Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt debuterende Alba.

alba_b05.jpgalba_b06.jpg

alba_b10.jpg Helt solgt over foto og de ting hun tilbød i annoncen.

Jeg ankom til sexyclub og skyndte mig op til døren (som er temmelig eksponeret), men blev dog hurtigt lukket indenfor.

Fik af vide at Alba som jeg ville besøge kom ind om lidt, og der sidder man så forventningsfuld og venter på om hun nu også kan leve op til sine foto, og om hendes ansigt kan tænde en. Da døren så endelig gik op, så kom den smukkeste smillende mørke skønhed ind og mødte mig med et kram. Lad mig sige med det samme, hun ligner sine fotos og hendes ansigt er smukt og meget indbydende og skønne øjne... mmh tænkte jeg og bestilte superfransk/dansk til 800 kr.

Hun gik ud med pengene og jeg klædte mig af, spændt på om hun nu også kunne leve op til teksten i sin annonce.

Da hun kom tilbage begyndte vi at kysse med det samme, hun havde godt fat i min pik, mens jeg fik pillet bh og trusser af hende, så blev der kysset og slikket bryster mens jeg havde godt fat i hendes lille numse. Vi kravlede op i spejlhimlen (et podie med madras på og spejle rundt, så man kan se akten i flere vinkler... Meget frækt). Hun slikkede min boller og op af skaftet og så røg der et kondom på mit pikhoved (ikke på skaftet) og så tog hun den ind i munden og suttede en smule før hun af sig selv pressede den helt ned i halsen gispede og spyttede. Det gjorde hun et par gang og så tog jeg fat i hendes hoved og holdt hende lidt længere dernede, hun gispede efter luft når hun kom op, for så igen at blive presset helt ned over den igen mens hun kiggede frækt på mig.

Hun hoppede nu op og jeg fik en lille ridetur, som jeg dog hurtigt måtte stoppe, for ikke at komme for tidligt i hendes stramme fisse. Jeg væltede hende ned på ryggen og tog lidt hårdt fat i hende, hun responderede ved at sige "ja tage fat i mig". Så trængte jeg ind i hende og kneppede hendes lille fisse grundigt. Undervejs fik jeg spurgt hvor gammel hun var og hun stammede 21, Jeg kiggede hende i øjnene og sagde "din tøs du må slet ikke ligge her, jeg ku jo være din far", hun blinkede med øjnene og så hamrede jeg den i bund igen og igen mens min tommelfinger ivrigt masserede hendes klit. Hun stønnede højt og i samme øjeblik som telefondamen bankede på døren, så skreg hun "Ja knep mig, knep min fisse" hun rystede og og jeg kom langt op i hende (i kondomet). Vi kyssede, og jeg trak mig ud og mens vi klædte os på, viste det sig, at hun også er en sød og snaksalig pige.

Alba's karakter 10..10..10 og samlet 10.

Kommer jeg igen ? Ja helt sikkert, inde i hende;)

Vær sød ved hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så lige det glemte link: http://www.sexyclub.dk/girls/alba/index.html

lyder som en dejlig oplevelse, fedt når man kan mærke pigern blive tænt, selv om det nok er skue spil er det stadig pisse frækt.

lyder også vildt lækkert med at hun gagger sig selv på pikken...

skal hun prøves? det tror jeg nok hun skal

Tak for go anmeldelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan vil du beskrive hende...Ligner hun en pige af afrikansk afro (mulat) afstamning eller er hun nærmere syderopæisk-spansk-italiensk (europæisk) afstamning?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tobiasskov

Tak for en super anmeldelse, lød til at du virkelig fik hele turen med hende. Du skriver superfransk, men hun satte et kondom på inden hun begyndte at sutte?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil beskrive hende som en chokolade brun pige, ikke sort. Hun er vel en blanding af en sydamerikaner og en dansker.

Ja hun satte et kondom på pikhovedet ikke hele vejen ned af skaftet (helt normalt på et dansk bordel, hvor sikkerheden er i top). Superfransk er jo forskelligt fra danske bordeller og til alle de udenlandske piger der florerer i markedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes generelt pigerne hos Sexyclub har rent udseendesmæssigt en højere standard end andre steder! Det er bare så pisse ærgerligt at deres senge er så elendige.. Bare en MDF plade med en topmadras på, det er jo ikke til at knalde på! :S

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er faktisk glad for den tynde madras, hvis det er på klinik. Med tykke fjedrende madrasser skal man bruge en masse energi på madrassen før man kommer i bund.

Måske kunne de have en ekstra topmadras stående klar til dem, der vil have det blødt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde det fint blødt, for jeg havde Alba under mig;)... men hey ja madrassen kunne da sagten opgraderes uden at det gjorde noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes generelt pigerne hos Sexyclub har rent udseendesmæssigt en højere standard end andre steder! Det er bare så pisse ærgerligt at deres senge er så elendige.. Bare en MDF plade med en topmadras på, det er jo ikke til at knalde på! :S

Jeg havde de vildeste hudafskrabninger på knæene, efter jeg knaldede Alia. Dejlig tøs - forfærdelig seng.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej var et smut forbi Albe i dag, efter at havde læs denne trå.

Hold nu op hun er dejlig, super sød, og utrolig sex i min verden :)

jeg komme helt sikke til bage og næste gang blive det en hal eller en hel time.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej var et smut forbi Albe i dag, efter at havde læs denne trå.

Hold nu op hun er dejlig, super sød, og utrolig sex i min verden :)

jeg komme helt sikke til bage og næste gang blive det en hal eller en hel time.

Hvad siger du til hendes nye bryster? Hun ser simpelthen så lækker ud!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Argh!! Havde glædet mig til et besøg hos Alba......og så ser jeg til min skræk at det lader til at hun har fået fake-bryster inden jeg fik taget mig sammen. Nogen der kan bekræfte....eller forhåbentlig afkræfte at hun har byttet naturlig lækker ungpige ud med metervare-klinikpige?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa..syntes hun er megafræk...så vil lige høre dem der har besøgt hende...om hun er glad for at kysse og om hendes ansigt er smukt..??

Syntes hendes bryster er blevet flotte..så regner med et besøg i nærmeste fremtid...ummmm

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa..syntes hun er megafræk...så vil lige høre dem der har besøgt hende...om hun er glad for at kysse og om hendes ansigt er smukt..??

Syntes hendes bryster er blevet flotte..så regner med et besøg i nærmeste fremtid...ummmm

Den forstår jeg ikke helt. Du har set hendes nye bryster (for billederne på siden er ikke opdateret), men du var så fikset på dem at du ikke fik set hendes ansigt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det forstår jeg ikke helt!!!!! Ja jeg har set hendes flotte nye bryster...men efterlyser om hun er god og glad for at kysse.og om hun har et smukt ansigt...kan jo ikke se hendes ansigt på billederne!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Linket i starten af tråden er til de gamle billeder.

Går man ind via klinikkens forside kommer man til en ny side for hende, med nye billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Linket i starten af tråden er til de gamle billeder.

Går man ind via klinikkens forside kommer man til en ny side for hende, med nye billeder.

Fuck hvor spøjst. Mange tak og min fejl, jeg undskylder!

Trist dog, jeg synes hun havde de smukkeste bryster førhen.

@nike10: Der står i anmeldelsen at hun har et smukt ansigt.

Redigeret af MrT

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Suk, jeg var nærmest på vej til at besøge denne ultrasmukke pige med de skønneste frække små bryster og nu er de, IMO, nærmest skamferet af silikone .... HVORFOR??!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja her er så det nye link med nye bryster: http://www.sexyclub.dk/girls/alba/index.php

Jo jeg syntes at hun har et smukt ansigt og jeg kyssede lidenskabeligt med hende:)

Min eneste kommentar til de nye bryster er generel: Jeg syntes, at det er synd, når kvinder der har pæne lækre bryster, vælger at fylde noget kunstigt i dem. Det gør dem på ingen måde mere attraktive i min verden. Brystimplantater kan i min verden absolut først komme på tale, hvis brysterne af en eller anden grund har mistet spændstigheden og deres naturlige form.

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja her er så det nye link med nye bryster: http://www.sexyclub.dk/girls/alba/index.php

Jo jeg syntes at hun har et smukt ansigt og jeg kyssede lidenskabeligt med hende:)

Min eneste kommentar til de nye bryster er generel: Jeg syntes, at det er synd, når kvinder der har pæne lækre bryster, vælger at fylde noget kunstigt i dem. Det gør dem på ingen måde mere attraktive i min verden. Brystimplantater kan i min verden absolut først komme på tale, hvis brysterne af en eller anden grund har mistet spændstigheden og deres naturlige form.

Javel......nøjjj hvor det ligner et dårligt stykke håndværk , ingen tvivl om at det er ekstra extra synd og skam , øv øv  :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...