne i Danmark endnu... Jeg har selv haft fornøjelsen med Sisse og Line... Og begge er fantastiske kvinder, der har masser af livsglæde, livserfaring, og er skønne at være sammen med. Så uanset vår nedtrykt og trist man føler sig, inden man besøger dem, kan man umuligt undgå, at når man går, Føler man sig som en nyudsprungne blomst, med masser af overskud, og glæde. Hvem skal du vælge? Umuligt at sige, så besøg dem begge, og find den rette kemi... Med dem begge, eller den du foretrækker. Hæld og lykke fremover. Redigeret 24. Juni, 2014 af Manica 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 24. Juni, 2014 Jeg takker for forslagene Har også fået et par PM'er. Nu skal de forskellige besøges, for at finde een, hvor kemien er der. Jeg ved godt det kræver et par besøg, for at finde den, hvor kemien er der Men en GFE/pillowtalk er nu bedre end en psykolog, og prisen bliver den samme. i sidste ende. og resultatet bliver sikkert bedre. Lars Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg