Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen der har erfaringer med hende her:

ABSOLUT PRIVAT TÅSTRUP.
Modne Bettina. Blid sommerhygge, eksempelvis pirrende superfransk 300,-.

•   Tlf. 4298 8483

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har talt med hende i telefonen og der lyder hun helt ok, men nu er der jo ikke en samtalepartner jeg søger, så er der nogen der har erfaringer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er som en sød og rar kvinde.

Der er ikke voldsomt med plads, du ligger på en madras bag en sofa.

Hendes fransk er ikke vildt godt, men det kan da gå an, når man er trængende.

Personlighed *****

Senge færdigheder **

Ikke en jeg ville besøge igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er gennem det seneste halvandet år kommet fast ca. En gang om måneden hos Betina. Jeg får fransk uden gummi og. Afslutter med samleje med gummi.

Hun er supergod til begge dele og hun har en dejlig måde at kilde kuglerne på.

leg er gift på 41. År og er kommet hos mange forskellige piger gennem årene, men dette er noget af det allerbedst og så koster det kun 400 kr!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været hos Bettina. Det positive ved oplevelsen var, at den var billig... Øvrig anmeldelse afholder jeg mig fra, idet negativ kritik har det med at skabe diskussioner, der løber helt ud af en tangent...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke enig med Jørgensen. Bettina er noget af det bedste jeg har oplevet i mit 67 år lange liv. Jeg er nu begyndt at besøge hende mindst hver 14. dag. Hver gang, jeg er sammen med min kone ligger jeg og drømmer om Bettina!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke 100% sikker men tror, at det er den samme Bettina der tidligere havde en klinik på Kirkegårdsvej på Amager. Hvis det er kan jeg tilslutte mig de positive omtaler. Man skal selvfølgelig være til voksne damer, men hun er meget reel og man får ualmindelig meget for prisen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Utroægtemand skrev, den 8. maj 2016 at 10:15:

Hendes nuværende telefon er  30966260 og hun svarer normalt mandag til fredag fra 0900 til 1430

Hun må være fleksjobber med de arbejdstider :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
McQueen skrev, den 10. maj 2016 at 12:37:

Måske folkepensionist? :-)

Det er i hvert fald altid rart at vide, at man ikke er nr. 10 eller 15., der skal nyde hende, og det mærker man tydeligt. Hendes behandling er helt, som var man hjemme!

McQueen skrev, den 10. maj 2016 at 12:37:

Hendes nuværende telefon er  30966260 og hun svarer normalt mandag til fredag fra 0900 til 1430

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...