Lovelylilone 3 Skrevet 30. Juni, 2014 Jeg er en ung, smuk, dansk og veluddannet pige, som har en fantasi om at være centrum i et GB Jeg er nybegynder ud i dette - men ordenlig sex, skal også koste ordenlige penge. Er bestemt ikke nybegynder i sex, og er en frækkert uden lige. Jeg elsker at have magten, og dominere, og min tanke er lidt på et GB med mig som den dominerende. Gensidig renlighed er en selvfølge - ligesom 100% diskretion og 100% sikker sex. Er der stemning for dette? Jeg kan medbringe diverse legetøj 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 30. Juni, 2014 Davs. Hvor er du henne i dk? El hva med et almindeligt besøg bare.sådan en halv time måske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 30. Juni, 2014 jeg er klar,tid og sted Jeg er en ung, smuk, dansk og veluddannet pige, som har en fantasi om at være centrum i et GB Jeg er nybegynder ud i dette - men ordenlig sex, skal også koste ordenlige penge. Er bestemt ikke nybegynder i sex, og er en frækkert uden lige. Jeg elsker at have magten, og dominere, og min tanke er lidt på et GB med mig som den dominerende. Gensidig renlighed er en selvfølge - ligesom 100% diskretion og 100% sikker sex. Er der stemning for dette? Jeg kan medbringe diverse legetøj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gingermann 5 Skrevet 30. Juni, 2014 Jeg er også klar hvis det ikke er for langt væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyr 46 Skrevet 30. Juni, 2014 Hvor skal dette foregå, vil squ være ked af at rejse til Bornholm, fra det midtjyske for at få fisse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Juni, 2014 Hejsa Lovelylilone, Jeg er også interesseret - MEGET - men kun hvis det foregår på Sjælland. Har du lyst til at fortælle lidt mere om planerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lovelylilone 3 Skrevet 1. Juli, 2014 Nord/midtjylland evt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skivefyr 52 Skrevet 1. Juli, 2014 Spændende, gerne i Viborg/Skive området Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyr 46 Skrevet 1. Juli, 2014 Er da også gerne med hvis det er i Viborg området Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 1. Juli, 2014 Fake? Venligst French 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 1. Juli, 2014 Det lyder spændende med Nordjylland.kan du ikke kommet med lidt flere oplysninger tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 1. Juli, 2014 Mere info inden vi selvantænder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lovelylilone 3 Skrevet 1. Juli, 2014 I må undskylde jeg ikke er så hurtig på tasterne .-) Jeg skal nok lige svare på det hele, når jeg er hjemme fra job i aften 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyr 46 Skrevet 1. Juli, 2014 Det ser vi da frem til :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Erotiker 26 Skrevet 2. Juli, 2014 Jeg er interesseret hvis det er i Århusområdet....Gerne hvis du er domina for flere (bi)slaver... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pia Lindblad Skrevet 6. Juli, 2014 Jeg er en ung, smuk, dansk og veluddannet pige, som har en fantasi om at være centrum i et GB Jeg er nybegynder ud i dette - men ordenlig sex, skal også koste ordenlige penge. Er bestemt ikke nybegynder i sex, og er en frækkert uden lige. Jeg elsker at have magten, og dominere, og min tanke er lidt på et GB med mig som den dominerende. Gensidig renlighed er en selvfølge - ligesom 100% diskretion og 100% sikker sex. Er der stemning for dette? Jeg kan medbringe diverse legetøj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pia Lindblad Skrevet 6. Juli, 2014 Hejsa til dig Kan du skrive lidt mere om hvad du forestiller dig og hvad du forventer og hvor .. Tak Knus Pia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kbunga 11 Skrevet 12. Juli, 2014 Jeg er bestemt også klar på at deltage ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kbunga 11 Skrevet 12. Juli, 2014 Jeg er bestemt også klar på at deltage ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 14. Juli, 2014 Lidt flere dataer om dig Lovelylilone så kommer der nok flere altså højde brystmål væg alder knus håber vi ses Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 14. Juli, 2014 Tror det er en and. Vi har ikke hørt fra hende længe . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 14. Juli, 2014 Tror det er en and. Vi har ikke hørt fra hende længe . Ja det kunne godt ser sådan ud ...................... ellers har hun da ferie ............... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 15. Juli, 2014 Hun er jo på arbejde, som hun skrev 1. juli ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg