Guest tvr Skrevet 24. Juni, 2014 Hahahaha. Må indrømme jeg klukgrinede da jeg læste første indlæg. For det er da en joke, ikke ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 24. Juni, 2014 Jamen hvis i bliver irriteret på pigerne, så luk øjnene og lad jeres fantasi "misbruge" dem lidt. Det gør jeg og i kan tro, at for eksempel Jasmin. Den stakkels pige, har lagt bagdel til en del. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Juni, 2014 Hey Mester Vær nu ikke så ked af det med Kællingerne. Sagt flere gange før, det er sgu da kedeligt at diskutere med sig selv! Er det Rasmin den er galt med, så kan du jo tage forbi og pule hende i røven... 1-1 og videre i dagens tekst. Kvinderne overtager ikke verdenen pånær du lader dem. Kig ind i dig selv og find dit eget værd. Det skulle faktisk også være lidt sexet har jeg ladet mig fortælle :-) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. Juni, 2014 Men så bare de har en Go Røv så gå det vel nok :smile: Når enden er go'....så er alting go't Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 24. Juni, 2014 Midtj sagde den 24 Jun 2014 - 09:54 AM: Jamen hvis i bliver irriteret på pigerne, så luk øjnene og lad jeres fantasi "misbruge" dem lidt. Det gør jeg og i kan tro, at for eksempel Jasmin. Den stakkels pige, har lagt bagdel til en del. nu har vi jo hver sin smag, så den kommer ikke på min hornhinde hvorimod der er en GP herinde som jævnligt blæser over min hornhinde iført næsten ingenting, men sem så meget andet er det pt kun kommet dertil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 24. Juni, 2014 Havnebumsen sagde den 24 Jun 2014 - 10:34 AM: Hey Mester Vær nu ikke så ked af det med Kællingerne. Sagt flere gange før, det er sgu da kedeligt at diskutere med sig selv! Er det Rasmin den er galt med, så kan du jo tage forbi og pule hende i røven... 1-1 og videre i dagens tekst. Kvinderne overtager ikke verdenen pånær du lader dem. Kig ind i dig selv og find dit eget værd. Det skulle faktisk også være lidt sexet har jeg ladet mig fortælle igen er det ikke lige min kop te der er kun 1 GP jeg ville være sammen med herinde har for år tilbage set Nikita et par gange og hun var super nice og ægte GFE, men det er ikke hende jeg har i tankerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Juni, 2014 igen er det ikke lige min kop te der er kun 1 GP jeg ville være sammen med herinde har for år tilbage set Nikita et par gange og hun var super nice og ægte GFE, men det er ikke hende jeg har i tankerne Kan jeg godt se! Hvis du ikke gider knalde hende så kan du ikke bruge mit råd til noget. Nå anyway….. så slemme er de heller ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 24. Juni, 2014 hvis vi har det vil jeg da gerne inviteres.... :D Det tør de sgu ikke smukke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 24. Juni, 2014 Det tør de sgu ikke smukke lille mig er da ellers så blid og blød og stille og helt uanselig helt henne i fjerneste hjørne hvor jeg aldrig bliver set eller lagt mærke til.... så det kan jeg bestemt ikke tro *ggg* 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 24. Juni, 2014 (edited) Jeg syntes det er dejligt at GP. Skriver og blander sig... Det er skønt når der er plads til alle, om man så er lidt skør, ordblind, genert, GP. eller en blærerøv, er da ligegyldigt! Bare vi har det sjovt og hyggeligt. Redigeret 24. Juni, 2014 af Manica 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 25. Juni, 2014 (edited) Eroguide mille miste megen sjæl, hvis pigerne forsvandt eller blev tavse.. Redigeret 25. Juni, 2014 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HenrikDK 272 Skrevet 25. Juni, 2014 Jeg syntes det er dejligt at GP. Skriver og blander sig... Det er skønt når der er plads til alle, om man så er lidt skør, ordblind, genert, GP. eller en blærerøv, er da ligegyldigt! Bare vi har det sjovt og hyggeligt. Ja, alle skal da have lov at give deres besyv med... det er sgu da det der gør et forum til et forum Og hvis der der nogen for hvem det ikke lige er deres kop te - så snup en kop kaffe i stedet... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 25. Juni, 2014 Kan jeg godt se! Hvis du ikke gider knalde hende så kan du ikke bruge mit råd til noget. Nå anyway….. så slemme er de heller ikke Det må da være potensen, som skal tjekkes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 25. Juni, 2014 Midtj sagde den 25 Jun 2014 - 12:54 PM: Det må da være potensen, som skal tjekkes. den fejler absolut intet her den er måske lidt selektiv, hvor første kriterie sker gennem øjnene og dernæst hvad der modtages for det udbetalte det kan også forekomme at selv om det skulle ske det modsatte at den kunne modtage betaling, ja så er det stadig samme metode som den ovenfor det sker efter nøje udvælgelse, her kan 'vi' nemlig selv vælge, hvad 'vi' bruger 'vores' penge til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg