Lady Cherie 5801 Skrevet 26. Juni, 2014 (edited) Hvor er den bare sød....et krammedyr! Redigeret 26. Juni, 2014 af Lady Cherie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 26. Juni, 2014 Så sød så sød ...doh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 26. Juni, 2014 McQueen sagde den 26 Jun 2014 - 12:47 PM: Så sød så sød ...doh tandteknikker søges :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 26. Juni, 2014 http://tanddyreklinikken.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 26. Juni, 2014 Flodhest fetish ? Tror jeg har en dyre-børn fetish Og ærligt...det går helt galt for mig når jeg ser hunde og katte- børn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. Juni, 2014 (edited) Tror jeg har en dyre-børn fetish Og ærligt...det går helt galt for mig når jeg ser hunde og katte- børn. Hvad med en krokodille unge ? Enig, hunde- og katteunger er søde Redigeret 26. Juni, 2014 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1722 Skrevet 26. Juni, 2014 Hva' fanden det er jo Luis Suarez' familie. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juni, 2014 Flodheste dræber flere mennesker hvert år end hajer. Det er jo rigtigt. Flodheste dræber faktisk ikke ret mange hajer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. Juni, 2014 hvordan dræber en flodhest, ved at sidde på en til man dør eller med dens dårlige ånde ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juni, 2014 hvordan dræber en flodhest, ved at sidde på en til man dør eller med dens dårlige ånde ? Øhh, seriøst?! Den er mega aggressiv, har kæmpe skarpe hjørnetænder og når den kommer efter dig med 30-40 km/t så vejer den det samme som et par personbiler ... Farligste dyr i afrika, efter malariamyggen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 26. Juni, 2014 Happy Hippo Et paradoks af rang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juni, 2014 hvordan dræber en flodhest, ved at sidde på en til man dør eller med dens dårlige ånde ? Sådan her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juni, 2014 hvordan dræber en flodhest, ved at sidde på en til man dør eller med dens dårlige ånde ? Og så svaret i den mere seriøse afdeling omend det kommer fra en populærvidenskabelig side http://www.straightdope.com/columns/read/1862/are-hippos-the-most-dangerous-animal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg