Hop til indhold
Gæst

eroguide - Ung smuk thaipige giver erotisk massage

Recommended Posts

Guest wayfarer

tag dog ind og undersøg sagen, såfremt du ikke kan finde en anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det dækker over præcis det du tænker på :) -men det er efter min mening ikke pengene værd. Jeg har været der.

Pigen er såmænd sød nok, men hun har et eller andet produkt i ansigtet, som skal gøre hendes look hvidere end det reelt er.

Det ser frygteligt ud og er super upraktisk, når man skal give massage. Hendes ansigtshud kan ikke ånde pga. det dersens "whitening" -produkt hun bruger, så hun sveder bare hun ser på dig. Ikke just smukt at se på, selv om jeg normalt finder thaipiger yderst attraktive.

Desuden er hendes kommunikationsfærdigheder stort set ikke eksisterende - men det er jo op til den enkelte om de synes det er en fordel eller ej. Hun gør dog sit bedste uden at det rigtig lykkedes.

Massagen er meget la la og fokus er ret hurtigt rettet ind på 2. halvleg, hvor indlevelsen er til at overskue.

Pigen 4 / 10

Massagen 4 / 10

2. Halvleg 4 / 10

- Maestro

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener hun tidligere har været på samme etablissement. Som Århuselsker skriver, så synes jeg osse hun ser noget sorgmodig ud.

Prøv evt. søgefunktionen herinde.

For god ordens skyld, så har jeg ikke besøgt hende.

For et par måneder var der på samme sted en anden pige (Darling?????). Hun så ej heller ud til at more sig.  

Men unge og kønne  -  det var/er de da begge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener hun tidligere har været på samme etablissement. Som Århuselsker skriver, så synes jeg osse hun ser noget sorgmodig ud.

Prøv evt. søgefunktionen herinde.

For god ordens skyld, så har jeg ikke besøgt hende.

For et par måneder var der på samme sted en anden pige (Darling?????). Hun så ej heller ud til at more sig.  

Men unge og kønne  -  det var/er de da begge.

Det ligner da Darling, igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Caletti .

hvis du gerne vil have den bedste massage med den kønneste pige skal du besøge JU fra kalasin thaimassage. 

hun udfører den mest professonelle massage jeg har fået herhjemme. desuden er hun rigtig sød og hun kan nok også lokkes til handjob.

hvis du er ude efter en pige der udfører hele pakken er hun dog nok ikke den rette. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Caletti .

hvis du gerne vil have den bedste massage med den kønneste pige skal du besøge JU fra kalasin thaimassage.

hun udfører den mest professonelle massage jeg har fået herhjemme. desuden er hun rigtig sød og hun kan nok også lokkes til handjob.

hvis du er ude efter en pige der udfører hele pakken er hun dog nok ikke den rette.

Hvad er Kalasins prisniveau for en håndtrold?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Calletti .

du får hende som på billederne , supersød og sensuel pige, der gir en rigtig professionel thai massage. hun har arbejdet på et af de store hoteller i Bangkok.

stadig ærgeligt at hun ik tilbyder hele pakken :???:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...