Jasmin 8533 Skrevet 1. Juli, 2014 normalt hader jeg faktisk at lave det fordi jeg hader at skrælle alle de skide æbler... men er der nogen der tror jeg glæder mig i år http://www.youtube.com/watch?v=S1hTKfkJtzM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Juli, 2014 Der er tydeligvis ikke noget du ikke kan bruge en boremaskine til! Må ønske mig en. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 1. Juli, 2014 Der går ikke længe før vi mænd bliver erstattet fuldstændigt af elektriske boremaskiner ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 1. Juli, 2014 Der går ikke længe før vi mænd bliver erstattet fuldstændigt af elektriske boremaskiner ahh - der vil jeg nok sige - så længe vi kun har en boremaskine - så er der håb endnumen hvis vi først får en borehammer... så er i på den :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hh_hansen 46 Skrevet 1. Juli, 2014 ahh - der vil jeg nok sige - så længe vi kun har en boremaskine - så er der håb endnu men hvis vi først får en borehammer... så er i på den Vi er først på den....når i får en borehammer der er villig til at betale for det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. Juli, 2014 ahh - der vil jeg nok sige - så længe vi kun har en boremaskine - så er der håb endnu men hvis vi først får en borehammer... så er i på den Prøv at se på KINK.COM. Afdelingen for Fuckmachines Erotik ændret til ren sex, og sex ændret til mekanik - yakkkkkkk. Iøvrigt har jeg engang, i et øjebliks vild inspiration, anbragt en rystepudser uden på cowboybukserne på min kæreste, ja lige der. Det tog ca 10 sekunder, så kunne de bukser vrides med flot udkomme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 1. Juli, 2014 Sådan en fætter er alletiders, specielt når brændeovnen kører Så laver man hurtigt tørrede æbleringe til de kolde vinteraftner . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 1. Juli, 2014 det var da en super ide - jeg har også brændeovn brilliant... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 1. Juli, 2014 (edited) Bare hæng dem over brændeovnen GO' FORNØJELSE - Bruger den hver vinter . . . . Og duften af æbler Redigeret 1. Juli, 2014 af an2n Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 1. Juli, 2014 '>Hvad med denne? Man skal aldrig gå ned på udstyr! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 2. Juli, 2014 '> Hvad med denne? Man skal aldrig gå ned på udstyr! hvad er det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 2. Juli, 2014 hvad er det ?Det er sæføli en æbleskrællemaskine. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 2. Juli, 2014 Det er sæføli en æbleskrællemaskine. hahaha - den fylder for meget så hellere skruemaskinen, et 16mm fladbor og en æbleskræller det er nemmere at pakke væk og helt sikkert også nemmere at rengøre bagefter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 2. Juli, 2014 (edited) Lidt ala. Når folk efterspørger et ekstra stort batteri til deres smartphone, så må der også snart være efter efterspørgsel på ekstra stort batteri til boremaskinen :D Redigeret 2. Juli, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg