Hop til indhold
joret

Super fransk

Recommended Posts

Nej jeg er ikke ude i en vendetta, men jeg er ærlig talt træt af at se de her superfransk tråde, hvor risikoen for at blive smittet altid bliver gjort teoretisk og meget meget lille. Det kan godt være der kun er en lille og teoretisk risiko for smitte, men det tror jeg ærlig talt dem der har trukket en nitte og ER smittet er ret ligeglade med.

Knus Pia

Det hedder risikovurdering! Jeg har en motorcykel jeg godt kan li at køre rimeligt hurtigt på engang imellem. Risikovurderingen siger: lad være.! Det kan slå dig ihjel. Men drengen inden i mig vinder som regel, og jeg finder et langt lige stykke ude vestpå, hvor den så får fuld rulle. Følelsen er ubeskrivelig! Kunne jeg få det samme kick på en punch maxi. Næppe:-). Men jeg kan sgu stadig blive slået ihjel af det. Dog er risikoen noget mindre på puchen. Men dog til stede. Det samme gør sig gældende i stort set alle livets forhold. Der er ingen grund til at argumentere for og imod hverken motorcykler, exstremsport eller for den sags skyld superfransk:-) Det er halsløs gerning at kæmpe imod vindmøller! For det første bliver vi aldrig enige. Og for det andet skaber det en utrolig dårlig stemning herinde. Og for det tredie. Så længe der er efterspørgsel, vil der altid være et marked. Risikovurdering. Og træf din beslutning på grundlag af det, du finder bedst for dig.

Just my opinion:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Men kan altså stadigvæk ikke forstå at du kan være så ligeglad med de uskyldige der bliver ramt.

Dit "had" til mænd, går jo i den grad ud over andre og uskyldige og det mener jeg ikke er ok

Hov hov, så får du lige hold på din brændert! Du skal ikke skubbe i skoene på mig at jeg hader mænd, nu er du vist ude i en vendetta, hvor budbringeren skal skydes og kareten hugges til pindebrænde. 

Få nu bare bestilt en tid ved lægen så du får ro. 

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved du hvad min skat, jeg bliver rent faktisk testet og føler mig ikke den  mindste smule urolig.

Det er dig der tydeligvis er totalt ligeglad med alle andre end lige dig selv, siden du med god samvittighed kan sidde inde med viden, som potentielt kan redde mennesker fra sygdom, men du gider bare ikke, for det er jo de mænd der knepper uden der har ansvaret.

Så skide være med alle andre, altså lige indtil det går ud over en der rent faktisk betyder noget for dig.

Det er jo tydeligt at dem du ikke kender ikke betyder en skid for dig

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

jeg vil have ro på..

det er ikke noget som har været i medierne om luder som smitte kunderne...

jeg ikke hørt eller læst noget... mon ikke det vil komme op hvis der var en luder som havde være 1 kilde til gonore et sted i dk..

tror pia overdriver for at være morals gode vogter.... og sur over miste kunder...

men giver hun har et dårligt menneske syn, når man kan forhindre sygdom og varig skade på folk...

moral er godt dobbeltmoral er dobbelt så godt...

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Hej.

jeg vil have ro på..

det er ikke noget som har været i medierne om luder som smitte kunderne...

jeg ikke hørt eller læst noget... mon ikke det vil komme op hvis der var en luder som havde være 1 kilde til gonore et sted i dk..

tror pia overdriver for at være morals gode vogter.... og sur over miste kunder...

men giver hun har et dårligt menneske syn, når man kan forhindre sygdom og varig skade på folk...

moral er godt dobbeltmoral er dobbelt så godt...

prøvemanden

Øh, det er åbenbart helt ligegyldigt, hvor meget hetz i kører på mig. Nu har jeg så et dårligt menneskesyn OG så skulle jeg være sur over at miste kunder................. Ja ja, jeg har brede skuldre. Hvad med at gå efter bolden, ikke spilleren.

Det er ikke min skyld når kunderne efterspørger usikker sex - har i tænkt på det :) Jeg har bare begået den synd at fortælle jer, at folk bliver syge af det. Nå ja, det gør sikkert ondt at blive revet ud af LaLaLand. 

Knus Pia 

Redigeret af VarmePia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øh, det er åbenbart helt ligegyldigt, hvor meget hetz i kører på mig. Nu har jeg så et dårligt menneskesyn OG så skulle jeg være sur over at miste kunder................. Ja ja, jeg har brede skuldre. Hvad med at gå efter bolden, ikke spilleren.

Det er ikke min skyld når kunderne efterspørger usikker sex - har i tænkt på det :) Jeg har bare begået den synd at fortælle jer, at folk bliver syge af det. Nå ja, det gør sikkert ondt at blive revet ud af LaLaLand. 

Knus Pia 

Nej Pia, for det er ikke en synd, men derimod ikke gide hjælpe andre til at ikke blive syge, bare fordi du ikke gider, det er en synd og det er kun de mænd der knepper uden, der selv er skyld i det

Resten har ikke gjort en skid, men dem er du jo totalt ligeglad med

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Nej Pia, for det er ikke en synd, men derimod ikke gide hjælpe andre til at ikke blive syge, bare fordi du ikke gider, det er en synd og det er kun de mænd der knepper uden, der selv er skyld i det

Resten har ikke gjort en skid, men dem er du jo totalt ligeglad med

Jeg er massagepige, at slå mig i hovedet med ordet synd, det er som at sprøjte vand på en gås. Jeg elsker at synde og jeg gør det lige så meget jeg kan slippe af sted med og med rigtig mange forskellige, og jeg nyder det og sover simpelthen så godt om natten, når jeg har syndet hele dagen :) 

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Pia jeg køre ikke hetz,

men jeg undre mig over din måde at være på din beskrivelse af dig selv som arbejde luder, ligge langt fra hvad du udstiller her, og jeg endda besøgt for 100 år siden da du var på silkeborgvej i århus..

at folk kan blive syge af sex uden beskyttelse, er ikke noget nyt, men chancerne er små..

jeg undre mig over din vide, jeg ikke sikker på at en smitte luder vil fortælle åben om det hun fejler, det ville sprede hurtigt i miljøet og hun vil tabe alle kunderne, vi set det før med mistanken om en sygdom hvor pigerne har måtte stå frem og fortælle de altsår ikke fejlet noget...

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er massagepige, at slå mig i hovedet med ordet synd, det er som at sprøjte vand på en gås. Jeg elsker at synde og jeg gør det lige så meget jeg kan slippe af sted med og med rigtig mange forskellige, og jeg nyder det og sover simpelthen så godt om natten, når jeg har syndet hele dagen :)

Knus Pia

At kneppe med mange mænd er kun en synd i biblens øjne ikke i mine.

At være ligeglad med sine medmennesker er helt klart en synd i mine øjne, men er ret sikker på at du sover fint alligevel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænkte lidt på om du bruger slikflapper, nu du tilbyder gensidig fransk, eller om du selv er med til at smitte de dumme mænner

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvad er problemet. i giver jo ikke fransk til pigen, kysser hende heller ikke og alt er med gummi så der kan vel ikke ske jer noget  :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Danskcremepirringsmassage, hvor jeg smører kussen med olie og lader mine store skamlæber glide hen langs med skaftet på din pik og jeg elsker når du leger med dit pikhoved hen over klitten og du spermer ud over mig 1200,- ( ved samleje har du selvfølgelig kondom på"

Måske også lidt risikabelt kære Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Danskcremepirringsmassage, hvor jeg smører kussen med olie og lader mine store skamlæber glide hen langs med skaftet på din pik og jeg elsker når du leger med dit pikhoved hen over klitten og du spermer ud over mig 1200,- ( ved samleje har du selvfølgelig kondom på"

Måske også lidt risikabelt kære Pia

Det er nok sådan cirka ligesom at kysse, men en hel del sjovere. 

Tak for den gratis reklame ;)

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nok sådan cirka ligesom at kysse, men en hel del sjovere. 

Tak for den gratis reklame ;)

Knus Pia

Medmindre selvfølgelig at manden har presperm på pikken, når han leger med din klit ;-)

Sådan nogle dumme virusser er bare så små og kommer ind på de mærkeligste måder søde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Medmindre selvfølgelig at manden har presperm på pikken, når han leger med din klit :wink:

Sådan nogle dumme virusser er bare så små og kommer ind på de mærkeligste måder søde

Korrekt Kære Toddy, på nær en lille og ret væsentlig detalje: det "olie" jeg smører med er p-skum ( sæd og virusdræbende ) - føler du dig lidt noller lige nu eller ? 

Knus Pia 

Del dette indlæg

Link til indlæg

egentlig ikke, for ligesom at risikoen, ved superfransk er ganske lille, så er risikoen for at du ikke får smurt det ordentligt, eller noget andet går galt der også, så hvem er det der er noller nu søde ;-)

Men det lyder jo rigtigt dejligt, så måske vi skulle lave en lille date :D, tænker at du vil blive ret varm og spændende når du ser mig søde ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hele diskussionen omkring superfransk er helt ude af proportioner - det tog er for længst kørt og det er med fuld damp derudaf.

Det er en forældet og omsonst debat - det er enten med på vognen eller kraftigt omsætningstab er jeg bange for. Det der er langt værre er den seneste trend med alt uden kondom - Alles Ohne [AO] konceptet eller Bareback i UK. Tjek lige engang på adultwork.com på UK siderne hvor mange der nu tilbyder bareback services! Skræmmende mange!! Superfransk tilbydes antageligt nu af over 80 pct. i UK. Mændende griner deres røv i laser over de få som endnu ikke har sadlet over til super. I UK går konkurrencen mere på om der skal tilbydes bareback eller ej. Super er en selvfølgle og et must og samme trend er på vej i Europa. Alle risici der kan kurreres med medica accepteres af det store flertal. Bareback vognen er dog meget farlig og super er nærmest hamløst i sammenligning.

Men her et endnu bedre råd:

Drop helt massagebranchen

Hold dig til konen/kæresten eller tag dig en spiller ind imellem eller en omgang håndmassage med en svensker i gummi tilsidst

Du sparer en masse penge!! Du har ren samvittighed!! Og dine risici er minimerede både mht. helbredet for dig og dine kære og med hensyn til risikoen for at blive afsløret/stigmatiseret.

Det er faktisk ret enkelt!!! Eller ?????????? :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Pia - et lille spørgsmål: Lader du dine gæster slikke dig uden beskyttelse???

Ja og jeg elsker det. 

Og 3 sider længere tilbage kan du læse at jeg er ret ligeglad med hvem der tilbyder hvad i øvrigt. Men jeg kan godt se i er nogle stykker, der gerne vil ha tråden drejet hen på at jeg måske også er syg. Jeg må skuffe jer, det er jeg ikke. 

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja og jeg elsker det. 

Og 3 sider længere tilbage kan du læse at jeg er ret ligeglad med hvem der tilbyder hvad i øvrigt. Men jeg kan godt se i er nogle stykker, der gerne vil ha tråden drejet hen på at jeg måske også er syg. Jeg må skuffe jer, det er jeg ikke. 

Knus Pia

Heller ikke jeg søde, beklager

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja og jeg elsker det. 

Knus Pia

Nu skyder du vist mig noget i skoene :o Hvordan kan du set det ud af den ene linje jeg har skrevet???

Men jeg kan altså slet ikke tage det alvorligt når piger harselerer mod mod ubeskyttet fransk til ham, men selv tilbyder ubeskyttet fransk til hende... der er risici ved begge dele, og jeg synes faktisk det er topmålet af hykleri.

Kan du ikke forklare mig hvorfor du mener at det ene er okay mens det andet er dybt uansvarligt???

Derudover forstpår jeg ikke atdu bliver så aggressiv - jeg stiller et lille og helt neutralt spørgsmål.... ingen grund til at blive så fjendtlig

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og hold nu op med at incinuere at man skulle ønske hinanden syge! Det er jo totalt latterligt. Er man et normalt anstændigt tænkende menneske ønsker man da ikke sine medmennesker syge og det er da uanset om de skulle have andre tilbøjeligheder/præferencer end en selv. Personligt kunne jeg godt tænke mig at deltage i et creampie gangbang, men har desværre ikke modet/nosserne til det endnu. Derfor ønsker jeg da al mulig sundhed og success til de mandfolk som tør at tage denne udfordring og risiko op. Jeg misunder dem men ønsker da ingen nemesis nedkaldt over dem af den grund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Nu skyder du vist mig noget i skoene :o Hvordan kan du set det ud af den ene linje jeg har skrevet???

Men jeg kan altså slet ikke tage det alvorligt når piger harselerer mod mod ubeskyttet fransk til ham, men selv tilbyder ubeskyttet fransk til hende... der er risici ved begge dele, og jeg synes faktisk det er topmålet af hykleri.

Kan du ikke forklare mig hvorfor du mener at det ene er okay mens det andet er dybt uansvarligt???

Derudover forstpår jeg ikke atdu bliver så aggressiv - jeg stiller et lille og helt neutralt spørgsmål.... ingen grund til at blive så fjendtlig

Jeg er dybest set fløjtende ligeglad med hvad folk de gør og hvad risikoen er for det ene eller andet, men at tale teori bliver for langt i spyttet i længden, derfor bragte jeg facts på bordet. Som jeg skrev allerede på side 1: Jeg er temmelig ligeglad med hvem der giver hvilke ydelser og hvem der efterspørger hvad, men at bilde sig selv ind at superfransk er risikofrit, det er sku for naivt. 

No hard feelings Montezi :)

Knus Pia

Redigeret af VarmePia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Toddy og Pia 

I snakker reelt forbi hinanden....  

Lad os teoretisk sige at Pia anmelder de her piger... det vil hun ikke få noget ud af for der vil ikke ske en flyvende fis ved det. De vil måske blive pålagt en bøde hvis vi strækker paragrafferne til det yderste, men dette er langt fra sikkert. Mht HIV er HIV paragraffen mig bekendt ophævet eller i hvert fald omformuleret så det ikke længere er et problem at være sexarbejder selv om man er syg... bare man er i behandling

dvs at en anmeldelse alligevel ikke vil føre nogen vegne..... 

Er det skidesynd for familierne at mændene gøre koner og børn hundesyge... ja - selvfølgelig er det det... men uanset hvad Pia gør eller ikke gør - så ændrer det ikke på noget ud over i teorien. 

Pia har ret - der er kun en eneste kur mod at piger med gonore, syfilis og herpes ikke giver jer en dårlig med hjem - og det er gummi på under oral - og der kan i i hvert fald lægge mindst 50% af ansvaret på os piger og råbe af os.  (jeg mener selv 100% men det er jo så let at være hellig når man ikke selv er udbyder)

Faktum er - hvis ingen af os tilbød superfransk - så forsvandt den problemstilling meget meget hurtigt... 

Derfor kan det på ingen måde tilskrives hverken et vendetta mod mænd eller på anden måde modvilje mod kunderne at Pia frasiger sig teoretiske forpligtelser... for uanset hvad - så er det ikke hendes ansvar som 4 part at redde 3 part fra noget 2 part har gjort med 1 part....  sådan ved vi allesammen verden ikke virker

Omvendt - så forstår jeg godt at i mener at vi piger har et moralsk ansvar hvis vi ved noget... det er et "menneske-kærligt" standpunkt (omend det klinger noget hult fra jer der insisterer på superfransk) 

For normalt er loven faktisk formuleret således at vi har pligt til at hjælpe så langt vores evner formår når vi ser nogen i fare.... men - og her er så det sjove.... vi ser jo ikke nogen i fare - for der er ingen smittegaranti. 

Vi kan ikke anklage nogen for "måske" at smitte andre med noget... vi kan ikke anklage nogen for "måske" at gøre noget der faktisk ikke engang er ulovligt... 

Derfor er alt det i tilskriver Pia ganske teoretisk og helt unødigt!

Der er dumhedsgaranti for dem der vil have superfransk - men "desværre" er der jo mange der slipper uden om de små virus-sataner og dermed kan påberåbe sig "superfransk er risikofrit"

Jeg har smidt en fyr hjem med herpes i udbrud... og de syfilis-sår Pia snakker om - de er ikke just sjældne drenge.... de er faktisk SLET ikke sjældne!!!  Og jeg smider dem hjem lige på stedet - på røv og albuer med en gigantisk sviner og påbud om en tur til lægen (hvilket de sikkert ikke gør men bare går ned til nærmeste superfranske udbyder)

Hvad vil i sige til de mænd... hvad vi i sige til de mænd der render rundt og prøver at bilde os piger ind "vi har revet os på lynlåsen" eller "det gør slet ikke ondt" 

Burde i ikke med rette vende et vendetta - hvis der skal være et - i retning af de mænd... for ligesom de smitter superfransk-udbyderne ind af en kant... så er de selv interesserede i at få hele 3-kløveret herpes, syfilis og gonore

Mænd der ligefrem sigter efter det - er det ikke dem i skal råbe af inden i råber af nogen andre ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...