Hop til indhold
Soy

I mellemtiden 3 - Gong Watpo

Recommended Posts

Det er længe siden, at jeg har bidraget til dette forum, så…..

Lysten til noget afveksling blev efterhånden så stærk, at jeg måtte gøre noget ved det. Derfor tog jeg til Gong Watpo, hvor døren blev åbnet af en sødt smilende thai, som jeg gætter på har en alder på 40+. Hun overlod stafetten, altså mig, til en noget yngre model med en aldeles dejlig struttende numse, som jeg lige på stedet fik lyst til at stifte nærmere bekendtskab med. (jeg gætter på hun var i omegnen af de 30, - hun så med andre ord temmelig ung ud).

Jeg blev bedt om at lægge mig på en madras på gulvet og så begyndte en gang aldeles ligegyldig massage, der mest bestod af lidt tilfældige strygninger på kroppen. Efter et stykke tid blev jeg bedt om at tage stilling til ekstra og jeg bestilte hj udført i evakostume. Noget kludder i kommunikationen må der have været, for efter at den skønne havde taget tøjet af, blev der linet op med kondomer, bj mm.

Fuldstændig uengageret i øvrigt.

Men udsigten var som nævnt ganske flot, så det endte lykkeligt med at jeg fik lettet mit overtryk.

Heldigt nok, for jeg havde betalt forud ;)

Der er nok ikke den store gentagelsesfare.

/soi

Redigeret af Soi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Undgå spildtid for læseren: Tag "Viby, Århus" med i overskriften, og læg lige et link, please - som minimum burde en hver kunne lægge et Google Maps link ind...

Jeg mener - hvor svært kan det være?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er længe siden, at jeg har bidraget til dette forum, så…..

Lysten til noget afveksling blev efterhånden så stærk, at jeg måtte gøre noget ved det. Derfor tog jeg til Gong Watpo, hvor døren blev åbnet af en sødt smilende thai, som jeg gætter på har en alder på 40+. Hun overlod stafetten, altså mig, til en noget yngre model med en aldeles dejlig struttende numse, som jeg lige på stedet fik lyst til at stifte nærmere bekendtskab med. (jeg gætter på hun var i omegnen af de 30, - hun så med andre ord temmelig ung ud).

Jeg blev bedt om at lægge mig på en madras på gulvet og så begyndte en gang aldeles ligegyldig massage, der mest bestod af lidt tilfældige strygninger på kroppen. Efter et stykke tid blev jeg bedt om at tage stilling til ekstra og jeg bestilte hj udført i evakostume. Noget kludder i kommunikationen må der have været, for efter at den skønne havde taget tøjet af, blev der linet op med kondomer, bj mm.

Fuldstændig uengageret i øvrigt.

Men udsigten var som nævnt ganske flot, så det endte lykkeligt med at jeg fik lettet mit overtryk.

Heldigt nok, for jeg havde betalt forud ;)

Der er nok ikke den store gentagelsesfare.

/soi

Tak for dine anmeldelser Soi :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Var der for et par år siden.

Fik massage af ejeren, en lille kompakt model. Meget rutinepræget betjening.

Fik en ret ligegyldig massage. Hun forlod under massagen rummet en 3-4 gange. Kunne luge hun havde været ude for at ryge. Hun var hver gang væk, en cigarets tid?

Dernæst spørgsmål om jeg ikke ville have bum-bum.

Det ville jeg godt, nu jeg var der, men var nu ikke super inspireret.

Hun smed hurtigt tøjet, og som skrevet: Hun er lidt kompakt konstrueret :)

Nå, hellere det end en streg i luften.

Hun satte sig på gulvet ved siden af madrassen, og varmede banditten op med lidt hiveri. Den reagerede på den mekaniske påvirkning, med stemning var der sgu ikke meget af.

Da hum mente den var stiv nok, gik hun hen og rodede lææææænge i en reol, og fandt et kondom.

Lidt mere hiveri, så den igen var i kampstand, og så på med gummiet.

OG så kom det der næsten dræbte mig igen. Først lidt olie på gummiet - ok. Dernæst pumpede hun hånden fuld af olie, og klaskede den op i sit skød. SÅ charmerende.

Wupti, ned over banditten med hende, og så red hun som om hun var en motoriseret brolægger jomfru.

Der kom naturligvis et resultat, men det var rent mekanisk stimuli. Ingen mental forbindelse overhovedet.

Hun tilbød bad, og gik med på badeværelset. Her begyndte hun at stå og hoste hen over håndvasken, og spytte som en skrågnasker, medens jeg badede. Læææækkert.

Har ikke været der siden.

I lokalet var der iøvrigt kun en madras, og en reol. Og det er et pænt stort lokale. Det har vel været stuen engang, da der var detailbutik i forlokalet. Der var ikke antydning af hygge.

Men, hun er såmænd sød nok, men ingen hjerteknuser, og har ikke fattet en disse af hvordan man skal gøre det så rart for kunderne, at de kommer igen.

Sjovt nok er hun efterhånden den eneste der har annonce i Århus Onsdag avisen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undgå spildtid for læseren: Tag "Viby, Århus" med i overskriften, og læg lige et link, please - som minimum burde en hver kunne lægge et Google Maps link ind...

Jeg mener - hvor svært kan det være?

På en måde kan du jo have ret, men der er ikke en fast praksis omkring dette her på forummet.

Når jeg googler Gong Watpo henviser de første 10 links til Viby Jylland, - så hvor svært kan det være ?

:-P :-P

.... Men jeg vil bestemt overveje at skrive 'Århus' i titlen fremover.

mvh.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...