Hop til indhold
joret

Super fransk

Recommended Posts

Forvirret her..... Er BP ikke et internationalt olieselskab? :o

;)

Jo, hvis du tænker på engelsk, er det British Petrol - eller var, for det eksisterer vist ikke mere. Men hvis du kigger nærmere efter, skriver jeg "det gode gamle danske BP (= BunkePul)", og det har jo ikke så meget med olie at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo, hvis du tænker på engelsk, er det British Petrol - eller var, for det eksisterer vist ikke mere. 

Joda, de eksisterer skam. Svært at overse dem, da de i 2010  var involveret i verdens største olieudslip nogensinde (i hvert fald til havs - i den mexicanske golf).

http://en.wikipedia.org/wiki/Deepwater_Horizon_oil_spill

Men måske egentlig overraskende nok, at de overlevede den sag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Joda, de eksisterer skam. Svært at overse dem, da de i 2010  var involveret i verdens største olieudslip nogensinde (i hvert fald til havs - i den mexicanske golf).

http://en.wikipedia.org/wiki/Deepwater_Horizon_oil_spill

Men måske egentlig overraskende nok, at de overlevede den sag.

Det er da også rigtigt. Den katastrofe var svær at feje ind under gulvtæppet. Men firmaet har da været forsvundet fra Danmark i mange år?

Del dette indlæg

Link til indlæg

BP's danske afdeling med tilhørende netværk af tankstationer blev frasolgt til "Kuwait Petroleum" engang sidst i 80'erne, og blev til Q8.

Del dette indlæg

Link til indlæg

BP's danske afdeling med tilhørende netværk af tankstationer blev frasolgt til "Kuwait Petroleum" engang sidst i 80'erne, og blev til Q8.

Hæhæ, hvis nu det ikke var blevet solgt til Kuwait, men til Frankrig, var det vel kommet til at hedde Super Fransk? :D :D.

Så er tråden vist tilbage på sporet :-P :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig - ganske vist hedder en løbsk olieboring som BP var involveret i i den Mexikanske Golft et "blow out", men vi er vist kommet for langt fra trådens emne :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uanset hvordan man vender og drejer denne debat og prøver at retfærdiggøre sit eget standpunkt, så ændrer det ikke ved at der også ER en risiko ved ubeskyttet oral til pigen.

Dermed er det tale om en risiko-vurdering, nøjagtig som ved ubeskyttet BJ - om man så prøver at bilde sig selv ind at risikoen ved eller frekvensen af ubeskyttet oral til hende er mindre kan vist bedst betegnes som selvretfærdigt... der er stadig tale om en kalkuleret risiko.

At nogle så vælger at pege fingre af det ene mens de selv praktiserer det andet kan jeg kun ryste på hovedet af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Uanset hvordan man vender og drejer denne debat og prøver at retfærdiggøre sit eget standpunkt, så ændrer det ikke ved at der også ER en risiko ved ubeskyttet oral til pigen.

Dermed er det tale om en risiko-vurdering, nøjagtig som ved ubeskyttet BJ - om man så prøver at bilde sig selv ind at risikoen ved eller frekvensen af ubeskyttet oral til hende er mindre kan vist bedst betegnes som selvretfærdigt... der er stadig tale om en kalkuleret risiko.

At nogle så vælger at pege fingre af det ene mens de selv praktiserer det andet kan jeg kun ryste på hovedet af.

Jeg peger ikke fingre, det jeg siger er: at bilde sig selv ind som kunde eller massagepige at risikoen er teoretisk er naivt.

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg peger ikke fingre, det jeg siger er: at bilde sig selv ind som kunde eller massagepige at risikoen er teoretisk er naivt.

Knus Pia

Det har du helt ret i.

Livet er meget farligt. Man kan faktisk dø af det.

Jeg aner ikke, om jeg som ivrig cyklist bliver "bollet" af en bilist, der pludselig svinger til højre.

Jeg aner ikke, om fødevareindustrien putter i dens produkter uden at oplyse mig om det.

Jeg aner ikke, om jeg drysser ned med et fly over Atlanten.

Jeg aner ikke, om en bilist når at ramme mig på min vej i fodgængerovergangen

Jeg aner ikke, om jeg når at ane noget, idet jeg ……….

Kort sagt: Kendt risiko kan man minimere, og det bør man.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Ja BX ingen i tvivl om det.. livet er farligt, men du skal som sagt ikke skyde på andre når du selv er en del af problemet,

men hvad motzie siger er dobbelt moral de to piger kommer med, at de faktisk prof og mener super fransk er farligt osv..

men de modtager selv ubeskyttet fransk, og med mindre pia og jamin kigger deres kunder efter i munden som andre præmie dyr, så de faktisk mere usat for syfilis, da den kan vise sig kun med sår i munden,

samt må jeg tvivl på om de overhoved modtager så mange kunde med syfilis, da hovedeparten af de som har syfilis her hjemme er ifølge SSI homoseksuelle, så med mindre pia og jasmin er super luder, tror jeg ikke på det de siger...

samt vil staten hvis de opdaget luder som var smitte så ville de udstede en offentlige advarsel, da det er en del af deres arbejde, jeg tror at pia og jasmin ser spøgelse, fordi de mangler den sundhedsfaglige uddannelse til at stille en diagnose på forskellige sygedomme de mener de ser som luder...

men nej kunden er problemet, fordi han beder om fransk uden, ikke pigen som tilbyder oral til hende uden beskyttelse... du vil ikke opdage hvis kunden havde en lille syfilis rift på tunge og slikke dig....

jeg mener hvis Pia og jasmin og de andre piger som er imod super fransk, skulle have nogle troværdig i denne her  debat, må de afskrive franske til sig selv uden beskyttelse, ellers de ikke et hak bedre selv end de kunder som de mener sprede sygdomme, vi kan jo med sikkerhed sige de har multi partner og risikere at give deres kunder som ønsker fransk til de, lige efter syfilis kunde som de ikke opdaget, så tager han hjem til lillemor..og så pia/jasmin skyld i at ham smitte konen...

samt undre det mig personligt, med alle de piger som er her inde og tilbyder super fransk, at de ikke har givet lyd om de er bleven smitte med noget fordi de yder super fransk...

prøvemanden

prøvemanden

Redigeret af prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Hej

Ja BX ingen i tvivl om det.. livet er farligt, men du skal som sagt ikke skyde på andre når du selv er en del af problemet,

men hvad motzie siger er dobbelt moral de to piger kommer med, at de faktisk prof og mener super fransk er farligt osv..

men de modtager selv ubeskyttet fransk, og med mindre pia og jamin kigger deres kunder efter i munden som andre præmie dyr, så de faktisk mere usat for syfilis, da den kan vise sig kun med sår i munden,

samt må jeg tvivl på om de overhoved modtager så mange kunde med syfilis, da hovedeparten af de som har syfilis her hjemme er ifølge SSI homoseksuelle, så med mindre pia og jasmin er super luder, tror jeg ikke på det de siger...

samt vil staten hvis de opdaget luder som var smitte så ville de udstede en offentlige advarsel, da det er en del af deres arbejde, jeg tror at pia og jasmin ser spøgelse, fordi de mangler den sundhedsfaglige uddannelse til at stille en diagnose på forskellige sygedomme de mener de ser som luder...

men nej kunden er problemet, fordi han beder om fransk uden, ikke pigen som tilbyder oral til hende uden beskyttelse... du vil ikke opdage hvis kunden havde en lille syfilis rift på tunge og slikke dig....

jeg mener hvis Pia og jasmin og de andre piger som er imod super fransk, skulle have nogle troværdig i denne her  debat, må de afskrive franske til sig selv uden beskyttelse, ellers de ikke et hak bedre selv end de kunder som de mener sprede sygdomme, vi kan jo med sikkerhed sige de har multi partner og risikere at give deres kunder som ønsker fransk til de, lige efter syfilis kunde som de ikke opdaget, så tager han hjem til lillemor..og så pia/jasmin skyld i at ham smitte konen...

samt undre det mig personligt, med alle de piger som er her inde og tilbyder super fransk, at de ikke har givet lyd om de er bleven smitte med noget fordi de yder super fransk...

prøvemanden

prøvemanden

Du tror ikke selv at de piger som giver superfransk ligesom også har en interesse i at bagatellisere risikoen?

Bare en tanke.............

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har du helt ret i.

Livet er meget farligt. Man kan faktisk dø af det.

Jeg aner ikke, om jeg som ivrig cyklist bliver "bollet" af en bilist, der pludselig svinger til højre.

Jeg aner ikke, om fødevareindustrien putter i dens produkter uden at oplyse mig om det.

Jeg aner ikke, om jeg drysser ned med et fly over Atlanten.

Jeg aner ikke, om en bilist når at ramme mig på min vej i fodgængerovergangen

Jeg aner ikke, om jeg når at ane noget, idet jeg ……….

Kort sagt: Kendt risiko kan man minimere, og det bør man.

De ting du nævner, der dør man jo næsten med det samme.

Hvis man får en sex sygdom så svier det hver dag de næste mange år

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

De ting du nævner, der dør man jo næsten med det samme.

Man skal nok regne med de øretæver konen deler ud når hun modtager en indkaldelse til undersøgelse for kønssygdomme, de er af den heavy slags :D

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man skal nok regne med de øretæver konen deler ud når hun modtager en indkaldelse til undersøgelse for kønssygdomme, de er af den heavy slags :D

Knus Pia

Så det kommer til at svie i begge hoveder ? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg jobbede som GP. Tilbyd jeg super fransk og mega fransk når jeg arbejde PD. Aldrig på klinik! jeg lod mig teste ca hver 3-6 mdr. Igennem den ca 5 årige periode. Om jeg har været specialet heldig, skal jeg da aldrig kunne sige, men jeg har aldrig fejlet noget!!! Og fik det store tjek hvergang!!! Og har heller ikke sendt nogen ud af døren med mistanke om noget gris på deres diller.. Men klart der en risiko. Og skulle jeg råde nogen kvinder der arbejder som GP i dag. Så var det klart ikke at tilbyde super fransk eller mega fransk og jo så heller ike fransk til pigen.... Og da slet ikke dansk uden.... God sommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forhåbentlig går folk da til lægen og får en recept på 2 piller til kr. 15,-, så skulle den ged være barberet  :wink:

Kun hvis konen opdager det (smittes) og vil skilles, kommer det til at svide (økonomisk) de næste mange år.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forhåbentlig går folk da til lægen og får en recept på 2 piller til kr. 15,-, så skulle den ged være barberet :wink:

Kun hvis konen opdager det (smittes) og vil skilles, kommer det til at svide (økonomisk) de næste mange år.

Det er jo ikke alt der kan klares med 2 piller.

Jeg mener da at kunne huske en herinde som skrev, at han havde fanget noget som lægerne ikke anede hvad var, og "pissede glasskår" på 5. år

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo ikke alt der kan klares med 2 piller.

Jeg mener da at kunne huske en herinde som skrev, at han havde fanget noget som lægerne ikke anede hvad var, og "pissede glasskår" på 5. år

Både klamydia (ca. 50000 tilfælde/år) og de mere sjældne kønssygdomme som gonorrea og syfilis (ca. 600/300 tilfælde/år) klares i de fleste tilfælde hurtigt med de 2 penicillinpiller.

Nogle vil måske mene at det kan udvikle resistens at behandle med penicillin, men alt andet lige vil det være bedre at bekæmpe udbredelsen, da det vil medføre færre antal smittede og brug af penicillin og dermed mindre fare, for at der udvikles resistens  :D

Husker vagt indlægget fra en som pissede glasskår på 5. år, men havde det været en mere udbredt sygdom, havde forskerne nok også fundet et modsvar.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

sydafrika är det enda landet som AIDS och HIV inte finns enligt deras regering.

Skulle du få symtomerna så går de att bota med vitlök och rödbetor.....

Suck.......

Spela säkert....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Både klamydia (ca. 50000 tilfælde/år) og de mere sjældne kønssygdomme som gonorrea og syfilis (ca. 600/300 tilfælde/år) klares i de fleste tilfælde hurtigt med de 2 penicillinpiller.

Nogle vil måske mene at det kan udvikle resistens at behandle med penicillin, men alt andet lige vil det være bedre at bekæmpe udbredelsen, da det vil medføre færre antal smittede og brug af penicillin og dermed mindre fare, for at der udvikles resistens  :D

Husker vagt indlægget fra en som pissede glasskår på 5. år, men havde det været en mere udbredt sygdom, havde forskerne nok også fundet et modsvar.

Håber ikke det kom til at lyde som om jeg går ind for usikker sex - derimod mener jeg at samleje og især analt samleje med en glædespige altid bør være med kondom - ja, faktisk at analt samleje altid bør være med kondom, uanset hvem man er sammen med for at undgå at få lort på pikken af både den ene og den anden slags - eller den anden vej  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej...

nu vi hørt fra en pige som gav og modtog super fransk...

ingen problemer, men hun anbefaler dog gummi nu på pikken og fisse

så regner da med de piger som holder sundheds fanen højt stopper med at modtage franske uden beskyttelse....

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Altså Prøvemand, så tager vi den lige en gang til for arveprins Knud. 

Allerede på side 2 skrev jeg: Nej, det er bestemt ikke min opgave i livet at lege politimand, mor eller moralens vogter for voksne mennesker, der vælger at kaste blår i øjnene på sig selv. Det er kundens ansvar og riskovurdering, når han vælger at dyrke usikker sex.

Af den bemærkning kan du udlede at jeg vil skide hele møllen en hatfuld, hvad kunderne gør - eller pigerne for den sags skyld, det er jeg helt ligeglad med. Forstod du det Prøve? Ellers må du forklare mig i detaljer hvilken del af ordet ligeglad det er som du ikke forstår. 

Det jeg påpeger igen og igen og nu en gang til for din skyld er, at det er naivt at bilde sig selv ind at risikoen ved superfransk kun er teoretisk. 

Du derimod vil gerne sætte tingene op i fronter, Hvis man får slikket fisse har man i dine øjne mistet retten til at udtale sig om superfransk og det gør du jo kun i et forsøg på at fratage mig min ret til at have en mening om tingene offentligt. Men sådan spiller klaveret altså ikke Prøve. Jeg elsker at få slikket kusse og jeg får den slikket af adskillige gange hver dag og jeg udtaler mig om superfransk som det passer mig og DU har nul, nix og NADA ret til at forsøge at fratage mig min ytringsfrihed ligegyldigt på hvilket grundlag. 

Det der gør at DU og flere andre i tråden sætter mig og Jasmin under beskydning er, at vi rykker jer ud af den løgn i godt selv ved i lever i og det gør ondt.

Her Prøve, tag en tudekiks 

Redigeret af VarmePia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...