Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kom forbi sexy club i mandags den 22/6 2014.. JEG STØDTE PÅ DEN DEBUTERENDE KIRA ,bestilte en cocktail med fransk og græsk ....og hold da op hun suttede pik som den sent er blevet det ...dejligt vådt og godt med spyt når den havde været langt nede i halsen .da jeg måtte stoppe hende fordi jeg var ved at komme allerede og gerne ville prøve at stikke min ellers ret så store og temmelig tykke pik op den den utrolige stramme røv der sad på denne pige ....hun vendte røven til mig og maste selv min pik helt i bund uuuhhh lang tid siden nogle har taget hele den .....derefter fik jeg den bedste anale ridetur jeg nogensinde har fået til jeg sprøjtede kondomet fuld ....ABSOLUT ET BESØG VÆRD OG BESTEMT IK SIDSTE GANG JEG HAR BESØGT KIRA og hendes stramme røv  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kom forbi sexy club i mandags den 22/6 2014.. JEG STØDTE PÅ DEN DEBUTERENDE KIRA ,bestilte en cocktail med fransk og græsk ....og hold da op hun suttede pik som den sent er blevet det ...dejligt vådt og godt med spyt når den havde været langt nede i halsen .da jeg måtte stoppe hende fordi jeg var ved at komme allerede og gerne ville prøve at stikke min ellers ret så store og temmelig tykke pik op den den utrolige stramme røv der sad på denne pige ....hun vendte røven til mig og maste selv min pik helt i bund uuuhhh lang tid siden nogle har taget hele den .....derefter fik jeg den bedste anale ridetur jeg nogensinde har fået til jeg sprøjtede kondomet fuld ....ABSOLUT ET BESØG VÆRD OG BESTEMT IK SIDSTE GANG JEG HAR BESØGT KIRA og hendes stramme røv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og hvad hvad er hendes bh størrelse? Man kan jo ikke se meget udfra billederne, men kan du sige om hvorvidt hun er en pæn ung pige med flotte bryster eller om hun netop har sparsomme billeder pga af hendes mangel på netop dette?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kiggede forbi idet jeg havde fået indtryk af at der var lagt op til den helt hotte ungpige debutant oplevelse men endte med at gå igen. Ansigt 4/10 hvis du spørger mig og der er hverken debutant eller ungpige look over hende...men nærmere en der har prøvet lidt af hvert. Sorry men det var mit indtryk

Del dette indlæg

Link til indlæg

ærgeligt guapon .... jeg var meget tilfreds med min oplevelse med Kira, men du har lidt ret 23 år er hun nok ikke men det syntes jeg nu er meget normalt så jeg forventer de er et par år ældre ind der står ....  men man bliver da også positivt overrasket når alderen så passer. Og sådan er vi jo heldigvis forskellige og det er pigerne jo også. Og ja en anmeldes er vel en form for reklame for pigen da man har fået en go oplevelse det er vel det siden handler om.

Hygge" .. Jeg gav 1100 og alle pengene værd.

The greek freak : Hun har små A skåls bryster men virker nu ikke til at hun vil skjule det, måske bare lidt dårlige billeder hun har. Nu kneppede jeg hende jo kun i røven og fik suttet pik men prøv da at spørge hende, hun er meget imødekommende...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ligner meget en pige fra dkwebcam der kan tage næsten hvadsomhelst analt, men den her anmeldelse ligner nu meget en reklame fra pigen selv måske.

Redigeret af jsfeltwow

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...