Sidespringeren 226 Skrevet 27. Juni, 2014 Det her lyder da egentlig både nyt, spændende, frækt og anderledes: https://annoncelight.dk/annonce/134740/smuk-hotwife-paa-25-og-cuckold-paa-hotel-i-Aarhus I mit tilfælde vil jeg nu holde mig til de ydelser, som den kvindelige del af selskabet tilbyder, men at de også får et gensidigt kick ud af legen, kan vel i sig selv være garanti for en kvalitetsoplevelse? Hvem tar' den første tur for holdet og lægger en hurtig anmeldelse, så vi andre ved, om det er værd at lægge vejen forbi??? Vh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheCaptain 322 Skrevet 27. Juni, 2014 Vil sige nu startede du tråden så den må du stå for! glæder mig allerede til anmeldelsen! i mit tilfælde ville der også kun blive tale om pigen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 27. Juni, 2014 Dejligt at der endelig er en pige, der angiver sin vægt med præcision Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 27. Juni, 2014 Dejligt at der endelig er en pige, der angiver sin vægt med præcision Venligst French Ja, men hun ser ikke ud til at veje over 100! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Juni, 2014 Årh, hvor frækt! Jeg skulle klart møde op, hvis bare jeg var i nærheden af Århus! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 666 Skrevet 27. Juni, 2014 (edited) Det er mange penge for 30 min. Eller er jeg blot jyde Lod nu gerne manden sutte mig stiv. Hvis han var ok slank og pæn Redigeret 27. Juni, 2014 af 666 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 27. Juni, 2014 Det er mange penge for 30 min. Eller er jeg blot jyde Lod nu gerne manden sutte mig stiv. Hvis han var ok slank og pæn De satser nok på få og skumle kunder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 28. Juni, 2014 Vil sige nu startede du tråden så den må du stå for! glæder mig allerede til anmeldelsen! i mit tilfælde ville der også kun blive tale om pigen Næææææh, nej Captain! Jeg smed for ikke ret lang tid siden alt for mange penge ud på en elendig oplevelse hos Dina Juvel/Foxy i Aarhus, og skyndte mig efterfølgende at advare jer andre i en anmeldelse..... Så nu er det sgu min tur til at høste af jer andres erfaringer! Vh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheCaptain 322 Skrevet 28. Juni, 2014 Næææææh, nej Captain! Jeg smed for ikke ret lang tid siden alt for mange penge ud på en elendig oplevelse hos Dina Juvel/Foxy i Aarhus, og skyndte mig efterfølgende at advare jer andre i en anmeldelse..... Så nu er det sgu min tur til at høste af jer andres erfaringer! Vh. Sidespringeren Satans! gik den så gik den! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg