Hop til indhold
joret

Super fransk

Recommended Posts

Faktum er - hvis ingen af os tilbød superfransk - så forsvandt den problemstilling meget meget hurtigt... 

Da ikke hvis I stadig lader kunderne slikke Jer uden beskyttelse! Så er vi da lige vidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Toddy og Pia 

I snakker reelt forbi hinanden....  

Lad os teoretisk sige at Pia anmelder de her piger... det vil hun ikke få noget ud af for der vil ikke ske en flyvende fis ved det. De vil måske blive pålagt en bøde hvis vi strækker paragrafferne til det yderste, men dette er langt fra sikkert. Mht HIV er HIV paragraffen mig bekendt ophævet eller i hvert fald omformuleret så det ikke længere er et problem at være sexarbejder selv om man er syg... bare man er i behandling

dvs at en anmeldelse alligevel ikke vil føre nogen vegne..... 

Er det skidesynd for familierne at mændene gøre koner og børn hundesyge... ja - selvfølgelig er det det... men uanset hvad Pia gør eller ikke gør - så ændrer det ikke på noget ud over i teorien. 

Pia har ret - der er kun en eneste kur mod at piger med gonore, syfilis og herpes ikke giver jer en dårlig med hjem - og det er gummi på under oral - og der kan i i hvert fald lægge mindst 50% af ansvaret på os piger og råbe af os.  (jeg mener selv 100% men det er jo så let at være hellig når man ikke selv er udbyder)

Faktum er - hvis ingen af os tilbød superfransk - så forsvandt den problemstilling meget meget hurtigt... 

Derfor kan det på ingen måde tilskrives hverken et vendetta mod mænd eller på anden måde modvilje mod kunderne at Pia frasiger sig teoretiske forpligtelser... for uanset hvad - så er det ikke hendes ansvar som 4 part at redde 3 part fra noget 2 part har gjort med 1 part....  sådan ved vi allesammen verden ikke virker

Omvendt - så forstår jeg godt at i mener at vi piger har et moralsk ansvar hvis vi ved noget... det er et "menneske-kærligt" standpunkt (omend det klinger noget hult fra jer der insisterer på superfransk) 

For normalt er loven faktisk formuleret således at vi har pligt til at hjælpe så langt vores evner formår når vi ser nogen i fare.... men - og her er så det sjove.... vi ser jo ikke nogen i fare - for der er ingen smittegaranti. 

Vi kan ikke anklage nogen for "måske" at smitte andre med noget... vi kan ikke anklage nogen for "måske" at gøre noget der faktisk ikke engang er ulovligt... 

Derfor er alt det i tilskriver Pia ganske teoretisk og helt unødigt!

Der er dumhedsgaranti for dem der vil have superfransk - men "desværre" er der jo mange der slipper uden om de små virus-sataner og dermed kan påberåbe sig "superfransk er risikofrit"

Jeg har smidt en fyr hjem med herpes i udbrud... og de syfilis-sår Pia snakker om - de er ikke just sjældne drenge.... de er faktisk SLET ikke sjældne!!!  Og jeg smider dem hjem lige på stedet - på røv og albuer med en gigantisk sviner og påbud om en tur til lægen (hvilket de sikkert ikke gør men bare går ned til nærmeste superfranske udbyder)

Hvad vil i sige til de mænd... hvad vi i sige til de mænd der render rundt og prøver at bilde os piger ind "vi har revet os på lynlåsen" eller "det gør slet ikke ondt" 

Burde i ikke med rette vende et vendetta - hvis der skal være et - i retning af de mænd... for ligesom de smitter superfransk-udbyderne ind af en kant... så er de selv interesserede i at få hele 3-kløveret herpes, syfilis og gonore

Mænd der ligefrem sigter efter det - er det ikke dem i skal råbe af inden i råber af nogen andre ? 

Altså for det første er der her ikke tale om et juridisk ansvar, men et moralsk og ikke en skid andet.

For det andet er det pisse dobbelt moralsk at tilbyde mænd at slikke fisse og sige at det er ok, men at det er farligt at sutte pik uden.

Risikoen er så vidt jeg ved den samme.

For det tredje er der her på ingen måde tale om nogen form for vendetta mod nogen, men mere en overraskelse over den holdning som Pia har lagt for dagen og det er både holdningen overfor mænd der modtager superfransk, men også ligegyldigheden overfor andre mennesker.

Faktum er at hvis ingen tilbød fransk eller dansk osv uden gummi, så ville der stadig være sygdomme om 20 år, for man kan rent faktisk godt få sex uden at gå til en glædespige og det er jo ikke alle piger eller mænd der er monogame, vel Jasmin ;-)

Det at man er god til at formulere sig gør ikke at man nødvendigvis har ret og jeg har endnu ikke mødt en pige der har krævet at man skal have gummi på tungen, hvis man vil slikke hende, hvilket vil sige at alle piger potentielt er med til at udbrede div sygdomme.

Jeg ved godt at de fleste piger lader sig teste jævnligt, men risikoen er der nu stadig og i lige så høj grad, som ved superfransk.

Der kan være rigtigt mange grunde til at en pige ikke tilbyder superfransk og det respekterer jeg fuldt ud, men hvis hun selv lader en mand begrave hans tunge i hende, så kan det ikke være pga smittefaren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså for det første er der her ikke tale om et juridisk ansvar, men et moralsk og ikke en skid andet.

For det andet er det pisse dobbelt moralsk at tilbyde mænd at slikke fisse og sige at det er ok, men at det er farligt at sutte pik uden.

For det tredje er der her på ingen måde tale om nogen form for vendetta mod nogen, men mere en overraskelse over den holdning som Pia har lagt for dagen og det er både holdningen overfor mænd der modtager superfransk, men også ligegyldigheden overfor andre mennesker.

Faktum er at hvis ingen tilbød fransk eller dansk osv uden gummi, så ville der stadig være sygdomme om 20 år, for man kan rent faktisk godt få sex uden at gå til en glædespige og det er jo ikke alle piger eller mænd der er monogame, vel Jasmin ;-)

Det at man er god til at formulere sig gør ikke at man nødvendigvis har ret og jeg har endnu ikke mødt en pige der har krævet at man skal have gummi på tungen, hvis man vil slikke hende, hvilket vil sige at alle piger potentielt er med til at udbrede div sygdomme.

Jeg ved godt at de fleste piger lader sig teste jævnligt, men risikoen er der nu stadig og i lige så høj grad, som ved superfransk.

Der kan være rigtigt mange grunde til at en pige ikke tilbyder superfransk og det respekterer jeg fuldt ud, men hvis hun selv lader en mand begrave hans tunge i hende, så kan det ikke være pga smittefaren

Lige i øjet! Smitterisikoen bliver hverken større eller mindre af at der er betalt for det eller ej:-)

Og jeg fisker også efter svaret på hvorfor nogle mener at det er farligere at sutte end at slikke. Mange har efterhånden spurgt, uden at de altvidende har kunnet give et svar. Måske er der en forklaring? Hvis nogen sidder med den, så kom frem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige i øjet! Smitterisikoen bliver hverken større eller mindre af at der er betalt for det eller ej:-)

Og jeg fisker også efter svaret på hvorfor nogle mener at det er farligere at sutte end at slikke. Mange har efterhånden spurgt, uden at de altvidende har kunnet give et svar. Måske er der en forklaring? Hvis nogen sidder med den, så kom frem.

Forklaringen er at det er pigerne der modtager, når der slikkes og pigerne der giver, når der suttes ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvor vil du have at Pia skal gå hen med dette moralske ansvar ? hvad er det du vil have hun skal gøre ? 

statistisk er den ikke den samme - men jo - der er selvfølgelig en risiko ved begge dele

heldigvis for os piger er dog det at sige til det, at det er nogen ting nemmere at spotte de symptomer der er manifesteret i ansigtet hvorved man promte beder fyren fucke af og tage en spiller

Hvis der kom en ind til mig med blomstrende herpes på læben eller et gult sår eller røde pletter ved mundvigen - så kom han ikke i nærheden af mig - han ville ikke engang nå så langt som til at betale

Superfransk pigerne sidder lidt i købs/salgs saksen når de ligger og skal til at tage pikken i munden, for mange gange ses det først når den er stiv... og så er det for sent

Men korrekt omkring fransk til pigen - der er en risiko for et latent stadie af oral syfilis/gonore og herpes som vi ikke kan se - det kan ikke udelukkes

jeg forstår godt Pias holdning - seriøst - det gør jeg. For jeg kan absolut heller ikke have ondt af de mænd.. de får som fortjent. Og det gør de piger der udbyder det også...

Ja undskyld - når man tager en risiko og fejler... så må man betale prisen... lidt ligesom når man tager en tur hen af asfalten

Men det er ikke fordi der er tale om almen ligegyldighed overfor andre - det er mere et udtryk for at man ikke kan redde alle og i hvert fald ikke vil forsøge at redde dem der end ikke gør et forsøg på at redde sig selv.

Kan du huske da hele EG overfaldt mig for at sige "dumhed straffes" - nu siger jeg det igen... dumhed straffes...

Det gælder både dem der udbyder superfransk

Det gælder de købere der insisterer på det

og - det gælder også de koner der er dumme nok til at gifte sig med sexkøbere der kan finde på at udsætte sig selv og dermed deres koner for sygdomme

Beklager... men skylden er nødt til at blive placeret der hvor skylden hører hjemme

og Pia er ikke et dårligt menneske fordi hun tager afstand fra at handle (hvilket hun ikke kan alligvel) på mænds tåbeligheder for at redde disse risikovillige mænds spejlblanke koner...

Børnene har jeg ondt af og trust me - det har Pia også... men det må og skal aldrig blive andre GPers ansvar at forsøge at forhindre ukloge mænd i at blive syge og smitte deres familier

Jeg vil faktisk postulere at man kun er forpligtet (juridisk såvel som moralsk) i det omfang man reelt set kan gøre noget... og sålænge vi ikke kan gøre noget - så er vi ikke forpligtede heller

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har smidt en fyr hjem med herpes i udbrud... og de syfilis-sår Pia snakker om - de er ikke just sjældne drenge.... de er faktisk SLET ikke sjældne!!!  Og jeg smider dem hjem lige på stedet - på røv og albuer med en gigantisk sviner og påbud om en tur til lægen (hvilket de sikkert ikke gør men bare går ned til nærmeste superfranske udbyder)

Jeg er faktisk lidt rystet hvis det er sandt at syfilis er så almindelig :o

Det er altså en rimelig nasty sygdom, folkens! Venligst "google den på netdoktor" hvis I ikke kender symptomerne. Måske det kan overbevise nogen?

@Røde Baron - "Syfilis er mere udbredt i Afrika og Asien, Østeuropa, Rusland og Sydamerika" - - - så ja, jeg tror at udenlandske piger (og her mener jeg ikke svenske, tyske og bornholmske) er mindre i stand til at tage vare på sig selv. Men go ahead, gå du da bare Alles Ohne i Pattaya, så har vi endelig en dansk kandidat til Darwin Awards!

Redigeret af hot6

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ej Jasmin, for hansi da.

Kan du slet ikke se dobbeltmoralen du her fyrer af.

På den ene side, så er mænd der lader sig slikke uden kondom for dumme, for klamme og selv uden om alt hvad der sker med dem selv og deres familie.

På den anden side, så er det helt ok at rigtigt mange mænd slikker dig i både fisse og røv.

Hvis du havde læst hvad Pia har skrevet tidligt i denne tråd, så tror jeg ikke at du ville være så fandens opsat på at beskytte hende. for den måde hun skriver om mænd på og den ligegyldighed hun viser overfor andre mennesker, den er ikke pæn.

Jeg er egentlig ret pisse hamrende ligeglad med om der egentlig er noget at gøre eller ej, det jeg hæfter mig ved er holdningen og jeg er rigtigt glad for at det ikke er alle der er ligesådan.

Måske du deler hendes holdning og er ligeglad med de konsekvenser det har for de personer, som ikke selv er skyld i det der sker med dem, men jeg deler den ikke

Jeg syntes heller ikke at det er særligt pænt at betragte mænd som modtager superfransk, som du åbenbart gør, sålænge du lader dem slikke dig i fisse og røv.

Det er dobbeltmoralsk og syntes ikke at det klæder dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Jeg er faktisk lidt rystet hvis det er sandt at syfilis er så almindelig :o

Det er altså en rimelig nasty sygdom, folkens! Venligst "google den på netdoktor" hvis I ikke kender symptomerne. Måske det kan overbevise nogen?

@Røde Baron - "Syfilis er mere udbredt i Afrika og Asien, Østeuropa, Rusland og Sydamerika" - - - så ja, jeg tror at udenlandske piger (og her mener jeg ikke svenske, tyske og bornholmske) er mindre i stand til at tage vare på sig selv. Men go ahead, gå du da bare Alles Ohne i Pattaya, så har vi endelig en dansk kandidat til Darwin Awards!

Jeg har haft 4 gæster på 3måneder som jeg har bedt om at tage bukserne på igen, da de havde syfilissår og de er allesammen blevet meget sure og meget indignerede, så jeg tror ikke det er ret sandsynligt at de er gået til lægen med det. 

Indtil for kort tid siden har jeg kun været i det jyske og Jasmin kun i København, så vi kan vel godt konkludere at der måske ligger en latent landsdækkende epedemi og lurer lige om hjørnet. 

Knus Pia

Redigeret af VarmePia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft 4 gæster på 3måneder som jeg har bedt om at tage bukserne på igen, da de havde syfilissår og de er allesammen blevet meget sure og meget indignerede, så jeg tror ikke det er ret sandsynligt at de er gået til lægen med det. 

Indtil for kort tid siden har jeg kun været i det jyske og Jasmin kun i København, så vi kan vel godt konkludere at der måske ligger en latent landsdækkende epedemi og lurer lige om hjørnet. 

Knus Pia

kan kun sige at den slags finder du ikke hos mig og du skal være velkommen til at kontrollere helt tæt og intensivt ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lubovnik

Jeg er dybest set fløjtende ligeglad med hvad folk de gør og hvad risikoen er for det ene eller andet, men at tale teori bliver for langt i spyttet i længden, derfor bragte jeg facts på bordet.

Når du siger facts kan jeg simpelthen ikke lade være at spekulere på, hvordan i alverden du kan vide, hvordan de piger, som du nævnte tidligere, er blevet smittet.

Du nævner nogen, som skulle være blevet smittet med HIV ved superfransk. 

Hvordan smittevejen har været, kan vel kun en almægtig, alvidende gud vide?

Mit ærinde er ikke at påstå at superfransk er risiko-frit. Men der er så vidt jeg er orienteret, intet der tyder på nogen HIV-risiko af betydning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Når du siger facts kan jeg simpelthen ikke lade være at spekulere på, hvordan i alverden du kan vide, hvordan de piger, som du nævnte tidligere, er blevet smittet.

Du nævner nogen, som skulle være blevet smittet med HIV ved superfransk. 

Hvordan smittevejen har været, kan vel kun en almægtig, alvidende gud vide?

Mit ærinde er ikke at påstå at superfransk er risiko-frit. Men der er så vidt jeg er orienteret, intet der tyder på nogen HIV-risiko af betydning. 

Deres eget udsagn. 

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du slet ikke se dobbeltmoralen du her fyrer af.

På den ene side, så er mænd der lader sig slikke uden kondom for dumme, for klamme og selv uden om alt hvad der sker med dem selv og deres familie.

På den anden side, så er det helt ok at rigtigt mange mænd slikker dig i både fisse og røv.

nej - det kan jeg seriøst ikke få øje på... hele argumentationen for dobbeltmoral er fuldstændig bagvendt

superfransk er et valg basereret på risici... det samme er fransk til mig

det er ikke mit eller andre GPers valg at de vælger de ydelser der smitter konen derhjemme...  

jeg er single - helt alene bare mig - den eneste forpligtelse jeg har er overfor mig selv... og fordi jeg er et reelt mennesker lader jeg forpligtelsen omfatte mine gæster til min læges månedlige frustration over min rovdrift på sundhedssystemet

hvis jeg havde en kæreste - så var fransk til mig også af menuen - for DET ville jeg ikke byde min kæreste at risikere.... 

sålænge det handler om valg som køber træffer - så kan jeg på ingen møde se hvordan sælger kan påføres etiketten dobbeltmoralsk... køber kunne jo lade være... vi sælgere har ingen moralsk forpligtelse til at redde deres familier fordi deres mænd ikke kan spise hjemme

og fordi mænd træffer valg hvormed der er forbundet risiko - så kan piger da ikke blive dobbeltmoralske fordi de udbyder noget der kan vælges...  der er kun en part der vælger noget som helst her - og det er køber!

køber kan mangle moral overfor familien ifht de valg kan træffer - men sælger kan ikke beskyldes for dobbeltmoral fordi ydelserne tilfældigvis kan vælges... den holder ikke

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

kan kun sige at den slags finder du ikke hos mig og du skal være velkommen til at kontrollere helt tæt og intensivt :wink:

Jamen det lyder jo godt :) selv om jeg ikke sådan er udfarende og absolut ikke er typen der melder folk for diverse tingel tangel, så tro mig at i dit tilfælde er jeg villig til at gøre en undtagelse, hvis jeg finder noget suspekt ved din diller, så skal jeg nok ringe til panserne lige med det samme, for jeg vil jo selvfølgelig gerne leve op til dine høje forventninger til min moral. 

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

nej - det kan jeg seriøst ikke få øje på... hele argumentationen for dobbeltmoral er fuldstændig bagvendt

superfransk er et valg basereret på risici... det samme er fransk til mig

det er ikke mit eller andre GPers valg at de vælger de ydelser der smitter konen derhjemme...  

jeg er single - helt alene bare mig - den eneste forpligtelse jeg har er overfor mig selv... og fordi jeg er et reelt mennesker lader jeg forpligtelsen omfatte mine gæster til min læges månedlige frustration over min rovdrift på sundhedssystemet

hvis jeg havde en kæreste - så var fransk til mig også af menuen - for DET ville jeg ikke byde min kæreste at risikere.... 

sålænge det handler om valg som køber træffer - så kan jeg på ingen møde se hvordan sælger kan påføres etiketten dobbeltmoralsk... køber kunne jo lade være... vi sælgere har ingen moralsk forpligtelse til at redde deres familier fordi deres mænd ikke kan spise hjemme

og fordi mænd træffer valg hvormed der er forbundet risiko - så kan piger da ikke blive dobbeltmoralske fordi de udbyder noget der kan vælges...  der er kun en part der vælger noget som helst her - og det er køber!

køber kan mangle moral overfor familien ifht de valg kan træffer - men sælger kan ikke beskyldes for dobbeltmoral fordi ydelserne tilfældigvis kan vælges... den holder ikke

Hvad er det for en gang sludder pludder at lukke ud Jasmin???

Ved at udsætte dig selv for risiko, udsætter du jo også dine gæster for risiko.

Det er et valg, det vil jeg give dig ret i, men ved at moralisere overfor mænd der modtager super, så er det dobbeltmoral, når du selv modtager slikken.

Din gæst kan selv vælge at lade være, lige såvel, som en narkoman blot kan sige nej til at købe stoffer, men det gør det da ikke ok at sælge dem og det fritstiller da heller ikke sælger for ansvar.

Enhver der sælger en vare, er da fuldt ud ansvarlig for at den vare er iorden og hvordan kan du være det??

Jeg vælger at slikke, fordi jeg elsker det. Jeg har valgt superfransk et par gange, men har ikke endnu fundet ud af om det er bedre.

Jeg kører på mc og kører også på bane med flere hundrede km/t. Det er farligt, men mit valg.

Men at moralisere overfor mænd der modtager super og så at lade sig slikke af hundredvis af mænd, det er sgu dobbeltmoralsk.

Skal vi snakke om procenter og risiko for at blive smittet, så stil dig lige selv spørgsmålet om hvor mange mænd du er sammen med, kontra det antal kvinder jeg er sammen med og så kom med en risiko vurdering

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er dumhedsgaranti for dem der vil have superfransk - men "desværre" er der jo mange der slipper uden om de små virus-sataner og dermed kan påberåbe sig "superfransk er risikofrit"

Hvad er det her da for et menneskesyn?? "Desværre"!! Altså dem som er frimodige fortjener at blive smittede. Hold da helt kæft det er langt ude. Svarer til at en modstander af prostitution siger: Desværre sprænger kondomerne ikke så ofte, så luderne kan få hvad de har godt af og fortjent grundet deres amoralske opførsel og erhverv!! Det der anførselstegn skal forhåbenligt antyde at du ikke håber det, men jeg kunne godt være bange for, at dette ikke er tilfældet. Skammeligt at ønske ulykke og elendighed for andre som blot ønsker at gå lidt længere end dig. Faktisk nu 80 pct. i UK og du kan ikke stoppe denne trend. Like it or not super er ikke længere til debat - det er en forældet problemstilling som for længst er overhalet af udviklingen, jf. mit ovenstående indlæg. Nu er det sex uden kondom eller bareback fænomenet som er på vej. Her er superfransk jo den rene børnehave i sammenligning. At i ikke kan lide super svarer til skrivemaskineproducenternes indignation over PCens indtog på markedet. Mændene vil have det se blot udviklingen globalt set. Det er en lavine som ikke er til at stoppe. Og ja der kan spyttes ud! *SS*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er det her da for et menneskesyn?? "Desværre"!! Altså dem som er frimodige fortjener at blive smittede. Hold da helt kæft det er langt ude. Svarer til at en modstander af prostitution siger: Desværre sprænger kondomerne ikke så ofte, så luderne kan få hvad de har godt af og fortjent grundet deres amoralske opførsel og erhverv!! Det der anførselstegn skal forhåbenligt antyde at du ikke håber det, men jeg kunne godt være bange for, at dette ikke er tilfældet. Skammeligt at ønske ulykke og elendighed for andre som blot ønsker at gå lidt længere end dig. Faktisk nu 80 pct. i UK og du kan ikke stoppe denne trend. Like it or not super er ikke længere til debat - det er en forældet problemstilling som for længst er overhalet af udviklingen, jf. mit ovenstående indlæg. Nu er det sex uden kondom eller bareback fænomenet som er på vej. Her er superfransk jo den rene børnehave i sammenligning. At i ikke kan lide super svarer til skrivemaskineproducenternes indignation over PCens indtog på markedet. Mændene vil have det se blot udviklingen globalt set. Det er en lavine som ikke er til at stoppe. Og ja der kan spyttes ud! *SS*

det helt rigtige indlæg fra den mand der lige har postet den her tråd.... 

vi kan jo håbe at du mener det er afskyvækkende.... meeeeeen jeg kunne godt være bange for at det ikke er tilfældet (din gamle anmeldelser taget i betragtning)

Del dette indlæg

Link til indlæg

det helt rigtige indlæg fra den mand der lige har postet den her tråd.... 

vi kan jo håbe at du mener det er afskyvækkende.... meeeeeen jeg kunne godt være bange for at det ikke er tilfældet (din gamle anmeldelser taget i betragtning)

Ååh nej nu den samme rille igen frøken Jasmin - det orker jeg ikke. Jeg har blot postet et videoclip som jeg på forhånd også advarer om ikke er for sarte sjæle. Har du set den i øvrigt?? Og det har jo intet at gøre med dit skriv i øvrigt vel J??

Jeg tror bare du er skide sur over den enorme konkurrence du udsættes for fra den lavine som markedskræfterne skylder ind over Dannevang. Dem som ikke yder det er måske ikke enten mandeglade eller liderlige nok til at være med i gamet er der måske en del som tænker!! Igen jeg har ikke tænkt det, men nævner blot, at der sikkert er en hel del som får disse tanker.

Og igen det er tilladt at spytte ud! *SS*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er det for en gang sludder pludder at lukke ud Jasmin???

Ved at udsætte dig selv for risiko, udsætter du jo også dine gæster for risiko.

Det er et valg, det vil jeg give dig ret i, men ved at moralisere overfor mænd der modtager super, så er det dobbeltmoral, når du selv modtager slikken.

Din gæst kan selv vælge at lade være

snip

nej - jeg udsætter ikke mine gæster for risiko sweetie... det gør de selv... 

jeg udsætter migselv for risiko...  og det ved jeg at jeg gør... og det ved de mænd der besøger mig også... 

men mig bekendt at det ikke fysiologisk vanedannende at slikke fisse... så jo - de kan faktisk lade være

og det kan jeg også hvis jeg pludselig har ansvar for andre end mig selv

men din analogi med stoffer er helt hen i vejret... for du tager en fysiologisk afhængighed som andre udnytter (plus ikke mindst en juridisk problemstilling der slet ikke er sammenlignelig) og sidestiller med det her

det er æbler og bananer.... 

du kan til en vis grad have ret i den med "produktansvar" - hvilket jeg i øvrigt er enig i og hvorfor jeg er ved at drive min læge til vanvid - MEN - det ændrer stadig ikke på at det er mig selv og ingen andre jeg udsætter for risiko sålænge jeg er single og valget om fransk til mig er kundens

hvis jeg havde en kæreste hjemme havde du ret i dobbeltmoralen for han har ikke samme valg som mine gæster... 

men i og med at jeg med rette kan frasige mig ansvaret for andre end mig selv - så bliver jeg ikke dobbeltmoralsk af at have en mening om det de mænd udsætter deres koner for

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg udsætter migselv for risiko...  og det ved jeg at jeg gør... og det ved de mænd der besøger mig også... 

men mig bekendt at det ikke fysiologisk vanedannende at slikke fisse... så jo - de kan faktisk lade være

men din analogi med stoffer er helt hen i vejret... for du tager en fysiologisk afhængighed som andre udnytter (plus ikke mindst en juridisk problemstilling der slet ikke er sammenlignelig) og sidestiller med det her

du kan til en vis grad have ret i den med "produktansvar" - hvilket jeg i øvrigt er enig i og hvorfor jeg er ved at drive min læge til vanvid - MEN - det ændrer stadig ikke på at det er mig selv og ingen andre jeg udsætter for risiko sålænge jeg er single og valget om fransk til mig er kundens

hvis jeg havde en kæreste hjemme havde du ret i dobbeltmoralen for han har ikke samme valg som mine gæster... 

men i og med at jeg med rette kan frasige mig ansvaret for andre end mig selv - så bliver jeg ikke dobbeltmoralsk af at have en mening om det de mænd udsætter deres koner for

Jeg har et lille forslag:

Jasmins nye safe sex menu:

Tilbyd kun handjobs med kondom

Tilbyd analmassage med dildo til ham eller dig - husk kondom på dildo grundet hygiejne [ikke ironisk]

Modtag kun vaginal indtrængning med dildo

Tilbyd kropsmassage

Undgå enhver kontakt med kropsvæsker også spyt eller mundvand

Brug desinficerende creme og sæbe

Hav gummihandsker klar til klienten, hvis han ønsker at røre

Hav femidom eller skedebetræk [ved sku ikke lige hvad det heder] som kunden kan slikke på

Tilbyd verbal ydmygelse

Tilbyd kun afstraffelse med redskaber så kropslige berøringer undgås grundet risiko for mindre rifter, sår mv.

Hav et eksemplar af Fahrenheight 69 eller Processen [Kafka] liggende i venteværelset

Måske vejen frem eller hvad?? *SS*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du tager igen fejl, for sex kan være meget vanedannende og du kan ikke bare fralægge dig ansvaret med begrundelsen at de jo bare kan sige nej.

Den går ikke i nogen brancher. Fødevare industrien, kan heller ikke bare løbe fra deres ansvar, selvom de gerne ville og en restaurant kan ikke tillade sig at sælge fordærvet mad og så bagefter sige at folk jo bare kunne lade være med at spise.

Du sælger en vare Jasmin og den vare er du nøjagtig ligeså ansvarlig for skal være iorden, som var det enhver anden vare.

Så nu er det kun forkert at modtage superfransk, hvis man er i forhold???

Det er ikke det der er blevet sagt tidligere i denne tråd, hvor jeg mener at mænd er blevet beskrevet som dumme og klamme osv, hvis de modtager super og set i lyset af hvad du selv lige har skrevet, så må det jo betyde at pigerne er ligeså, når de modtager slik.

Jeg har svært ved at tro på at du betragter dig selv som dum Jasmin, så det er endnu et eksempel på en god gang dobbeltmoral.

Det er muligt at du kan overbevise dig selv om noget andet, men jeg tror så at du får ret svært ved at overbevise andre end måske et par af pigerne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Ååh nej nu den samme rille igen frøken Jasmin - det orker jeg ikke. Jeg har blot postet et videoclip som jeg på forhånd også advarer om ikke er for sarte sjæle. Har du set den i øvrigt?? Og det har jo intet at gøre med dit skriv i øvrigt vel J??

Jeg tror bare du er skide sur over den enorme konkurrence du udsættes for fra den lavine som markedskræfterne skylder ind over Dannevang. Dem som ikke yder det er måske ikke enten mandeglade eller liderlige nok til at være med i gamet er der måske en del som tænker!! Igen jeg har ikke tænkt det, men nævner blot, at der sikkert er en hel del som får disse tanker.

Og igen det er tilladt at spytte ud! *SS*

Der er noget du helt fundamentalt har misforstået her, for der er ingen sammenhæng mellem om en pige giver superfransk og antallet af kunder. Ligesom der ikke kan sættes lighedstegn mellem superfransk og liderlighed og der heller ikke kan sættes lighedstegn mellem superfransk og grådighed. 

Selv mister jeg vel 2 til 3 kunder pr. dag fordi jeg ikke giver superfransk, men eftersom jeg alene i dag måtte sige nej til 4 aftaler fordi jeg ikke havde flere ledige tider, så kan det da være helt ligemeget. 

Og helt ærlig, Der er vist ingen der reelt er i tvivl om at Jasmin er en meget smuk og meget meget efterspurgt pige, som har mange spændende tangenter at spille på. 

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

et originalt påfund ud af 11 punkter...  

Jeg har et lille forslag:

Jasmins nye safe sex menu:

Tilbyd kun handjobs med kondom - tilbyder slet ikke handjobs - det får jeg jo intet ud af

Tilbyd analmassage med dildo til ham eller dig - husk kondom på dildo grundet hygiejne [ikke ironisk] - det gør jeg allerede

Modtag kun vaginal indtrængning med dildo -  jamen jeg har skam en påspændingsdildo til mænd der skulle ønske at bruge det i stedet for eget udstyr...  

Tilbyd kropsmassage - gør jeg allerede

Undgå enhver kontakt med kropsvæsker også spyt eller mundvand - gør jeg allerede

Brug desinficerende creme og sæbe - gør jeg allerede

Hav gummihandsker klar til klienten, hvis han ønsker at røre  - gør jeg allerede

Hav femidom eller skedebetræk [ved sku ikke lige hvad det heder] som kunden kan slikke på - hvis han hellere vil det skal han være så velkommen

Tilbyd verbal ydmygelse  tilbyder slet ikke dominans - det får jeg jo intet ud af

Tilbyd kun afstraffelse med redskaber så kropslige berøringer undgås grundet risiko for mindre rifter, sår mv.  tilbyder slet ikke dominans - det får jeg jo intet ud af

Hav et eksemplar af Fahrenheight 69 eller Processen [Kafka] liggende i venteværelset -  her var det originale påfund... lulle mine gæster i søvn inden der skal ske noget....  måske du har fat i noget her ... eller?

Måske vejen frem eller hvad?? *SS*

måske... omend jeg er sikker på at hvis nogen ligefrem frivilligt har lyst til at læse processen - så har de den nok med hjemmefra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, i fortsættelse af sidste ærede talers reflektioner, må man nok sige, at kønssygdomme kun udryddes, hvis alle – og også dig dér luskefis i periferien bag skærmen – anerkender, at der er en risiko, og at man naturligvis bruger gummi.

Hvis alle gjorde dette konsevent, ville kønssygdomme være udryddet på ganske få år-

Og jorden vil blive affolket i løbet af nogle årtier.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og jorden vil blive affolket i løbet af nogle årtier.

Haha nemlig lige præcis ;-)

Sex er vist nok kommet for at blive og således også ubeskyttet sex.

At tro på andet er det rene utopi og hører faktisk ikke hjemme i denne debat ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du tager igen fejl, for sex kan være meget vanedannende og du kan ikke bare fralægge dig ansvaret med begrundelsen at de jo bare kan sige nej.

Den går ikke i nogen brancher. Fødevare industrien, kan heller ikke bare løbe fra deres ansvar, selvom de gerne ville og en restaurant kan ikke tillade sig at sælge fordærvet mad og så bagefter sige at folk jo bare kunne lade være med at spise.

Du sælger en vare Jasmin og den vare er du nøjagtig ligeså ansvarlig for skal være iorden, som var det enhver anden vare.

Så nu er det kun forkert at modtage superfransk, hvis man er i forhold???

Det er ikke det der er blevet sagt tidligere i denne tråd, hvor jeg mener at mænd er blevet beskrevet som dumme og klamme osv, hvis de modtager super og set i lyset af hvad du selv lige har skrevet, så må det jo betyde at pigerne er ligeså, når de modtager slik.

Jeg har svært ved at tro på at du betragter dig selv som dum Jasmin, så det er endnu et eksempel på en god gang dobbeltmoral.

Det er muligt at du kan overbevise dig selv om noget andet, men jeg tror så at du får ret svært ved at overbevise andre end måske et par af pigerne

jeg forsøger ikke at overbevise nogen om noget... jeg har udelukkende givet mit syn på sagen og det der er blevet sagt

jeg har dog aldrig omtalt mænd som klamme.... og vil heller aldrig gøre det for det mener jeg ikke er tilfældet

jeg har sagt min personlige mening om superfransk... og den er at mænd der gør det når de er i forhold - de er for dumme... for de spreder sygdomme til sagesløs 3 part.. 

hvad de gør når de ikke er i forhold - tja... ret lige meget... det er deres helbred..  det må være deres valg.. 

da jeg med mit månedlige besøg hos lægen gør hvad jeg kan for at sikre det du omtaler som produktansvar - det gør jeg for min og primært min egen sikkerhed.... at det så også er gæsternes sikkerhed og en del af produktansvaret - det er subsidiært..  

jeg passer på gæsterne ved at passe på mig selv i så vidt et omfang det er fysisk muligt inden for de ydelser jeg tilbyder - så jeg tør godt være ansvarlig for den udbudte vare som du siger. 

jeg har på intet tidspunkt forholdt mig til om det er "forkert" at modtage superfransk... det må være op til køberne...  men synes jeg er det stjernetåbeligt når man er i forhold og risikerer at ødelægge alt og smitte hele familien med slemme sygdomme ??? ja... 

synes jeg det kan forsvares at tage en personlig risiko når man ikke kan skade andre end sig selv - ja.... 

men man har ikke ret til at vælge for andre.... og det gør de gifte/optagede mænd der vælger at købe superfransk /slikke fisse...  og det er den del jeg forholder mig til

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...