Hop til indhold
joret

Super fransk

Recommended Posts

faldt over denne lille article omhandlende fransk uden.

Copy/past'en er slettet af mig, da indholdet ellers ville være i strid med ophavsretloven

Summa summarum: Jeg kan bestemt ikke anbefale jer at dyrke nogen former for ubeskyttet sex med en sexarbejder.

Kh Signe 

bare stof til efter tanke

joret

orginal link http://ekstrabladet.dk/signesbrevkasse/article2313555.ece 

Redigeret af Organizer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og vi kan heller ikke risikere, at hele landets fodboldspillere begynder at optage vore Superfransk GP'er... :eek: :eek: :eek:  Så der ikke er plads til os andre... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og vi kan heller ikke risikere, at hele landets fodboldspillere begynder at optage vore Superfransk GP'er... :eek: :eek: :eek:  Så der ikke er plads til os andre... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Altså de spiller "kun" i serie 3 :D *host

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lubovnik

Ja, svaret er vel fint nok i kraft af at det er en brevkasse, hvor det ikke ville være rigtigt at opfordre til at tage chancen 

Og selvfølgelig er der en teoretisk risiko ved alt. 

Men HIV-risikoen ved ubeskyttet oralsex er nu engang forsvindende lille. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

hov hov - ikke glemme syfilis :)

Ja, lad os ikke glemme den gamle hyggespreder. Men det finder man vel ud af når næsen begynder at falde af :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så klamydia, herpes, gonorre og kønsvorter er du helt ligeglad med?

Det er jo let at svare på, vil du ikke løbe nogen risko - brug kondom. Stoler du derimod på at pigerne er sygdomsfrie, så lad være... :geek:

Mange af de piger der tilbyder superfransk, går jævnligt til kontrol for diverse sygdomme. I Tyskland på FKK stederne er det sat i system, således at alle bliver tjekket jævnligt... :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er jo let at svare på, vil du ikke løbe nogen risko - brug kondom. Stoler du derimod på at pigerne er sygdomsfrie, så lad være... :geek:

Mange af de piger der tilbyder superfransk, går jævnligt til kontrol for diverse sygdomme. I Tyskland på FKK stederne er det sat i system, således at alle bliver tjekket jævnligt... :cool:

Og når du stikker pikken ind i en "ren pigemund" der lige er blevet brugt af en anden mand, så er hans bakterier jo pist væk forsvundet, ikk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og når du stikker pikken ind i en "ren pigemund" der lige er blevet brugt af en anden mand, så er hans bakterier jo pist væk forsvundet, ikk?

Tør du ikke løbe risikoen - SÅ LAD VÆRE :???::???:  Mig skræmmer du ikke... :-P :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lubovnik

Så klamydia, herpes, gonorre og kønsvorter er du helt ligeglad med?

Næh men jeg forholdt mig bare til HIV-risikoen.

Man behøver vel ikke absolut at indrage hele menageriet i enhver samtale.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næh men jeg forholdt mig bare til HIV-risikoen.

Man behøver vel ikke absolut at indrage hele menageriet i enhver samtale.

jo - for det er faktisk hehe menageriet der er interessant - ikke HIVen... 

men ok - de af os der har set herpes i udbrud og de fine gule syfilis-sår lige under pikhovedet... vi ved godt hvornår vi skal bede fyren om bare at trække bukserne på igen og smutte... 

og så ved vi også hvad han har lavet....  charmerende tanke :)  og endnu mere charmerende at vide at der er kvinder der tager det der i munden....  

og det bedste er undskyldningerne.... "jamen det gør slet ikke ondt....  jeg har sikkert bare revet mig"  ....  helt sikkert makker.....  men du skal nok ringe til den trunte der "rev dig" 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det har vel også noget med pigens kapacitet at gøre. Der er jo mange brugere herinde, der er meget prisbevidste og jeg tror simpelthen ikke at hverken gadepiger eller importpiger er i en situation hvor de 1) evner at spotte en "dårlig" som Jaz her beskriver, eller 2) har overskud til at sige "skrid makker", hvis de ser en?!

Det er nok bare mig der er underlig. Jeg foretrækker da også sex uden kondom, men udover at jeg ikke ville bryde mig om at få en sidegevinst med hjem, så synes jeg ærligt talt også at jeg har et medansvar i at begrænse disse sygdommes udbredelse. I trådstarters citat er der jo et skræmmende scenarie som er ganske realistisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Summa summarum: Jeg kan bestemt ikke anbefale jer at dyrke nogen former for ubeskyttet sex med en sexarbejder.

Kh Signe 

bare stof til efter tanke

joret

orginal link http://ekstrabladet.dk/signesbrevkasse/article2313555.ece 

Det er ikke fair use at citere hele opslaget. Husk næste gang kun at citere et kort citat og så sætte linket på. Så kommer du ikke i karambollage med ophavsretten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun skriver at

..... Men der er en smittefare, hvis I ikke bruger kondom. Så dem, der mener, at man ikke kan blive smittet med HIV, når de får superfransk har altså tabt væddemålet.

Det er vist en sandhed med modifikationer eller også er Wikipedia galt på den:

I følge Wiki er det muligt at få HIV ved at UDFØRE oralsex på en mand - men når en mand MODTAGER oralsex er HIV ikke på som en mulighed.  Og "drengene fra serie 3" spurgte netop om det sidste og ikke det første. Jeg skal ikke gøre mig til dommer over hvad der passer.

Der er så en del andre kønssygdomme man kan få - det har hun ret i  - dog med meget lav sandsynlighed. Som mandlig modtager af oralsex er listen i følge Wikipedia:

Kendte
  • Klamydia
  • Gonoré
  • Herpes
  • Syphillis
Mulige (læs: =meget,meget usandsynlige)
  • HPV

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu skal man ikke tro på alt der står i wikipedia, da alle og enhver kan skrive heri. Men den diskussion om fare/risiko ved ubeskyttet oralsex er lidt trættende. Man må søge oplysning, og ud fra disse vurdere om man vil løbe en risiko. Så kan man diskutere til dommedag om størrelsen af denne risiko. Den er jo tilstede nøjagtig som risikoen for at komme galt afsted i trafikken. Ca lige mange rammes af HIV som der dræbes i trafikken hvert år. Det afholder i parentes bemærket meget meget få fra at bevæge sig i den.

Hvis man kører over for rødt, øger man selvfølgelig risikoen mere end ved at køre 5 for hurtigt. Fuldstændigt analogt til ubeskyttet analt samleje, kontra ubeskyttet oralsex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, i fortsættelse af sidste ærede talers reflektioner, må man nok sige, at kønssygdomme kun udryddes, hvis alle – og også dig dér luskefis i periferien bag skærmen – anerkender, at der er en risiko, og at man naturligvis bruger gummi.

Hvis alle gjorde dette konsevent, ville kønssygdomme være udryddet på ganske få år-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Interesant debat men meget teoretisk. Hvis og hvis og hvis min røv var spids.

Lad os tage et kig på realitererne....

For 7 - 8 år var første gang jeg hørte om en pige, der havde fået hiv af at give superfransk og hun fortsatte lige så lystigt med at gi det til hun blev så syg, at hun blev indlagt.  Nu skal vi selvfølgelig ikke til at sparke på folk der allerde ligger ned, så i kan få initialer K D L

For under en måned siden blev en pige busted med hivmedicinen stående frit fremme i Esbjerg, hun arbejder stadig og tilbyder alt uden. 

For godt 3 år siden måtte en dansk pige - S - i Sønderjylland til lægen, da hun var blevet anmeldt som smittekilde til gonore på sygehuset i Sønderborg. Undersøgelsen viste at hun havde gonere i halsen, syfilis og hiv. Pigen arbejder stadigvæk.

På den jyske vestkyst har der i minimum 10 år huseret en dame - H - hvor man kan få alt uden og ja, hun er hivsmittet og ja hun arbejder stadigvæk. 

Fyn går heller ikke fri. Her har P som giver superfransk haft gonere flere gange end jeg kan tælle og 1 gang syfilis. 

I Midtjylland fik en meget populær pige  - K - sidste år gonere af superfransk, Jeg tager hatten af for denne pige, hun har taget superfransk af menuen. 

København, I fra Rumænien, super sød pige som i en alder af bare 19 år fik hiv af at guffe gren uden i Italien, pigen arbejder stadigvæk i hovedstaden og giver superfransk. 

Det her er selvfølgelig kun dem jeg har direkte kendskab til, - jeg kender jo mange piger, men langt fra alle. 

Jeg er temmelig ligeglad med hvem der giver hvilke ydelser og hvem der efterspørger hvad, men at bilde sig selv ind at superfransk er risikofrit, det er sku for naivt. 

Knus Pia

Ps: i øvrigt har Jasmin ret, det sker ind imellem at vi piger må bede en gut om at hive bukserne op igen, da vi kan se at han har en dårlig....... Specielt syfilis sår ser ud til at være meget hypig. 

Redigeret af VarmePia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pia, hvis du har reelt kendskab til piger, der tilbyder ydelser uden og som er smittede, synes jeg du skal melde dem, og såfremt de ikke stopper, lægge deres navne ud. De gør noget ulovligt, og ligegyldigt hvor dumme man synes mændene der opsøger det er, udgør de en fare for deres kunder, og igennem dem andre. 

Og ang. pigen fra Esbjerg med medicinen, er det da trods alt et plus med medicinen, før såvidt jeg ved, smitter behandlet HIV ikke... ikke at jeg ville hoppe på hende af den grund...

Redigeret af Elprebsi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Pia, hvis du har reelt kendskab til piger, der tilbyder ydelser uden og som er smittede, synes jeg du skal melde dem, og såfremt de ikke stopper, lægge deres navne ud. De gør noget ulovligt, og ligegyldigt hvor dumme man synes mændene der opsøger det er, udgør de en fare for deres kunder, og igennem dem andre. 

Og ang. pigen fra Esbjerg med medicinen, er det da trods alt et plus med medicinen, før såvidt jeg ved, smitter behandlet HIV ikke... ikke at jeg ville hoppe på hende af den grund...

Nej, det er bestemt ikke min opgave i livet at lege politimand, mor eller moralens vogter for voksne mennesker, der vælger at kaste blår i øjnene på sig selv. 

Det er kundens ansvar og riskovurdering, når han vælger at dyrke usikker sex.

Knus Pia

Redigeret af VarmePia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der ser vi så nok bare forskelligt på hvad man bør gøre med den slags viden...

Men vi må da håbe, at kondomet ikke sprænger hos dig, ved en af de mænd som har besøgt de andre piger... Det er jo i bund og grund ikke ansvaret over for de pågældende mænd, men derimod alle andre de kommer i kontakt med... 

men knus til dig også :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Der ser vi så nok bare forskelligt på hvad man bør gøre med den slags viden...

Men vi må da håbe, at kondomet ikke sprænger hos dig, ved en af de mænd som har besøgt de andre piger... Det er jo i bund og grund ikke ansvaret over for de pågældende mænd, men derimod alle andre de kommer i kontakt med... 

men knus til dig også :)

Du har ret Elprebsi, det store problem er dem der bliver smittet som sidegevinst uden at have været direkte involveret i risikosex.

Nu sprænger kondomer jo heldigvis meget meget sjældent, jeg har personlig aldrig prøvet det, så de massagepiger der ikke tilbyder usikker sex har såmen ikke så meget at være kede af, det har de koner, kærester og børn til de kunder der dyrker usikker sex så tilgengæld. De ved det bare ikke før det ligesom er for sent. 

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har ret Elprebsi, det store problem er dem der bliver smittet som sidegevinst uden at have været direkte involveret i risikosex.

Nu sprænger kondomer jo heldigvis meget meget sjældent, jeg har personlig aldrig prøvet det, så de massagepiger der ikke tilbyder usikker sex har såmen ikke så meget at være kede af, det har de koner, kærester og børn til de kunder der dyrker usikker sex så tilgengæld. De ved det bare ikke før det ligesom er for sent. 

Knus Pia

Og måske lige præcis derfor at enhver der besidder den slags viden, har et hvis ikke juridisk, så da ihvertfald moralsk ansvar til at handle derefter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...