Hop til indhold
ChoosyVery

Karin latina på Vesterbro

Recommended Posts

Guest TboneDK

Hun er ægte, og det er hende på billederne - den "kendte" adresse på vesterbro (Flensborggade) hvor der har været rigtigt mange flotte piger, med ægte billeder.

Hun er måske en anelse mere markeret i ansigtet end billederne udgiver, store hårde silicone bryster, og ½ stor clit, men turn off, var hun var meget "mørk" over/omkring røven.

Tog den fint, hendes franske er MEGET blødt, og hun "undgår" at tage for meget i munden.

Hun er som sagt ok lækker, men sexen er ikke noget hurra - jeg kommer ikke efter "left-overs" :wink:

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der er saa mange ex-maend paa flensborggade...det er ogsaa tilfaeldet her. Check @hendes@ kropsbygning og ansigt. Lad nu vaere med at lade jer snyde boys medmindre i har de lyster for fanden!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld, men du forekommer mig meget homofobisk. Jeg har desværre ikke dit skarpe øje, jeg synes hun ser ganske lækker ud og jeg vil selv mene jeg befinder mig meget lavt på Kinsey skalaen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg kan godt forstaa hvis du opfatter det homofobisk. Det er nu slet ikke det, det handler om. Jeg har vaeret sammen med kvinder der har vaeret maend og det kan ogsaa vaere ok hvis jeg gaar efter en bestemt oplevelse. Det giver mig bare ik det store seksuelle kick (af andre aarsager kan det vaere ok). Rent seksuelt er det bare lidt turnoff naar jeg kan maerke at de stadig er maend i deres seksuelle essens. Men indroemmet det kraever en forfinet intuition for at kunne se det/maerke det.

Og ik noget om at @hun@ ikke ser laekker ud...hun ser da pisselaekker ud...tander mig bare ik saa meget naar jeg, og det er min personlige overbevisning, ved at det er en kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt forstaa hvis du opfatter det homofobisk. Det er nu slet ikke det, det handler om. Jeg har vaeret sammen med kvinder der har vaeret maend og det kan ogsaa vaere ok hvis jeg gaar efter en bestemt oplevelse. Det giver mig bare ik det store seksuelle kick (af andre aarsager kan det vaere ok). Rent seksuelt er det bare lidt turnoff naar jeg kan maerke at de stadig er maend i deres seksuelle essens. Men indroemmet det kraever en forfinet intuition for at kunne se det/maerke det.

Og ik noget om at @hun@ ikke ser laekker ud...hun ser da pisselaekker ud...tander mig bare ik saa meget naar jeg, og det er min personlige overbevisning, ved at det er en kvinde.

Fair nok, det har jeg forståelse for. Jeg mener dog at det er lidt for spekulativt om hun rent faktisk har været en mand på et tidspunkt i sit liv, selv om du virker meget overbevist. Jeg synes derfor ikke det er fair overfor hende. Det kan potentielt skræmme folk væk unødvendigt, hvis nu du tog fejl.

Det er sådan en ting jeg synes folk må afgøre selv. De kan jo møde op og hvis de får den vibe, så kan de jo bare undskylde og gå igen. Det var noget andet hvis du nu selv havde været der og kunne oplyse os andre om, at hendes træk var noget mere mandige end billederne gad udtryk for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Nåh. Jeg er nu ret overbevist om at hun ikke har været mand, og at hun er gennemført kvinde. Uhadada hvor hun er fræk. Jeg ved ikke hvordan det virker når der bliver lavet om fra kvinde til mand, men jeg tvivler på at en post-op person kan blive så våd som Karin. Hold da op hun bliver våd. Og vild. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan sagtens følge dig et langt stykke af vejen, uanset en høn eller ej, så er vedkommende da ikke udtalt yndig og feminin , og nogle mærkværdige kunstige kasser der er sat på  :???:

Venligst Nicey. :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Jeg fandt hende nu både feminin, smuk og charmerende..... men ganske rigtigt, ikke en ægte A-skål ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...