Hop til indhold
joret

Super fransk

Recommended Posts

jeg forsøger ikke at overbevise nogen om noget... jeg har udelukkende givet mit syn på sagen og det der er blevet sagt

jeg har dog aldrig omtalt mænd som klamme.... og vil heller aldrig gøre det for det mener jeg ikke er tilfældet

jeg har sagt min personlige mening om superfransk... og den er at mænd der gør det når de er i forhold - de er for dumme... for de spreder sygdomme til sagesløs 3 part.. 

hvad de gør når de ikke er i forhold - tja... ret lige meget... det er deres helbred..  det må være deres valg.. 

da jeg med mit månedlige besøg hos lægen gør hvad jeg kan for at sikre det du omtaler som produktansvar - det gør jeg for min og primært min egen sikkerhed.... at det så også er gæsternes sikkerhed og en del af produktansvaret - det er subsidiært..  

jeg passer på gæsterne ved at passe på mig selv i så vidt et omfang det er fysisk muligt inden for de ydelser jeg tilbyder - så jeg tør godt være ansvarlig for den udbudte vare som du siger. 

jeg har på intet tidspunkt forholdt mig til om det er "forkert" at modtage superfransk... det må være op til køberne...  men synes jeg er det stjernetåbeligt når man er i forhold og risikerer at ødelægge alt og smitte hele familien med slemme sygdomme ??? ja... 

synes jeg det kan forsvares at tage en personlig risiko når man ikke kan skade andre end sig selv - ja.... 

men man har ikke ret til at vælge for andre.... og det gør de gifte/optagede mænd der vælger at købe superfransk /slikke fisse...  og det er den del jeg forholder mig til

Nu skal det her ikke for mig være en debat om pigens ret til at selv vælge, hvad hun vil tilbyde, for det giver sig selv.

Men når det nu er at du er single og du tilbyder slik, hvordan kan det så være at det er så meget mere forkert at tilbyde, eller modtage super, for det er bestemt det indtryk man får når man læser det som både du og Pia skriver.

Jeg kan godt læse det hele igennem og finde de kommentarer og udtryk, som der er blevet brug om mændene og om pigerne for den sags skyld, hvis du ønsker det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tja.... hvis alle ude I den store og virkelige verden, hvor der rask væk dyrkes ubeskyttet sex I alle huller, var ligeså fornuftige som gp´erne og kunderne, så sad folk nok ikke her og dunkede hinanden oven I hovedet ang. ubeskyttet orale suttelege.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu skal det her ikke for mig være en debat om pigens ret til at selv vælge, hvad hun vil tilbyde, for det giver sig selv.

Men når det nu er at du er single og du tilbyder slik, hvordan kan det så være at det er så meget mere forkert at tilbyde, eller modtage super, for det er bestemt det indtryk man får når man læser det som både du og Pia skriver.

Jeg kan godt læse det hele igennem og finde de kommentarer og udtryk, som der er blevet brug om mændene og om pigerne for den sags skyld, hvis du ønsker det

igen - jeg tager absolut ikke stilling til om det er "forkert".... det er op til den enkeltes samvittighed...  hvis du synes det er "forkert" så er det din egen definition - det er ikke min holdning

men hvis du spørger mig hvorfor at jeg synes der er en større "krise-faktor" forbundet med superfransk end den anden vej rundt - så har det noget at gøre med tidsintervallet for smitteperiode kombineret med efterspørgslen på den pågældende ydelse  hvilket er lig antallet der kan nå at blive smittet!

spredningen af sygdomme vil ske som en stemmebrand via superfransk ifht den anden vej rundt - ganske enkelt pga antallet af udførte ydelser...  bare se på din egen "tour-de-blow"  Jeg kunne ikke forestille mig en tour med modsat rettet fortegn... fransk til kvinden er absolut ikke hyppig ifht fransk til manden som jo nærmest er obligatorisk og forefindes som enkeltydelse hos mange

der vil i sagens natur være en større spredning af sygdomme via de ydelser der bliver udført mest - og fransk til fyren er obligatorisk hvorimod fransk til pigen absolut ikke har samme hyppighed 

det eneste jeg siger er at det er urimeligt at modtage superfransk når man har en kæreste hjemme - for hun har ikke bedt om at blive syg...  nøjagtig ligesom det er urimeligt hvis jeg modtager fransk hvis jeg havde en kæreste hjemme der ikke skal være syg

men da jeg ikke har en kæreste til hvem jeg tilbyder fransk - så har jeg min ryg fri...    og kan absolut tillade mig at mene hvad jeg vil om de mænd der smitter deres koner

men bottomline er -  kunderne der vælger superfransk/fransk til pigen - de kender risikoen - og de vælger selv... og kan frit vælge fra...    

og du er velkommen til at finde udtryk rundt omkring - bare du kun tager mig til indtægt for dem jeg har skrevet :) :) :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

men mig bekendt at det ikke fysiologisk vanedannende at slikke fisse...

Jasmin, her går du helt galt i byen!!! :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Et eller andet sted handler det vil også om følelser og angstniveau

Scenarie 1

En GB tilbyder en fast gæst usikker sex. Alle vil vel mene at begge opfører sig uansvarligt.

Scenarie 2

Nu bliver GB og gæsten kærester. De dyrker stadig usikker sex. Vupti, pludselig ses der nok helt anderledes på same scenarie.

At de fleste ser anderledes på scenarie 2, skyldes nok ikke statistiske fakta, nok snarere følelelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

GB.

GB???

Hvad er det nu for en forkortelse? :D Storbritannien??? :P

Det er ikke nemt, at være med på moden med alle de nye forkortelser, hvar Blue? :P

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

GB???

Det er ikke nemt, at være med på moden med alle de nye forkortelser, hvar Blue? :P

Glædes bige - lidt lissom Griminalpollertiet ;)

Sorry Blue - men når du endelig åbner flanken, skyder vi sgu ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

GB???

Ha ha... Troede alle kendte den forkortelse, nu da jeg selv har lært den, i et forsøg på at være med på moden :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg aldrig selv været ramt af en af de sygdomme der her tales om, og tager derfor de nævnte symptomer nævnt her i tråden for gode vare.

Når du at pigen har lettere ved at se om en gæst er smittet, end gæsten har ved at se at pigen er smittet, så må man da kunne udlede at smitten oftere går fra pige til gæst, end fra gæst til pige. (formoder ikke der er nogen pige der ønsker at give økologisk hvis du kan se herren er smittebære)

Omkring antal, så vil jeg faktisk gætte på at det oftere sker at en mand slikker en pige, end at en pige giver økologisk fransk.

Jeg må derfor istemme mig koret, der siger at når pigerne her peger på mændene, er der tre fingre der peger tilbage på dem selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et eller andet sted handler det vil også om følelser og angstniveau

Scenarie 1

En GB tilbyder en fast gæst usikker sex. Alle vil vel mene at begge opfører sig uansvarligt.

Scenarie 2

Nu bliver GB og gæsten kærester. De dyrker stadig usikker sex. Vupti, pludselig ses der nok helt anderledes på same scenarie.

At de fleste ser anderledes på scenarie 2, skyldes nok ikke statistiske fakta, nok snarere følelelser.

GB = Glædes Bige = Glædes Pige, hvorfor ikke bare bruge GP og GB er i øvrigt = Gang Bang

Enlighten me please!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

GB = Glædes Bige = Glædes Pige, hvorfor ikke bare bruge GP og GB er i øvrigt = Gang Bang

Enlighten me please!!

Den går så heller ikke. Ifølge en gammel Århusvittighed er GB = Griminal Bolitiet :):P.

Er det gode gamle danske BP (= bunkepul) gledet helt ud af sproget?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Den går så heller ikke. Ifølge en gammel Århusvittighed er GB = Griminal Bolitiet :):P.

Åbenbart. Der er også RP. Det bruges heller ikke mere. Tsk, tsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jeg godt nok ikke verdensmester til at sætte link ind....men jeg prøver alligevel

Om ik andet så hvis der er en behjælplig sjæl derude...der kan gøre det bedre er det med tak det modtages...

Jeg hørte det Mandag d. 30 Juni på p3, s nyheder kl 13. jeg vil prøve at sætte et link ind....

http://www.dr.dk/radio/ondemand/p3/p3-nyheder-9793#!/

Og når man hører sådan et indlæg...så er det det begynder at blive spændene ik? :mrgreen: 

Sådan lidt alle Russisk roulette, gad vide hvor mange gange der er et et blank skud for alle dem der hylder at besøge udenlandske (og mange gange handlet) piger, til en billig penge? :D :D

Så når der står nye piger, så skal det nok oversættes til ny import...med hvad, Jamen det er jo lige som juleaften, gæt på hvad du får i gave i år? :mrgreen: 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Når det så er sagt....så må jeg indrømme, at de gæster der trænger til lidt opdragelse i deres liv, og skal lære at behandle deres kone med respekt og lære at hun er dem overlegen i alle forhold,
( er de i tvivl, lærer jeg dem hvad, adfærdsregulerende opdragelse vil sige)

Jeg har aldrig, endnu set en Slave, eller Gæster, der er sendt til opdragelse, med tegn på sygdomme sår på deres pik, aldrig.
Om jeg så tiltrækker en anden slags gæster end andre piger ved jeg ikke.
At jeg så gør mig mest i "lidt anderledes" ting, kan være forklaringen, da de anderledes former ikke er for hvem som helst.

Anderledes former er dem du måske kan gøre dig fortjent til, måske for lov til at opleve, du kan ansøge om, men overhovede ikke hvis du har sår på pikken.

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åbenbart. Der er også RP. Det bruges heller ikke mere. Tsk, tsk.

Nej, du selvudråbte. Tsk, tsk.

RP, hvad jeg helt klart kan tænke mig betydningen af, er vist – modsat mange af de forvirrende og fremmede forkortelser, der desværre har vundet indpas - ikke på den officielle liste.

Men som alt andet: Engelsk er bedre, og det er endda langt bedre. Der var sågar en, der mente, at engelsk wiki var bedre end dansk wiki.

Sludder og vrøvl.

Fra min egen lille akademiske verden ved jeg, at engelsk betragtes som et særligt, ligefrem guldstrålende og guddommeligt sprog.

Hvis en velunderbygget videnskabelig artikel er publiceret på f.eks spansk, er den ikke meget værd. Den hånes nærmest. Men publiceres selvsamme artikel  derimod på engelsk, er den guld værd.

Alene i kraft af sproget og ikke i kraft af indholdet.

Einsteins relativitetsteori, helt grundliggende for det 20. århundredes videnskab, var - ja hold Jer fast: Formuleret på tysk.

Et bestemt sprog er altså ikke bestemmende for korrektheden af et bestemt videnskabeligt udsagn.

Nå, men var det super"fransk" vi kom fra?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forsvandt det ikke cirka da den sidste benzintank med det navn blev solgt i Danmark? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej..

i denne debat må jeg erkende jeg imponere over de to piger pia og jasmin, de må sgu være de dygtiges luder i landet..

da de ser flere kunder med syfilis, og  staten mener at de at vide at de fleste dansker med syfilis er homoseksuelle, de må sgu blive omvendt siden de møder op for sex med to kvindelige luder...

tror at højreorienteret i USA gerne vil vide hvad I kan, da de jo har skoler for "omvende/rette" homoseksuelle til heteroseksuelle...

eller også tiltrækker de virkelige de forker kunder, samt viser det sig jo at de sår man kan få af syfilis overføres også via munden hvis manden giver jer oral sex uden gummi, så faktisk er i værre end mænd som ønsker super fransk.. i proffer og burde da beskytte jer selv bedre i har muti partner og en trussel mod den seksuelle sundhed i landet, hvis i forsætter med at udføre fransk til kvinde uden beskyttelse...

eller kan det være fordi I faktisk ikke ved hvad i skal kigge efter og ser spøgelser alle steder, samt ønsker at køre høj moral...

prøvemanden

Redigeret af prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej..

i denne debat må jeg erkende jeg imponere over de to piger pia og jasmin, de må sgu være de dygtiges luder i landet..

da de ser flere kunder med syfilis, og staten mener at de at vide at de fleste dansker med syfilis er homoseksuelle, de må sgu blive omvendt siden de møder op for sex med to kvindelige luder...

tror at højreorienteret i USA gerne vil vide hvad I kan, da de jo har skoler for "omvende/rette" homoseksuelle til heteroseksuelle...

eller også tiltrækker de virkelige de forker kunder, samt viser det sig jo at de sår man kan få af syfilis overføres også via munden hvis manden giver jer oral sex uden gummi, så faktisk er i værre end mænd som ønsker super fransk.. i proffer og burde da beskytte jer selv bedre i har muti partner og en trussel mod den seksuelle sundhed i landet, hvis i forsætter med at udføre fransk til kvinde uden beskyttelse...

eller kan det være fordi I faktisk ikke ved hvad i skal kigge efter og ser spøgelser alle steder, samt ønsker at køre høj moral...

prøvemanden

Det ville ikke være første gang at staten ikke vidste hvad de snakkede om.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pia, hvis du har reelt kendskab til piger, der tilbyder ydelser uden og som er smittede, synes jeg du skal melde dem, og såfremt de ikke stopper, lægge deres navne ud. De gør noget ulovligt,

Det er helt sikkert ulovligt at lægge deres navne ud (Strfl § 264d). Derimod er jeg i tvivl om hvilken lov du mener pigerne overtræder?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det her er jo ikke Utopia kære Pia, men derimod den virkelige verden.

Hvis du ser en lille pige der bliver voldtaget af en klam stodder, går du så bare videre, med den begrundelse at det er jo manden der er galt på den, så det er ikke dit ansvar

Du går ensidigt efter den svage part i relationen, nemlig den smittede sexsælger. Det gør du sikkert, fordi det er let. Det er svært at finde alle de anonyme mænd, der vil have det ene og det andet uden gummi. Men det er relativt let at finde den smittede sexsælger. Det er bare ikke moralsk o.k. - for nu at bruge din egen målestok.

Kæden hopper dog af i det scenarie du opstiller, for der ser du bort fra hvem der er stærkest og dermed mest ansvarlig for de negative følgevirkninger af ubeskyttet sex. Det må da være kunden der skal anklages først og sidst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forvirret her..... Er BP ikke et internationalt olieselskab? :o

;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

I disse "ALT ER FARLIGT!" tider er der tilsyneladende basis for at opfinde et "kussekondom"? Med alle de slikmundede gæster... :P

Jeg er gået i gang! (Så kan stakkels Jasmins udsatte klit også blive pakket lidt nænsomt ind.... :D )

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

I disse "ALT ER FARLIGT!" tider er der tilsyneladende basis for at opfinde et "kussekondom"? 

Du kan ikke opfinde noget der allerede findes: femidom og slikkelapper.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...